Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:06:58

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:06:58

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 37
    Total: 38
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Logo10 3D flybarless  (Lu 4888 fois)
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203



    « le: Dimanche, 20 Mai 2007, 23:01:57 »

    Προειδοποίηση: Αν δεν σας περισσεύουν €800 μην διαβάζετε το μακρυνάρι που ακολουθεί, θα σας βάλει σε κακές σκέψεις!

    Εδώ και περίπου δύο μήνες έχω εγκαταστήσει στο ηλεκτρικό μου ελικόπτερο Logo10 3D το σύστημα V-Bar.
    Όλα σχεδόν τα μοντέλα ελικόπτερων με κεφαλή για δύο έλικες έχουν flybar, αυτό στην ουσία είναι ένα μηχανικό γυροσκόπιο και σκοπός του είναι να αντισταθμίζει τις ανεπιθύμητες τάσεις που έχει το στροφείο κατά την λειτουργία του ώστε να εξασφαλίζει σταθερότητα και καλό έλεγχο στην πτήση. Σαν μηχανικό σύστημα επιβαρύνει το στροφείο με επιπλέον περιστρεφόμενη μάζα και επιπλέον συνδέσμους, δηλαδή σημεία που εισάγουν τζόγο στο σύστημα ελέγχου. Λόγο της λειτουργίας του προκαλεί επιπλέον φόρτο στα servos που ελέγχουν το κυκλικό βήμα του στροφείου και παρόλο που είναι δυνατόν να ρυθμιστεί το μήκος, το βάρος και η επιφάνεια ώστε να πετύχουμε περισσότερη σταθερότητα ή αμεσότερη απόκριση δεν είναι δυνατόν να πετύχουμε ρύθμιση που να προσφέρει κορυφαία σταθερότητα και απόκριση μαζί. Τα προβλήματα αυτά ίσως δεν θεωρούνται σημαντικά αφού υπάρχουν μοντέλα ελικοπτέρων που έχουν πολύ καλά πτητικά χαρακτηριστικά, συνήθως τα κορυφαία της αγοράς και με ανάλογο κόστος. Ποιος όμως θα έλεγε όχι σε κάτι καλύτερο?
    Το σύστημα V-Bar κυκλοφόρησε πριν περίπου έξι μήνες, αντικαθιστά το μηχανικό γυροσκόπιο (flybar) με ηλεκτρονικά γυροσκόπια. Τα γυροσκόπια αυτά τρέχουν software που προσομοιάζει την λειτουργία του flybar ώστε η αίσθηση στην πτήση και στον χειρισμό του μοντέλου να είναι ίδια με ένα κανονικό ελικόπτερο με μηχανικό flybar. Είναι ένα απόλυτα εξειδικευμένο εργαλείο, πολύ υψηλής ποιότητας και αντίστοιχης τιμής. Κοστίζει από μόνο του περισσότερο από τα ελικόπτερα που πετάνε οι περισσότεροι.
    Για την ιστορία, παλιότερα είχαν γίνει προσπάθειες αντικατάστασης του flybar με γυροσκόπια αλλά επειδή τα γυροσκόπια αυτά και το software που είχαν ήταν σχεδιασμένα είτε για την ουρά του ελικοπτέρου είτε για αεροπλάνα, έδιναν αφύσικη συμπεριφορά στην πτήση και δυσκολία στον χειρισμό μεγαλύτερη από το μηχανικό flybar, δεν θεωρήθηκαν επιτυχημένες εφαρμογές και εγκαταλείφθηκαν. Η περιέργεια και το ανήσυχο μυαλό μου με οδήγησαν στο δοκιμή του συστήματος V-Bar.
    Το σύστημα αποτελείται από δύο κομμάτια, μια μονάδα ελέγχου που έχει το μέγεθος ενός κοινού δέκτη και ένα μικρό μεταλλικό κουτάκι που περιέχει τα τρία γυροσκόπια (δύο ειδικά για την κεφαλή και ένα heading hold για την ουρά), η μονάδα με τα γυροσκόπια είναι μικρότερη και από το GY401. Η μονάδα ελέγχου συνδέεται ανάμεσα στον δέκτη και στα servos, παίρνει τα σήματα από τον δέκτη και ελέγχει ανάλογα τις κινήσεις στα servos. To γυροσκόπιο τοποθετείται στο σημείο όπου είχες μέχρι πριν τοποθετημένο το γυροσκόπιο της ουράς, αφού αυτό πλέον δεν σου χρειάζεται. Ακόμη στην συσκευασία υπάρχει και ένα τρίτο εξάρτημα που η χρήση του είναι προαιρετική και σκοπός του είναι να μετρά την ταχύτητα με την οποία πετάς και να φροντίζει να διορθώνει τις τάσεις για φούσκωμα (pitching). Το V-Bar μπορεί να χρησιμοποιηθεί σχεδόν σε όλα τα μοντέλα ελικοπτέρων που κυκλοφορούν, βγάζεις το flybar από την κεφαλή μαζί με όλους τους συνδέσμους και τους μίκτες, συνδέεις τα blade grips κατευθείαν στο swashplate με έναν σύνδεσμο, και τοποθετείς swashplate driver (το οποίο αγοράζεις extra ή φτιάχνεις εύκολα μόνος σου από το washout που τώρα σου περισσεύει). Απαραίτητη προϋπόθεση για την πετυχημένη λειτουργία του είναι η έλλειψη κραδασμών, όπου υπάρχουν εκτεταμένοι κραδασμοί (αζύγιστες φάνες κλπ) η ακρίβειά του μειώνεται. Στην δική μου περίπτωση αγόρασα κεφαλή που φτιάχνει η μαμά Mikado για το Logo10 ειδικά για χρήση με το V-Bar. Οι προκαθορισμένες ρυθμίσεις με τις οποίες έρχεται το V-Bar είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να ταιριάζουν στα περισσότερα μοντέλα και να μπορείς να απογειωθείς την πρώτη φορά χωρίς απρόοπτα.
    Ο πομπός πρέπει να ρυθμιστεί για μηχανική μίξη ccpm, δηλαδή ξεχωριστά κανάλια για pitch, aileron, elevator, από εκεί και πέρα τον έλεγχο της κεφαλής τον έχει η μονάδα ελέγχου και μπορεί να ελέγξει κεφαλές με μηχανική μίξη ή ηλεκτρονική μίξη 90* ή 120* ή 140* με δύο τρία ή τέσσερα servos. Όλες οι ρυθμίσεις γίνονται από τον υπολογιστή, δεν έχει νόημα να τριμάρεις από τον πομπό αφού την επόμενη φορά που θα πετάξεις όλα τα trim θα μηδενιστούν στο V-Bar. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεσαι το laptop στο μοντελοδρόμιο για τις ρυθμίσεις.
    Όταν το τοποθέτησα και πήγα να κάνω την πρώτη δοκιμή το ελικόπτερο έκανε πολύ μεγαλύτερες κινήσεις από αυτό που περίμενα, προσγειώθηκα διόρθωσα λίγο τις ρυθμίσεις και ξαναδοκίμασα, κάπως καλύτερα, ξαναπροσγειώθηκα  και ξαναδιόρθωσα και όλα Ok. Οι βασικές ρυθμίσεις μου ολοκληρώθηκαν σε 5 λεπτά. Στην φάση αυτή το ελικόπτερο πετούσε τουλάχιστον το ίδιο καλά όπως με το flybar και επιπλέον το επηρέαζε πολύ λιγότερο ο αέρας, και είχε αρκετά μειωμένο θόρυβο.
    Το software που δίνει τρέχει σε windows (όλες τις εκδόσεις και vista) ή σε pocket pc (μόνο όμως με X-Scale). Έχει δύο ενότητες ρυθμίσεων, τις βασικές που είναι απλουστευμένες αλλά αρκετές για τις περισσότερες περιπτώσεις και τις εξειδικευμένες ρυθμίσεις που είναι πολύ αναλυτικές και φτάνουν σε μεγάλο βάθος. Στο V-Bar μπορείς να έχεις αποθηκευμένα μέχρι και 5 set από ρυθμίσεις και να αλλάζεις ανάμεσα σε δύο από αυτά από κουμπί του πομπού, ακόμη και την ώρα που πετάς. Παρόλο που πολύ γρήγορα (από την πρώτη μέρα και μέσα σε 5 λεπτά) το Logo μου πετούσε πολύ ωραία με το V-Bar, δεν άντεξα να μην ψάξω και την παραμικρή λεπτομέρεια και ρύθμιση στο software. Είναι εκπληκτικές οι δυνατότητες που σου δίνει. Αφού δοκίμασα τα πάντα και πιστεύω ότι έχω κατανοήσει κατά πολύ μεγάλο ποσοστό την λειτουργία, τις ρυθμίσεις και τις αλληλεπιδράσεις των ρυθμίσεων, έχω φέρει το Logo μου σε σημείο να πετά με απίστευτη ακρίβεια. Είναι σταθερό και ταυτόχρονα πολύ ευέλικτο, πετάει με δυνατό αέρα χωρίς πρόβλημα, κάνει τα πάντα εξαιρετικά και καταναλώνει 30% λιγότερο από πριν! Δηλαδή κάνω πτήσεις 12 λεπτών με loop και roll και flip και σφήνες πέρα δώθε και πάνω κάτω με τέτοια αίσθηση ελέγχου, αμεσότητας και ακρίβειας που με προκαλεί κάθε μέρα να προχωρήσω δοκιμάζοντας καινούργιες φιγούρες στις πτήσεις μου. Και κάθε μέρα φεύγω ικανοποιημένος.
    Έχω ακούσει πολλά σχόλια από τους παραδοσιακούς μοντελιστές που πετάνε μαζί μου, «δεν πετάς εσύ αλλά τα γυροσκόπια», «γιατί δεν κάθεσαι σπίτι σου να πετάς το simulator», «δεν επιτρέπεται στους αγώνες γιατί έχει 3 axis gyro», «πάλι με το laptop ήρθες» και άλλα. Δεν δίνω σημασία, θυμάμαι την εποχή που τα γυροσκόπια στην ουρά ήταν μηχανικά (με ελατήρια και βαρίδια), μετά ήρθαν τα ηλεκτρονικά γυροσκόπια και ακούγονταν παρόμοια σχόλια, μετά ήρθαν τα heading hold γυροσκόπια και πάλι ακούγονταν τα ίδια σχόλια. Παρόμοιο σύστημα κυκλοφόρησε και από την CSM αλλά δεν το θεωρώ τόσο ώριμο και εύχρηστο όσο το V-Bar.
    Με δύο λόγια θα χαρακτήριζα το V-Bar ΑΚΡΙΒΟ και ΕΠΛΗΚΤΙΚΟ.
    zero_IQ


    * SANY01167.jpg (118.7 Ko, 800x599 - vu 568 fois.)
    « Dernière édition: Lundi, 21 Mai 2007, 19:18:25 par zero_IQ » Journalisée
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203



    « Répondre #1 le: Dimanche, 20 Mai 2007, 23:02:50 »

    Κι άλλη μια


    * SANY01168.jpg (119.19 Ko, 800x599 - vu 564 fois.)
    Journalisée
    Fmx
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 20



    « Répondre #2 le: Dimanche, 20 Mai 2007, 23:52:54 »

    θαυμαζω τις γνωσεις σου
    λογικα πρεπει να ασχολεισαι καμια δεκαετια και...με τα ελικοπτερα
    Συνεχισε να στελνεις να μαθουμε και εμεις
    Υ.Γ. (αν χαλασει το ελικοπτερο σε σενα θα το φερω)
    Υ.Γ2 (ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΧΡΩΣΤΑΩ ΝΟΜΙΖΩ http://www.youtube.com/watch?v=euD_42h6ejM )
    Journalisée
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203



    « Répondre #3 le: Lundi, 21 Mai 2007, 01:17:16 »

    λογικα πρεπει να ασχολεισαι καμια δεκαετια και...με τα ελικοπτερα
    Το ενδιαφέρον μου για τα τηλεκατευθυνόμενα ελικόπτερα ξεκίνησε το 1991. Από τότε διαβάζω και παρακολουθώ τις εξελίξεις. Λόγοι δουλειάς και άλλα μπλεξίματα δεν μου επέτρεψαν να ασχοληθώ. Πετάω μόλις τα 2,5 τελευταία χρόνια, πετάω περίπου 5 ώρες κάθε εβδομάδα όταν δεν είναι πολύ χάλια ο καιρός (extreme κρύο ή ζέστη). Έχω την τύχη να πετάω μαζί με πολύ καλούς ελικοπτεράδες και αυτό ξέρεις βοηθάει πολύ.
    Υ.Γ. (αν χαλασει το ελικοπτερο σε σενα θα το φερω)
    Αν χαλάσει από μόνο του εντάξει, να το φέρεις. Αν χαλάσει από βλακεία σου θα σε χρεώσω έξτρα.
    Υ.Γ2 (ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΧΡΩΣΤΑΩ ΝΟΜΙΖΩ http://www.youtube.com/watch?v=euD_42h6ejM )
    Προοδεύεις γρήγορα, σε λίγο θα μας ζητήσεις 90άρι θερμικό. Μου θυμίζεις έναν άλλον φίλο εδώ μέσα που ξεκίνησε σαν εσένα καλή ώρα με lama και σε τρεις μήνες άλλαξε τρία ελικόπτερα και τώρα θέλει και 90άρι θερμικό.
    zero_IQ
    Journalisée
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203



    « Répondre #4 le: Mercredi, 30 Mai 2007, 23:32:12 »

    Μερικές φωτογραφίες από πρόσφατες πτήσεις...


    * _MG_1003.jpg (120.18 Ko, 800x577 - vu 488 fois.)
    Journalisée
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203



    « Répondre #5 le: Mercredi, 30 Mai 2007, 23:34:32 »

    κι άλλη...


    * _MG_0043.jpg (112.43 Ko, 800x551 - vu 483 fois.)
    Journalisée
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203



    « Répondre #6 le: Mercredi, 30 Mai 2007, 23:36:58 »

    κι άλλη...


    * _MG_0887.jpg (124.21 Ko, 800x585 - vu 484 fois.)
    Journalisée
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203



    « Répondre #7 le: Mercredi, 30 Mai 2007, 23:39:25 »

    κι άλλη...


    * _MG_0916.jpg (110.84 Ko, 800x586 - vu 470 fois.)
    Journalisée
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203



    « Répondre #8 le: Mercredi, 30 Mai 2007, 23:43:33 »

    κι άλλη...


    * _MG_1109.jpg (124.11 Ko, 800x600 - vu 470 fois.)
    Journalisée
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203



    « Répondre #9 le: Mercredi, 30 Mai 2007, 23:45:05 »

    κι άλλη...


    * _MG_1138.jpg (109.54 Ko, 800x583 - vu 470 fois.)
    Journalisée
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203



    « Répondre #10 le: Mercredi, 30 Mai 2007, 23:50:13 »

    κι άλλη...


    * _MG_0928.jpg (114.61 Ko, 800x593 - vu 462 fois.)
    Journalisée
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203



    « Répondre #11 le: Mercredi, 30 Mai 2007, 23:53:14 »

    ...


    * _MG_1019.jpg (123.51 Ko, 800x551 - vu 459 fois.)
    Journalisée
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 203



    « Répondre #12 le: Jeudi, 31 Mai 2007, 00:03:17 »

    ...


    * _MG_1265.jpg (123.21 Ko, 600x900 - vu 451 fois.)
    Journalisée
    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 926



    WWW
    « Répondre #13 le: Jeudi, 31 Mai 2007, 01:37:04 »

    ΧΜΜΜΜΜΜ !!!!! Μυστικες προπονησεις .............μυστικες φωτογραφισεις ............σε μυστικο χωρο πτησεων ..........και με μυστικο σπονσορα .

    Τωρα εξηγουνται ολα ............πως μενουμε με το στομα ανοιχτο  Εκπληξη και κοιταζομαστε μεταξυ μας με απορια  Sad

    Αλλα με τις φωτο .....φιλε Τασο με χτυπησες εκει που ποναω  Cheesy και για αυτον τον λογο  θα σου κλεψω ολες σου τις φωτο με το  LOGO αλλα και ολα σου τα αρθρα , αυτουσια  Ποοολύ άνεση για το heli club  Wink
    Journalisée

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    mickynoise
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 81



    WWW
    « Répondre #14 le: Dimanche, 29 Juil. 2007, 18:02:48 »

    Mπραβο Τασο.Ωραιες φωτογραφιες.Καλα για το logo δεν συζηταμε το εχεις κουκλι.
    Θαυμαζω τις γνωσεις σου και αλλωστε τα εχουμε ξαναπει.Για μενα εισαι ο δασκαλος μου!!

    Τωρα θα συμφωνησω με τον mastora. Να mastora γιατι μας εντυπωσιαζει καθε φορα.
    Μυστικες προπονησεις!!!   Cheesy

    Καλα φυσικα του δινει και φτερα το red bull  Grin


    υ.γ Και μην ξεχασω.Τα ηλεκτρικα πληθαινουν στο μοντελοδρομιο.Ρευμα κι αλλο ρευμα!!!!  laugh

    Journalisée

    TREX 600 Nitro Pro, OS 50 HYPER, V BLADES TST, V PADDLES, HATORI 522, 9252 (4), 401-9254 TAIL, Quick UK Header Tank
    TREX 450 SE, SCORPION 2221-6 MOTOR, RADIX BLADES, HS65HB Cyclic, 401 - 9257 TAIL - Full Chinese Batteries
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Logo10 3D flybarless
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.022 secondes avec 25 requêtes.