Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:34:26

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:34:26

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 19
    Gesamt: 19
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [Alle]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Τα καλυτερα ελικοπτερα για αρχαριους  (Gelesen 6644 mal)
    Panos78
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 10


    « am: Mittwoch, 25 Feb 2009, 06:41:23 »

    Εκανα μια αγορα πολυ ασχημη για αρχη και πηρα εξακαναλο.rc helicopter  Ως αρχαριος βεβαια δεν καταφερα ποτε να κρατησω με αυτο λεπτα πτησης. Οποτε καταιβηκα κατευθειαν στα TRAINING και υστερα απο μια συντομη ερευνα αγορας και την γνωμη ενος φιλου πηρα το λαμα ν3 και εμεινα πολυ ευχαριστημενος γενικα.

    Τελικα βρεθηκα να του φοραω επανω metal central holder (για να μην ξεκουμπωνει το fly bar) ευλιγιστη ουρα Στριφογύρισμα ματιών και x-treme blades οπου εδω τι γινεται το ελοκοπτερο πεταει με λιγοτερες στροφες κινητηρα αποδιδουν πιο πολυ ετσι μειωνεται και η καταναλωση. Thumbs up Ασε που δεν σπανε ποτε και σωθηκα απο επιπλεον διαδικασιας συντηρησεις. Εκπληξη. Αυτο το ελικιπτερο εχει φαει τοσες χημες που ειναι απιστευτο,και στο τελος ουτε γατα ουτε ζημεια.

    Υπαρχει κανεις να μου πει εμπειριες του απο Honey Bee. To σκεφτομαι σαν αγορα
    Gespeichert
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 497


    WWW
    « Antwort #1 am: Mittwoch, 25 Feb 2009, 07:20:33 »

    Μ Α Κ Ρ Ι ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    Gespeichert

    "FLY OR DIE!"
    panosla
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 88

    Επί πτυχίο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων


    « Antwort #2 am: Donnerstag, 26 Feb 2009, 11:07:00 »

    Καλά εκπαιδευτικά ελικόπτερα είναι:
    1)Belt CP επειδή, έχει μεγάλη γνωσιακή βάση στο Aeromodelling GR και φθηνά ανταλακτικά
    2)Falcon 3D επίσης έχει φθηνά ανταλακτικά και έμαθα και εγώ με αυτό  Grin Grin
    3)Raptor 30....οι μισοί έλληνες αερομοντελιστές έχουν ξεκινήσει με αυτό.
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #3 am: Donnerstag, 26 Feb 2009, 11:12:51 »

    Καλά εκπαιδευτικά ελικόπτερα είναι:
    1)Belt CP επειδή, έχει μεγάλη γνωσιακή βάση στο Aeromodelling GR και φθηνά ανταλακτικά
    2)Falcon 3D επίσης έχει φθηνά ανταλακτικά και έμαθα και εγώ με αυτό  Grin Grin
    3)Raptor 30....οι μισοί έλληνες αερομοντελιστές έχουν ξεκινήσει με αυτό.

    νάτος ο συνάδελφος "φαλκονακιας"!!! Grin Grin Grin

    θα συμφωνήσω απόλυτα .

     Thumbs up
    Gespeichert

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #4 am: Donnerstag, 26 Feb 2009, 11:22:10 »

    εγω παλι θα διαφωνησω καθετα.... To belt ειναι για να σε βγαλει απο το hobby με ολες του τισ δυσκολιες θα σε κανει να απογοητευτεις.... αρχικα εξομοιωτης και λαμα και μετα ενα 450αρι τρεξ η Beam ....

    και το μινι τιταν απλα δεν το προτιμω..!
    Gespeichert
    panosla
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 88

    Επί πτυχίο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων


    « Antwort #5 am: Donnerstag, 26 Feb 2009, 11:25:17 »

    εγω παλι θα διαφωνησω καθετα.... To belt ειναι για να σε βγαλει απο το hobby με ολες του τισ δυσκολιες θα σε κανει να απογοητευτεις.... αρχικα εξομοιωτης και λαμα και μετα ενα 450αρι τρεξ η Beam ....

    και το μινι τιταν απλα δεν το προτιμω..!

    Γόνιμη η άποψή σου (Ευτυχώς που δεν είπες τίποτα για το Falcon γιατί τότε θα σκοτωνόμασταν  Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy )
    Gespeichert
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #6 am: Donnerstag, 26 Feb 2009, 11:26:28 »

    εγω παλι θα διαφωνησω καθετα.... To belt ειναι για να σε βγαλει απο το hobby με ολες του τισ δυσκολιες θα σε κανει να απογοητευτεις.... αρχικα εξομοιωτης και λαμα και μετα ενα 450αρι τρεξ η Beam ....

    και το μινι τιταν απλα δεν το προτιμω..!

    Γόνιμη η άποψή σου (Ευτυχώς που δεν είπες τίποτα για το Falcon γιατί τότε θα σκοτωνόμασταν  Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy )

    οχι ρε το falcon περνει βραβειο Worth the money ...μην λεμε οτι θελουμε..!
    Gespeichert
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #7 am: Donnerstag, 26 Feb 2009, 11:29:13 »

    έτσι....

    αν και αυτά που αναφέρθηκαν πιο πανω είναι για μετά lama εποχή...
    Gespeichert

    Panos78
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 10


    « Antwort #8 am: Freitag, 27 Feb 2009, 12:26:38 »

    Παιδια να εξηγουμαστε. Εσεις εισται στα βαθια και εγω στα ρηχα. αν παω προς τα μεσα...θελω χρηματα να εχω στην ακρη που δεν παιζουνε και απλα θα παρακολουθω τον καλυτερο μου φιλο (belt cp)να του χαλαει να το φτιαχνει και ουτω καθε εξης αλλα παιδια τον βλεπω το καραγουσταρει καργα
    Gespeichert
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 429



    « Antwort #9 am: Sonntag, 1 Mδr 2009, 21:41:35 »

    για εμενα ο δρομος είναι ενας..

    ΛΑΜΑ για αρχη και οταν μπορεις να κανεις nose in (δλδ να το έχεις με άνεση βλέποντας την μύτη του), αγοράζεις αντι για ελικόπτερο ένα καλό simulator (ναι ναι μην σου φαίνεται περίεργο).

    Κατεβάζεις ότι μοντέλο σου αρέσει και το πετάς στο pc σου, όπως επίσης τελειοποιείς και τον χειρισμό σου με το λαμα......

    τότε θα ξέρεις τι ελικόπτερο θα θες να αγοράσεις  Wink

    πίστεψε με ο παραπάνω τροπος είναι ο πιο φθηνός τρόπος εξέλιξης....

    Απλά η γνώμη μου  Χαμόγελο

    ΥΓ. Ένας ADMIN να μεταφέρει το θέμα αυτό στα ελικόπτερα ίσως ;

    Gespeichert

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Antwort #10 am: Sonntag, 1 Mδr 2009, 21:42:57 »

    για εμενα ο δρομος είναι ενας..

    ΛΑΜΑ για αρχη και οταν μπορεις να κανεις nose in (δλδ να το έχεις με άνεση βλέποντας την μύτη του), αγοράζεις αντι για ελικόπτερο ένα καλό simulator (ναι ναι μην σου φαίνεται περίεργο).

    Κατεβάζεις ότι μοντέλο σου αρέσει και το πετάς στο pc σου, όπως επίσης τελειοποιείς και τον χειρισμό σου με το λαμα......

    τότε θα ξέρεις τι ελικόπτερο θα θες να αγοράσεις  Wink

    πίστεψε με ο παραπάνω τροπος είναι ο πιο φθηνός τρόπος εξέλιξης....

    Απλά η γνώμη μου  Χαμόγελο

    ΥΓ. Ένας ADMIN να μεταφέρει το θέμα αυτό στα ελικόπτερα ίσως ;



    +1000000000000
     Thumbs up
    Gespeichert

    panosla
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 88

    Επί πτυχίο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων


    « Antwort #11 am: Sonntag, 1 Mδr 2009, 23:59:37 »

    Δεν είχα ποτέ Lama και δεν γνωρίζω, αλλά δεν έχει ίδια πτητική συμπεριφορά με έναν καλό simulator;
    Gespeichert
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 429



    « Antwort #12 am: Montag, 2 Mδr 2009, 19:51:01 »

    Το Λάμα είναι ένα φθηνό ε/π, και money for volue. Είναι κάτι σαν τον ιό του αερομοντελισμού. Το αγοράζεις και κολάς. Το σπας, το ξαναφτιάχνεις, το ξαναπετάς, και πριν καλά καλά το μάθεις καλά ψάχνεις για το επόμενο. Σε αυτή τη στιγμή που όλοι μας περάσαμε από εκεί εγώ λέω όχι άλλο ε/π, αλλά simulator. Το Simulator έχει την λογική της εκμάθησης και της ποικιλίας πολλών ε/π. Αν ο αερομοντελιστής δώσει πχ. 200 ευρώ για ένα καλό sim, σε πολύ λίγο καιρό τα δάκτυλα του μπορούν να πετάξουν πολύ πιο εύκολα από το να δώσει πχ. 500 για ένα T-rex 450 και να δυσκολευτεί πολύ μέχρι να το σηκώσει (για να μην πω μέχρι να το σετάρει).

    Θεωρώ λοιπόν ότι ένα RealFlight, ή ένα Reflex θα κάνει καλύτερη δουλειά από ένα άλλο ε/π μετά το λάμα. Bonus σε όλο αυτό θα είναι α)θα πετάξει από scale εώς 3d ελικόπτερα με το sim, οπότε θα ξέρει τι του αρέσει, και β) θα πετάξει και αεροπλάνα που σίγουρα θα θέλει να δοκιμάσει αργότερα.

    Για το λόγο αυτό, SIMULATOR....

    Απλά η γνώμη μου  Χαμόγελο
    Gespeichert

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    Johnny
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 283



    WWW
    « Antwort #13 am: Montag, 2 Mδr 2009, 20:19:56 »

    ΠΑΔΙΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΑΜΑ ΠΑΡΤΕ ROBINSON 22 ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΤΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ποοολύ άνεση Thumbs up
    Gespeichert

    Someone said that flying is only for gods
    But if he was here  he would  say that flying with a little
    technique is for human too
    ahilleas
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 228



    « Antwort #14 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 10:27:01 »

    Γεια σε ολους κατ αρχας!καλα ολα αυτα που λετε αλλα ελειδη το λαμα με ενα φτερνισμα εξω πεφτει,τι θα προτινατε σε διπλοπτερυγο
     για εξωτερικο χωρο που να αντεχει σε 10-15 km αερα?να σωσω απ την απογοητευση ενα φιλο που θελει να πεταει εξω με το λαμα αλλα
    ......ο παραμικρος αερας το ριχνει... Ντροπήαπ την αλλη δεν ειναι ουτε προκειται να γινει εμπειρος,δεν θελει να τραβηξει αυτα που ειδε σε μενα
     με το belt μεχρι να μαθω Grin.
    κατι σε λαμα λοιπον για εξω?(μη μου πειτε το big lama ειναι κι αυτο για κλαματα)
    Gespeichert

    helis
    Hobby-Shop.gr
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 61



    WWW
    « Antwort #15 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 10:37:01 »

    μπορεί να βάλει τα αναβαθμιστικά αλουμίνια στο lama έτσι θα το κάνει ποιο άμεσα αποκρίσιμο στον και θα πετάει με λίγο περισσότερο αέρα, αλλά όταν τα βάλει πρέπει να προσέξει πολύ να ρυθμιστούν σωστά , αλλιώς δεν θα πετάει καθόλου,
    'Αλλη λύση είναι τα μεγάλα ελικόπτερα της Art-tech απο 180ευρώ τα MD 500 - MD military και Red wolf με 2.4Ghz τηλεκατεύθυνση όλα στο πακέτο , πολύ ποιο βαρύ και δυνατο απο τα lama, είναι η ποιο καλή λύση πιστεύω για αρχάριο που θέλει να πετάει έξω..
    Gespeichert
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 429



    « Antwort #16 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 10:38:58 »

    10-15 χλμ / ώρα σημαίνει 2-3 μποφώρ...

    θα σου πρώτεινα το εξής αν έχεις κάποιο sim ή αν έχει κάποιος φίλος.... βάλε στο sim 10-15 χλμ αέρα και πέτα όποιο θερμικό θες... θα δεις ότι ακόμα και τα θερμικά επιρρεάζονται αρκετά από τα 2-3 μποφώρ. Μετά βάλε ένα μικρό ηλεκτρικό για να γελάσεις  Grin

    Γνώμη μου.... μικρό ηλεκτρικό διπλού στροφείου για έξω δεν υπάρχει. Εδώ τα 450άρια μονού έχουν πρόβλημα.

    Gespeichert

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.075



    « Antwort #17 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 11:19:05 »

       Με 15 χιλιόμετρα ταχύτητα ανέμου ακόμη και το MD ή το super lama θα βρεθούν πέντε μαχαλάδες πιο κάτω. Αν λοιπόν κάποιος θέλει να πετάει σε εξωτερικό χώρο και με τέτοιο αέρα αντί να δώσει 180 και 200 ευρώ για μεγάλο coaxial καλύτερα να δώσει κάτι παραπάνω να πάρει ένα μπελτάκι.
      Βέβαια για να μάθει κανείς να πετά ένα ελικόπτερο σαν το  μπελτ και μάλιστα με αέρα θα πρέπει να εξασκηθεί πολύ πρώτα γιατί δεν έχει καμιά σχέση η πτητική του συμπεριφορά με λάμα. Τι να κάνουμε όμως? Τα αγαθά κόποις κτώνται.




    Φιλικά Κώστας.
    Gespeichert
    Hobby-Shop.gr
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 61



    WWW
    « Antwort #18 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 12:15:06 »

    εγω θα έλεγα Κώστα οτι για να μάθει κάποιος να πετάει δεν πρέπει να πάει σε beltακι το μόνο καλό είναι η τιμή του και όλα τα άλλα χάλια... ειναι αυτά που λέω εγκληματικά ελικόπτερα τα οποία βοηθάνε εμάς να πουλάμε ανταλλακτικά!
    Gespeichert
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.246



    WWW
    « Antwort #19 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 12:57:06 »

    εγω θα έλεγα Κώστα οτι για να μάθει κάποιος να πετάει δεν πρέπει να πάει σε beltακι το μόνο καλό είναι η τιμή του και όλα τα άλλα χάλια... ειναι αυτά που λέω εγκληματικά ελικόπτερα τα οποία βοηθάνε εμάς να πουλάμε ανταλλακτικά!

    Γεια χαρά φίλε.
    Θα ήθελα να σε ρωτήσω αν ήσουν ποτέ κάτοχος ενός Belt-CP. Γιατί και εγώ και πολύ φίλοι είμαστε πανευτυχείς με αυτό το ελικόπτερο.
    Τα ανταλλακτικά που λες πως χρειάζονται, εγώ και οι υπόλοιποι τα χρειαστήκαμε στις πτώσεις. Το Blade όταν πέφτει δεν χρειάζεται ανταλλακτικά;

    Χωρίς καμιά παρεξήγηση, απλά θα ήθελα να το συζητήσουμε λίγο το θέμα.  Χαμόγελο
    Gespeichert

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    Hobby-Shop.gr
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 61



    WWW
    « Antwort #20 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 13:25:11 »

    σ'ευχαριστώ που το συζητάς, είμαι ελικοπτεράς κατα 90% κάμποσα χρόνια, και ευτυχής κάτοχος του hobby-shop στο ηράκλειο, κατα καιρούς έχουν περάσει πάρα πολλά belt απο τα χέρια μου να τα σετάρω να τα επισκευάζω και να τα βελτιώνω. 'Εχουν αστάθεια στη πτήση λόγω κατασκευής, ακόμη και ccpm (με τα 3 servo απευθείας στη κεφαλή) που τα μετατρέπω  πάλι δεν μπορούν να πετάξουν σωστά , εννοώ πτήση από αρχάριο στο ξεκίνημά του, και πάντα συγκρητικά με το Blade 400.
    Gespeichert
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.246



    WWW
    « Antwort #21 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 13:38:27 »

    Το ελικόπτερο δεν είναι σίγουρα για αρχάριους. Αν και για ανθρώπους με πείσμα και πάθος για το αντικείμενο, αυτό αμφισβητείται.
    Δεν έχω πετάξει το Blade αλλά έχω πετάξει πολλά άλλα ελικόπτερα της ίδιας κατηγορίας αλλά ανώτερα αυτών των δυο σίγουρα.
    Δεν έχω παρατηρήσει όμως αυτή την αστάθεια που λες. Αντίθετα θα έλεγα παρέχει μεγαλύτερη ευστάθεια λόγω του ημισυμμετρικού flybar που φέρουν τα paddles ελαφρώς υψωμένα με αποτέλεσμα σχεδόν να "φρενάρει". Αν μιλάμε τώρα για ευελιξία, σίγουρα με αυτό τον τρόπο χάνει την ευελιξία του και λόγω του e-CCPM η απόκρισή του σε σχέση με τα CCPM (direct link) είναι ελαφρώς πιο αργή, που και αυτό βοηθά τον αρχάριο αφού λειτουργεί περίπου σαν το exponential. Λέγοντας αρχάριο εννοώ τον πρωτάρη στα μονού στροφείου ελικόπτερα και όχι τον άσχετο αφού το ελικόπτερο προορίζεται για προχωρημένους χρήστες. 
    Gespeichert

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.075



    « Antwort #22 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 13:53:19 »

       Εντάξει κανείς δεν είπε ότι το μπελτ είναι ότι καλύτερο και ότι σταθερότερο και σίγουρα στη μαμίσια έκδοση τουλάχιστον δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα μίνι τιταν ή έναν τιρέξουλα. Από την άλλη όμως έχει μάθει πολύ κόσμο να πετάει και προσφέρεται και σε πολύ συμφέρουσα τιμή πράγμα που μετράει πάρα πολύ για έναν αρχάριο που αγοράζει το πρώτο του ελικόπτερο μετά το λάμα και δεν "το φυσάει". Γιατί κακά τα ψέματα για να δείξουν τις αρετές τους τα ελικόπτερα επιπέδου τιρέξουλα κλπ χρειάζονται και καλά πράγματα αλλιώς θα πετάνε μάπα. Αυτό σημαίνει ότι για να στήσει κανείς ένα καλό ηλεκτρικό θα πρέπει να δώσει μια εξακοσάρα στο χαλαρό. Χώρια που για οποιοδήποτε ελικόπτερο θα πρέπει να προσθέσει κανείς και τα σπασμένα της εκμάθησης.
       Αν λοιπόν η τσέπη βάζει περιορισμούς αναγκαστικά θα παει κάποιος σε μια φτηνή RTF λύση η οποία βέβαια να πετάει κι αυτη την αναγκη την καλύπτει επάξια το μπελτάκι.
       Αλλιώς αν το πάμε καθαρά από άποψη σταθερότητας τότε το ακόμη καλύτερο είναι ένα 30άρι θερμικό οπότε χτυπάμε για την πλάκα το χιλιάρικο και οι τυχόν πτώσεις της εκμάθησης μπορεί να έχουν και τραγική κατάληξη.







    Φιλικά Κώστας.
    Gespeichert
    Hobby-Shop.gr
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 61



    WWW
    « Antwort #23 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 14:33:50 »

    Δε συμφωνώ Κώστα στο οτι πρέπει να ανέβεις ψηλά για να πετάξεις ενα σωστό ελικόπτερο, εγώ καταθέτω την άποψή μου μέσα απο εμπειρία δική μου και πελατών , Φαντάσου ότι μέχρι να πειστεί ο φίλος με το Belt του έβαλα ακόμα και DX7 με 401 γυροσκόπιο αφού το αναβάθμισα όλο με αλουμίνια, και πάλι το ίδιο αποτέλεσμα είχε... απογοήτευση στα χέρια... τον πληροφόρησα απο την πρώτη στιγμή , και άλλος πολλούς , οι οποίοι όταν πήγαν στο καλό 450άρι και στο Blade 400 τότε κατάλαβαν πόσο δίκιο είχα.
    'Ολοι λένε το Belt CP δεν είναι για αρχάριο ... ναι δεν είναι και ο έμπειρος το γνωρίζει αυτό και δεν πλησιάζει, ο αρχάριος το παντρεύεται το αγαπάει και δεν μπορεί να ξεκολήσει απο πάνω του μέχρι να του δώσει άλλα 300ευρω αλλάζοντας καμμένα ESC σπασμένα blades, motor και Gyro.
    Δεν ειναι τυχαίο ότι μετά το lama πετάνε το blade ενω το CP δεν μπορούνε, θα βάλω τους πελάτες μου να μιλήσουν...

    Gespeichert
    Marios 3D
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 88



    « Antwort #24 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 14:43:10 »

    Ενας πολυ σημαντικος παραγοντας στον αρχαριο ειναι η τιμη του , και με αυτο το κριτηριο κατευθυνεται στην αγορα του οποιαδηποτε heli , και σε αυτο υπερτερει το belt , οποτε εχει τους οπαδους του , και εδω που τα λεμε δεν πεταει και ασχημα .Βεβαια κανεις δεν μενει ποτε μονο στο belt γρηγορα ερχεται και το επομενο ,και το επομενο , και μετα το θερμικο . Εγω προσωπικα με το belt ξεκινησα . τωρα ειμαι κατοχος δυο Τ-ΡΕΧ 600Ν  φτιαγμενα μπουνια , ενος mini titan , τωρα ετοιμαζομαι για gas 90 αρι , και να σας πω οτι προχθες ξαναγορασα ενα belt γιατι το βρηκα μονο 45 ευρω . Αλλα αυτα παθαινει οποιος μπλεκει με τα ελικοπτερα  .Δεν ικανοποιηται με τιποτα . Παιδια παρτε οτι μπορει η τσεπη σας και βουρ για πτηση .  Cheesy



    * 12134.jpg (40.28 KB, 640x425 - angeschaut 371 Mal.)
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 16:00:07 von MariosT » Gespeichert

    Τ-rex 600N (Radix blades ,gyro Solid G ,servo HGD-760MG ,YS50 + Hatori,30%Coolpower)
    T-rex 600 ESP (Align blades , gyro LOGITECH 6100 ,servo HGD-760MG, 5000mah )
    GAUI 550 (Z-20,SAB Blades,servo HGD-760MG ,gyro Solid G, 6S-3600mah)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #25 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 14:51:28 »

    Φαντάσου ότι μέχρι να πειστεί ο φίλος με το Belt του έβαλα ακόμα και DX7 με 401 γυροσκόπιο αφού το αναβάθμισα όλο με αλουμίνια, και πάλι το ίδιο αποτέλεσμα είχε... απογοήτευση στα χέρια... τον πληροφόρησα απο την πρώτη στιγμή , και άλλος πολλούς , οι οποίοι όταν πήγαν στο καλό 450άρι και στο Blade 400 τότε κατάλαβαν πόσο δίκιο είχα.
    'Ολοι λένε το Belt CP δεν είναι για αρχάριο ... ναι δεν είναι και ο έμπειρος το γνωρίζει αυτό και δεν πλησιάζει, ο αρχάριος το παντρεύεται το αγαπάει και δεν μπορεί να ξεκολήσει απο πάνω του μέχρι να του δώσει άλλα 300ευρω αλλάζοντας καμμένα ESC σπασμένα blades, motor και Gyro.
    Δεν ειναι τυχαίο ότι μετά το lama πετάνε το blade ενω το CP δεν μπορούνε, θα βάλω τους πελάτες μου να μιλήσουν...

    Τόσο χάλια είναι το belt.....φίλε Hobby-Shop.gr idiot2
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.075



    « Antwort #26 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 15:39:26 »

    Δε συμφωνώ Κώστα στο οτι πρέπει να ανέβεις ψηλά για να πετάξεις ενα σωστό ελικόπτερο, εγώ καταθέτω την άποψή μου μέσα απο εμπειρία δική μου και πελατών ... θα βάλω τους πελάτες μου να μιλήσουν...




       Από τη στιγμή που θα θελήσει κάποιος να ξεφύγει από τη λογική του RTF αναγκαστικά θα τα σκάσει. Πάρε παράδειγμα το μίνι τιταν. Βάλε του πάνω τα πράγματα που ανέφερες προηγουμένως , πρόσθεσε και τέσσερα σωστά σερβό και μια μπαταρία 2200 μιλιαμπερώρια και κάνε μια σούμα. Μιλάω πάντα με βάση τιμές από Ελληνικά καταστήματα.
       Το δικό μου πάντως κόστισε σχεδόν 480 ευρώ με δέκτη χαιτεκ και γυροσκόπιο Gy-240. Δεν βάζω την τηλεκατεύθυνση.
       


    Φιλικά Κώστας. 




       
    Gespeichert
    Hobby-Shop.gr
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 61



    WWW
    « Antwort #27 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 17:25:36 »

    μα γιατί δεν λέτε για το RTF Blade 400? χρήματά του είναι ότι καλύτερο και τίμιο έχει βγεί αφήνοντας πίσω όλα τα υπόλοιπα σε αυτή τη κατηγορία
    Gespeichert
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.075



    « Antwort #28 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 20:00:21 »

        Μα δεν διαφώνησε κανένας ότι το blade με το πακέτο που προσφέρεται υπερτερεί σαφώς και από το μπελτ και από άλλα της κατηγορίας RTF.
       Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι επειδή εμφανίστηκε κάτι καλύτερο το μπελτ από κει που ήταν best seller στην κατηγορία των after lama RTF και έμαθε τόσους ανθρώπους να πετάνε ξαφνικά έγινε ακατάλληλο για αρχάριους και γενικώς για τα μπάζα.
       Αν κάποιος είναι αυτή τη στιγμή στο ψάξιμο για ένα οικονομικό RTF ελικόπτερο ναι θα πρέπει να προτιμήσει το blade γιατί αυτά που διαθέτει θα του αρκέσουν για πολύ καιρό. Αν όμως κάποιος εχει ήδη ένα μπελτ δεν είναι λογικό να προσπαθούμε να τον πείσουμε ότι αντί να συνεχίσει την προσπάθεια με αυτό που έχει πρέπει να το πετάξει στα σκουπίδια γιατί εμφανίστηκε στην αγορά κάτι πιο σύγχρονο και σταθερότερο σε RTF.
        Για να το πω κι αλλιώς αυτό που μου τη σπάει είναι ότι αυτοί που εκθειάζουν τώρα το blade πριν από ενάμισι χρόνο περίπου εκθείαζαν το μπελτ το οποίο τώρα το βγάζουν άχρηστο. Και μετά από κανά χρόνο που θα βγει κάτι άλλο θα βγάζουν το blade άχρηστο.





    Φιλικά Κώστας.
    Gespeichert
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.178



    WWW
    « Antwort #29 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 20:15:10 »

    μα γιατί δεν λέτε για το RTF Blade 400? χρήματά του είναι ότι καλύτερο και τίμιο έχει βγεί αφήνοντας πίσω όλα τα υπόλοιπα σε αυτή τη κατηγορία


    Την αντιπροσωπεια εχεις και το προωθεις το Blade 400!?!   Huh Huh
    Gespeichert

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 486



    « Antwort #30 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 20:20:46 »

    Επίσης σύμφωνα με τα ξένα forum υπάρχει ένα θέμα με τα ηλεκτρονικά του blade 400 (servo και gyro) που σημαίνει ότι κάποια στιγμή θα βάλεις και αναβαθμίσεις. Έτσι το κόστος του blade 400 καταλήγει να είναι σχεδόν ίδιο με το κόστος ενός καλοστημένου mini titan (συμπεριλαμβανομένου τηλεκατεύθυνσης της επιλογής σου και μάλιστα ίσως καλύτερη της DX6).


    Φιλικά
    « Letzte Änderung: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 20:45:28 von newbie » Gespeichert
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 429



    « Antwort #31 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 20:22:17 »

    Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να φτάνουμε εκεί το πράγμα παιδιά.

    Κανείς δεν διαφώνησε οτι το blade 400 από το belt, και ούτε νομίζω ότι το θέμα μας είναι ποιο είναι το καλύτερο. Σίγουρα όλοι μας ξέρουμε ποιο είναι. Επίσης γνωρίζουμε και ποιο είναι το φθηνότερο.

    Ο καθένας αποφασίζει σύμφωνα με τα κριτήρια του και την τσέπη του.

    Φιλικά

    Νίκος

     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 404



    « Antwort #32 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 20:52:32 »

    Μπραβο Νικο!!!!  Thumbs up
    Gespeichert
    Hobby-Shop.gr
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 61



    WWW
    « Antwort #33 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 21:13:16 »

    μα γιατί δεν λέτε για το RTF Blade 400? χρήματά του είναι ότι καλύτερο και τίμιο έχει βγεί αφήνοντας πίσω όλα τα υπόλοιπα σε αυτή τη κατηγορία


    Την αντιπροσωπεια εχεις και το προωθεις το Blade 400!?!   Huh Huh

    Δεν έχω αντιπροσωπεία , θα το πω ποιο απλά Κώστα άσχετα με τα χρήματα , συζητάμε σχετικά με το ελικόπτερο και την πτήση του .. Αν το Blade 400 κόστιζε το ίδιο με το Belt CP το  Blade 400 είναι 7 φορές καλύτερο σε όλα τα σημεία από το Belt Cp (εκτός απο τη τιμή του) , αυτό υποστηρίζω βάση μεγάλης εμπειρίας πίστεψέ με,
    Gespeichert
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 497


    WWW
    « Antwort #34 am: Donnerstag, 19 Mδr 2009, 21:56:57 »

    μα γιατί δεν λέτε για το RTF Blade 400? χρήματά του είναι ότι καλύτερο και τίμιο έχει βγεί αφήνοντας πίσω όλα τα υπόλοιπα σε αυτή τη κατηγορία


    Την αντιπροσωπεια εχεις και το προωθεις το Blade 400!?!   Huh Huh

    Δεν έχω αντιπροσωπεία , θα το πω ποιο απλά Κώστα άσχετα με τα χρήματα , συζητάμε σχετικά με το ελικόπτερο και την πτήση του .. Αν το Blade 400 κόστιζε το ίδιο με το Belt CP το  Blade 400 είναι 7 φορές καλύτερο σε όλα τα σημεία από το Belt Cp (εκτός απο τη τιμή του) , αυτό υποστηρίζω βάση μεγάλης εμπειρίας πίστεψέ με,
    ρε παιδιά δεν παίζουν ρολο τα χρήματα μεταξύ τον 2 η διαφορα δεν είναι μαγάλη............άλλωστε έχοντας το .........belt τι διαφορα θα τι πλήρωσης στη πορεία με τα ανταλλακτικά που θα χρειαστείς
    Gespeichert

    "FLY OR DIE!"
    skritikos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 137



    « Antwort #35 am: Freitag, 20 Mδr 2009, 00:22:56 »

    Με όσα έχουν ακουστεί πρόσφατα για την Spektrum DX6i, πιστεύεται πως κάποιος πρέπει να είναι επιφυλακτικός με την αγορά του Blade (το οποίο έχει μαζί αυτή την τ/κ);

    Gespeichert
    LampoLiS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 557


    Το Σήμερα Είναι Το Αύριο Για το Οποίο Ανησυχούσα Χ


    « Antwort #36 am: Freitag, 20 Mδr 2009, 01:32:49 »

    καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.σαν κάτοχος και τον δυο ελικοπτερων του belt και του blade ειπα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρια.to belt ήταν το πρώτο μου ελικόπτερο μονου στροφείου το οποιο ήρθε απο κίνα carbon edition και rtf.μονο που ήταν τελείως αρρύθμιστο.υποτίθεται ότι το βγάζεις από το κουτί και πετας. τελείως αρχάριος και γω τότε "πριν ενα" χρόνο ακριβώς το έβαλα κάτω και με τέρμα γκάζι δεν ξεκόλλαγε από κάτω.και δεν ήξερα τι να κάνω.στην πορεία έμαθα πως ρυθμίζουμε ένα ελικόπτερο κλπ.τώρα τα χριστούγεννα πήρα και το blade 400..λοιπόν είναι κλάσης ανώτερο από το belt..και αν είχα ξεκινήσει με αυτό σίγουρα θα είχα κερδίσει και χρόνο και εμπειρια.to συνιστώ ανεπιφύλαχτα σε όλους τους αρχαριους στη "μεταλαμα" εποχή.είναι ρυθμισμένο εργοστασιακά και "φιλοκο" προς τον αρχάριο πιλότο και σε συνδυασμό με τι spektrum σε βάζει πραγματικά μέσα στον χορό του ελικοπτερου.εγώ χάρι "σαφτο" έμαθα για καμπύλες γκαζιού ρύθμιση pits σετάρισμα ουράς και γύρο και όλα αυτά που είναι απαραίτητα για να προχωρήσεις στο χορό.είναι για μένα η καλύτερη λύση για πραγματικά rtf ελικοπτερο.to belt δε διαφωνώ ότι μπορεί να έμαθε πόλους παλιότερους από μένα στο χώρο να πετάνε αλλα σήμερα δε βλέπω το λόγο γιατί να υποβάλει κανεις τον εαυτό του σε περιπέτειες όταν με λίγα λεφτά παραπάνω παίρνεις ένα πραγματικά αξιόλογο ελικόπτερο και ξεκινάς σωστά.αυτά και συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλα νομίζω χρήσιμο για συμπεράσματα.καλές πτήσεις σε όλους. φιλικά λαμπρος
    « Letzte Änderung: Freitag, 20 Mδr 2009, 02:01:00 von LAMPOLIS » Gespeichert

    Τrex 450 sport fbl,copter cx450 se v2,copterx 450 scale body ce-135,e-sport phoenix glider,blade mcpx                              Karistos Fly Team[/size
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 497


    WWW
    « Antwort #37 am: Freitag, 20 Mδr 2009, 07:32:31 »

    καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.σαν κάτοχος και τον δυο ελικοπτερων του belt και του blade ειπα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρια.to belt ήταν το πρώτο μου ελικόπτερο μονου στροφείου το οποιο ήρθε απο κίνα carbon edition και rtf.μονο που ήταν τελείως αρρύθμιστο.υποτίθεται ότι το βγάζεις από το κουτί και πετας. τελείως αρχάριος και γω τότε "πριν ενα" χρόνο ακριβώς το έβαλα κάτω και με τέρμα γκάζι δεν ξεκόλλαγε από κάτω.και δεν ήξερα τι να κάνω.στην πορεία έμαθα πως ρυθμίζουμε ένα ελικόπτερο κλπ.τώρα τα χριστούγεννα πήρα και το blade 400..λοιπόν είναι κλάσης ανώτερο από το belt..και αν είχα ξεκινήσει με αυτό σίγουρα θα είχα κερδίσει και χρόνο και εμπειρια.to συνιστώ ανεπιφύλαχτα σε όλους τους αρχαριους στη "μεταλαμα" εποχή.είναι ρυθμισμένο εργοστασιακά και "φιλοκο" προς τον αρχάριο πιλότο και σε συνδυασμό με τι spektrum σε βάζει πραγματικά μέσα στον χορό του ελικοπτερου.εγώ χάρι "σαφτο" έμαθα για καμπύλες γκαζιού ρύθμιση pits σετάρισμα ουράς και γύρο και όλα αυτά που είναι απαραίτητα για να προχωρήσεις στο χορό.είναι για μένα η καλύτερη λύση για πραγματικά rtf ελικοπτερο.to belt δε διαφωνώ ότι μπορεί να έμαθε πόλους παλιότερους από μένα στο χώρο να πετάνε αλλα σήμερα δε βλέπω το λόγο γιατί να υποβάλει κανεις τον εαυτό του σε περιπέτειες όταν με λίγα λεφτά παραπάνω παίρνεις ένα πραγματικά αξιόλογο ελικόπτερο και ξεκινάς σωστά.αυτά και συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλα νομίζω χρήσιμο για συμπεράσματα.καλές πτήσεις σε όλους. φιλικά λαμπρος
    +10000 Wink Thumbs up Wink Thumbs up
    Gespeichert

    "FLY OR DIE!"
    skritikos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 137



    « Antwort #38 am: Freitag, 20 Mδr 2009, 08:19:03 »

    καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.σαν κάτοχος και τον δυο ελικοπτερων του belt και του blade ειπα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρια.to belt ήταν το πρώτο μου ελικόπτερο μονου στροφείου το οποιο ήρθε απο κίνα carbon edition και rtf.μονο που ήταν τελείως αρρύθμιστο.υποτίθεται ότι το βγάζεις από το κουτί και πετας. τελείως αρχάριος και γω τότε "πριν ενα" χρόνο ακριβώς το έβαλα κάτω και με τέρμα γκάζι δεν ξεκόλλαγε από κάτω.και δεν ήξερα τι να κάνω.στην πορεία έμαθα πως ρυθμίζουμε ένα ελικόπτερο κλπ.τώρα τα χριστούγεννα πήρα και το blade 400..λοιπόν είναι κλάσης ανώτερο από το belt..και αν είχα ξεκινήσει με αυτό σίγουρα θα είχα κερδίσει και χρόνο και εμπειρια.to συνιστώ ανεπιφύλαχτα σε όλους τους αρχαριους στη "μεταλαμα" εποχή.είναι ρυθμισμένο εργοστασιακά και "φιλοκο" προς τον αρχάριο πιλότο και σε συνδυασμό με τι spektrum σε βάζει πραγματικά μέσα στον χορό του ελικοπτερου.εγώ χάρι "σαφτο" έμαθα για καμπύλες γκαζιού ρύθμιση pits σετάρισμα ουράς και γύρο και όλα αυτά που είναι απαραίτητα για να προχωρήσεις στο χορό.είναι για μένα η καλύτερη λύση για πραγματικά rtf ελικοπτερο.to belt δε διαφωνώ ότι μπορεί να έμαθε πόλους παλιότερους από μένα στο χώρο να πετάνε αλλα σήμερα δε βλέπω το λόγο γιατί να υποβάλει κανεις τον εαυτό του σε περιπέτειες όταν με λίγα λεφτά παραπάνω παίρνεις ένα πραγματικά αξιόλογο ελικόπτερο και ξεκινάς σωστά.αυτά και συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλα νομίζω χρήσιμο για συμπεράσματα.καλές πτήσεις σε όλους. φιλικά λαμπρος

    Μεγάλο κείμενο αλλά με ουσία  Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 [Alle]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Τα καλυτερα ελικοπτερα για αρχαριους
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.033 Sekunden mit 25 Zugriffen.