Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:51:35

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:51:35

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 21
    Total: 21
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3 4  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: F3J ή F5J ;  (Lu 10758 fois)
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #15 le: Samedi, 6 Aoϋt 2016, 12:47:22 »

    Ας αφήσουμε την F3K  η οποία δεν έχει ξεκινήσει κάτι εντός της Ελλάδας κι ας επικεντρωθούμε σε ότι μας ενδιαφέρει.
    Κι αφού μιλάμε για F3J & F5J  γνωρίζοντας όλοι μας ότι χρησιμοποιούμε τα ίδια αεροπλάνα και έχοντας  όλοι μας το σαράκι του "ελαφρύ" ή "βαρύ" σε κουβέντα που έγινε στην Βολγαρία με τον Sotir, πληροφοριακά αναφέρω ότι, οι μόνη τους διαφορά όσον αφορά την κατασκευή του φτερού, είναι το κεντρικό δοκάρι.
    Εκεί βρίσκεται και η διαφορά του βάρους σε σχέση με το ελαφρύ.
    Χρησιμοποιούν τα ίδια "πανιά" μας είπε σε όλες τις κατασκευές, απλά το κεντρικό δοκάρι, όπως και τα joiner είναι διαφορετικά σε βάρος, άρα και σε όγκο.
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #16 le: Samedi, 6 Aoϋt 2016, 13:04:10 »

    Ας αφήσουμε την F3K  η οποία δεν έχει ξεκινήσει κάτι εντός της Ελλάδας κι ας επικεντρωθούμε σε ότι μας ενδιαφέρει.
    Κι αφού μιλάμε για F3J & F5J  γνωρίζοντας όλοι μας ότι χρησιμοποιούμε τα ίδια αεροπλάνα και έχοντας  όλοι μας το σαράκι του "ελαφρύ" ή "βαρύ" σε κουβέντα που έγινε στην Βολγαρία με τον Sotir, πληροφοριακά αναφέρω ότι, οι μόνη τους διαφορά όσον αφορά την κατασκευή του φτερού, είναι το κεντρικό δοκάρι.
    Εκεί βρίσκεται και η διαφορά του βάρους σε σχέση με το ελαφρύ.
    Χρησιμοποιούν τα ίδια "πανιά" μας είπε σε όλες τις κατασκευές, απλά το κεντρικό δοκάρι, όπως και τα joiner είναι διαφορετικά σε βάρος, άρα και σε όγκο.


    Ακριβώς έτσι είναι.

    Το δυστύχημα είναι ότι το βαρύ (ανθεκτικό) F3J δεν έχει μεγάλες προοπτικές στην F5J, ενώ το ελαφρύ (και εύθραυστο) F5J, δεν αντέχει τη ρυμούλκιση της F3J.
    Αρα αν και τα μοντέλα προέρχονται από τα ίδια καλούπια, δεν είναι στην πράξη ίδια.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #17 le: Samedi, 6 Aoϋt 2016, 13:17:46 »

    Δεν ξέρω αν το βαρύ δεν έχει θέση στην F5J καθώς όπως βλέπω σε πολλούς από τους Ευρωπαϊκούς τουλάχιστο αγώνες υπάρχει αρκετός αέρος αποτρεπτικός ώστε να είσαι με το ελαφρύ.
    Βέβαια, βαρύ και ελαφρύ, ίσως ο καθένας μας να χει διαφορετικά γραμμάρια στο μυαλό του.
    Η νέα μόδα, Ultima, Infinity, Vincho δείχνει πως 4μετρα αεροπλάνα στα 1100 με 1200γρ, δείχνουν  με φόρτιση κάπου στα  11 με 14γρ  να έχουν αρκετά  καλή διείσδυση σε ανέμους από 3 ώς 6 μέτρα το δευτερόλεπτο.
    Χαρακτηριστικά από όσα διαβάζουμε για το Ultima το βαρύ είναι στα 1300 με 1350γρ και με ballast φτάνει τα 1500 με 1600γρ και χρησιμοποιείτε για ανέμους πάνω από 6μ/δ
    Οι πτητικές διαφορές όμως οι δικές μας με όσους πετούν στο εξωτερικό , είναι πως λίγοι από εμάς έχουν το κουράγιο να πάνε down wind και να ακολουθήσουν το θερμικό όταν έχει αέρα. Στο εξωτερικό αυτό είναι ο κανόνας και ο λόγος  που θέλουν την διείσδυση ή penetration (κατά το Ελληνικό), είναι για να μπορούν να επιστρέψουν. 
    Ο περσινός νικητής του Eurotour Primoz Rizner στην Βουλγαρία πετούμε το ελαφρύ Xplorer  3,8μ στα 1250γρ και με αέρα το 3,5μ στα 1350γρ και πραγματικά, πετούσε καλά!!   Wink
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #18 le: Samedi, 6 Aoϋt 2016, 13:27:47 »

    Η νέα μόδα, Ultima, Infinity, Vincho δείχνει πως 4μετρα αεροπλάνα στα 1100 με 1200γρ, δείχνουν  με φόρτιση κάπου στα  11 με 14γρ  να έχουν αρκετά  καλή διείσδυση σε ανέμους από 3 ώς 6 μέτρα το δευτερόλεπτο.

    Πρόσθεσε και το Maxa 3,9 megalight
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #19 le: Samedi, 6 Aoϋt 2016, 13:34:12 »


    Πρόσθεσε και το Maxa 3,9
    Thumbs up Thumbs up

    Το Maxa του Vladimir  και όλοι οι κορυφαίοι  κατασκευαστές είναι σίγουρο πως δε θα μείνουν "έξω" από την αγορά. Η αναφορά μου στα "νέα" αεροπλάνα είναι γιατί αυτά είναι νέα στην αγορά και θέλοντας να μπούνε δυναμικά σε αυτή, προσπαθούν έτσι να πλασάρουν κάτι διαφορετικό και από την στιγμή που οι κανόνες τα κάνουν να μοιάζουν όλα μεταξύ τους, η μείωση του βάρους με  νέες τεχνικές κατασκευής   για να μπουν ανταγωνιστικά, ήταν μονόδρομος
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 618



    « Répondre #20 le: Samedi, 6 Aoϋt 2016, 13:41:01 »

    F5J γιατί είμαστε τόση λίγοι που ο κάθε πιλότος θέλει δύο τραβηχτές και ένα caller.Όλοι θέλουμε να πετάμε.
    Για την F3K ήμουν πολύ υπέρ αλλά χάλασε ο ώμος. Στριφογύρισμα ματιών
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #21 le: Samedi, 6 Aoϋt 2016, 14:18:20 »

    F5J γιατί είμαστε τόση λίγοι που ο κάθε πιλότος θέλει δύο τραβηχτές και ένα caller.Όλοι θέλουμε να πετάμε.
    Για την F3K ήμουν πολύ υπέρ αλλά χάλασε ο ώμος. Στριφογύρισμα ματιών

    Για το πρώτο συμφωνώ. Ακόμα και εκ περιτροπής , ο πιλότος γίνεται δύσκολα τραβηχτής. Ας μη ξεχνάμε και το περπάτημα πριν και μετά την πτήση για το μάζεμα των νημάτων.

    Για το δεύτερο, αν θυμάμαι καλά, υπάρχει παράμετρος που την ρίψη την κάνει ένας βοηθός, υπό την προϋπόθεση ότι πριν κάθε ρίψη, ακουμπάει το χέρι του χειριστή (δηλαδή η ρίψη να ξεκινάει από τη θέση του χειριστή, σαν να το πέταγε αυτός).
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #22 le: Samedi, 6 Aoϋt 2016, 18:11:10 »

    Για το δεύτερο, αν θυμάμαι καλά, υπάρχει παράμετρος που την ρίψη την κάνει ένας βοηθός, υπό την προϋπόθεση ότι πριν κάθε ρίψη, ακουμπάει το χέρι του χειριστή (δηλαδή η ρίψη να ξεκινάει από τη θέση του χειριστή, σαν να το πέταγε αυτός).

    Παίζει μόνο σε AMEA. Και ακόμα και αν επιτρεπόταν όταν σε κάποιο task που έχει πολλαπλές απογειωσεις σε ένα γύρο εκ των πραγματων θα ήταν πολύ δύσκολο να μπορεί ο πιλότος να ακολουθεί τον "ρίπτη"
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #23 le: Samedi, 6 Aoϋt 2016, 19:47:08 »

    Παίζει μόνο σε AMEA. Και ακόμα και αν επιτρεπόταν όταν σε κάποιο task που έχει πολλαπλές απογειωσεις σε ένα γύρο εκ των πραγματων θα ήταν πολύ δύσκολο να μπορεί ο πιλότος να ακολουθεί τον "ρίπτη"

    Τελικά άνθρακες ο θησαυρός (αν και ο ριπτης θα ακολουθεί τον χειριστή)
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #24 le: Samedi, 13 Aoϋt 2016, 17:17:06 »

    "4μετρα αεροπλάνα στα 1100 με 1200γρ, δείχνουν  με φόρτιση κάπου στα  11 με 14γρ"... !!

    Απίστευτο...  Cheesy
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #25 le: Samedi, 13 Aoϋt 2016, 19:35:16 »

    "4μετρα αεροπλάνα στα 1100 με 1200γρ, δείχνουν  με φόρτιση κάπου στα  11 με 14γρ"... !!

    Απίστευτο...  Cheesy

    Το κατώτατο όριο της FAI είναι 12 γραμμάρια/ τ. παλάμη

    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #26 le: Dimanche, 14 Aoϋt 2016, 19:33:47 »

    Ευτυχώς δηλαδή που υπάρχει και Κατώτατο όριο του Διεθνούς Δικαίου Εναερίων Σπόρ, γιατί έτσι όπως το πάνε οι κατασκευαστές, θα μας τρελάνουν με τις ικανότητές τους.

    Ειδικά όταν υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να πληρώνουν αυτά τα σκάφη και να χρηματοδοτούν εκ νέου το R&D τους.
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 896



    « Répondre #27 le: Mardi, 16 Aoϋt 2016, 20:55:49 »

    Εκείνο το οποίο θα αλλάξει ριζικά τα πράγματα σε όλες τις κατηγορίες θα είναι η εμφάνιση των νέων ALTMTR. Ηδη δοκιμάζονται για όλες τις κατηγορίες τα νέα ALTMTR που θα έχουν την δυνατότητα και καταγραφής του πραγματικού χρόνου πτήσεως. Αυτό οταν ολοκληρωθεί θα μειώσει τον αριθμό των χρονομετρών που θα χρειάζονται. Πιστεύω οτι σε δύο χρόνια θα είναι διαθέσιμα και δοκιμασμένα. Και θα κάνουν και για F3B και για F3J και για F5J.

    Αντωνη μπορεις να δωσεις λεπτομερειες ?
    Journalisée

    ......electrics are here to stay......
    pansofos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 215



    « Répondre #28 le: Mercredi, 17 Aoϋt 2016, 00:11:50 »

    Βασιλη χαιρομαι και σε συνχαιρω για τις προσπαθειες σου.

    Στο F3B ομως υπαρχουν.

    Το   F3B A που ειναι η διαρκεια οπως στο F3Jκαι F5J και με τον στοχο στην προσγειωση

    Το   F3B B  που ειναι η αποσταση σε διαδρομες μεταξυ δυο 150μετρων πυλωνων σε 4 λεπτα

     Το  F3B C  που ειναι η ταχυτητα σε 4 διαδρομες μεταξυ των δυο 150μετρων πυλωνων

    Θα χαρω να μαθω οτι ελυσες το προβλημα της αποστασης ,της ταχυτητας ,των πυλωνων
    και του στοχου. π.χ μεσω δορυφορου.

    Καθε φορα  καλουμε και βρισκουμε χρονομετρες, μερικοι απο αυτους κολλανε  με τα
    ανεμοπτερα γινονται αθλητες, και μετα  βρισκουμε και αλλους.
    « Dernière édition: Mercredi, 17 Aoϋt 2016, 00:40:58 par pansofos » Journalisée
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.387



    « Répondre #29 le: Mercredi, 17 Aoϋt 2016, 08:46:28 »

    Βασιλη καλημέρα

    Η προσπάθεια έχει ξεκινήσει από τον Ralf Decker, παλαιό παγκόσμιο πρωταθλητή της F3B και εν συνεχεία στυλοβάτη των περισσότερων κατηγοριών των ανεμοπτέρων. Κυρίως η κατηγορία F3B έχει μεγάλο πρόβλημα λόγω του ανθρώπινου δυναμικού αλλά και του εξοπλισμού που απαιτειται για την οργάνωση και τέλεση ενός αγώνα. Τα τελευταία δύο χρόνια στην ετήσια συνάντηση του CIAM παρουσιάζει την εξέλιξη μίας παραλλαγής του Altis που έχει την δυνατότητα αφενός να μπορεί να αντιλαμβάνεται την στιγμή της απαγκίστρωσης (για F3B) και στην συνέχεια να μπορεί να "καταλαβαίνει" και την προσγείωση.

    Το πρωτο έχει ήδη φτάσει σε αποδεκτό επίπεδο. Το δεύτερο δουλεύεται ακόμα. Πιστεύω ότι μέχρι του χρόνου θα έχουν εξελίξει τόσο το hardware όσο και το firmware για να πλησιάσουν ακόμα πιο πολύ τον συγκεκριμένο στόχο. Στον σχεδιασμό λαμβάνονται υπόψη οι απαιτήσεις των κατηγοριών F3B, F3J, F3K και F5J. Δύσολο project σίγουρα.
    Journalisée
    Pages: 1 [2] 3 4  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: F3J ή F5J ;
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 25 requêtes.