Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 17:27:08

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 17:27:08

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:25]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304438
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 178
    Total: 178
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: JR 9303  (Lu 1684 fois)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « le: Vendredi, 15 Janv. 2016, 17:15:21 »

              Τωρα τι ρωτάω και γω. Αλλα ο καθενας με το πρόβλημά του. Λοιπον Πως δια/λο μπαρει να μπει Delay  (στα ελερονς, elevator, flaps) στο Crow?
                                       Μην απαντησετε με παραπομπη στο manual γενικα, αλλα μονο αν καποιος το εχει κανει ο ιδιος. Ευχαριστώ. (Αν και δεν το βλεπω ευκολο).
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 263



    « Répondre #1 le: Vendredi, 15 Janv. 2016, 17:39:26 »

    Δεν μπαίνει καθυστέρηση στο προγραμμα για το butterfly αν το έχεις σε διακόπτη!
    Εγώ το εχω στο στικ του γκαζιού όπως και πρεπει να είναι άλλωστε.
    Journalisée
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 745



    « Répondre #2 le: Vendredi, 15 Janv. 2016, 18:19:39 »


    Εγώ το εχω στο στικ του γκαζιού όπως και πρεπει να είναι άλλωστε.


    Έλα κέντρο...

    Ακούει???

     smiley6600



     Χαμόγελο
    Journalisée

    Γιώργος Στρατάκης
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #3 le: Vendredi, 15 Janv. 2016, 21:13:36 »

    Ωρε τι μας βρηκε, το γκαζι το βλέπω στον πλαινό συρόμενο  (Aux3). Ή ειναι προτιμωτερη η τακτικη του Stratizio να βαζει στη πάνω μιση διαδρομη του γκαζιου το γκάζι και στη κάτω μιση το Crow?

    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 263



    « Répondre #4 le: Vendredi, 15 Janv. 2016, 21:37:10 »

    Μπορείς να κανεις διαφορα αν σε βολεύουν. Χαμόγελο
    Εγώ ακολούθησα τις οδηγίες και ενεργοποίησα τα flight mode.Ετσι στο launch το στικ του γκαζιού είναι μοτέρ και στα υπόλοιπα flight mode(cruise,speed,thermal,land) το στικ του γκαζιού είναι butterfly.Το aux3 lever θα σου πρότεινα να το χρησιμοποιήσεις στο να ρυθμίζεις το camber ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
    Υπάρχει και δεύτερος τρόπος πιο πολύπλοκος αν θέλεις και πάλι να εχεις το butterfly σε διακόπτη με δυο θέσεις και χρονοκαθυστέρηση.Πρεπει να επιλέξεις airplane και όχι glider και να πας στο προγραμμα για τα flaps.Εκει έχει χρόνο και επιλέγεις τριπλό διακόπτη.Για την συνδυασμένη κίνηση ailerons-elevator θα πρεπει να χρησιμοποιήσεις 2 program mix με master flaps και slave aileron&elevator  αντίστοιχα στο καθένα.
    Αλλα δεν θα στο συνιστούσα γιατί θα χάσεις τις δυνατότητες που σου δίνει η τηλ/νση στο glider mode! Wink
    Journalisée
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 745



    « Répondre #5 le: Vendredi, 15 Janv. 2016, 22:03:42 »

     Το γκάζι μου είναι σε τριπλό διακόπτη.

    Από τη μέση και πάνω (στο αριστερό stick) δεν κάνει τίποτις. Περιθώριο ασφαλείας, για να δουλεύω το rudder χωρίς να φοβάμαι μην ενεργοποιήσω τα flap (έχω τη μίξη τους ανοιχτή σε όλες τις φάσεις).



     Χαμόγελο
    Journalisée

    Γιώργος Στρατάκης
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 971


    « Répondre #6 le: Samedi, 16 Janv. 2016, 08:59:04 »

    kaλημερα
    υπαρχει και άλλη λυση που παιζουν  τα παιδια στο f5j   fai από τσεχια  χρισιμοποιωντας αρχικα το στικ του γκαζιού στην εκιννηση kαι μετα με διακοπτη αλλαζεις και το στικ του γκαζιού γινεται φρενο.
    υπαρχει μονο ένα κίνδυνος όταν αρχιζει η επομενη πτηση και εχεις πανω το αλτιμετρο διαβαζει αναποδα το γκαζι και ξεκιναει απότομα.
    για αυτό με το τελος της πτησης αλλαζεις τον διακοπτη να ειναι  στο  στικ  το γκαζι
    Journalisée
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Modérateurs: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Fil de discussion: JR 9303
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.043 secondes avec 27 requêtes.