Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« στις: Σάββατο, 24 Νοέ 2012, 23:43:23 » |
|
Πολλες φορες ηθελα να φυσιξω ενα καρμπυλατερ η τη σκονη απο καποια δυσκολα σημεια στο αεροπλανο η τη τ/κ και παντα κατεληγα σε ενα πρατηριο η να αγοραζω σπρει η να ζαλιζομαι απο το φυσιμα με το στομα δεν ειχα παρει ποτε την αποφαση για αγορα κομπρεσερ αερος (ουτε τις καλες εποχες ποσο μαλλον τωρα ) βρηκα ομως ενα τροπο να εχω το λιγο αερα που χρειαζεται καμια φορα απο ενα παλιο ψυγειο πηρα το μοτερακι του (συμπιεστη για τη ψυξη)
|
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 24 Νοέ 2012, 23:48:13 » |
|
τυχαια βρηκα και απο ενα επαγγελματικο ψυγειο ενα θαλαμο αποθυκευσης μαλλον ψυκτικου υγρου εγω το εκανα αποθηκη αερα ( σκεφτομουν να κανω θαλαμο μια παλια μπουκαλα που ειχα αλλα και αυτο κανει τη δουλεια του)
|
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 24 Νοέ 2012, 23:52:56 » |
|
μπορεις να μας πεις λεπτομερειες τι συνδεσες και που ; επισης πως ξερεις αν η μπουκαλα ειναι γεματη ή υπερβολικα γεματη;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 24 Νοέ 2012, 23:54:25 » |
|
και τυχη πανω στην ατυχια μου δε προλαβε να στεγνωσει το χρωμα και το χρειαστηκα να καθαρισω ενα καρμπυλατερ
για να εχει μια ικανοποιητικη αποδοση στο φυσημα απο το πιστολακι εκλεισα τη τρυπα να γινει οσο μια καρφιτσα
|
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 00:00:22 » |
|
μπορεις να μας πεις λεπτομερειες τι συνδεσες και που ; επισης πως ξερεις αν η μπουκαλα ειναι γεματη ή υπερβολικα γεματη;
εαν κοψεις ολα τα σωληνακια και το βαλεις στη μπριζα θα καταλαβεις μονο ενα ειναι εξαγωγη (στη δικο μου ηταν το ποιο λεπτο σωληνακι 5χιλ.) οσο για τη πιεση δε προκειτε ποτε να φτασει τα ορια της μπουκαλας αντε να παει και 2-3 μπαρ που δε νομιζω δεν ειναι να βαψουμε αυτοκινητο αλλα για ψυλοδουλιτσες το εχω ευχαριστηθει
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Stavroforos
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 93
Ή σε πετάν ή τα πετάς
|
|
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 12:39:49 » |
|
Πολύ ωραία πατέντα και οικονομική αφού ήδη υπηρχε ένα παλιό ψυγείο . Λόγω ότι είμαι ψυκτικός σας λέω ότι για την πίεση μην ανησυχείτε. Αυτή η μπουκάλα είναι receiver (συλλέκτης ψυκτικού υγρού) το οποίο βρίσκεται στην γραμμή κατάθλιψης του συστήματος (υψηλή πίεση) και σκοπός της, είναι κατά την λειτουργία να μαζεύει την περίσσεια φρεον ανάλογα με τις συνθήκες (πάντα, σε μορφή υγρού, ή μάλλον στο πάνω μέρος έχει αέριο μα επί το πλείστον έχει υγρό) και ο άλλος λόγος είναι κλείνοντας την βάνα στο κάτω μέρος να μαζεύουμε ΌΛΟ το φρεον από την εγκατάσταση για κάποια επισκευή. Οπότε είναι για παρά πολλές πιέσεις. Ενδεικτικά αναφέρω αν δουλεύει με R12 που έχουν τα παλιότερα ψυγεία και που θεωρείται χαμηλής πιέσεως ,η πίεση της κατάθλιψης εν λειτουργία σε υδρόψυκτο σύστημα (που έχει λιγότερες πιέσεις από τα αερόψυκτα) είναι από το «τσιγκούνικο» 115 psi έως το «γενναιόδωρο» 150 psi (βέβαια παίζουν ρόλο και οι συνθήκες πάντα). Το 1 bar είναι περίπου 13 psi οπότε τα περιθώρια είναι πολλά, χώρια που εσύ πρεσσαρεις αέρα κι όχι υγρό που, είναι ασυμπίεστο και καταπονει πολύ παραπάνω την μπουκάλα . Αν είναι πχ r 22 (air conditions) ή τίποτα 502 (πάγομηχανές πχ) οι πιέσεις είναι πολύ μεγαλύτερες Για τον έλεγχο της πίεσης μάλλον είναι αστείο να αναφέρουμε κάποια διάταξη, απλά εμπειρικά όταν το κομπρεσέρ κάνει φορτωμενο βαρύ ήχο το καταλαβαίνουμε από εκεί. ακόμη και το αμπερόμετρο είναι πολυτέλεια για τη συγκεκριμένη εφαρμογή
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Lama V-3 Belt Cp V-1 Mini Titan E-325 T-Rex 250 pro dfc Spitfire GP 0.25 Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων) Gws Tiger Moth 400 E-flite Piper L-4 Grasshopper 250 Multiplex fox Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 14:00:56 » |
|
Πολύ ωραία πατέντα και οικονομική αφού ήδη υπηρχε ένα παλιό ψυγείο . Λόγω ότι είμαι ψυκτικός σας λέω ότι για την πίεση μην ανησυχείτε. Αυτή η μπουκάλα είναι receiver (συλλέκτης ψυκτικού υγρού) το οποίο βρίσκεται στην γραμμή κατάθλιψης του συστήματος (υψηλή πίεση) και σκοπός της, είναι κατά την λειτουργία να μαζεύει την περίσσεια φρεον ανάλογα με τις συνθήκες (πάντα, σε μορφή υγρού, ή μάλλον στο πάνω μέρος έχει αέριο μα επί το πλείστον έχει υγρό) και ο άλλος λόγος είναι κλείνοντας την βάνα στο κάτω μέρος να μαζεύουμε ΌΛΟ το φρεον από την εγκατάσταση για κάποια επισκευή. ευχαριστω για τις διευκρινησεις αν καταλαβα καλα η μπουκαλα αυτη ειναι acomuletor? εχει φουσκα μεσα με αζωτο για να κρατα και μια σταθερη πιεση οταν χρειαστει??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 15:46:56 » |
|
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 15:51:11 » |
|
ευχαριστω για τις διευκρινησεις αν καταλαβα καλα η μπουκαλα αυτη ειναι acomuletor? εχει φουσκα μεσα με αζωτο για να κρατα και μια σταθερη πιεση οταν χρειαστει??
Χρήστο, Accumulator Η δική μου ειναι απο πυροσβεστήρα μικρό και δεν έχει τίποτε μέσα ! Εξάλλου όταν φυσας η βάφεις το μοτεράκι λειτουργεί σχεδόν συνέχεια.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 16:03:30 » |
|
Πολυ ωραιες οι πατεντες σας Απο περιεργεια υπαρχει στο εμποριο καποιο συστημα αερα με μπουκαλα η οποια να μπορει να γεμισει με π.χ. τρομπα αυτοκινητου; Φυσικα πανω στην μπουκαλα να ειναι δυνατη η συνδεση ενος μικρου φυσητηρα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 17:20:30 » |
|
Πολύ όμορφα αυτά τα κόλπα ..... εγώ εχω φτιαγμένο ένα εδω και αρκετά χρόνια.
Με εξυπηρετεί αφάνταστα για να βάφω τα φοαμάκια μου αλλά και τα πλαστικά που κατα καιρούς φτιάχνω !
Το έστησα μόνος μου με υλικά απο το εμπόριο
πολυ καλο και δε το εμφανιζες τοσα χρονια??? να γλυτωσουμε λιγο παιδεμα !!! αφου αντεχει τοσο θα του κανω και γω καλη βαση
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kolotoympas
|
|
« Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 17:40:51 » |
|
Πολύ μου αρέσουν και εμένα αυτές οι πατέντες μπράβο σας!!! Υπάρχει και μια παρουσίαση για το ίδιο θέμα στην Αερομοντελιστικη σελίδα του Παράσχου και Βασίλη http://www.parasxosrc.gr/?p=714 αν θέλετε να πάρετε καμια ιδέα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
LYBCO
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 65
|
|
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 19:02:59 » |
|
Τα παρουσιαζω γιατι ειναι ωραιες κατασκευες και ισως δωσω ιδεες σε συνμοντελιστες που θα'θελαν να κατασκευασουν.Οποιος θελει μεγαλυτερες φωτο ας μου στειλει π.μ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Stavroforos
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 93
Ή σε πετάν ή τα πετάς
|
|
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 21:00:52 » |
|
Πολύ ωραία πατέντα και οικονομική αφού ήδη υπηρχε ένα παλιό ψυγείο . Λόγω ότι είμαι ψυκτικός σας λέω ότι για την πίεση μην ανησυχείτε. Αυτή η μπουκάλα είναι receiver (συλλέκτης ψυκτικού υγρού) το οποίο βρίσκεται στην γραμμή κατάθλιψης του συστήματος (υψηλή πίεση) και σκοπός της, είναι κατά την λειτουργία να μαζεύει την περίσσεια φρεον ανάλογα με τις συνθήκες (πάντα, σε μορφή υγρού, ή μάλλον στο πάνω μέρος έχει αέριο μα επί το πλείστον έχει υγρό) και ο άλλος λόγος είναι κλείνοντας την βάνα στο κάτω μέρος να μαζεύουμε ΌΛΟ το φρεον από την εγκατάσταση για κάποια επισκευή. ευχαριστω για τις διευκρινησεις αν καταλαβα καλα η μπουκαλα αυτη ειναι acomuletor? εχει φουσκα μεσα με αζωτο για να κρατα και μια σταθερη πιεση οταν χρειαστει?? Όχι όχι, το accumulator το συναντάμε σε μεγάλες ψυκτικές εγκαταστάσεις κι ο σκοπός είναι να διαχωρίζει το φρεον απο το λάδι και τοποθετείται στην πλευρά της αναρροφησης (χαμηλή πίεση). Ομοίως το ίδιο πράγμα υπάρχει και στην υψηλή μα πιο στενό και λέγεται separator Και τα δύο τον ίδιο σκοπό έχουν μα είναι όπως είπα για άλλες πιέσεις. Και τα δύο έχουν από κάτω σωληνάκι να γυρίζει το λάδι στο κάρτερ του kompressοr που φυσικά η ροή αυτή είναι Ελεγχόμενη από φλοτερ που όταν γεμίζει δίνει εντολή σε ηλεκτροβανα να ανοίξει. Δεν έχουν αυτά καμιά σχέση με αυτό που έχεις .αυτό είναι συλλέκτης μα έχε υπ όψιν ότι όπου υπάρχει φρεον υπάρχει και λάδι (το 25% σύστασης του φρεον είναι λάδι) οπότε κοίταξε να το καθαρίσεις καλά ενώ είναι πιθανό κι ο compressoras να σου «φτύσει» λάδι οπότε προσοχή αν θες να φυσσηξεις πλακέτα. Να έλεγα να βάλεις κάποιο φίλτρο μάλλον θα σου ρίξει την πίεση όλη. Να φυσσας κάνα ρουλεμαν από heli η κάτι τέτοιο είσαι οκ Πρόβλημα με το λάδι όμως κάλλιστα μπορεί να υπάρχει και σε κομπρεσσερ που είναι γι αυτή τη δουλειά (φυσσητιρι) αν, είναι πεσμένο και τα ελατήρια έχουν μεγάλες ανοχές Υ.Γ Κι αυτό που έχεις δεν έχει σίτες και φλογέρες. Απλά υπάρχει ένα καλάμι (σωλήνα) ώστε να εξασφαλίζει την τροφοδοσια στη συνέχεια στην εκτονωτική βαλβίδα ΜΌΝΟΝ με υγρό φρεον, πράγμα που δεν σε ενοχλεί γι αυτό που το προορίζεις
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 21:15:08 από Stavroforos »
|
Καταγράφηκε
|
Lama V-3 Belt Cp V-1 Mini Titan E-325 T-Rex 250 pro dfc Spitfire GP 0.25 Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων) Gws Tiger Moth 400 E-flite Piper L-4 Grasshopper 250 Multiplex fox Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
|
|
|
_ΤΑΣΟΣ_
|
|
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 25 Νοέ 2012, 22:08:59 » |
|
Πολύ ωραία πατέντα και οικονομική αφού ήδη υπηρχε ένα παλιό ψυγείο . Λόγω ότι είμαι ψυκτικός σας λέω ότι για την πίεση μην ανησυχείτε. Αυτή η μπουκάλα είναι receiver (συλλέκτης ψυκτικού υγρού) το οποίο βρίσκεται στην γραμμή κατάθλιψης του συστήματος (υψηλή πίεση) και σκοπός της, είναι κατά την λειτουργία να μαζεύει την περίσσεια φρεον ανάλογα με τις συνθήκες (πάντα, σε μορφή υγρού, ή μάλλον στο πάνω μέρος έχει αέριο μα επί το πλείστον έχει υγρό) και ο άλλος λόγος είναι κλείνοντας την βάνα στο κάτω μέρος να μαζεύουμε ΌΛΟ το φρεον από την εγκατάσταση για κάποια επισκευή. ευχαριστω για τις διευκρινησεις αν καταλαβα καλα η μπουκαλα αυτη ειναι acomuletor? εχει φουσκα μεσα με αζωτο για να κρατα και μια σταθερη πιεση οταν χρειαστει?? Όχι όχι, το accumulator το συναντάμε σε μεγάλες ψυκτικές εγκαταστάσεις κι ο σκοπός είναι να διαχωρίζει το φρεον απο το λάδι και τοποθετείται στην πλευρά της αναρροφησης (χαμηλή πίεση). Ομοίως το ίδιο πράγμα υπάρχει και στην υψηλή μα πιο στενό και λέγεται separator Και τα δύο τον ίδιο σκοπό έχουν μα είναι όπως είπα για άλλες πιέσεις. Και τα δύο έχουν από κάτω σωληνάκι να γυρίζει το λάδι στο κάρτερ του kompressοr που φυσικά η ροή αυτή είναι Ελεγχόμενη από φλοτερ που όταν γεμίζει δίνει εντολή σε ηλεκτροβανα να ανοίξει. Δεν έχουν αυτά καμιά σχέση με αυτό που έχεις .αυτό είναι συλλέκτης μα έχε υπ όψιν ότι όπου υπάρχει φρεον υπάρχει και λάδι (το 25% σύστασης του φρεον είναι λάδι) οπότε κοίταξε να το καθαρίσεις καλά ενώ είναι πιθανό κι ο compressoras να σου «φτύσει» λάδι οπότε προσοχή αν θες να φυσσηξεις πλακέτα. Να έλεγα να βάλεις κάποιο φίλτρο μάλλον θα σου ρίξει την πίεση όλη. Να φυσσας κάνα ρουλεμαν από heli η κάτι τέτοιο είσαι οκ Πρόβλημα με το λάδι όμως κάλλιστα μπορεί να υπάρχει και σε κομπρεσσερ που είναι γι αυτή τη δουλειά (φυσσητιρι) αν, είναι πεσμένο και τα ελατήρια έχουν μεγάλες ανοχές Δεν έχω τις γνώσεις σου φίλε Stavrofore σε ψυκτικά αλλά αυτό το πρόβλημα λύνεται με δύο τρόπους ! α. Εχουμε αποστράγγιση στο κατώτερο σημείο της δεξαμενής μας β. Υδατοπαγίδα πρίν την έξοδο στο ακροφύσιο - αερογράφο μας !
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας. GRE-F-0611
|
|
|
Stavroforos
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 93
Ή σε πετάν ή τα πετάς
|
|
« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 00:14:30 » |
|
Σιγουρα, φιλτρο για τα λαδια και λοιπες ακαθαρσιες καθως και υδατοπαγιδα χρειαζονται και ειναι σημαντικα αν θελουμε να φυσαμε ηλεκτρονικα.Ο ατμοσφαιρικός αερας εχει πολυυυυ νερο αναλογα με τον καιρο βεβαια, Απλα επειδη αυτο που αναφερθηκε προερχεται πατεντα από ψυκτικο μηχανημα είναι πολυτέλεια τετοια πράγματα και καπως κουραστικο.Από κει και πέρα λεω τι ρολο παίζει το συγκεκριμενο εξάρτημα το οποίο είναι μιά πολύ καλή εξυπνη και οικονομική λύση.Σιγουρα δεν θα παει χαμενη.Συμηθως στο κατω μερος τετοιων δεξαμενών υπαρχει Drain γιά αποστράγκιση.Μιλάω μετριες με μεγαλες μονάδες
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Lama V-3 Belt Cp V-1 Mini Titan E-325 T-Rex 250 pro dfc Spitfire GP 0.25 Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων) Gws Tiger Moth 400 E-flite Piper L-4 Grasshopper 250 Multiplex fox Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
|
|
|
evgeni
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 31
|
|
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 20:54:37 » |
|
να και το δικο μου το εχω ακομα χημα ποτε θα το μαζεψο :thumbs up
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 26 Νοέ 2012, 23:09:31 » |
|
πολυ ωραια ρε παιδια που τα ειχατε κρυμενα τοσο καιρο και μεις ψαχνουμε να ανακαλυψουμε το τροχο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
pissas
|
|
« Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 27 Νοέ 2012, 10:19:05 » |
|
Πολυ ωραιες οι πατεντες , αλλα με περιπου 60-70 ευρο βρισκεις ετοιμο απο το alex pak, εγω εχω ενα κομπρεσερ 800 λιτρων και τελικα με εχει βολεψει περισσοτερο η κουτσουλια του alex pak και για φυσηματα και βαψιματα κανω ολες τις μικροδουλειες μου με το μικρο .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
esky kob copter x 450 se v2 copterx 450 pro belt eflite msr rjx xtream 50 skype: LandTamer
|
|
|
salasgr
|
|
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 27 Νοέ 2012, 10:46:53 » |
|
Πολυ ωραιες οι πατεντες , αλλα με περιπου 60-70 ευρο βρισκεις ετοιμο απο το alex pak, εγω εχω ενα κομπρεσερ 800 λιτρων και τελικα με εχει βολεψει περισσοτερο η κουτσουλια του alex pak και για φυσηματα και βαψιματα κανω ολες τις μικροδουλειες μου με το μικρο .
συμφωνω μαζι σου αλλα ειναι το αισθημα και η χαρα της ιδιοκατασκευης, που παιζει ρολο ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Χρηστος Βαγενας (vchris)
|
|
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 27 Νοέ 2012, 14:50:21 » |
|
η ιδεα ηταν για ενα κομπρεσερακι με χαμηλο εως ανυπαρκτο κοστος (αν καποιος εχει ενα παλιο ψυγειο για πεταμα) οπως ειδαμε εχουν κανει απο πολυ παλια τετοιες κατασκευες και πολυ ωραιες μαλιστα που αν βεβαια θελουμε σημερα να βαλουμε επανω μανομετρα υδατοπαγιδες κτλ ισως φτασει σε κοστος ενα μικρο καινουργιο ετοιμο οποτε μενει μονο η χαρα του <<κατι εκανα μονος>>
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
evgeni
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 31
|
|
« Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 27 Νοέ 2012, 19:11:20 » |
|
Εμενα προσωπικα μου κοστισε 17ε. Και δεν ειναι εκι το θεμα εχει και με 70-80ε ετοιμα αλλα οπος λει οφιλος σου μενει ι χαρα της κατασκευις οτι εφτιαξες ενα εργαλειο μονος σου και δουλευι
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
asterixx25
|
|
« Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 27 Νοέ 2012, 19:27:24 » |
|
Και πέραν απο τη χαρά της ιδιοκατασκευής, αξίζει να σημειωθεί οτι τα συγκεκριμένα κομπρεσεράκια είναι σχετικά αθόρυβα που τα κάνει ικανά για χρήση εντός σπιτιού
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
evgeni
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 31
|
|
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 27 Νοέ 2012, 19:40:57 » |
|
Και πέραν απο τη χαρά της ιδιοκατασκευής, αξίζει να σημειωθεί οτι τα συγκεκριμένα κομπρεσεράκια είναι σχετικά αθόρυβα που τα κάνει ικανά για χρήση εντός σπιτιού α ναι ειναι και αυτο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 22 Μάρ 2013, 19:28:35 » |
|
Εχει ενας φιλος ενα κομπρεσερ αερος και σκεφτηκα αν εβρισκα καποια φιαλη 5-10 λιτρων να μπορω να την γεμιζω με αερα σε αυτον και να την χρησιμοποιω για μικροδουλειες . Ξερετε που μπορω να βρω τετοιες φιαλες και ποιο ειναι το κοστος τους;
Σκεφτηκα φιαλη απο υγραεριο ή απο πυροσβεστηρα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
fly rabbit
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 108
http://www.youtube.com/watch?v=3G1PFLuTrgM&fe
|
|
« Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 23 Μάρ 2013, 10:51:46 » |
|
Εχει ενας φιλος ενα κομπρεσερ αερος και σκεφτηκα αν εβρισκα καποια φιαλη 5-10 λιτρων να μπορω να την γεμιζω με αερα σε αυτον και να την χρησιμοποιω για μικροδουλειες . Ξερετε που μπορω να βρω τετοιες φιαλες και ποιο ειναι το κοστος τους;
Σκεφτηκα φιαλη απο υγραεριο ή απο πυροσβεστηρα
Τα αεροφυλάκια πάνε ανάλογα με την ιπποδύναμη των μοτέρ. οδό Δ.Μουτσοπούλου 103, στα Καμίνια του Πειραιά. Τηλ. 210 4208700, Fax 210 4209517 http://www.vamvacas.grΓνωρίζω ότι πουλάει και σκέτα αεροφυλάκια. Θα σε συμβούλευα ως ελάχιστο να πάρεις 20 - 25 lt
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #28 στις: Σάββατο, 23 Μάρ 2013, 20:53:37 » |
|
Σκεφτομουν γυρω στα 6 λιτρα οσο ενας πυροσβεστηρας. Θα ειναι πολυ λιγος ο αερας για οποιαδηποτε χρηση;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
mixalhs13
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 93
|
|
« Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 24 Μάρ 2013, 00:52:16 » |
|
Mπορεις να βρεις και φιαλη απο καποιο ψυκτικο που αδιαζουν φιαλες απο φρεω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
T-REX 500 ESP FRSKY QX7 Blade 130X QUADCOPTER FPV RASING
|
|
|
|