Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.424 Beiträge in 12.383 Themen von 6.241 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Dudleynes
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 3 Mai 2024, 00:53:25

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 3 Mai 2024, 00:53:25

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6241
    Neuester: Dudleynes
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304424
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 82
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 77
    Gesamt: 77
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [4] 5 6 7     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα)  (Gelesen 34847 mal)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #45 am: Sonntag, 3 Jan 2016, 17:24:32 »

    Καλη χρονια και καλη επιτυχια και σε αυτο το project!
    Μετα απο 6 zenoah με tuned pipes, intakes κλπ κλπ εχω παρατηρησει-ειδικα αμα εχεις κρατησει το μαστο απο τεφλον-. Θα παρατηρησεις οτι απο τη στιγμη που μπηκες στην αναλογια λαδιου λειτουργιας, οι μαυριλες παυουν να εμφανιζονται σαν πιτσιλιες εως να γινουν ενα ομοιογενες σκοτεινιασμα και η εξαγωγη σου να ειναι πεντακαθαρη! Αυτο συμβαινει περιπου στα 15 λιτρα με τις λειτουργιες που περιεγραψες πιο πριν. Θα δεις κιολας οτι μολις καθαρισει ο κινητηρας θα δουλευει παρα πολυ σταθερα.

    Καλη συνεχεια

    Όταν λές μαστό από τεφλόν, εννοείς το κολάρο σύνδεσης του λαιμού με την πίπα συντονισμού?

    Πιθανόν να φτάσω μέχρι και 40/1 στην αναλογία μίξης.. σε αυτή την αναλογία και με καλό λάδι είναι πολύ καθαρή η καύση. Τώρα όμως που και που έχω κάτι μαύρες πιτσιλιές στην εξάτμιση που όπως λές σωστά, θα καθαρίσει στο μέλλον..

    6 zenoah με tuned pipes ε.. ωραίος..  αεροπλάνα? ελικόπτερα? σκαφάκια?

    Έχεις παιξει 50/1 ποτε?
    « Letzte Änderung: Freitag, 25 Mδr 2016, 20:06:08 von Γκούσκος Διονύσιος » Gespeichert

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Antwort #46 am: Sonntag, 3 Jan 2016, 17:33:58 »

    Ναι το κολαρο στα σετ που εχω ειναι απο τεφλον και διαφανιζει και φαινονται αμεσως οι συγκεντρωμενες μαυριλες.
    Στον 62αρη παιζω 50/1 εως 52/1 με belray. Εκπληκτικος κινητηρας φοβερη λειτουργια.

    Ολοι ειναι για αεροπλανα- long range UAVs απο 26 μεχρι 80
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #47 am: Sonntag, 3 Jan 2016, 20:18:20 »

    Μια χαρα. Για 30άρη καλα θα ειναι μεχρι 40/1 για ασφαλεια..
    Gespeichert

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #48 am: Donnerstag, 21 Jan 2016, 20:29:18 »

    Καλησπέρα σε όλους.

    Στα 10 λίτρα καύσιμο σήμερα τραβήξαμε ένα πρόχειρο βίντεο ακόμη..

    Το ελικόπτερο τώρα ζυγίζει 5,65 κιλά. Οι μέγιστες στροφές που έχει σεταριστεί είναι οι 2100 και κράτησε με επιτυχία κάπου τις 1870 στροφές με Radix 710MM και βήμα +-13 μοίρες

    Ανακατεύοντας τα στικ, το ζόρισα όσο μπορούσα περισσότερο και με εξαίρεση κάποιες συγκεκριμένες στιγμές δεν μπορώ να πω ότι bog-άρισε και ιδιαίτερα για βενζίνα και τα πτητικά χαρακτηριστικά του είναι πολύ καλά..

    Δεν είμαι σίγουρος αν έχω τις βελόνες στη βέλτιστη ρύθμιση αλλά σιγά-σιγά θα το βρούμε..

    Στη συνέχεια έχουν να γίνουν μερικές αλλαγές στη μετάδοση και το πλαίσιο για ελλάτωση στο βάρος και καλύτερο ζύγισμα στο κέτρο βάρους του ελικοπτέρου..
    Και θα ρίξω το βάρος λίγο ακόμη με κάποιες αλλαγές σε εξαρτήματα του ελικοπτέρου..

    Ήδη ίσως είναι το ελαφρύτερο βενζινοκίνητο ελικόπτερο που έχω δει, αλλά σκοπός είναι στη Flybarless εκδοχή του να ζυγίζει κοντά στα 5 κιλά!

    Είναι πολύ φιλόδοξο σχέδιο αλλά αν τα καταφέρω θα είναι το ελαφρύτερο 700άρι βενζινοκίνητο ελικόπτερο στον κόσμο και ότι καλύτερο για ελικόπτερο καθημερινής χρήσης, τόσο για αρχάριους όσο και για προπόνηση και προχωριμένους..




    Στη συνέχεια η αναβάθμιση του G700Z..

     Thumbs up
    Gespeichert

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #49 am: Samstag, 23 Jan 2016, 18:31:15 »

    Upgrade Update!

    Carbon Fiber Landing Skids 2.5ΜΜ.  Cheesy

    Μειώθηκε λίγο ακόμη το βάρος και έγινε λίγο πιο όμορφο..










     Ποοολύ άνεση
    « Letzte Änderung: Samstag, 23 Jan 2016, 18:44:15 von Γκούσκος Διονύσιος » Gespeichert

    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.241


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #50 am: Samstag, 23 Jan 2016, 21:16:56 »




    Φυσικά πάντα προς το καλύτερο, εύγε Διονύση!!!  beer  beer
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #51 am: Sonntag, 24 Jan 2016, 13:52:51 »

     laugh laugh laugh laugh

    Γειά σου ρε Μάρκο!

     Thumbs up
    Gespeichert

    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 971


    « Antwort #52 am: Sonntag, 24 Jan 2016, 15:04:42 »

    Διονυση καλησπέρα
    παρακολουθωντας την παρουσιαση σου απο την αρχη βλεπω ότι είναι από τις ελάχιστες που αναφερωνται με τοση λεπτομερεια και διεξοδικα για την κατασκευη αυτης της μετατροπης.
    επισης στο τελος κανεις και ελενχο στην πραξη  για την πιστοποιηση και αξιολογηση της ολης κατασκευης .
    δεν είμαι βεβαια καποιος κορυφαιος αθλητης στα ελικόπτερα αλλα νομιζω οτι αυτή η παρουσιαση  αξιζει να μπει στην πρωτη σελιδα  του aeromodelling .gr σαν ένα ειδος επιβράβευσης  για αυτην  την εργασια σου και προσφορα στους χρηστες - μοντελιστες του aeromodelling. gr
    Gespeichert
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 6.241


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Antwort #53 am: Sonntag, 24 Jan 2016, 15:48:53 »

    δεν είμαι βεβαια καποιος κορυφαιος αθλητης στα ελικόπτερα αλλα νομιζω οτι αυτή η παρουσιαση  αξιζει να μπει στην πρωτη σελιδα  του aeromodelling .gr σαν ένα ειδος επιβράβευσης  για αυτην  την εργασια σου και προσφορα στους χρηστες - μοντελιστες του aeromodelling. gr

    +1000  Thumbs up  Thumbs up
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #54 am: Sonntag, 24 Jan 2016, 21:00:50 »

    Καλησπέρα Αλέξη.

    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    Δεν υπάρχει λόγος για επιβράβευση γιατί απλά δεν είναι αυτός ο σκοπός..

    Όπως έχω ξαναγράψει, όλα τα θέματα που γράφω στο forum είναι ένα ακόμη hobby για μένα.. Κάτι σαν.. αρθρογραφία για τις μέρες του χειμώνα..

    Είναι πολύ όμορφο να υπάρχει απήχηση από τα μέλη του forum και αυτό για μένα είναι επιβράβευση. Η διαχείριση του υλικού μέσα στο site είναι αρμοδιότητα των συντονιστών.

    Υ.Γ.

    Στην εποχή που ζούμε, Νο1 ανάγκη του πολιτισμού μας έχει γίνει η ικανοποίηση της ματαιοδοξίας μας.. Τουλάχιστον ,ας το κάνουμε δημιουργικά..  Grin
    Gespeichert

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #55 am: Dienstag, 2 Feb 2016, 17:54:33 »

    Καλησπέρα στην παρέα.

    Σήμερα φτάσαμε τα 20 λίτρα καύσιμου με το G700Z σε πλήρη ''κακομεταχείριση''!  Grin

    Το ελικόπτερο είναι άρτιο και αξιόπιστο.  Ανεση

    Το μοτέρ αρχίζει να ανοίγει σιγά-σιγά και ζητάει κλείσιμο στις βελόνες..  Cheesy

    Η εξάτμιση όμως μετατράπηκε σε ιπτάμενη κουδουνίστρα!  tickedoff

    Κάτι ξεκόλλησε από μέσα και κουδουνίζει μέσα στο εσωτερικό καθώς περνούν τα καυσαέρια από μέσα..

    Αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία, ας δώσει τα φώτα του σχετικά με το γιατί έγινε, τι πρέπει να γίνει τώρα και τι μπορεί να προκαλέσει στο μέλλον το ίδιο πρόβλημα..  worry

    Gespeichert

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #56 am: Samstag, 6 Feb 2016, 16:34:32 »



    Η ανταπόκριση από τον Hanson αψογη. Ο Al, επικοινώνησε με τον διανομέα της Hattori στην Αμερική, προσκομίζοντας το αποδεικτικό της παραγγελίας που είχα κάνει με το κινητήρα και την εξάτμιση πακέτο από τον ίδιο..

    Προς τιμή της η Hattori αναγνώρισε το πρόβλημα και θα μου στείλει καινούρια εξάτμιση κατευθείαν από Japan.

    Τελικά μου βγήκε σε καλό που αγόρασα πακέτο μοτέρ & εξάτμιση.. Για άλλη μια φορά φάνηκε πόσο επαγγελματίας είναι στη δουλειά του ο Mr Hanson.

     Thumbs up
    Gespeichert

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #57 am: Sonntag, 27 Mδr 2016, 21:24:05 »

    Καλησπέρα ξανά..

    Με την εξάτμιση όλα καλά.
    Έλαβα τη νέα από japan και ήδη έχει γράψει και αυτή αρκετές ώρες στον αέρα χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν κάνει ήχους και τελικά η πρώτη ήταν απλά μια ελαττωματική εξάτμιση που κάτι δεν είχε γίνει σωστά στις κολλήσεις στο εσωτερικό.. Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν..



    Καθώς είμαστε στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση και αυτού του θέματος, το G700Z prototype είναι σχεδόν ολοκληρωμένο..

    Το τελευταίο carbon touch που θα γίνει αφορά το καπάκι του κινητήρα..

    Ναι το καπάκι της φάνας που έχουν από κάτω όλοι οι Zenoah τύπου RC κινητήρες που είναι μεταλλικό και βαρύ!

    Πόσο βαρύ? Τόσο…



    104 γραμμάρια είναι ένα αρκετά υπολογίσιμο βάρος για ένα ελικόπτερο.. Και αν υπολογίσουμε και το σημείο που βρίσκεται αυτό το βάρος επάνω στο ελικόπτερο, έχει διπλάσια σημασία το όποιο κέρδος σε γραμμάρια έχουμε από αυτό. Και εξηγούμαι..

    Το μεταλλικό καπάκι του Zenoah είναι στο κάτω – κάτω μέρος του ελικοπτέρου.. Βιδώνει στο bottom plate του πλαισίου.. Αν αφαιρέσουμε βάρος από εκεί ( που είναι τόσο χαμηλά ) κάνουμε μια πολύ μεγάλη αλλαγή στο σύνολο του ελικοπτέρου καθώς έτσι μεταφέρουμε το κέντρο βάρους του ελικοπτέρου λίγο πιο ψηλά!

    Αυτό είναι πολύ σημαντικό σε ένα ελικόπτερο , ειδικά για βενζίνα, διότι αυτό είναι και ένα από τα σημεία που πονάνε τα gassers..
    Είναι που είναι βαρύτερα από τα νίτρο, έχουν και χαμηλά το βάρος του μοτέρ με αποτέλεσμα να μειώνεται κατά πολύ η ικανότητα τους σε ελιγμούς αφού το κέτρο βάρους έχει απομακρυνθεί αρκετά από το στροφείο..

    Με μια ακόμη αξιόλογη μείωση του βάρους σε αυτό το σημείο (όπως έγινε και με τα skids), όχι μόνο θα έχουμε ένα ακόμη πιο ελαφρύ gasser ελικόπτερο αλλά συγχρόνως θα το κάνουμε ταχύτερο σε fast forward flight αλλά θα ανεβάσουμε και το ( cyclic ) roll / flip rate!

    Θα έχουμε ακόμη καλύτερα πτητικά χαρακτηριστικά δηλαδή..   Wink

    Ψάχνοντας λίγο στο internet είδα ότι το έχουν κάνει και άλλοι στο παρελθόν.. οπότε γιατί όχι και εμείς?

    Οπότε, με τις διαδικασίες που έχουμε ξαναδεί και αναλύσει ξεκινάμε..




    Τοποθετούμε το καπάκι σε ένα τζάμι..

    Κόβουμε τις εξοχές που έχει το μεταλλικό καπάκι για να βιδώνει η κορδονιέρα.. έτσι και αλλιώς την κορδονιέρα δεν την έχω βιδωμένη επάνω στο ελικόπτερο κατά τις πτήσεις.. Οπότε γιατί να κάνω τη ζωή μου δύσκολη??

    Γεμίζουμε όλες τις τρύπες με filleting wax και περνάμε τα κατάλληλα αποκολλητικά .. Σε αυτή την περίπτωση κερί και PVA!





    Στη συνέχεια, gelcoat για να κάνουμε ένα καλούπι.. το καλύτερο θα ήταν να γίνει διαιρούμενο.. αλλά οκ.. Θα με ταλαιπωρήσει λίγο στην αποκόλληση αλλά γίνεται και μονοκόματο..





    Αποκόλληση από το πρωτότυπο.. Και βάζουμε το κατάλληλο κάρβουνο, ρητίνες, αναλώσιμα και μέσα στη σακούλα για vacuum!





    Σε αυτή την περίπτωση βάλαμε τρείς στρώσεις ανθρακο-ύφασμα 180γρ/τμ, γρήγορο καταλύτη και με μια ηλεκτρική κουβέρτα μετά το gel-άρισμα ανεβάσαμε την θερμοκρασία πολυμερισμού στους 60~70 βαθμούς για 24 ώρες..



    Με αυτό τον τρόπο θα γίνει αρκετά πιο σκληρό το κομμάτι και θα έχει καλύτερες θερμικές ιδιότητες.. Θα αντέχει μεγαλύτερες θερμοκρασίες δηλαδή..


    Για να δούμε..

     Thumbs up
    « Letzte Änderung: Sonntag, 27 Mδr 2016, 22:06:08 von Γκούσκος Διονύσιος » Gespeichert

    ΑdamHeli
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 902


    Don't forget the ground....


    « Antwort #58 am: Montag, 28 Mδr 2016, 12:43:29 »

    πολύ δίαιτα ρε Διονύση....  Cheesy μπράβο για τις όμορφες κατασκευές σου!!! Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #59 am: Montag, 28 Mδr 2016, 21:49:37 »

    πολύ δίαιτα ρε Διονύση....  Cheesy μπράβο για τις όμορφες κατασκευές σου!!! Χαμόγελο

    Φώτη άστα! Διατροφή φουλ και βενζίνα χαμηλή σε λιπαρά!!!  Grin Grin

    Gespeichert

    Seiten: 1 2 3 [4] 5 6 7     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: G700Z - Prototype (TREX700 Βενζίνα)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.064 Sekunden mit 28 Zugriffen.