Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.541 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 11:23:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 11:23:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:58]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304541
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 113
    Συνολικά: 115
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 29 30 31 [32] 33 34     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 123414 φορές)
    grgasp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 36



    « Απάντηση #465 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2012, 08:05:58 »

    Καλημερα. Ειδικος δεν ειμαι απλα οτι ξερω απο τα μηχανακια που ειχα θα σας πω. Οταν ενας κηνιτηρας εχει μανιατο εχει και αρκετο βαρος λογω των μαγνιτων που εχει. Αυτο στην φωτο αν καταλαβα καλα ειναι κατι σαν πολαπλασιαστης και και κατι σαν πινιω για την ηλεκτρονικη. Το ρευμα που δινει η ηλεκ/κη ειναι πολυ πιο σταθερο και πιο σιγουρο στο να μην κανει διακοπες. Βασικα η ηλεκ/κη θελει λιγο προσοχη στην συνδεση της γιατι αμα κανει κανενα τσαφ  Δάκρυ
    Αφτα και παλυ σας λεω δεν ειμαι ειδικος πηστευω να βοηθεισα.
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #466 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2012, 15:48:28 »

    Καλησπέρα,

    Σίγουρα υπάρχουν υπερ και κατά και στις δύο λύσεις.

    Εκείνο όμως που δύσκολα πετυχαίνεις με το μανιατό είναι τον πολλαπλό χρονισμό. Με το μανιατό η ρύθμιση είναι μία και με βάση αυτή δουλεύεις τόσο στις χαμηλές όσο και στις ψηλές στροφές.

    Με την ηλεκτρονική υπάρει η δυνατότητα να έχεις διαφορετικούς χρονισμούς για συγκεκριμένο εύρος στροφών. Νομίζω ότι είναι σημαντικό πλεονέκτημα γιατί έτσι έχεις καλύτερο και πιο στρωτό δούλεμα στον κινητήρα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    DjBac
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7


    « Απάντηση #467 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2012, 17:21:09 »

    Ένα είναι αυτό που αναφέρθηκε πριν, αλλά και το πρόβλημα με το μανιατό είναι συνήθως ο "ηλεκτρονικός θόρυβος" που μπορεί να επηρρεάσει το σύστημα τηλεχειρισμού.
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #468 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2012, 18:02:58 »

    Αυτος ο θορυβος δεν υπαρχει στα τηλετευθυνομενα αμαξακια; Οι τηλεκατευθυνσεις τους ειναι οπως και σε εμας 2,4Ghz.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.862



    « Απάντηση #469 στις: Δευτέρα, 26 Μάρ 2012, 22:12:00 »

    Καλησπέρα,

    Σίγουρα υπάρχουν υπερ και κατά και στις δύο λύσεις.

    Εκείνο όμως που δύσκολα πετυχαίνεις με το μανιατό είναι τον πολλαπλό χρονισμό. Με το μανιατό η ρύθμιση είναι μία και με βάση αυτή δουλεύεις τόσο στις χαμηλές όσο και στις ψηλές στροφές.

    Με την ηλεκτρονική υπάρει η δυνατότητα να έχεις διαφορετικούς χρονισμούς για συγκεκριμένο εύρος στροφών. Νομίζω ότι είναι σημαντικό πλεονέκτημα γιατί έτσι έχεις καλύτερο και πιο στρωτό δούλεμα στον κινητήρα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Αντωνη καλησπερα

    οταν λες διαφορετικο χρονισμο αυτο πως γινεται στην ηλεκτρονικη? Δεν ξερω αν εννοεις την θεση του αισθητηρα
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Απάντηση #470 στις: Κυριακή, 2 Απρ 2017, 13:41:43 »

    Παιδιά καλησπέρα καλή εβδομάδα
    Είπα να αναστήσω το θέμα διότι ψάχνομαι με τις βενζίνες
    Θέλω να μάθω , πόσα ml τεπόζιτο για 30cc μοτοράκι για 3d χρήση
    Που θα βρώ τα απαραίτητα σωλινάκια στην θεσσαλονίκη (σε συγκεκριμένο κατάστημα γιατί πήγα σε καναδυο αλλά τα σωλινάκια ήταν πέτρες)
    αν κατασκευάσω τεπόζιτο που βρίσκω ακροφύσια
    Αυτά
    Καταγράφηκε

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    AKISSSS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 172



    « Απάντηση #471 στις: Σάββατο, 26 Μάι 2018, 16:44:26 »

    Καλησπέρα..
    Μια ερώτηση..
    Ποσο σημαντικό ειναι αυτο το εξαρτημα στη λειτουργία του κινητήρα ;

    Καταγράφηκε
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #472 στις: Σάββατο, 26 Μάι 2018, 23:51:28 »

    Από καθόλου, έως εντελώς απαραιτητο.
    Ανάλογα με την θεση του καρ, τον τύπο της μηχανής, το αεροπλάνο που θα το βάλεις, πώς θα το βάλεις...
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 130


    « Απάντηση #473 στις: Κυριακή, 27 Μάι 2018, 09:18:10 »

    Καλησπέρα..
    Μια ερώτηση..
    Ποσο σημαντικό ειναι αυτο το εξαρτημα στη λειτουργία του κινητήρα ;

    Η εισαγωγή αέρα τέτοιου τύπου προσφέρει ομοιόμορφη ροή μέσα στο καρμπυρατέρ, ενώ χωρίς αυτό η ροή μπορεί να έχει τύρβες με αποτέλεσμα μικρότερη απόδοση. Είναι αναβάθμιση αλλά όπως γράφει και ο Mog η αποτελεσματικότητά του μπορεί να είναι σημαντική αλλά μπορεί να είναι και αμελητέα, ανάλογα τον κινητήρα, την θέση του καρπυρατέρ, τις γωνίες εισαγωγής του αέρα κλπ.


    * Velocity_stack_detail.svg.png (98.29 KB, 800x585 - εμφανίστηκε 447 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #474 στις: Κυριακή, 27 Μάι 2018, 11:25:56 »

    Αν το έχεις , τοποθέτησέ το.
    Αν βρίσκει σε νομέα πίσω, κάνε ανάλογη τρύπα. Τότε θα ρουφάει από το επόμενο διαμέρισμα του μοντέλου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    jean-zac
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 219


    « Απάντηση #475 στις: Κυριακή, 27 Μάι 2018, 22:11:29 »

    .
     Ένας  ορισμός που πρέπει να τονιστεί  είναι αυτός του συντελεστή πλήρωσης. Είναι ο λόγος μεταξύ της μάζας αέρα που εισάγεται πραγματικά  στον κύλινδρο και εκείνου που θα μπορούσε θεωρητικά να γεμίσει έναν όγκο ίσο με τη κυβικά εκατοστά του κυλίνδρου. Αυτή η σχέση  θα είναι μεγαλύτερη από το 1 εάν εισέλθει μεγαλύτερη ποσότητα αέρα στον  κύλινδρο από αυτή που μπορεί να δεχθεί και  λιγότερο από το 1 εάν ο εισερχόμενος αέρας είναι μικρότερος από αυτόν που μπορεί να περιέχει ο κύλινδρος. Σε γενικές γραμμές, όσο περισσότερος αέρας μπαίνει, τόσο  περισσότερα καύσιμα  μπορούμε  να εισάγουμε, αυξάνοντας έτσι την ισχύ του κινητήρα. Αλλά όπως θα δούμε, και η ροπή εξαρτάται επίσης από αυτήν την παράμετρο.
    Μετά από αυτή τη σύντομη εισαγωγή, συνεχίζουμε να αναλύουμε το σύστημά μας.  Έχουμε 2 τύπους κυμάτων πιέσεως. Κύμα συμπίεσης και κύμα υποπίεσης. Και οι δύο μπορούν να κινηθούν με ένα μέσο που στην περίπτωσή μας είναι ο αέρας  και ακολουθώντας μία διαδρομή  που πάλι στην περίπτωσή μας είναι  η τρομπέτα-χοάνη- σωλήνας εισαγωγής.
    Τα  πρώτα  δηλαδή, αυτά της συμπίεσης, ευθύνονται για την αύξηση της τοπικής πίεσης στην περιοχή όπου περνούν, ενώ τά δεύτερα προκαλούν μείωση της πίεσης. Όταν ένα κύμα φτάσει στο τέλος ενός σωλήνα-αγωγού θα κάνει μεταβολή και στη συνέχεια θα επιστρέψει πίσω. Ωστόσο, ανάλογα με το εάν το τέλος του αγωγού-σωλήνα είναι ανοικτό ή κλειστό, τότε το ανακλώμενο κύμα μπορεί να είναι του ίδιου ή του αντίστροφου τύπου. Εάν ο αγωγός  έχει ανοικτό άκρο, το ανακλώμενο κύμα θα είναι αντίθετης μορφής (από κύμα υποπιέσεως θα γίνει κύμα πιέσεως), αν ο αγωγός έχει το κλειστό άκρο, το ανακλώμενο κύμα θα έρθει με την ίδια μορφή (υποπιέσεως πάει, υποπιέσεως επιστρέφει).
    Λέμε λοιπόν ότι το κύμα σχηματίζεται  όταν ανοίγουμε τη βαλβίδα εισαγωγής . Λόγω της ζήτησης  αέρα μέσα στον κύλινδρο, αυτό το κύμα θα είναι υποπιέσεως. Θα μετακινηθεί κατά μήκος της χοάνης εισαγωγής  μέχρι να φτάσει στο τέλος του, όπου σύμφωνα με την προηγούμενη θεωρία θα αλλάξει πρώτα μορφή καί  θα γίνει ένα κύμα συμπίεσης και θα αρχίσει να κινείται προς την βαλβίδα εισαγωγής. Εάν καταφέρει να φτάσει στη βαλβίδα εισαγωγής-αναρρόφησης πριν αυτή κλείσει, εκμεταλλευόμενη την αύξηση της πίεσης που παράγει το κύμα, θα έχουμε αύξηση του συντελεστή πλήρωσης πάνω από την τιμή της  μονάδας.
    Είναι σημαντικό το κύμα να φτάνει κοντά στη βαλβίδα όταν είναι ακόμη ανοιχτή και πρόκειται να κλείσει. Διαφορετικά πάντα  σύμφωνα με τη θεωρία  θα μπορούσαμε να έχουμε μία σειρά από αντανακλάσεις μεταξύ ενός κλειστού άκρου του αγωγού και ένα ανοικτό άκρο που θα μπορούσαν να οδηγήσουν κατά το νέο άνοιγμα της βαλβίδας ένα  κύμα υποπίεσης που θα επέφερε μία μείωση στον συντελεστή  πλήρωση του κυλίνδρου. Ο σκοπός λοιπόν είναι  να υπολογίσουμε το βέλτιστο μήκος της χοάνης  έτσι ώστε να έχουμε  κύμα συμπίεσης όταν η βαλβίδα είναι ανοιχτή  και κατά συνέπεια μια βέλτιστη πλήρωση. Δυστυχώς, αυτό το φαινόμενο επηρεάζεται έντονα από την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα, στην πραγματικότητα ο χρόνος κατά τον οποίο η βαλβίδα εισαγωγής παραμένει ανοικτή μειώνεται με τις αυξανόμενες στροφές του κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι το κύμα πρέπει πρώτα να φτάσει κοντά στη βαλβίδα για να έχουμε τα οφέλη της πλήρωσης. Προφανώς η μόνη παράμετρος στην οποία μπορεί κανείς να εργαστεί είναι το μήκος του αγωγού ή της χοάνης που θα πρέπει να είναι μικρότερο. Φαίνεται σαφές ότι επιλέγουμε την μία ή την άλλη λύση (κοντή ή μακριά χοάνη) ανάλογα με το αν θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε την πλήρωση του κυλίνδρου σε χαμηλές ή υψηλές στροφές.
    Για έναν αγωνιστικό   κινητήρα γενικά είναι βολικό να έχουμε μια βέλτιστη πλήρωση σε υψηλές στροφές. Μια εναλλακτική λύση η οποία δοκιμάστηκε στήν δεκαετία του '90 σε κινητήρες F1 είναι αυτή της μεταβλητής γεωμετρίας των χοανών  των οποίων το ύψος (μήκος) ποικίλει για να μεγιστοποιηθεί η πλήρωση σε κάθε ταχύτητα περιστροφής. Ειδικότερα, θα είναι μεγαλύτερες σε χαμηλές στροφές και μικρότερες σε υψηλές στροφές. Όλα αυτά με την εξωτερική βοήθεια ενός ηλεκτρικού μοτέρ μπορούσαν να αυξήσουν ή να μειώσουν το τελικό μήκος της χοάνης ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα. Κάτι που μπορεί να το συναντήσουμε και στις μοτοσυκλέτες.

    Οι τρομπέτες-χοάνες  αναρρόφησης είναι συνεπώς χρήσιμες εάν έχουν μελετηθεί σωστά. Με την  απλή τοποθέτηση μιας χοάνης  δεν λέγεται ότι μπορεί κάποιος  να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ας μην ξεχάσουμε και την εξάτμιση. Ο μελετημένος συνδυασμός αυτών των δύο σίγουρα θα δώσει άλλες δυνατότητες στον κινητήρα. Μην ξεχνάς και το Ram Jet.

    Η φωτογραφία που παραθέτω είναι σχετική και άσχετη.
    Το δικό μου Renault 5 Alpine  και η χορωδία με τα 45 άρια και τις χοάνες τους.
    .



    * 22773. 1.jpg (196.53 KB, 689x517 - εμφανίστηκε 344 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 286



    « Απάντηση #476 στις: Κυριακή, 27 Μάι 2018, 23:27:19 »

    Φίλε εαν έκατσες και έγραψες αυτές τις λίγες Cheesyγραμμές για να εξηγήσεις την λειτουργία της χοάνης στο carb...και δεν το έχεις κάνει copy/paste ,.. σε κερνάω ποτό όπου θέλεις... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Always look on the bright side of life!
    jean-zac
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 219


    « Απάντηση #477 στις: Δευτέρα, 28 Μάι 2018, 08:41:27 »

    Είναι αλήθεια. Έγραψα παραπάνω απ’ ότι έπρεπε αλλά copy paste  θα έπρεπε να κάνω για τον υπολογισμό ταχύτητας της ροής, για το φαινόμενο Venturi  και την εξίσωση  Bernoulli. Και να μην ξεχάσουμε και το Ram Jet καθώς και το Air scoop εάν θελήσουμε μία βεβιασμένη πλήρωση εκμεταλλευόμενοι την ταχύτητα κίνησης. (π.χ κάτι σαν αυτό του  P51)
    Ακόμη δεν έχει διασαφηνιστεί που θα μπεί το αναφερθέν αντικείμενο. Σε αυτοκινητάκι, σε βαρκάκι, σε αεροπλάνο, σε ελικόπτερο ?? Πάντως σύμφωνα με την μορφολογία του αντικειμένου η τοποθέτηση είναι να γίνει μάλλον σε κινητήρα με Walbro cab.(λέω εγώ τώρα)

    Η προσφορά  για τα ποτά είναι καλή ιδέα. Στην συζήτηση σίγουρα θα μάθω κάποια πράγματα από εσένα και ίσως εσύ από εμένα. Το πάν είναι να γίνουμε καλύτεροι. Άλλωστε δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα.

    Πάλι άσχετο, αλλά για να στήσεις-σετάρεις αυτή την 4άδα όλα αυτά τα έχεις μάθει απ έξω και ανακατωτά. Η μελέτη εισαγωγή-καρμπυλατέρ-μοίρες εκκεντροφόρου-μήκος και διάμετρος εξάτμισης είναι μαθηματικά και φυσική. Όπως η ζωή μας.
    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #478 στις: Δευτέρα, 28 Μάι 2018, 10:59:36 »

      +1 για την φυσική και συγκεκριμένα για τις ιδότητες της ταχύτητας του ήχου, μιας και μιλάμε για κύματα πίεσης.

      Ο σκοπός της χοάνης σίγουρα είναι σημαντικός για την βελτίωση της ροής, όπου χρησιμοποιήται ακόμα και για τα τέστ των κινητήρων jet

    πηγή

      Και ένας "κάπως" οπτικοποιημένος τρόπος λειτουργίας

    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.778



    WWW
    « Απάντηση #479 στις: Δευτέρα, 28 Μάι 2018, 11:04:29 »

    Φίλε ΑΚΙΣΣ εαν εχεις χωρο βαλτο .Σιγουρα θα σου βελτιωσει τις μεσαιες και το τρανζισιον ( το να ανεβαζει πιο σωστα και αμεσα τις στροφες) και να μην σου κανει στις μεσαιες τα γκαν γκαν.....Αλλα ολα αυτα παντα σε ιδανικές συνθηκες.Στο cowl μεσα ο κινητητρας γενικά εχει μεταβαλομενες συνθηκες πιεσης και θερμοκρασίας οποτε η ροη αερα μεταβαλεται και ποτε δεν εχει το ιδανικό !Πιο απαραιτητο ειναι το baffling και σωστη ροη αερα στην ψυξη.Αυτη θα σου δωσει το 90 % της λειτουργειας και μετα ολα τ αλλα.Εαν εχεις την δυνατοτητα να παιρνεις αερα για το καρμπυρατερ εκτος του χωρου του κοουλ τοτε ακόμα καλύτερα!Πχ να κοιταει το καρμπυρατερ μεσα στην ατρακτο.Ομως και αυτο δεν ειναι το ιδανικό.Γιατι μπορει να παιρνει σταθερη πιεση απο εναν χωρο με πιο σταθερη πιεση και θερμοκρασία αλλα δεν παιρνει ισως την σωστη ποσοτητα και την ιδανική θερμοκρασία κρυου αερα.Και επισης καλό ειναι όλα αυτα να κοιταμε οταν εχουμε και την ιδανική εξατμηση!!!!!!!!!!!
    Δεν νοειται διχρονος κινητηρας να μην εχει την ιδανική εξατμηση!!!!!Ειναι το αλλο 50% το κινητηρα η εξατμηση στο διχρονο!!!! Οι εξατμησεις που χρησημοποιούμε συνηθως στα αερομοντελα ειναι κουκουρουκου.....Μονο οι συντονισμένες αποδηδουν στον κινητηρα !Φαντασου οτι ειναι μια αναποδη τετοια φιλτροχουάνη που αντι να ρουφαει αερα πρεπει να βγαζει τον αερα!Και οχι με 1 ατμοσφερική πίεση αλλα με 10 πλασια και με τεραστια ταχυτητα.Τετοια ταχύτητα που να μην εμποδιζει την καθε εκρηξη πιεσης που κανει η καθε εκτωνοση του πιστονιόυ, αλλα συχρόνος και να κραταει μια συντονισμένη ροη εξοδου του αερα η οποια βοηθαει να μην επιστρεφουν καυσαερια μεσα στον θαλαμο η να μπουκωνουν στην εξαγωγη!!! Εξου και το συντονισμένη!!
    Παντως μην πολυ ανησυχεις για επιδοσεις...συνηθως πεταμε με πολυ περισοτερη ισχη απο οτι συνηθως χρειαζομαστε οποτε ενα τετοιο βελτιοτικό θα το χρειαστεις μονο σε πολύ ακραιες ψαγμενες απαιτησεις επιδόσεων που το αποτελεσμα θα το δεις ισως μονο με οργανα.ΠΧ. στο στροφομετρο  ....η στην θερμοκρασία...

    Φίλε jean zac το εργαλειο θα λεει ωραια τραγουδια με τα webber!!! Να εχεις χιλια αυτια να ακους τα τραγουδια τους!!!Σε αυτα τα αυτοκινητα απαγορευεται δια ροπαλου το ηχοσυστημα.......χαχαχαχαχα Ιεροσυλία!!! Grin Grin Grin
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: 1 ... 29 30 31 [32] 33 34     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.