Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 16:39:03

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 16:39:03

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 19
    Gesamt: 19
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3]  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Τα καλυτερα ελικοπτερα για αρχαριους  (Gelesen 6642 mal)
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 486



    « Antwort #30 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 20:20:46 »

    Επίσης σύμφωνα με τα ξένα forum υπάρχει ένα θέμα με τα ηλεκτρονικά του blade 400 (servo και gyro) που σημαίνει ότι κάποια στιγμή θα βάλεις και αναβαθμίσεις. Έτσι το κόστος του blade 400 καταλήγει να είναι σχεδόν ίδιο με το κόστος ενός καλοστημένου mini titan (συμπεριλαμβανομένου τηλεκατεύθυνσης της επιλογής σου και μάλιστα ίσως καλύτερη της DX6).


    Φιλικά
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 20:45:28 von newbie » Gespeichert
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 429



    « Antwort #31 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 20:22:17 »

    Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να φτάνουμε εκεί το πράγμα παιδιά.

    Κανείς δεν διαφώνησε οτι το blade 400 από το belt, και ούτε νομίζω ότι το θέμα μας είναι ποιο είναι το καλύτερο. Σίγουρα όλοι μας ξέρουμε ποιο είναι. Επίσης γνωρίζουμε και ποιο είναι το φθηνότερο.

    Ο καθένας αποφασίζει σύμφωνα με τα κριτήρια του και την τσέπη του.

    Φιλικά

    Νίκος

     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 404



    « Antwort #32 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 20:52:32 »

    Μπραβο Νικο!!!!  Thumbs up
    Gespeichert
    Hobby-Shop.gr
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 61



    WWW
    « Antwort #33 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 21:13:16 »

    μα γιατί δεν λέτε για το RTF Blade 400? χρήματά του είναι ότι καλύτερο και τίμιο έχει βγεί αφήνοντας πίσω όλα τα υπόλοιπα σε αυτή τη κατηγορία


    Την αντιπροσωπεια εχεις και το προωθεις το Blade 400!?!   Huh Huh

    Δεν έχω αντιπροσωπεία , θα το πω ποιο απλά Κώστα άσχετα με τα χρήματα , συζητάμε σχετικά με το ελικόπτερο και την πτήση του .. Αν το Blade 400 κόστιζε το ίδιο με το Belt CP το  Blade 400 είναι 7 φορές καλύτερο σε όλα τα σημεία από το Belt Cp (εκτός απο τη τιμή του) , αυτό υποστηρίζω βάση μεγάλης εμπειρίας πίστεψέ με,
    Gespeichert
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 497


    WWW
    « Antwort #34 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 21:56:57 »

    μα γιατί δεν λέτε για το RTF Blade 400? χρήματά του είναι ότι καλύτερο και τίμιο έχει βγεί αφήνοντας πίσω όλα τα υπόλοιπα σε αυτή τη κατηγορία


    Την αντιπροσωπεια εχεις και το προωθεις το Blade 400!?!   Huh Huh

    Δεν έχω αντιπροσωπεία , θα το πω ποιο απλά Κώστα άσχετα με τα χρήματα , συζητάμε σχετικά με το ελικόπτερο και την πτήση του .. Αν το Blade 400 κόστιζε το ίδιο με το Belt CP το  Blade 400 είναι 7 φορές καλύτερο σε όλα τα σημεία από το Belt Cp (εκτός απο τη τιμή του) , αυτό υποστηρίζω βάση μεγάλης εμπειρίας πίστεψέ με,
    ρε παιδιά δεν παίζουν ρολο τα χρήματα μεταξύ τον 2 η διαφορα δεν είναι μαγάλη............άλλωστε έχοντας το .........belt τι διαφορα θα τι πλήρωσης στη πορεία με τα ανταλλακτικά που θα χρειαστείς
    Gespeichert

    "FLY OR DIE!"
    skritikos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 137



    « Antwort #35 am: Freitag, 20 Mδr 2009, 00:22:56 »

    Με όσα έχουν ακουστεί πρόσφατα για την Spektrum DX6i, πιστεύεται πως κάποιος πρέπει να είναι επιφυλακτικός με την αγορά του Blade (το οποίο έχει μαζί αυτή την τ/κ);

    Gespeichert
    LampoLiS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 557


    Το Σήμερα Είναι Το Αύριο Για το Οποίο Ανησυχούσα Χ


    « Antwort #36 am: Freitag, 20 Mδr 2009, 01:32:49 »

    καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.σαν κάτοχος και τον δυο ελικοπτερων του belt και του blade ειπα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρια.to belt ήταν το πρώτο μου ελικόπτερο μονου στροφείου το οποιο ήρθε απο κίνα carbon edition και rtf.μονο που ήταν τελείως αρρύθμιστο.υποτίθεται ότι το βγάζεις από το κουτί και πετας. τελείως αρχάριος και γω τότε "πριν ενα" χρόνο ακριβώς το έβαλα κάτω και με τέρμα γκάζι δεν ξεκόλλαγε από κάτω.και δεν ήξερα τι να κάνω.στην πορεία έμαθα πως ρυθμίζουμε ένα ελικόπτερο κλπ.τώρα τα χριστούγεννα πήρα και το blade 400..λοιπόν είναι κλάσης ανώτερο από το belt..και αν είχα ξεκινήσει με αυτό σίγουρα θα είχα κερδίσει και χρόνο και εμπειρια.to συνιστώ ανεπιφύλαχτα σε όλους τους αρχαριους στη "μεταλαμα" εποχή.είναι ρυθμισμένο εργοστασιακά και "φιλοκο" προς τον αρχάριο πιλότο και σε συνδυασμό με τι spektrum σε βάζει πραγματικά μέσα στον χορό του ελικοπτερου.εγώ χάρι "σαφτο" έμαθα για καμπύλες γκαζιού ρύθμιση pits σετάρισμα ουράς και γύρο και όλα αυτά που είναι απαραίτητα για να προχωρήσεις στο χορό.είναι για μένα η καλύτερη λύση για πραγματικά rtf ελικοπτερο.to belt δε διαφωνώ ότι μπορεί να έμαθε πόλους παλιότερους από μένα στο χώρο να πετάνε αλλα σήμερα δε βλέπω το λόγο γιατί να υποβάλει κανεις τον εαυτό του σε περιπέτειες όταν με λίγα λεφτά παραπάνω παίρνεις ένα πραγματικά αξιόλογο ελικόπτερο και ξεκινάς σωστά.αυτά και συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλα νομίζω χρήσιμο για συμπεράσματα.καλές πτήσεις σε όλους. φιλικά λαμπρος
    « Letzte Änderung: Freitag, 20 Mδr 2009, 02:01:00 von LAMPOLIS » Gespeichert

    Τrex 450 sport fbl,copter cx450 se v2,copterx 450 scale body ce-135,e-sport phoenix glider,blade mcpx                              Karistos Fly Team[/size
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 497


    WWW
    « Antwort #37 am: Freitag, 20 Mδr 2009, 07:32:31 »

    καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.σαν κάτοχος και τον δυο ελικοπτερων του belt και του blade ειπα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρια.to belt ήταν το πρώτο μου ελικόπτερο μονου στροφείου το οποιο ήρθε απο κίνα carbon edition και rtf.μονο που ήταν τελείως αρρύθμιστο.υποτίθεται ότι το βγάζεις από το κουτί και πετας. τελείως αρχάριος και γω τότε "πριν ενα" χρόνο ακριβώς το έβαλα κάτω και με τέρμα γκάζι δεν ξεκόλλαγε από κάτω.και δεν ήξερα τι να κάνω.στην πορεία έμαθα πως ρυθμίζουμε ένα ελικόπτερο κλπ.τώρα τα χριστούγεννα πήρα και το blade 400..λοιπόν είναι κλάσης ανώτερο από το belt..και αν είχα ξεκινήσει με αυτό σίγουρα θα είχα κερδίσει και χρόνο και εμπειρια.to συνιστώ ανεπιφύλαχτα σε όλους τους αρχαριους στη "μεταλαμα" εποχή.είναι ρυθμισμένο εργοστασιακά και "φιλοκο" προς τον αρχάριο πιλότο και σε συνδυασμό με τι spektrum σε βάζει πραγματικά μέσα στον χορό του ελικοπτερου.εγώ χάρι "σαφτο" έμαθα για καμπύλες γκαζιού ρύθμιση pits σετάρισμα ουράς και γύρο και όλα αυτά που είναι απαραίτητα για να προχωρήσεις στο χορό.είναι για μένα η καλύτερη λύση για πραγματικά rtf ελικοπτερο.to belt δε διαφωνώ ότι μπορεί να έμαθε πόλους παλιότερους από μένα στο χώρο να πετάνε αλλα σήμερα δε βλέπω το λόγο γιατί να υποβάλει κανεις τον εαυτό του σε περιπέτειες όταν με λίγα λεφτά παραπάνω παίρνεις ένα πραγματικά αξιόλογο ελικόπτερο και ξεκινάς σωστά.αυτά και συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλα νομίζω χρήσιμο για συμπεράσματα.καλές πτήσεις σε όλους. φιλικά λαμπρος
    +10000 Wink Thumbs up Wink Thumbs up
    Gespeichert

    "FLY OR DIE!"
    skritikos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 137



    « Antwort #38 am: Freitag, 20 Mδr 2009, 08:19:03 »

    καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.σαν κάτοχος και τον δυο ελικοπτερων του belt και του blade ειπα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρια.to belt ήταν το πρώτο μου ελικόπτερο μονου στροφείου το οποιο ήρθε απο κίνα carbon edition και rtf.μονο που ήταν τελείως αρρύθμιστο.υποτίθεται ότι το βγάζεις από το κουτί και πετας. τελείως αρχάριος και γω τότε "πριν ενα" χρόνο ακριβώς το έβαλα κάτω και με τέρμα γκάζι δεν ξεκόλλαγε από κάτω.και δεν ήξερα τι να κάνω.στην πορεία έμαθα πως ρυθμίζουμε ένα ελικόπτερο κλπ.τώρα τα χριστούγεννα πήρα και το blade 400..λοιπόν είναι κλάσης ανώτερο από το belt..και αν είχα ξεκινήσει με αυτό σίγουρα θα είχα κερδίσει και χρόνο και εμπειρια.to συνιστώ ανεπιφύλαχτα σε όλους τους αρχαριους στη "μεταλαμα" εποχή.είναι ρυθμισμένο εργοστασιακά και "φιλοκο" προς τον αρχάριο πιλότο και σε συνδυασμό με τι spektrum σε βάζει πραγματικά μέσα στον χορό του ελικοπτερου.εγώ χάρι "σαφτο" έμαθα για καμπύλες γκαζιού ρύθμιση pits σετάρισμα ουράς και γύρο και όλα αυτά που είναι απαραίτητα για να προχωρήσεις στο χορό.είναι για μένα η καλύτερη λύση για πραγματικά rtf ελικοπτερο.to belt δε διαφωνώ ότι μπορεί να έμαθε πόλους παλιότερους από μένα στο χώρο να πετάνε αλλα σήμερα δε βλέπω το λόγο γιατί να υποβάλει κανεις τον εαυτό του σε περιπέτειες όταν με λίγα λεφτά παραπάνω παίρνεις ένα πραγματικά αξιόλογο ελικόπτερο και ξεκινάς σωστά.αυτά και συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλα νομίζω χρήσιμο για συμπεράσματα.καλές πτήσεις σε όλους. φιλικά λαμπρος

    Μεγάλο κείμενο αλλά με ουσία  Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 [3]  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Τα καλυτερα ελικοπτερα για αρχαριους
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.021 Sekunden mit 25 Zugriffen.