Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 10:10:11

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 10:10:11

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 19
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: DOW Σχεση βαρους-ογκου  (Lu 2279 fois)
    LYBCO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 65


    « le: Dimanche, 1 Oct. 2017, 20:29:09 »

    Καλησπερα σας.Εβλεπα το παρακατω βιντεο κατασκευης αεροπλανου εξ'ολοκληρου απο DOW μισης ιντσας και μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι το συνολικο βαρος εφτασε τα 140 γραμμαρια (5 ounches).To αναφερει στο 9:35.
    Επειδη δεν εχω δουλεψει τετοιο υλικο,ειναι εφικτο κατι τετοιο; Ειναι πραγματι τοσο ελαφρυ;

    https://www.youtube.com/watch?v=jv3D30RGT-g
    Journalisée
    snoopy
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 327



    « Répondre #1 le: Dimanche, 1 Oct. 2017, 20:45:54 »

    Καλησπερα σας.Εβλεπα το παρακατω βιντεο κατασκευης αεροπλανου εξ'ολοκληρου απο DOW μισης ιντσας και μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι το συνολικο βαρος εφτασε τα 140 γραμμαρια (5 ounches).To αναφερει στο 9:35.
    Επειδη δεν εχω δουλεψει τετοιο υλικο,ειναι εφικτο κατι τετοιο; Ειναι πραγματι τοσο ελαφρυ;

    Journalisée
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #2 le: Dimanche, 8 Oct. 2017, 20:21:18 »

    Dow μισής ίντσας δέν έχω δεί ακόμη στην Ελλάδα. Ας πεί και κάποιος άλλος τη γνώμη του. Σε πολλά μέρη εδώ θα βρείς Fibran που είναι επίσης τύπος σκληρού styrofoam όπως το Dow...

    Φυσικά και είναι εφικτή η κατασκευή αεροπλάνων Τ/Κ με τάτοιο foam, ακόμη και αληθινών. Αρκεί να παρακολουθήσεις για παράδειγμα το κανάλι του Ary Glantz που φτιάχνει μιά διάσημη αερο-κατασκευή με το εν λόγω υλικό...

    https://www.youtube.com/user/aryjg/videos

    Keep Building...  Thumbs up
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #3 le: Lundi, 9 Oct. 2017, 12:34:47 »

    Οφείλω να ενημερώσω ότι όταν κόβουμε το DOW με χρωμονικελίνη, εκλύονται τοξικοί ατμοί, που αν τους εισπνεύσουμε θα βρεθούμε στο νοσοκομείο.

    Γι' αυτό όταν κόβουμε , να έχουμε καλό εξαερισμό.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    LYBCO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 65


    « Répondre #4 le: Lundi, 9 Oct. 2017, 19:13:31 »

    Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
    Journalisée
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #5 le: Mercredi, 11 Oct. 2017, 21:57:25 »

    Αν και καθυστερημένα ας καταθέσω κι εγώ  , τα σχετικά .

    Το Dow ( μπλε ) , οπως και το Fibran ( πράσινο) ειναι εξηλασμενη πολυστερίνης . Υπάρχει και ροζ , αλλά δεν ξερω τι εταιρία ειναι .
    Οι πυκνότητες ξεκινάνε  από 25kgr/m3.  Αν και το  συνηθισμένο ειναι αυτό , τα dow θέλει περισσότερη θερμοκρασία ( ή μικρότερη ταχύτητα κοπής ) από το fibran .
    Τα βρισκεις σε φυλλα 2,5m x 0,55m . κια πάχη από 30 mm . , Αν θέλεις πιοό λεπτό , το πιο εύκολο ειναι να πας σε depron .
    Μπορείς να κόψεις το dow ή το fibran  για να το κάνεις λεπτότερο ,αλλά υπάρχει μια διαδικασία  για να μη  σκεβρώσει , από το κόψιμο  .
    Αν αποφασίσεις να  κόψεις  , πες μου να σου πω αναλυτικά την διαδικασία
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #6 le: Mercredi, 11 Oct. 2017, 22:04:59 »

    ............. Αρκεί να παρακολουθήσεις για παράδειγμα το κανάλι του Ary Glantz που φτιάχνει μιά διάσημη αερο-κατασκευή με το εν λόγω υλικό...

    https://www.youtube.com/user/aryjg/videos

    Keep Building...  Thumbs up

    Απόστολε
    To long ez  βελτίωση variez  του Burt Rutan, ειναι απο τα αγαπημένα μου αεροπλάνα , ( μαζι με το cozy), σε ενα άλλο κόσμο , θα ηταν το αεροπλάνο που θα έφταχνα., Εχω μελετησει  τα σχεδια  και καποια στιγμη  θαθελα να το φτιαξω  σε κλιμακα 40%  ακολουθώντας την διαδικασία για το 100%.
    Οταν το πρωτοείδα σοκαρίστηκα , που ειναι  φτιαγμένο αποκλειστικά με hi load foam , υαλούφασμα και εποξικές ρητίνες .  Εκπληξη
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #7 le: Jeudi, 12 Oct. 2017, 21:24:25 »

    Καλησπέρα Κύριοι.

    Γιάννη, όντως, ο Burt είναι ένας ζωντανός θρύλος για 'μένα. Εκείνος με τους συνεργάτες του ανέπτυξαν απίστευτα τις τεχνικές hand layup fiberglassing πάνω σε πυκνά foam. Πολλοί ερασιτέχνες τον λάτρεψαν, το ίδιο και μείς.
    Ξεκίνησα δική μου αεροκαρέκλα και σκέφτομαι σοβαρά την τεχνική για τα main Spars που χρησιμοποιεί, με +-45 μοίρες ύφασμα για web και εν συνεχεία strips υφάσματος για τα "καπέλα" των spars (spar Caps). Αντί για squegee βέβαια μάλλον θα δουλέψω ρολάκι φόαμ...  Wink

    Μήν χαλάμε το thread όμως. Η σχέση Βάρους/Όγκο των τύπου Dow φελιζόλ του εμπορίου είναι σούπερ συμφέρων. Αν ενισχύσει κανείς σωστά τα υπάρχοντα φόαμ θα κάνει μαγικές κατασκευές, ειδικά με τα σημερινά υφάσματα-ρητίνες._
    Καλό εξαερισμό μόνο, γάντια, μάσκα...

    DM (who will dream of 1/1 40kph soaring once again)
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    LYBCO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 65


    « Répondre #8 le: Vendredi, 13 Oct. 2017, 10:20:01 »



    Kαλημερα κ Γιαννη.Ειμαι ευτυχης κατοχος φελιζολενιου Τηλεμαχου αγορασμενου απο εσας πριν σχεδον 2 χρονια.Ποιο ειναι ακριβως το ειδος του φελιζολ που χρησιμοποιησατε στον Τηλεμαχο;
    Βεβαιως και θα ηθελα τις γνωσεις σας πανω στην κοπη,μιας και θελω να φτιαξω ενα sport μοντελο με ημισυμμετρικη πτερυγα και συνολικο βαρος πτησης μεχρι 850 γραμμαρια.
    Προτασεις ευπροσδεκτες.
    Journalisée
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #9 le: Vendredi, 13 Oct. 2017, 15:39:41 »



    Kαλημερα κ Γιαννη.Ειμαι ευτυχης κατοχος φελιζολενιου Τηλεμαχου αγορασμενου απο εσας πριν σχεδον 2 χρονια.Ποιο ειναι ακριβως το ειδος του φελιζολ που χρησιμοποιησατε στον Τηλεμαχο;
    Βεβαιως και θα ηθελα τις γνωσεις σας πανω στην κοπη,μιας και θελω να φτιαξω ενα sport μοντελο με ημισυμμετρικη πτερυγα και συνολικο βαρος πτησης μεχρι 850 γραμμαρια.
    Προτασεις ευπροσδεκτες.


    Γεια χαρά
    για τον τηλέμαχο χρησιμοποιώ , άσπρο φελιζολ ( Διογκωμένη πολυστερίνη ) 20kgr/m3
    Υπάρχει πάντα ο ακροβατικός τηλέμαχος 4 ch τόσο με ημισυμετρική αεροτομή όσο και με συμμετρική . Οτι πληροφορίες θες για κοπή φελιζολ ρώτα με .
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    LYBCO
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 65


    « Répondre #10 le: Vendredi, 13 Oct. 2017, 18:02:19 »

    Πειτε μου σχετικα με το σκευρωμα ποια διαδικασια πρεπει να ακολουθησω.
    Journalisée
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #11 le: Vendredi, 13 Oct. 2017, 18:34:14 »

    το πράσινο ή μπλε  δηλ η εξηλασμενη πολυστερίνη , εξαιτίας του τροπου κατασκευής συγκεντρώνει τάσεις εσωτερικά του υλικού.
    Ετσι αν επιχειρήσεις να κόψεις ενα φύλλο 30mm στην μέση 90% θα καταλήξεις με 2 φύλλα που θα ειναι έντονα σκεβρωμένα .
    Οπότε το κόλπο ειναι το εξής . Αν έχεις 3άρι φύλλο , αν θες να καταλήξεις πχ με φύλλο 15mm αφαιρείς , ( πάντα με θερμό σύρμα εννοείτε ) 7 mm από πάνω και 7mm  από κάτω  και σου μένει το φύλλο 15 mm  ( το 1mm που λείπει θα εχει λιώσει :-)  )  .
    Μπορείς να κάνει το ιδιο σε 5αρι φύλλο  και εκει επειδή ειναι χοντρότερο  να κόψεις αυτο που μένει στην μέση , οπότε , αν υποθέσουμε οτι αρχικά αφαιρείς 5mm πάνω κάτω , κόβοντας στην μέση  θα εχεις 2 φύλλα απο περιπου 20mm

    Αυτό το κάνω οχι μόνο οταν πρόκειται να χωρίσω το φύλλο στη μέση ,αλλά και οταν πρόκειται να βγάλω φτερό . . Στην περιπτωση του φτερού , αρκεί να αφαιρέσεις  μόνο πάνω από το φύλλο 5-6 mm  .
    Στο άσπρο φελιζολ  με βάρος μέχρι 25kgr/m3 , δε χρειάζεται να ακολουθήσεις την διαδικασία
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Fil de discussion: DOW Σχεση βαρους-ογκου
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.038 secondes avec 26 requêtes.