Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 18:33:28

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 18:33:28

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304438
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 190
    Totale: 191
    Selezione di tema

    Pagine: [1]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: JR 9303  (Letto 1685 volte)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « il: Venerdì, 15 Gen 2016, 17:15:21 »

              Τωρα τι ρωτάω και γω. Αλλα ο καθενας με το πρόβλημά του. Λοιπον Πως δια/λο μπαρει να μπει Delay  (στα ελερονς, elevator, flaps) στο Crow?
                                       Μην απαντησετε με παραπομπη στο manual γενικα, αλλα μονο αν καποιος το εχει κανει ο ιδιος. Ευχαριστώ. (Αν και δεν το βλεπω ευκολο).
    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 263



    « Risposta #1 il: Venerdì, 15 Gen 2016, 17:39:26 »

    Δεν μπαίνει καθυστέρηση στο προγραμμα για το butterfly αν το έχεις σε διακόπτη!
    Εγώ το εχω στο στικ του γκαζιού όπως και πρεπει να είναι άλλωστε.
    Loggato
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 745



    « Risposta #2 il: Venerdì, 15 Gen 2016, 18:19:39 »


    Εγώ το εχω στο στικ του γκαζιού όπως και πρεπει να είναι άλλωστε.


    Έλα κέντρο...

    Ακούει???

     smiley6600



     Χαμόγελο
    Loggato

    Γιώργος Στρατάκης
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #3 il: Venerdì, 15 Gen 2016, 21:13:36 »

    Ωρε τι μας βρηκε, το γκαζι το βλέπω στον πλαινό συρόμενο  (Aux3). Ή ειναι προτιμωτερη η τακτικη του Stratizio να βαζει στη πάνω μιση διαδρομη του γκαζιου το γκάζι και στη κάτω μιση το Crow?

    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 263



    « Risposta #4 il: Venerdì, 15 Gen 2016, 21:37:10 »

    Μπορείς να κανεις διαφορα αν σε βολεύουν. Χαμόγελο
    Εγώ ακολούθησα τις οδηγίες και ενεργοποίησα τα flight mode.Ετσι στο launch το στικ του γκαζιού είναι μοτέρ και στα υπόλοιπα flight mode(cruise,speed,thermal,land) το στικ του γκαζιού είναι butterfly.Το aux3 lever θα σου πρότεινα να το χρησιμοποιήσεις στο να ρυθμίζεις το camber ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
    Υπάρχει και δεύτερος τρόπος πιο πολύπλοκος αν θέλεις και πάλι να εχεις το butterfly σε διακόπτη με δυο θέσεις και χρονοκαθυστέρηση.Πρεπει να επιλέξεις airplane και όχι glider και να πας στο προγραμμα για τα flaps.Εκει έχει χρόνο και επιλέγεις τριπλό διακόπτη.Για την συνδυασμένη κίνηση ailerons-elevator θα πρεπει να χρησιμοποιήσεις 2 program mix με master flaps και slave aileron&elevator  αντίστοιχα στο καθένα.
    Αλλα δεν θα στο συνιστούσα γιατί θα χάσεις τις δυνατότητες που σου δίνει η τηλ/νση στο glider mode! Wink
    Loggato
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 745



    « Risposta #5 il: Venerdì, 15 Gen 2016, 22:03:42 »

     Το γκάζι μου είναι σε τριπλό διακόπτη.

    Από τη μέση και πάνω (στο αριστερό stick) δεν κάνει τίποτις. Περιθώριο ασφαλείας, για να δουλεύω το rudder χωρίς να φοβάμαι μην ενεργοποιήσω τα flap (έχω τη μίξη τους ανοιχτή σε όλες τις φάσεις).



     Χαμόγελο
    Loggato

    Γιώργος Στρατάκης
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 971


    « Risposta #6 il: Sabato, 16 Gen 2016, 08:59:04 »

    kaλημερα
    υπαρχει και άλλη λυση που παιζουν  τα παιδια στο f5j   fai από τσεχια  χρισιμοποιωντας αρχικα το στικ του γκαζιού στην εκιννηση kαι μετα με διακοπτη αλλαζεις και το στικ του γκαζιού γινεται φρενο.
    υπαρχει μονο ένα κίνδυνος όταν αρχιζει η επομενη πτηση και εχεις πανω το αλτιμετρο διαβαζει αναποδα το γκαζι και ξεκιναει απότομα.
    για αυτό με το τελος της πτησης αλλαζεις τον διακοπτη να ειναι  στο  στικ  το γκαζι
    Loggato
    Pagine: [1]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Moderatori: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Topic: JR 9303
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.032 secondi con 28 queries.