Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 07:27:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 07:27:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 63
    Συνολικά: 65
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ιδέες για βελτίωση του Blade 300Χ  (Αναγνώστηκε 8624 φορές)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 11:59:28 »

    Για σας φίλοι,
    ανοίγω το θέμα για να καταγράψουμε ιδέες και επαμβάσεις που έχουμε κάνει στην προσπάθεια βελτίωσης αυτού του ελικοπτέρου.
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:03:57 »

    Προπσωπικά έχω βρεί αδυναμία μόνο στο μαλακό του frame κυρίως στον πύργο στήριξης του main shaft. Αυτό, σε συνδιασμό με το λεπτό main shaft (4mm -όσο το feathering shaft του 450Χ) οδηγεί στην εμφάνιση δονήσεων σε υψηλές στροφές κεφαλής που τρελαίνουν το beastX και μπορεί να οδηγήσουν ακόμη και στο κόψιμο του frame.

    Δεν ήθελα να δώσω χρήματα για να πάρω το frame stifener της Lynx Που κυκλοφορεί. Για να πω την αλήθεια δεν με πείθει απόλυτα γιατί ενισχύει το ένα από τα 2 μέρη του frame. Επίσης το αντίστοιχο του Dylan στην Astroid Designs ενισχύει μόνο το πάνω μισό και των 2 τμημάτων του frame. Αφού επιπλέον και τα χρήματα αυτούς τους καιρούς τα διαχειρίζομαι με το σταγονόμετρο, είπα να δοκιμάσω να ενισχύσω το frame με δικό μου ανέξοδο τρόπο.

    Δανείστηκα τεχνικές που χρησιμοποιούν οι φίλοι μας αεροπλανάδες   Χαμόγελο
    Χρησιμοποίησα υαλόπανο (fyberglass) που άπλωσα στο εσωτερικό του frame και το έδεσα με εποξική κολλα. Αυτό το υλικό χρησιμοποιείται από όσο γνωρίζω για επισκευές σε αεροπλάνα και για να προσδόσει ακαμψία σε ατράκτους και φτερά στα αεροπλάνα που προορίζονται για ακροβατικά και τραβάνε ζόρια στον αέρα...
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:05:28 »

    Ξεκίνησα λύνοντας το frame.


    * psm0.jpg (91.05 KB, 1117x280 - εμφανίστηκε 355 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:07:07 »

    Στη συνέχεια πέρασα διαδοχικά 3-4 στρώσεις υαλόπανο δένοντάς το με εποξική κόλλα.


    * psm2.jpg (81.43 KB, 718x463 - εμφανίστηκε 368 φορές.)

    * psm3.jpg (99.57 KB, 641x433 - εμφανίστηκε 344 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:08:36 »

    Το τελικό αποτέλεσμα


    * psm4.jpg (84.88 KB, 567x478 - εμφανίστηκε 348 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:12:18 »

    Τα 2 πίσω servo στο cyclic από κατασκευή έχουν περιθώριο στη βάση στήριξης γύρω τους. Αυτό το άλλαξα. Θέλησα να κάνω τα servo μέρος του πύργου του frame. Με αυτόν τον τρόπο θα μετέχουν στην δομική ακαμψία όλης της κατασκευής.

    Έτσι λοιπόν γέμισα τα κενά της βάσης γύρω από τα servo με πηχάκια carbon που κόλλησα με εποξική.


    * psm5.jpg (96.36 KB, 534x400 - εμφανίστηκε 358 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:18:38 »

    Επίσης τα servo που είχα από τις παλαιότερες αναλογικές εποχές (HS-65HB -Karbonite gears) ήθελαν μετακίνηση προς τα έξω 1.5 mm για να έρθουν τα ντιζάκια παράλληλα με το main shaft. Έκοψα λοιπόν για αυτό τον σκοπό αποστάτες από πλακέτα ηλεκτρονικών. Στην προηγούμενη τοποθέτηση είχα βάλει 4-5 ροδέλες, αλλά τώρα ήθελα να τα δέσω τα servo στο frame άρα έπρεπε να πατά όλο το αυτάκι στο frame.


    * psm6.jpg (88.34 KB, 735x395 - εμφανίστηκε 340 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:26:41 »

    Μετά έδεσα γρήγορα το Ε/Π για να το δοκιμάσω.

    Διαπίστωσα όμως ότι το main gear έρχεται πολύ ψηλά και θέλει μετακίνηση προς τα κάτω. Έφταξα λοιπόν ένα αποστάτη στον τόρνο βρίζοντας την blade που λες και το κάνει επίτηδες να ρίχνει μερικές μα%$#@ες  εδώ και εκεί στα (σε γενικές γραμμές καλοσχεδιασμένα και πρωτοποριακά) ελικόπτερά της, για ανεξήγητους λόγους.


    Η φωτό θα ανέβει στο μέλλον- δεν φωτογράφιζα πλέον- ήμουν εκνευρισμένος και βιαζόμουν να το δω στον αέρα
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:43:30 από Skynet » Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 12:39:50 »

    Τώρα που ποστάρω γύρισα μόλις από την δοκιμή στον αέρα. Μετρημένες 3000 rpm σε idle 1 και 3200 rpm σε idle 2 με τα ξύλινα ακόμη blades και ούτε ίχνος δόνησης. Επίσης ακούγεται πλέον ωραία. Από τα forum είναι γενικώς διαπιστωμένο ότι το blade 300X είναι ένα θορυβώδες Ε/Π. Όχι το δικό μου  Χαμόγελο Στο προηγούμενο στήσιμο δεν μπορούσα λόγω δονήσεων να ανεβάσω το throtle πάνω από 75%. Τώρα είμαι 100%  Χαμόγελο. Με τις περισσότερες στροφές τα ακροβατικά βγαίνουν καλύτερα. Τα loop μεγάλα και στρογγυλά, το roll βγαίνει γρηγορότερο και καλύτερο.

    Έχω παραγείλει λευκά carbon blades που περιμένω να έρθουν (προτιμώ γενικά τα λευκά blades γιατί θέλω να βλέπω τον δίσκο). Με αυτά θα προσπάθήσω να ανεβάσω τις στροφές σε 3200 και 3400.
    Ο χρόνος θα δείξει.

    Δεν έχω σκοπό να κάνω τίποτε άλλο.
    Αν υπάρχουν και άλλες ιδέες όμως από άλλους φίλους του 300Χ όλοι θα χαιρόμασταν να τις δούμε.

    Καλές πτήσεις!
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 13:06:01 »

    καλημερα ανδρεα
    με παρα πολυ ενδιαφερον περιμενα να ανοιξει το θεμα αυτο   Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

    βιαστηκα να παραγγειλω οπως ξερεις το frame stifener της Lynx (LX0318 - 300 X - Frame Plate Stiffener  1 $22.50)   
    https://www.rcdepothobbies.com/ProductDetails.asp?ProductCode=LX0318

    το οποιο πραγματι δεν με πειθει και εμενα γιατι απλά δενει μονο απο την μια πλευρα του πλαισιου χωρις ισως να στηριζει τον πυργο του που εκει εστιαζεται και το μεγαγαλο του προβλημα

    δεν πειραζει θα δοκιμασω αυτο που περιγραφεις σε ενα δευτερο πλαισιο αν και μου φαινεται λιγο δυσκολο στην πραξη idiot2 idiot2

    Παράθεση
    Δεν ήθελα να δώσω χρήματα για να πάρω το frame stifener της Lynx Που κυκλοφορεί. Για να πω την αλήθεια δεν με πείθει απόλυτα γιατί ενισχύει το ένα από τα 2 μέρη του frame. Επίσης το αντίστοιχο του Dylan στην Astroid Designs ενισχύει μόνο το πάνω μισό και των 2 τμημάτων του frame. Αφού επιπλέον και τα χρήματα αυτούς τους καιρούς τα διαχειρίζομαι με το σταγονόμετρο, είπα να δοκιμάσω να ενισχύσω το frame με δικό μου ανέξοδο τρόπο.
    οσο για αυτο υπαρχει περιπτωση το ενα να συμπληρωνει το αλλο? για το δευτερο δεν εχω καθολου αποψη που αναφερεις
    υπάρχει καποιο λινκ με την δευτερη αναβάθμιση?

    Παράθεση
    Στη συνέχεια πέρασα διαδοχικά 3-4 στρώσεις υαλόπανο δένοντάς το με εποξική κόλλα.
    το υαλοπανο που αναφερεις τι ειναι? έχεις καποιο λινκ να το δούμε?

    Κώδικας:
    Διαπίστωσα όμως ότι το main gear έρχεται πολύ ψηλά και θέλει μετακίνηση προς τα κάτω. Έφταξα λοιπόν ένα αποστάτη στον τόρνο 
    το στάδιο αυτο ειναι απαραιτητο? γιατι οπως καταλαβαινεις με το τορνο θα υπαρχει θέμα

    ελπιζω να μην σε εχω κουρασει
    σε ευχαριστω πολυ για ολη αυτη τη δουλεια που εχεις κανει και μας την μεταφερεις Thumbs up Thumbs up

    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    kdrak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 234


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 16:16:55 »

    Βλέπω πως έχει γίνει πολύ καλή και μελετημένη δουλειά.

    Απλά έχω μία ένσταση .  Σε περίπτωση που κάνουμε όλη αυτήν την δουλειά και πλέον ενισχυθεί σωστά το πλαίσιο του 300Χ ,,εάν το σπάσουμε θα ξανακάνουμε από την αρχή όλη αυτήν την δουλειά Huh?

    Μήπως δεν συμφέρει να αφιερώνει κανείς τόσο πολύ χρόνο κάθε φορά που σπάει το πλαίσιο του και θα έπρεπε να πάει κατευθείαν σε ένα aftermarket ?
    Προσωπικά εάν μία πατέντα θα μου πάρει πολύ χρόνο και θα πρέπει να επαναληφθεί κάποιες φορές θα επέλεγα να μην την κάνω
    Καταγράφηκε
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 17:11:49 »

    Βλέπω πως έχει γίνει πολύ καλή και μελετημένη δουλειά.

    Απλά έχω μία ένσταση .  Σε περίπτωση που κάνουμε όλη αυτήν την δουλειά και πλέον ενισχυθεί σωστά το πλαίσιο του 300Χ ,,εάν το σπάσουμε θα ξανακάνουμε από την αρχή όλη αυτήν την δουλειά Huh?


    Συμφωνώ απόλυτα. Είχα και εγώ αυτούς τους ενδιασμούς. Αν κάποιος έβγαζε aftermarket frame θα το σκεφτόμουν διαφορετικά. Τώρα ελπίζω απλά να μην το σπάσω σύντομα... Αφού όπως όλοι γνωρίζουμε υπάρχουν 2 είδη ελικοπτέρων: αυτά που έχουν πέσει και αυτά που θα πέσουν.
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 24 Απρ 2013, 18:32:16 »

    εγω ανδρεα δεν θα συμφωνησω μαζι σου

    η παρεμβαση αυτη ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ (οχι απαραιτητα η δικη σου που απαιτει και δεξιοτεχνια αλλα μια καποια παρεμβαση) γιατι εχει να κανει με την ασφαλεια την δικη μας και των γυρω απο εμας

    θα ανγκαστω να μεταφερω αναρτηση μου με λινκ που ειχα σε αλλο θεμα του φορουμ για το 300χ για να στηριξω αυτο που λεω και να προειδοποιησω χωρις να θελω να τρομαξω τους κατοχους του 300χ
    Παράθεση
    Θέλω να συμπληρώσω  πανω στο θεμα το παρακάτω λινκ http://www.helifreak.com/showthread.php?t=517038&page=2 (σε ευχαριστω πολύ κωνσταντινε που μου το εστειλες)
    στη τριτη σελιδα απο το λινκ υπαρχει και δευτερη περιπτωση με φωτογραφιες με τα ιδια προβληματα

    Καταλαβαίνουμε ποσο εύστοχος ήταν ο Ανδρέας στα σημεία που τόνιζε τις απαραίτητες αλλαγές που πρεπει να γινουν στο ε/π γιατι ποναει το 300αρι της e flite σε αυτα

    πέρα από τα σέρβο κεφαλής και ουράς που είναι μαλλον της πλάκας πρόβλημα πραγματι δειχνει να  έχει και στον άξονα και στο αδύνατο πλαίσιο οπως τα καταδείκνυε παραπανω και  ο ανδρεας
     

    γιατι αλλο ειναι να το σπαμε εμεις σε πτωση και αλλο να σπαει μονο του και οποιον παρει ο χαρος idiot2 idiot2
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 11:28:17 »


    πέρα από τα σέρβο κεφαλής και ουράς που είναι μαλλον της πλάκας πρόβλημα πραγματι δειχνει να  έχει και στον άξονα και στο αδύνατο πλαίσιο οπως τα καταδείκνυε παραπανω και  ο ανδρεας
     

    εκτος απο το σερβο της  ουρας που οπως δειχνει το futaba s9257 του εχει κατσει γαντι χωροταξικα και ηλεκτρονικα (με το beast x)  θα ηταν πολυ ενδιαφερον

    αν καποιος φιλος εχει αλλαξει τα σερβο κεφαλης
    και ειναι ενθουσιασμενος με το αποτελεσμα (καθολου τζογο, καλο μεγεθος ,σχετικα μικρο βαρος, ταχυτητα καλη  ,ροπη, ευκολη χωροταξικα τοποθετηση στο σχετικα μικρο πλαισιο του 300χ) να μας βοηθησει με την πληροφορια αυτη

    εγω περιμενω τα παρακατω σερβο MKS Micro Size Servo DS470

    http://www.sussex-model-centre.co.uk/shopexd.asp?id=35557

    http://www.skyhighhobby.com/so-what-are-the-best-affordable-servos-for-your-rc-plane.html

    οποτε θα εχω αποψη για αυτα οταν με το καλο τελικα τα τοποθετησω
      
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    kdrak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 234


    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 26 Απρ 2013, 14:38:19 »

    εγω ανδρεα δεν θα συμφωνησω μαζι σου

    η παρεμβαση αυτη ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ (οχι απαραιτητα η δικη σου που απαιτει και δεξιοτεχνια αλλα μια καποια παρεμβαση) γιατι εχει να κανει με την ασφαλεια την δικη μας και των γυρω απο εμας

    θα ανγκαστω να μεταφερω αναρτηση μου με λινκ που ειχα σε αλλο θεμα του φορουμ για το 300χ για να στηριξω αυτο που λεω και να προειδοποιησω χωρις να θελω να τρομαξω τους κατοχους του 300χ
    Παράθεση
    Θέλω να συμπληρώσω  πανω στο θεμα το παρακάτω λινκ http://www.helifreak.com/showthread.php?t=517038&page=2 (σε ευχαριστω πολύ κωνσταντινε που μου το εστειλες)
    στη τριτη σελιδα απο το λινκ υπαρχει και δευτερη περιπτωση με φωτογραφιες με τα ιδια προβληματα

    Καταλαβαίνουμε ποσο εύστοχος ήταν ο Ανδρέας στα σημεία που τόνιζε τις απαραίτητες αλλαγές που πρεπει να γινουν στο ε/π γιατι ποναει το 300αρι της e flite σε αυτα

    πέρα από τα σέρβο κεφαλής και ουράς που είναι μαλλον της πλάκας πρόβλημα πραγματι δειχνει να  έχει και στον άξονα και στο αδύνατο πλαίσιο οπως τα καταδείκνυε παραπανω και  ο ανδρεας
     

    γιατι αλλο ειναι να το σπαμε εμεις σε πτωση και αλλο να σπαει μονο του και οποιον παρει ο χαρος idiot2 idiot2



    Ναι οκ προέχει πάντοτε η ασφάλεια αλλά εάν κάθε φορά που σπας το πλαίσιο ξοδεύεις πολύ χρόνο για να ενισχύσεις το νέο πλαίσιο ΧΩΡΙΣ να γνωρίζεις ότι η ενίσχυση αν θα αντέξει και δεν θα αντιμετωπίσεις πάλι το ίδιο πρόβλημα  ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ δεν είναι σωστό αλλά και φυσικά ασφαλές.

    Είτε αγοράζεις aftermarket δοκιμασμένο πλαίσιο (εάν υπάρχει) είτε ασχολείσαι με άλλο ελικόπτερο.

    Γενικά δεν παίζεις με πατέντες την ασφάλεια σου.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Ιδέες για βελτίωση του Blade 300Χ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.