Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.435 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 08:41:49

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 08:41:49

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304435
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 43
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 35
    Gesamt: 36
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3] 4  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: F3J ή F5J ;  (Gelesen 10747 mal)
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 896



    « Antwort #30 am: Mittwoch, 17 Aug 2016, 12:18:15 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Το θεμα της εναρξης καταγραφης του χρονου ειναι σχετικα απλο και μπορει να γινει με διαφορους τροπους.
    Η καταγραφη της ληξης του χρονου ομως ειναι πολυ μεγαλο προβλημα καθως πρεπει να συμβαινει με την παραμικρη επαφη του μοντελου με οποιοδηποτε αντικειμενο στο εδαφος (π.χ. χορτα φυτα κλπ).
    Οι δυνατοτητες των σημερινων αισθητηρων βαρομετρικης πιεσης ειναι απιθανα καλες αλλα δεν αρκουν διοτι η βαρομετρικη πιεση της περιοχης ειναι συνεχως μικρομεταβαλλομενη και ετσι βαρομετρικα το εδαφος που απογειωθηκες δεν ειναι το εδαφος που προσγειωνεσαι(οι διαφορες φτανουν μεχρι και 1-2 μ.)
    Αρα πρεπει να γινει προσεγγιση μεσω και μετρησεων αδρανειας-ταχυτητας αλλα και παλι ενα χορταρακι που ακουμπησε το μοντελο (ο κριτης το βλεπει και σταματα τον χρονο) δεν θα ανιχνευτει διοτι οι προσγειωσεις εχουν μεγαλη γκαμα απο "g".
    Η δικη μου αποψη ειναι οτι θα πρπει να υπαρξουν και καποιες παραλληλες αλλαγες στον κανονισμο εκτος των προδιαγραφων των "αλτιμετρων" προκειμενου να υποστηριχτει η "αυτοματη" μετρηση χρονου και να ελαφρωσει το διοργανωτικο βαρος....
    Ισως πρεπει να ανοιχτει ενα σχετικο θεμα και να συζητηθουν οι οποιες ιδεες μπορει να υπαρχουν
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Gespeichert

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #31 am: Mittwoch, 17 Aug 2016, 13:31:05 »

    Μία προσέγγιση του θέματος είναι να υπάρχει ένα σύρμα στην κοιλιά , με γωνία, ώστε όταν προσγειώνεται το σκάφος να σταματάει το χρονόμετρο. Σίγουρα δεν θα διαβάζει επαφή με χόρτα, αλλά για κανονική προσγείωση μιλάμε.

    Και τώρα να βρούμε τον ποντικό που θα δέσει το κουδούνι στην ουρά της γάτας.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #32 am: Mittwoch, 17 Aug 2016, 14:51:54 »

    Άλλη  προσέγγιση είναι ο αισθητήρας υπερήχων. Έχουν ακρίβεια 1 cm περίπου
    Αν συνδυαστει  με επιταχυνσιόμετρο είναι, ίσως, πιθανό να  δώσει ένδειξη της πρώτης επαφής με το έδαφος.

    Η αναζήτηση του ποντικού ισχύει καί εδώ

    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #33 am: Mittwoch, 17 Aug 2016, 20:50:58 »

    Καλησπέρα

    Μην ξεχνάτε ότι υπάρχει και η περίπτωση του midair που μπορεί να μπερδέψει τους αισθητήρες. Υπάρχουν αρκετοί παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Ειδικά δε για το F3K τα πράγματα είναι και τα πιο δύσκολα.

    Gespeichert
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 432



    « Antwort #34 am: Mittwoch, 17 Aug 2016, 21:03:54 »

    Καλησπέρα και από μένα.

    Οι αισθητήρες υπερήχων ή ακόμα και laser είναι πολύ βολικοί αλλά θα μετρούν το υψος από το σημείο τοποθέτησης του αισθητήρα (κάπου στην άτρακτο υποθέτω).
    Επαφή του ακροπτερυγίου δεν θα γίνεται αντιληπτή. Οπότε η χρήση τους σίγουρα προϋποθέτι προσαρμογή του κανονισμού.
    Gespeichert

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 814



    « Antwort #35 am: Mittwoch, 17 Aug 2016, 21:41:31 »

    To σίγουρο είναι ( κατ εμέ) πως από την στιγμή που ξεκίνησε μια τέτοια διαδικασία θα βρεθεί ο τρόπος ώστε να ολοκληρωθεί με επιτυχία.
    Ως τότε επιστρέφοντας στο θέμα μας, θεωρώ πως το θέμα των κριτών-χρονομετρών το οποίο στο παρελθόν σήκωσε τόσο μεγάλη κουβέντα εδώ μέσα και όχι μόνο, είναι θέμα καλής διάθεσης. Φάνηκε τουλάχιστο στους αγώνες F5J που μέχρι σήμερα διοργανώθηκαν, ότι είναι από τα μικρότερα προβλήματα που μπορείς να αντιμετωπίσεις σε μια διοργάνωση. 
    Σημασία έχει, πάλι κατά την προσωπική μου άποψη, να πετάς και να γεμίζεις από εμπειρίες. Κάθε πτήση είναι και διαφορετική, κάθε επιπλέον διαγωνισμός που βάζεις στο ενεργητικό σου, σε κάνει αν όχι καλύτερο, σίγουρα εμπειρότερο καθώς δεν είναι μόνο οι δικές σου οι πτήσεις που σε καλυτερεύουν, αλλά και οι πτήσεις των συναθλητών σου.
    Διοργανώσεις θέλουμε, ή τουλάχιστο πρέπει να θέλουμε, ώστε να μπορέσουμε και εμείς, να συναγωνιζόμαστε με καλύτερες προϋποθέσεις τόσο μεταξύ μας, όσο και όταν λαμβάνουμε μέρος σε διοργανώσεις εκτός χώρας.
    Gespeichert

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    IKAROS14
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.455



    « Antwort #36 am: Freitag, 19 Aug 2016, 22:20:48 »

        
    Απ: ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ F5J-GR
    « Απάντηση #119 στις: Τετάρτη, 23 Ιούν 2010, 22:07:29 »
       Απάντηση με παράθεση
    ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ALTMR1
    Πρίν περίπου τεσσερις μήνες βλέποντας άπό τόν κανονισμό ότι ύπάρχει πολλαπλή περίπτωση ίσοβαθμίας πρότεινα
    στόν Β.Παπαδόπουλο (GRELE) τήν ένσωμάτωση στό ήδη ύπάρχον ALTMR ένος χρονομέτρου τό όποίο θά ξεκινούσε
    μέ τήν έναρξη λειτουργίας τού ALTMR καί θά σταματούσε μέ τήν προσγείωση τού άνεμοπτέρου.
    Αύτό θά είχε τά έξής πλεονεκτήματα:
    α)δέν θά χρειάζονται πέραν τού Άλυτάρχη χρονομέτρες-παρατηρητές.
    β)άποφεύγεται ή ύποκειμενικότητα τού χειροκείνητου χρονομέτρου καί
    γ)βάσει τού χρόνου αύτοματα βγαίνει καί ή κατάταξη μέ θεωρητική μόνον πιθανότητα ίσοβαθμίας δύο μοντέλων.

    GMeskos




    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=14243.105
    Gespeichert

    ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΑΕΤΟΥΣ  ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΑΣ
    IKAROS14
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.455



    « Antwort #37 am: Freitag, 19 Aug 2016, 22:21:46 »

     Απ: ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ F5J-GR
    « Απάντηση #120 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 21:38:11 »
       Απάντηση με παράθεση
    Ό διακόπτης πού θά σταματάει τό χρονόμετρο μπορεί νά είναι ένα έπιταχυνσιόμετρο(accelerometer).
    Ένας φθηνός καί έλαφρύς είναι καί ό MMA 7341 L τριών άξόνων τής www.pololu.com καί ό όποίος
     ρυθμισμένος σέ μηδενικό ή άρνητικό g θά σταματάει τό χρονόμετρο

    GMeskos



    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=14243.120
    Gespeichert

    ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΑΕΤΟΥΣ  ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΑΣ
    IKAROS14
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.455



    « Antwort #38 am: Freitag, 19 Aug 2016, 22:22:31 »

     Απ: ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ F5J-GR
    « Απάντηση #122 στις: Κυριακή, 29 Αύγ 2010, 11:39:19 »
       Απάντηση με παράθεση
    Άπό όσα γνωρίζω τό βασικό χρονόμετροείναι ένα τσιπάκι.
    Όπότε είτε ένσωματώνουμε στό Altimer τό τσιπάκι καί ένα display,πράγμαπού θά αυξήσει τόσο τόν
    όγκο όσο καί τό κοστος,είτε βάζουμε μόνο τό τσιπάκι μέ μία θύρα μίνι USB καί παίρνουμε τίς ένδείξεις
    σέ ΕΝΑ μόνο χρονόμετρο είτε σέ Laptop (τού Άλυτάρχη)

    GMeskos




    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=14243.120
    Gespeichert

    ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΑΕΤΟΥΣ  ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΑΣ
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 814



    « Antwort #39 am: Freitag, 19 Aug 2016, 22:51:08 »

    Πέτρο, δεν είναι τόσο απλά όσο  τα γράφει ο Γιώργος, αν ήταν δε θα το χαν σκεφτεί και υλοποιήσει άνθρωποι οι οποίοι είναι η επιστήμη τους αυτό;
    Το σημαντικότερο είναι πως ξεκίνησε η έρευνα γι αυτό και αφού ξεκίνησε θα φέρει, ελπίζω σύντομα, τα επιθυμητά αποτελέσματα
    Gespeichert

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    IKAROS14
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.455



    « Antwort #40 am: Freitag, 19 Aug 2016, 23:07:51 »

    Mου ζητήθηκε απο το κ  Γιωργο Μεσκο  να τα ανεβασω   λογω αδυναμιας - προβλήματος  στον υπολογιστη του ,,,,,,     δεν επιθυμώ και δεν  συμμετέχω στο θεμα  καλο βραδυ
    Gespeichert

    ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΑΕΤΟΥΣ  ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΑΣ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #41 am: Samstag, 20 Aug 2016, 07:51:14 »

    Πόσα G δέχεται στην μαλακή επαφή με την κοιλιά στο έδαφος, και συνεχίζει να σέρνεται;

    Πόσα G μπορεί να δεχθεί στην πτήση; απότομο σπρώξιμο από θερμικό, βύθιση και απότομο τράβηγμα up, κλειστη στροφή με 60 μοιρες κλίση;

    Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν οι ειδικοί που σκέφτονται και πειραματίζονται για τον κοινό στόχο. Αλλά ποσο αξιόπιστο μπορεί να είναι ένα τέτοιο όργανο στην πράξη;

    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #42 am: Samstag, 20 Aug 2016, 08:29:10 »

    Γι αυτό έγραψα παραπάνω: Συνδυασμό αισθητήρα υπερήχων με επιταχυνσιόμετρο.
    Εφ όσον το ύψος ειναι κάτω από μερικά εκατοστά, λαμβάνεται υπ όψη η ένδειξη του επιταχυνσιόμετρου
    (Στην F3K δεν θα λειτουργήσει.)
    Ο Βασίλης είναι ο πλέον ειδικός να μας πει τη γνώμη του.
    « Letzte Änderung: Samstag, 20 Aug 2016, 08:54:38 von evan » Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #43 am: Samstag, 20 Aug 2016, 11:00:41 »

    Καλημέρα,

    Υπομονή χρειάζεται και όλα θα γίνουν. Οσοι παρακολουθείτε την μετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων θα έχετε δεί τι ηλεκτρονικός εξοπλισμός είναι αυτή την στιγμή διαθέσιμος για να βοηθά στην σωστή απόφαση. Μόνο για την ανάπτυξη του συστήματος για να διαπιστώνεται αν η μπάλα περασε την γραμμή στο ποδόσφαιρο, η Adidas έκανε ξεχωριστή εταιρεία, πέρασαν πάνω από 6 χρόνια και δαπανήθηκαν πάρα πολλά χρήματα.

    Ολα τα τελευταία δυστυχώς δεν υπάρχουν στον χώρο μας. Η προσπάθεια που γίνεται, γίνεται κυρίως από την τρέλλα μερικών με παράλληλη δική τους χρηματικής υποστήριξης της προσπάθειας. Μην περιμένουμε λοιπόν θαύματα από την μια μέρα στην άλλη.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #44 am: Samstag, 20 Aug 2016, 11:11:45 »

    Το σίγουρο είναι ότι δεν περιμένουμε αποτέλεσμα από την μία μέρα στην άλλη. Αλλά επειδή κάθε χρόνο γερνάμε αντίστοιχα, το ερώτημα είναι αν θα προλάβουμε να δούμε κάποτε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

    Οπως πάμε λοιπόν προβλέπω ότι σε λίγα χρόνια, οι αγώνες F5J θα γίνονται απο το PC μας, θα μπαίνουμε στις ίδιες συνθήκες πτήσεως όλοι μαζί, και θα πετάμε με τη βοήθεια των "θερμικών" που θα  βρίσκουμε και δεν θα ξοδεύουμε τίποτα, ούτγε θα μας χτυπάει ο ήλιος, ούτε θα περπατάμε χιλιόμετρα για την θέση 7 εμείς οι γέροι.

    Τέλος, όπως γίνεται αυτή η συζήτηση, θυμήθηκα την παροιμια... "Οποιος είναι έξω απ΄τον χορό, πολλά τραγούδια ξέρει" και πρώτα βάζω τον εαυτό μου.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Seiten: 1 2 [3] 4  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Moderatoren: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Thema: F3J ή F5J ;
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.034 Sekunden mit 27 Zugriffen.