Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 08:45:53

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 08:45:53

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 02:09]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304512
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 22
    Gesamt: 22
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 18     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων  (Gelesen 61227 mal)
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Antwort #135 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 17:59:49 »

    Θείε Γιάννη,

    Προσωπικά απο την απάντηση που μου έδωσες μόνο τα γέλια με πιάσανε! laugh
    Επίσης είναι τελέιως αλόκοτο το σενάριο ενός γιγάντιου αερομοντέλοου να πετάει
    στα 100-150 μέτρα.
    Ίσως εάν φτάσω και εγώ την ηλικία των 60s να χρειάζομαι 10μέτρα πτέρυγα
    για την πετάω στα 100μέτρα. worry

    Προσωπική απάντηση σε τρείς ανθρώπους που φτιάχνουν το ''σενάριο''
    ΦΑΣΟΛΙΑ
    Gespeichert
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 432



    « Antwort #136 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 18:25:20 »

    .....

    Επίσης με ενοχλεί η συνεχής χρήση (εκμετάλλευση) του ονόματος του pansofou, ενός ανθρώπου με μεγάλη ιστορία στον αερομοντελισμό, πάντα ενταγμένου, ανθρώπου χαμηλού προφίλ, για την ενδυνάμωση των προσωπικών μας απόψεων.



    Επί προσωπικού και μόνο να πω πως αν ο κ. Σοφός αισθάνεται πως εκμεταλλεύομαι το όνομά του θα μου το πει ο ίδιος - μιλάω επώνυμα άλλωστε. Είμαι σίγουρος πως δεν χρειάζεται ανώνυμους και απρόσκλητους συνηγόρους.

    Για τις υπόλοιπες προσωπικές αιχμές είπα προηγουμένως πως αδιαφορώ.
    Ενδιαφέρομαι μόνο για το πώς θα κάνουμε το hobby μας καλύτερο ...

    Βαγγέλης
    Gespeichert

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Antwort #137 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 18:35:54 »

    Φίλε aragon μήπως πρέπει να δώσεις το ονοματάκι σου!
    Στο λέω έτσι απλά γιατί ο Πατέρας δέν γουστάρει και πολλά
    απο nicknames. Θυμός

    over & out
    Gespeichert
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Antwort #138 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 18:37:16 »

    Γεια σας και απο εμενα

    ..., ισως να γινω κουραστικος αλλα για μια φορα ακομη, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ..., θα ηθελα να ξαναπω...

    ..., 25 χρονια μοντελιστης, ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΟ ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ..., ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΗΛΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ...

    Φιλικα
    Χρηστος Αραπης
    Gespeichert

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 432



    « Antwort #139 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 18:38:57 »


    ...απλά για να μην μείνουν με τις απορίες οι νεώτεροι, το 1986 το συγκεκριμένο άρθρο ο κ. Σοφός το έγραψε για μένα. Τιμή μου. Γι' αυτό και σήμερα είμαστε φίλοι με τον Παναγιώτη. Και με τους άλλους που τότε προσυπέγραψαν το άρθρο.
     
    ...

    Κ. Κωνσταντακάτο,

    Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις περί του άρθρου. Πολύ χρήσιμες πραγματικά.

    Κατανοώ και συμμερίζομαι την απέχθειά σας προς τις ύβρεις και τις απειλές κάθε τύπου, ειδικά δε στην παρούσα συζήτηση.

    Εκείνο που δεν καταλαβαίνω πάντως είναι η εμμονή σε έναν κανονισμό που δημιουργεί πρόβλημα σε ένα κομμάτι του αερομοντελισμού το οποίο υπηρετείτε προσωπικά πολλά χρόνια - και συγκεκριμένα τα (μοτο)ανεμόπτερα. Θεωρώ ότι ο πρώτος που θα έπρεπε να ξεσηκωθεί είσαστε εσείς και εκ της θέσης σας και εκ των μοντελιστικών προτιμήσεών σας.

    Ας δεχθώ ότι κάνατε ότι καλύτερο μπορούσατε για τον κανονισμό αυτό. Δεν μπορώ να δεχθώ τη θέση σας ότι ο κανονισμός αυτός είναι επαρκής και ολόσωστος!

    Βαγγέλης

    ΥΓ: Πρόσφατα θαύμασα την παρθενική πτήση του ΚΑ-7 σας. Δεν μπορώ να φανταστώ ένα τέτοιο μοντέλο να πετάει με ταβάνι στα 120μ ...

    ΥΓ2: Επίσης λέτε ότι γράψατε τον πρώτο κανονισμό του μοντελοδρομίου (των Σπάτων να υποθεσω?).
    Τώρα γιατί γράφετε/υποστηρίζετε ένα κανονισμό ΧΩΡΙΣ μοντελοδρόμιο - στην περιοχή της Αθήνας αναφέρομαι
    Gespeichert

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #140 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 19:51:36 »

    Κύριε Χαλκιαδάκη,
    Τον κανονισμό αυτόν τον εξέδωσε η ΥΠΑ. Εδώ δεν ισχύει ότι αν φωνάξεις, ή αν έχεις μέσον μπορείς να αλλάξεις κάτι τόσο ισχυρό, όπως το διεθνές ύψος των 400 ποδών. Η διάταξη αυτή ισχύει και στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια, πριν την έκδοση αυτού του κανονισμού. Δεν άλλαξε τίποτε από ότι ίσχυε.
    Η διάταξη αυτή του μέγιστου ύψους πτήσης των μοντέλων, υπάρχει για να προστατέψει τα αεροσκάφη που μπορούν επίσης με διεθνείς κανόνες να κατέβουν έως τα 500 πόδια. Δεν είναι δυνατόν να παίζουμε με τις πιθανότητες να διασταυρωθεί ή και να τρακάρει ένα μοντέλο (μικρό ή μεγάλο δεν έχει σημασία), με ένα αεροσκάφος που μεταφέρει τουλάχιστον ένα άτομο.
     
    Ας μην ξεχνάμε όμως ότι περιελήφθη στον κανονισμό η δυνατότητα επέκτασης του ορίου υπό προϋποθέσεις. Ηταν το μόνο που θα μπορούσαμε να προτείνουμε, και ευτυχώς έγινε αποδεκτό.

    Οσο για την απορία σας γιατί η ΕΑΑ δεν έχει δικό της μοντελοδρόμιο, η απάντηση είναι πολύ απλή. Δεν συμφέρει. Ιδίως όταν τα μέλη και οι αθλητές της μπορούν να εξυπηρετηθούν στα δύο ιδιωτικά μοντελοδρόμια, με την ίδια οικονομική επιβάρυνση που θα είχαν σε μοντελοδρόμιο της ΕΑΑ.
    Οποιος θέλει άλλο μοντελοδρόμιο ας ακολουθήσει τις απλές διαδικασίες είτε μέσω ιδιωτικής πρωτοβουλίας, είτε μέσω νέου σωματείου.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 685


    ...........


    WWW
    « Antwort #141 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 20:21:09 »

    Περα απο το Χιουμορ και συγνωμη αν καποιος με παρεξηγησε, το θεμα θελει ψυχραιμη και σοβαρη κουβεντα. Προτασεις πρεπει να γινουν και οχι ασκοπες αντιπαραθεσεις ή ανωνυμες καταγγελιες.  Εμεις εδω στην επαρχια εχουμε σιγουρα λιγοτερα εντονο το προβλημα απο τους μοντελιστες των μεγαλων πολεων ,οχι ομως οτι και εδω δεν υπαρχουν προβληματα(ειδαμε και παθαμε στην Μεσσηνια να ξαναπαρουμε την Τριοδο ) Αληθεια με το παλιο αεροδρομειο  του Ελληνικου τι εχει γινει? Το εχει ζητησει καποιος μοντελιστικος φορεας για χρηση?
    Gespeichert

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.075



    « Antwort #142 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 20:30:45 »

       Για το μεν Ελληνικό γράψε αλλίμονο... Ομως ο Σύλλογος Ελληνικού προσπάθησε (και ξεκίνησαν και οι εργασίες) για δημιουργία μοντελοδρομίου στο Κορωπί αλλά δυστυχώς η προσπάθεια κατάληξε απότι ξέρω σε αδιέξοδο για οικονομικούς λόγους.
    Gespeichert
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 238



    « Antwort #143 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 21:01:22 »

    Φίλοι ,γιατί έχετε πάθει amok, με το υψόμετρο?
    Όσοι πετάνε ανεμόπτερα,δεν νομίζω να πηγαίνουν να πετάνε 4-5 χιλ.μπροστά η"πίσω από τον διάδρομο του El. Veniz.
    Θα έχουν κάποιο μέρος που δεν υπάρχει κάποιος κίνδυνος.
    Αν δεν προξενούμε προβλήματα,με τις ενέργειες μας ,κανένας δεν θα μας εμπόδιση αν πετάμε λίγο πιο ψιλά.
    Στης επίσημες συναντήσεις,ειδοποιούμε την Αρμοδιότητα,για το πρόγραμμα μας, και νομίζω πως το θέμα τελειώνει εδώ.
    Και στα μέρη μου κάπως έτσι γίνεται.Και στα νόμιμα "μοδελοδρομια" κανεις δεν θα σε ενόχληση αν πετάς ψηλότερα.Αν δούμε κανένα "ελικοπτ". η" aeropl. "αλληλοηδοποιουμεθα" και κατεβαίνουμε χαμηλότερα μέχρι να παρέλθουν.
    Το Όριο Ύψους υπάρχει παντού και στους πάντες στο Aviation.Δεν αποτελούμε εξαίρεση.
    Τώρα για τους park flyers τι να πω?Ούτε καν λαμβάνονται ως αερομοντελιστές.Τι προσφέρουν στον αερομοντελισμό?Θέλουν να είναι μέλει σε οργανισμούς?"οχιθελουν" να είναι ασφαλισμένοι?"οχιθελουν" "μοδελοδρομια"?όχι Έχουν Ανάγκη "μοδελοδρομια"?όχι.Τι ανησυχούν τότε για ύψη ασφάλειες και.....?
    Όλοι οι υπόλοιποι όμως τα χρειαζόμαστε όλα αυτά,και πρέπει να βρεθεί ο τρόπος που θα το ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ Φιλικά Jim
    Gespeichert
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Antwort #144 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 21:10:09 »


    Τώρα για τους park flyers τι να πω?Ούτε καν λαμβάνονται ως αερομοντελιστές.Τι προσφέρουν στον αερομοντελισμό?Θέλουν να είναι μέλει σε οργανισμούς?"οχιθελουν" να είναι ασφαλισμένοι?"οχιθελουν" "μοδελοδρομια"?όχι Έχουν Ανάγκη "μοδελοδρομια"?όχι.Τι ανησυχούν τότε για ύψη ασφάλειες και.....?
    Όλοι οι υπόλοιποι όμως τα χρειαζόμαστε όλα αυτά,και πρέπει να βρεθεί ο τρόπος που θα το ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ Φιλικά Jim

    Αγαπητέ Κυριε Δημήτρη Ολοι ξεκινάνε απο καπου!!!!!! εκτός εαν εισασταν ηδη αυτο που ειστε σήμερα!!

    Gespeichert
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 432



    « Antwort #145 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 21:10:54 »

    Κύριε Χαλκιαδάκη,
    Τον κανονισμό αυτόν τον εξέδωσε η ΥΠΑ. Εδώ δεν ισχύει ότι αν φωνάξεις, ή αν έχεις μέσον μπορείς να αλλάξεις κάτι τόσο ισχυρό, όπως το διεθνές ύψος των 400 ποδών. Η διάταξη αυτή ισχύει και στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια, πριν την έκδοση αυτού του κανονισμού. Δεν άλλαξε τίποτε από ότι ίσχυε.
    Η διάταξη αυτή του μέγιστου ύψους πτήσης των μοντέλων, υπάρχει για να προστατέψει τα αεροσκάφη που μπορούν επίσης με διεθνείς κανόνες να κατέβουν έως τα 500 πόδια. Δεν είναι δυνατόν να παίζουμε με τις πιθανότητες να διασταυρωθεί ή και να τρακάρει ένα μοντέλο (μικρό ή μεγάλο δεν έχει σημασία), με ένα αεροσκάφος που μεταφέρει τουλάχιστον ένα άτομο.
     
    Ας μην ξεχνάμε όμως ότι περιελήφθη στον κανονισμό η δυνατότητα επέκτασης του ορίου υπό προϋποθέσεις. Ηταν το μόνο που θα μπορούσαμε να προτείνουμε, και ευτυχώς έγινε αποδεκτό.
    ...

    Κατανοητόν μεν, ας μην επαναλαμβανόμαστε δε!
    Το ότι έγινε αποδεκτό δεν καλύπτει κανένα μας (ούτε εσάς προσωπικά νομίζω) οπότε ας γίνει άμεσα προσπάθεια για πάγια λύση - η πρόβλεψη του Αγγλικού κανονισμού (περιορισμός ύψους μόνο 8 km γύρω από αεροδρόμιο) είναι ορθότερη. Και δεν νομίζω ότι αυτοί είναι λιγότερο υπεύθυνοι από εμάς...

    ...
    Οσο για την απορία σας γιατί η ΕΑΑ δεν έχει δικό της μοντελοδρόμιο, η απάντηση είναι πολύ απλή. Δεν συμφέρει. Ιδίως όταν τα μέλη και οι αθλητές της μπορούν να εξυπηρετηθούν στα δύο ιδιωτικά μοντελοδρόμια, με την ίδια οικονομική επιβάρυνση που θα είχαν σε μοντελοδρόμιο της ΕΑΑ.
    Οποιος θέλει άλλο μοντελοδρόμιο ας ακολουθήσει τις απλές διαδικασίες είτε μέσω ιδιωτικής πρωτοβουλίας, είτε μέσω νέου σωματείου.

    Αντιλαμβάνεστε πιστεύω πως αυτόπου λέτε μπορεί να έχει οικονομική βάση, αλλά περιορίζει την προσέλκυση νέων μοντελιστών. Αν όλοι όσοι πετάνε στις διάφορες αλάνες (ΣΕΦ, Μαραθώνας, Ασπρόπυργος, Ανάβυσσος κλπ) μετά το κλείσιμο των Σπάτων εγγράφονταν μέλη στην ΕΑΑ, νομίζετε θα χωρούσαν στα υπάρχοντα μοντελοδρόμια?

    Σε ότι αφορά τώρα τις "απλές διαδικασίες" στις οποίες αναφέρεστε, μήπως θα ήταν σκόπιμο να γραφτούν και αυτές στον "Κανονισμό"? Μήπως μπορείτε να πληροφορήσετε τους αδαείς (σαν κι εμένα) για το ποιες είναι αυτές οι διαδικασίες και πού ορίζονται?

    Ευχαριστώ,
    Βαγγέλης
    Gespeichert

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.075



    « Antwort #146 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 21:26:49 »


    Τώρα για τους park flyers τι να πω?Ούτε καν λαμβάνονται ως αερομοντελιστές.Τι προσφέρουν στον αερομοντελισμό?Θέλουν να είναι μέλει σε οργανισμούς?"οχιθελουν" να είναι ασφαλισμένοι?"οχιθελουν" "μοδελοδρομια"?όχι Έχουν Ανάγκη "μοδελοδρομια"?όχι.Τι ανησυχούν τότε για ύψη ασφάλειες και.....?
    Όλοι οι υπόλοιποι όμως τα χρειαζόμαστε όλα αυτά,και πρέπει να βρεθεί ο τρόπος που θα το ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ Φιλικά Jim


       Με συγχωρείτε κυριέ μου αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Διαβάστε με προσοχή τον κανονισμό. Από τη στιγμή που μιλάει για ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ασφάλιση σε ότι είναι βαρύτερο από 350 γραμμάρια πιάνει μέσα και τους parkflyers.
        Να σας επισημάνω επίσης ότι είναι δικαίωμα του καθενός να ασχοληθεί με όποιο είδος αερομοντελισμού επιθυμεί συνεπώς η φράση "οι parkflyers δεν είναι καν αερομοντελιστές" είναι μάλλον ατυχής αν όχι και ρατσιστική.
        Τώρα για το "όλοι οι υπόλοιποι..." και προφανώς εννοείτε μεγάλα ηλεκτρικά και θερμικά θα συμφωνήσω.
    Gespeichert
    fly rabbit
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 108


    http://www.youtube.com/watch?v=3G1PFLuTrgM&fe


    « Antwort #147 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 21:48:45 »

    Σ΄ ευχαριστώ  βρε σύντεκνε  πολύ
     για τον χαρακτηρισμό σου
    δεν σε ‘μαθε όμως κανείς μαθές
    πως  τα κουρέλια έχουνε
     κάποια μικρή αξία
    ενώ εσύ ο περίγελος
    δεν έχεις πια καμία.

    Αφιερωμένο
    Fly rabbit

    Υ.Γ. Επειδή δεν είμαι από την Κρήτη στο χωριό μου λένε πως εκεί που έφτυνες τώρα γλύφεις. 
    Gespeichert

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
    Demetre
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 238



    « Antwort #148 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 21:56:58 »

    Φιλε μου,το θέμα με τους parkflyers,δεν είναι προσωπική γνώμη,απλώς το αναφέρω ,μην λοιπόν θυμώνεις με τον αγγελιοφόρο διότι δεν είναι αρεστό το μήνυμα.
    Παρόμοια προβλήματα υπάρχουν και με τους ελικοπτεράδες.
    Δεν χρειάζονται "μοδελοδρομια",δεν πρέπει να κοπή το γρασίδι,τα pits βρίσκονται ακριβώς διπλα στο αυτοκίνητο,πέταγμα στον διάδρομο μπροστά,......... δεν φταίει ο αγγελιοφόρος!
    Όμως πρέπει να βρεθεί μια λύσης για όλους και από όλους .
    Και όπως ανέφερα πολλάκις,οι σύλλογοι είναι αναγκαίοι,αλλα ο οργανισμός="ΕΛΑΟ" είναι Άκρως Αναγκαίος για το μέλλον μας,ως Αερομοντελιστές.
    Μέσω "ΕΛΑΟ" θα βρεθούν (Εισηγηθούν)τα αιτήματα μας,αν θέλετε να μας ακούσει κανένας.Φιλικά Jim.
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #149 am: Dienstag, 9 Mδr 2010, 22:23:29 »

    Προσφατα δοκιμασαμε με ενα φιλο ενα μοντελο σχετικα μεγαλων διαστασεων, σε μια φαση εκει που το τροχοδρομουσε του δινει γκαζι και το απογειωνει. Οταν κατεβηκε τον ρωταω καλα απογειωθηκες χωρις να κανουμε τεστ εμβελειας με full στοιχεια? Απαντηση: Ελα μωρε και τι θα γινει, στην Ελλαδα βρισκομαστε...

    Αυτο τα λεει ολα, φιλοι μου μην αγχωνεστε με τον κανονισμο δεν προκειται να γινει κατι το συνταρακτικο, κι αν γινει να θυμαστε το " Στην Ελλαδα βρισκομαστε...", λυπαμαι που το γραφω αλλα ισχυει  οπως και σε αλλους τομεις της ζωης μας.

    Τοσο καιρο ακουω πως θα κλεισουν μοντελοδρομια, πως θα ασκηθουν ασφαλιστικα μετρα, πως, πως ....τιποτα και ετσι περνουσαν τα χρονια και ζουσαν ολοι καλα και εμεις καλυτερα. Ολα αυτα συμβαινουν σε οργανωμενες κοινωνιες οι οποιες εχουν λυσει βασικα ζωτικα προβληματα και εχουν την πολυτελεια να ασχοληθουν και να μελετησουν κανονισμους. Απο τη στιγμη που ζειτε στην "Κολομβια του Βαλκανικου Νοτου" κατα George Tragka μην ανησυχειτε για τιποτα...για το μονο που πρεπει να ανησυχειτε ειναι μηπως παμε στο Διεθνες Νομισματικο Ταμειο.

    Φιλικα,
    Νικος
    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 18     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Moderatoren: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Thema: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.025 Sekunden mit 25 Zugriffen.