Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 02:17:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 19 Μάι 2024, 02:17:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Χθες στις 22:09]

    από chris 1975
    [Χθες στις 20:47]

    από Markhelis
    [Χθες στις 15:33]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 14:48:30]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304516
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 41
    Συνολικά: 42
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου  (Αναγνώστηκε 6132 φορές)
    SKIES
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 15


    « στις: Τετάρτη, 3 Ιαν 2018, 14:57:13 »

    Καλησπέρα,
    έχω μεγάλο διάστημα να πάω για πτήσεις λόγω έλλειψης χρόνου, θέλω να σας ρωτήσω για την συντήρηση του κινητήρα πέρα από το after run που υπάρχει στο εμπόριο,αν μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλο είδος όπως ψιλό 10αράκι λαδί.
    Ευχαριστώ.
    Καταγράφηκε
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 286



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 3 Ιαν 2018, 15:03:01 »

    Καλησπέρα, μια χαρά κάνει κάθε ψιλό λαδάκι ραπτομηχανής που είναι και αρκετά οικονομικότερο απο το συσκευασμένο after run του εμπορίου. Με 3 ευρώ αγοράζεις 400ml λάδι Singer. Wink
    Καταγράφηκε

    Always look on the bright side of life!
    SKIES
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 15


    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 3 Ιαν 2018, 15:33:51 »

    Καλησπέρα Chris71,
    σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
    Καλή Χρονιά να έχεις. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 286



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 3 Ιαν 2018, 15:41:45 »

    Καλή χρονιά και σε σένα φίλε μου με πάντα καλές προσγειώσεις! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Always look on the bright side of life!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 3 Ιαν 2018, 16:22:12 »

    Θέλουμε να προστατέψουμε τα μέταλλα από την υγρασία.

    Στο τελευταίο προγραμματισμένο δούλεμα της ημέρας, στεγνώνουμε τον κινητήρα εν λειτουργία, τραβώντας το σωληνάκι από το καρμπυρατέρ. Οχι στο ρελαντί, αλλά στο φουλ, για να κάψει και το ελάχιστο καύσιμο που έχει μείνει.

    Μετά του ρίχνουμε το λαδάκι, και τον γυρίζουμε να πάει παντού,να καλύψει τις επιφάνειες.
    Ακόμα καλύτερα τον τυλίγουμε σε νάϋλον σακούλα.

    Πριν τον εκκινήσουμε ξανά, τον ξεπλένουμε καλά από το λάδι.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 349



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 15:15:38 »

    Θέλουμε να προστατέψουμε τα μέταλλα από την υγρασία.

    Στο τελευταίο προγραμματισμένο δούλεμα της ημέρας, στεγνώνουμε τον κινητήρα εν λειτουργία, τραβώντας το σωληνάκι από το καρμπυρατέρ. Οχι στο ρελαντί, αλλά στο φουλ, για να κάψει και το ελάχιστο καύσιμο που έχει μείνει.

    Μετά του ρίχνουμε το λαδάκι, και τον γυρίζουμε να πάει παντού,να καλύψει τις επιφάνειες.
    Ακόμα καλύτερα τον τυλίγουμε σε νάϋλον σακούλα.

    Πριν τον εκκινήσουμε ξανά, τον ξεπλένουμε καλά από το λάδι.


    Διαβαζα γενικά στο φόρουμ και ξανανοιγω το θέμα. Με φουλ γκάζι όμως δε μένει κ.Γιαννη( με ολο το σεβασμο αν κάνω λάθος)εντελώς φτωχό έστω για λίγο και εγκυμονεί κίνδυνο στον κινητήρα;
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 16:08:45 »

    Oντως το να το σβήσεις στο φούλ δεν εχει κανενα όφελος απο τον να σβησεις ρελαντί.Και στα δυο θα σβησει απο φτωχό καυσιμο.Με φουλ γκαζι υπαρχει πιθανότητα να πάθει !Περισσοτερες στροφες περισσοτερα ζορια στα κομβία που θα στεγνωσουν.Μην ξεχναμε οτι πρωτα περναει απο τα κομβία και κουζινετα και μετα παει στον θαλαμο.Αρα μεχρι να παει μικρή ποσοτητα στον θαλαμο τα κομβία ηδη χανουν ποσοτο φιλμ λίπανσης.
    Παλια στα ducted fan καναμε και ένα τέχνασμα τερμα γκαζι για να δούμε εαν το μιγμα που ειχαμε ρυθμίσει ήταν κοντά στο σωστό αλλα και ασφαλές σημείο.Αμα ηταν πολύ φτωχή η ρυθμιση επεφταν πολύ οι στροφες , και το αντιθετο.Κλειναμε στιγμιαία το σωληνακι με το νύχι.Ωραια τεχνική αλλα πολλοι κατασκευαστές και εμπειροι του χώρου (ΒΟΒ VIOLETT) ειχαν βγαλει bulleting στα μανουαλ τους να μην το κάνουν.Προτειναν καλύτερα  με στροφόμετρο να τσεκαρουν. .
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 16:16:41 »



    Διαβαζα γενικά στο φόρουμ και ξανανοιγω το θέμα. Με φουλ γκάζι όμως δε μένει κ.Γιαννη( με ολο το σεβασμο αν κάνω λάθος)εντελώς φτωχό έστω για λίγο και εγκυμονεί κίνδυνο στον κινητήρα;

    Η δική μου γνώση είναι ότι δεν προλαβαίνει να υπερθερμανθεί, ούτε καν να θερμανθεί. Ακούμπα με το χέρι σου τα μέταλλα και θα διαπιστώσεις αυτό που λέω. Το ότι χάνει την αναλογία υγρού/αέρα και σβήνει, δεν σημαίνει ότι στεγνώνει τελείως. Παραμένει λίγο λάδι για να τον προστατέψει. (δυστυχώς παραμένει και λίγη μεθανόλη/νιτρομεθάνιο). Γι'   αυτό μετά βάζουμε το κατάλληλο λάδι συντήρησης.
    Πόσες φορές δεν έχει σβήσει ένας κινητήρας στον αέρα από έλλειψη καύσιμου; Και ήταν και ζεστός.

    Θα επαναλάβω και εδώ: Δεν υποχρεώνω κανέναν να ακολουθήσει τις οδηγίες/συμβουλές μου. Σας παραθέτω την εμπειρία μου. Κάντε αυτό που εσείς πιστεύετε ότι είναι πιο σωστό.  
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Skyline
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 173



    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 16:39:12 »

    εγω προσωπικα χρησιμοποιω μετα απο προταση εμπειρου  μοντελιστη λαδακι κοκκινο για αυτοματα σασμαν αυτοκινητου,το γνωστο atf red το παιρνω απο το βενζιναδικο σχεδον 5-6 ευρω το 1 λιτρο  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Τα μυστικα ειναι για μικρους ανθρωπους!!
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 349



    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 18:35:18 »



    Διαβαζα γενικά στο φόρουμ και ξανανοιγω το θέμα. Με φουλ γκάζι όμως δε μένει κ.Γιαννη( με ολο το σεβασμο αν κάνω λάθος)εντελώς φτωχό έστω για λίγο και εγκυμονεί κίνδυνο στον κινητήρα;

    Η δική μου γνώση είναι ότι δεν προλαβαίνει να υπερθερμανθεί, ούτε καν να θερμανθεί. Ακούμπα με το χέρι σου τα μέταλλα και θα διαπιστώσεις αυτό που λέω. Το ότι χάνει την αναλογία υγρού/αέρα και σβήνει, δεν σημαίνει ότι στεγνώνει τελείως. Παραμένει λίγο λάδι για να τον προστατέψει. (δυστυχώς παραμένει και λίγη μεθανόλη/νιτρομεθάνιο). Γι'   αυτό μετά βάζουμε το κατάλληλο λάδι συντήρησης.
    Πόσες φορές δεν έχει σβήσει ένας κινητήρας στον αέρα από έλλειψη καύσιμου; Και ήταν και ζεστός.

    Θα επαναλάβω και εδώ: Δεν υποχρεώνω κανέναν να ακολουθήσει τις οδηγίες/συμβουλές μου. Σας παραθέτω την εμπειρία μου. Κάντε αυτό που εσείς πιστεύετε ότι είναι πιο σωστό.  
    Συζητηση κάνουμε προς Θεού και εκτιμάμε τις γνώσεις σας. Θεωρούσα ότι στις φουλ στροφές και με την έλλειψη καυσίμου-λαδιου που ουσιαστικά λιπαινει, μεγαλώσει την τριβή και φθείρει στιγμιαία αν μείνει στεγνό. Δηλ αν βγάλουμε το σωληνάκι στο ρελαντί ή στο 1/3 των στροφων παραμένει καύσιμο στο καρμυρατερ;

    Στο αέρα που λέτε ναι συμβαίνει αλλα εκεί είναι άθελά μας Χαμόγελο

    Ήθελα να ρωτήσω και κάτι ακόμη. Αν δεν έχουμε καθαριστικό υπερήχων με ποιο τρόπο και ποια καθαριστικά είναι καλύτερα να καθαρίσουμε εσωτερικά τον κινητήρα όταν χρειαστεί;
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.776



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 18:47:22 »

    Ο Ηλίας εδω εχει όλες τις πληροφορίες για υπέρηχους.Ειναι υπερηχητικός τυπος!

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=57347.0
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 238



    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 17 Απρ 2020, 21:40:03 »

    Any thin oil will do,like raptomixani e.t.c.
    Stay away from any Automatic Transmission oil.Do NOt use Transmission oil,it contains detergent in it and it may attack your O" rings, bearing seals,piston to wrist pin spacers,e.t.c.
    That's one of the reasons we can not use any type of trans.oil for our cars except the one that is recommended by the manufacturer.
    P.S.If you remember your auto mechanic told you to be  carful with the trans.oil because it will damage your car's paint.
    Kali Anastasi / Kalo Pasxa se olous.
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318



    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 25 Μάρ 2022, 14:14:07 »

    Καλησπέρα,
    έχω μεγάλο διάστημα να πάω για πτήσεις λόγω έλλειψης χρόνου, θέλω να σας ρωτήσω για την συντήρηση του κινητήρα πέρα από το after run που υπάρχει στο εμπόριο,αν μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλο είδος όπως ψιλό 10αράκι λαδί.
    Ευχαριστώ.


    αν και παλιο θα απαντησω,

     το λαδι singer δεν ειναι καταλληλο για after run oil,
     το λαδι  διχρονων μηχανων  επσιη δεν κανει για τους μοντελιστικες μηχανες νιτρο για after run
    το καλυτερο ειναι το ATF - 8-9e.λιτρο,  βαζεις στο στροφαλο και το αφηνεις ολο το χειμωνα, η οσο δεν την χρησιμοποεις , εχω κρατησει μηχανη 10 χρονια  με συντηρηση με ATF
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318



    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 21 Μάρ 2023, 21:02:37 »

    Any thin oil will do,like raptomixani e.t.c.
    Stay away from any Automatic Transmission oil.Do NOt use Transmission oil,it contains detergent in it and it may attack your O" rings, bearing seals,piston to wrist pin spacers,e.t.c.
    That's one of the reasons we can not use any type of trans.oil for our cars except the one that is recommended by the manufacturer.
    P.S.If you remember your auto mechanic told you to be  carful with the trans.oil because it will damage your car's paint.
    Kali Anastasi / Kalo Pasxa se olous.

    ATF is used as after run , it has lubrication  properties also
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 31 Μάρ 2023, 22:59:39 »

    Ο κινητήρας πρέπει να σβήσει κανονικά χωρίς πολλές στροφές . Το καλύτερο είναι να καθαριστεί εσωτερικα με μπλε οινόπνευμα να στεγνώσει με αέρα (αν υπάρχει κομπρεσέρ ακόμα καλύτερα )και μετά λάδι κινητήρα λεπτόρρευστο . Ότι αλλά λάδια χρησιμοποιηθούν που περιέχουν χημικές ουσίες οι οποίες μπορεί να κάψουν τα oring δεν θα το δοκίμαζα . Μιλάμε πάντα για κινητήρες που θα μείνουν καιρό εκτός λειτουργίας .
    Αν και εγώ το έκανα αυτό μετά από καθέ ημέρα πτήσης 
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 1 Απρ 2023, 07:18:59 »

    Αν δεν έχετε λάδι συντήρησης, μπορείτε να κάνετε, εναλλακτικά την εξής κίνηση.

    Αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε είναι να μείνει μέσα στον κινητήρα καύσιμο, που αφ’ ενός η μεθανόλη θα απορροφήσει υγρασία και αφ’ ετέρου το νιτρομεθάνιο παρουσία υγρασίας θα μετατραπεί σε διαβρωτικό οξύ.

    Αρα πάντα αφηνουμε τον κινητήρα να σβήσει από έλλειψη καυσίμου, ώστε να καούν όσο το δυνατόν η μεθανόλη και το νιτρομεθάνιο

    Σίγουρα τα μέταλλα θα μείνουν καλυμμένα με λεπτό φιλμ λαδιού. Τότε τυλίγουμε τον κινητήρα σε μία ναϋλον σακκούλα να μην μπορεί να αναρροφήσει υγρασία από τον αέρα. Η το ίδιο είναι αν βουλώσουμε την εισαγωγή του καρμπυρατέρ και την εξαγωγή του σιγαστήρα.

    Μικρότερη μεν προστασία από το λάδι συντήρησης, αλλά καλύτερο  από το να μην κάνεις τίποτε.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 8 Απρ 2023, 12:00:12 »

    Αν δεν έχετε λάδι συντήρησης, μπορείτε να κάνετε, εναλλακτικά την εξής κίνηση.

    Αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε είναι να μείνει μέσα στον κινητήρα καύσιμο, που αφ’ ενός η μεθανόλη θα απορροφήσει υγρασία και αφ’ ετέρου το νιτρομεθάνιο παρουσία υγρασίας θα μετατραπεί σε διαβρωτικό οξύ.

    Αρα πάντα αφηνουμε τον κινητήρα να σβήσει από έλλειψη καυσίμου, ώστε να καούν όσο το δυνατόν η μεθανόλη και το νιτρομεθάνιο

    Σίγουρα τα μέταλλα θα μείνουν καλυμμένα με λεπτό φιλμ λαδιού. Τότε τυλίγουμε τον κινητήρα σε μία ναϋλον σακκούλα να μην μπορεί να αναρροφήσει υγρασία από τον αέρα. Η το ίδιο είναι αν βουλώσουμε την εισαγωγή του καρμπυρατέρ και την εξαγωγή του σιγαστήρα.

    Μικρότερη μεν προστασία από το λάδι συντήρησης, αλλά καλύτερο  από το να μην κάνεις τίποτε.

    Το καύσιμο εξατμίζεται και μένουν κατάλοιπα από καμμένο λάδι και καύσιμα το οποίο μόνο ζημιά θα προκαλέσει.
    Αν δεν υπάρχει διάθεση για καθαρισμό και λίπανση το καλύτερο είναι να βγει το μπουζι να ρίξουμε μέσα λίγο λάδι να γυρίσουμε την έλικα ώστε να πάει λάδι στα περισσότερα μέρη του και τοποθετούμε το μπουζι
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 318



    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 13 Απρ 2023, 10:45:58 »



    Demetre manufacturer recommends  ATF specified for his brand for selling reason.

    My 10 year old 46 engine runs like a workhorse, carb O rings and sealing gaskets  are consumables I have 1 bottle ATF for a year and  does the job
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 13 Απρ 2023, 10:55:29 »



    Demetre manufacturer recommends  ATF specified for his brand for selling reason.

    My 10 year old 46 engine runs like a workhorse, carb O rings and sealing gaskets  are consumables I have 1 bottle ATF for a year and  does the job

    This is a Greek forum so it will be much appreciated to make comments in the Greek language
    Καταγράφηκε
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 13 Απρ 2023, 19:09:08 »

    Παιδιά μπορεί να είμαστε Ελληνικό φόρουμ όμως επιτρέπονται τα μηνύματα σε ξένες
    γλώσσες, άλλωστε ένας ξένος πως αλλιώς θα επικοινωνούσε με το φόρουμ??
    Υπάρχει άλλωστε και θεματολογία εδώ!!!  Wink

    Καλό Πάσχα και Καλή ανάσταση με υγεία σε όλους!!!!!  Thumbs up   Thumbs up
    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 13 Απρ 2023, 22:32:51 »



    Demetre manufacturer recommends  ATF specified for his brand for selling reason.

    My 10 year old 46 engine runs like a workhorse, carb O rings and sealing gaskets  are consumables I have 1 bottle ATF for a year and  does the job

    This is a Greek forum so it will be much appreciated to make comments in the Greek language

      Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά

      Το αρχικό μήνυμα αναφέρεται στον Demetre που είχε απαντήσει πιο παλιά και φαίνεται σε προηγούμενη σελίδα

      Ο Demetre ζει Αμερική και αρκετές φορές έχει αναφέρει ότι έχει πρόβλημα στο να γράψει Ελληνικά ή και Greeklish Χαμόγελο Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 14 Απρ 2023, 17:08:57 »

    Ok. I have no objections on the above.
    We could practice our English  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες  |  Θέμα: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.