Aeromodelling GR

Το αερομοντελιστικό εργαστήρι => Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ => Μήνυμα ξεκίνησε από: eolos30 στις Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 17:15:21



Τίτλος: JR 9303
Αποστολή από: eolos30 στις Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 17:15:21
          Τωρα τι ρωτάω και γω. Αλλα ο καθενας με το πρόβλημά του. Λοιπον Πως δια/λο μπαρει να μπει Delay  (στα ελερονς, elevator, flaps) στο Crow?
                                   Μην απαντησετε με παραπομπη στο manual γενικα, αλλα μονο αν καποιος το εχει κανει ο ιδιος. Ευχαριστώ. (Αν και δεν το βλεπω ευκολο).


Τίτλος: Απ: JR 9303
Αποστολή από: Mandarakas Andreas στις Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 17:39:26
Δεν μπαίνει καθυστέρηση στο προγραμμα για το butterfly αν το έχεις σε διακόπτη!
Εγώ το εχω στο στικ του γκαζιού όπως και πρεπει να είναι άλλωστε.


Τίτλος: Απ: JR 9303
Αποστολή από: Stratigio στις Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 18:19:39

Εγώ το εχω στο στικ του γκαζιού όπως και πρεπει να είναι άλλωστε.


Έλα κέντρο...

Ακούει???

 :smiley6600:



 :)


Τίτλος: Απ: JR 9303
Αποστολή από: eolos30 στις Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 21:13:36
Ωρε τι μας βρηκε, το γκαζι το βλέπω στον πλαινό συρόμενο  (Aux3). Ή ειναι προτιμωτερη η τακτικη του Stratizio να βαζει στη πάνω μιση διαδρομη του γκαζιου το γκάζι και στη κάτω μιση το Crow?



Τίτλος: Απ: JR 9303
Αποστολή από: Mandarakas Andreas στις Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 21:37:10
Μπορείς να κανεις διαφορα αν σε βολεύουν. :)
Εγώ ακολούθησα τις οδηγίες και ενεργοποίησα τα flight mode.Ετσι στο launch το στικ του γκαζιού είναι μοτέρ και στα υπόλοιπα flight mode(cruise,speed,thermal,land) το στικ του γκαζιού είναι butterfly.Το aux3 lever θα σου πρότεινα να το χρησιμοποιήσεις στο να ρυθμίζεις το camber ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
Υπάρχει και δεύτερος τρόπος πιο πολύπλοκος αν θέλεις και πάλι να εχεις το butterfly σε διακόπτη με δυο θέσεις και χρονοκαθυστέρηση.Πρεπει να επιλέξεις airplane και όχι glider και να πας στο προγραμμα για τα flaps.Εκει έχει χρόνο και επιλέγεις τριπλό διακόπτη.Για την συνδυασμένη κίνηση ailerons-elevator θα πρεπει να χρησιμοποιήσεις 2 program mix με master flaps και slave aileron&elevator  αντίστοιχα στο καθένα.
Αλλα δεν θα στο συνιστούσα γιατί θα χάσεις τις δυνατότητες που σου δίνει η τηλ/νση στο glider mode! ;)


Τίτλος: Απ: JR 9303
Αποστολή από: Stratigio στις Παρασκευή, 15 Ιαν 2016, 22:03:42
 Το γκάζι μου είναι σε τριπλό διακόπτη.

Από τη μέση και πάνω (στο αριστερό stick) δεν κάνει τίποτις. Περιθώριο ασφαλείας, για να δουλεύω το rudder χωρίς να φοβάμαι μην ενεργοποιήσω τα flap (έχω τη μίξη τους ανοιχτή σε όλες τις φάσεις).



 :)


Τίτλος: Απ: JR 9303
Αποστολή από: alex.cularis στις Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 08:59:04
kaλημερα
υπαρχει και άλλη λυση που παιζουν  τα παιδια στο f5j   fai από τσεχια  χρισιμοποιωντας αρχικα το στικ του γκαζιού στην εκιννηση kαι μετα με διακοπτη αλλαζεις και το στικ του γκαζιού γινεται φρενο.
υπαρχει μονο ένα κίνδυνος όταν αρχιζει η επομενη πτηση και εχεις πανω το αλτιμετρο διαβαζει αναποδα το γκαζι και ξεκιναει απότομα.
για αυτό με το τελος της πτησης αλλαζεις τον διακοπτη να ειναι  στο  στικ  το γκαζι