Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:36:14

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:36:14

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 20
    Gesamt: 21
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: JR 9303  (Gelesen 1689 mal)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 862



    « am: Freitag, 15 Jan 2016, 17:15:21 »

              Τωρα τι ρωτάω και γω. Αλλα ο καθενας με το πρόβλημά του. Λοιπον Πως δια/λο μπαρει να μπει Delay  (στα ελερονς, elevator, flaps) στο Crow?
                                       Μην απαντησετε με παραπομπη στο manual γενικα, αλλα μονο αν καποιος το εχει κανει ο ιδιος. Ευχαριστώ. (Αν και δεν το βλεπω ευκολο).
    Gespeichert

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 263



    « Antwort #1 am: Freitag, 15 Jan 2016, 17:39:26 »

    Δεν μπαίνει καθυστέρηση στο προγραμμα για το butterfly αν το έχεις σε διακόπτη!
    Εγώ το εχω στο στικ του γκαζιού όπως και πρεπει να είναι άλλωστε.
    Gespeichert
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #2 am: Freitag, 15 Jan 2016, 18:19:39 »


    Εγώ το εχω στο στικ του γκαζιού όπως και πρεπει να είναι άλλωστε.


    Έλα κέντρο...

    Ακούει???

     smiley6600



     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 862



    « Antwort #3 am: Freitag, 15 Jan 2016, 21:13:36 »

    Ωρε τι μας βρηκε, το γκαζι το βλέπω στον πλαινό συρόμενο  (Aux3). Ή ειναι προτιμωτερη η τακτικη του Stratizio να βαζει στη πάνω μιση διαδρομη του γκαζιου το γκάζι και στη κάτω μιση το Crow?

    Gespeichert

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Mandarakas Andreas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 263



    « Antwort #4 am: Freitag, 15 Jan 2016, 21:37:10 »

    Μπορείς να κανεις διαφορα αν σε βολεύουν. Χαμόγελο
    Εγώ ακολούθησα τις οδηγίες και ενεργοποίησα τα flight mode.Ετσι στο launch το στικ του γκαζιού είναι μοτέρ και στα υπόλοιπα flight mode(cruise,speed,thermal,land) το στικ του γκαζιού είναι butterfly.Το aux3 lever θα σου πρότεινα να το χρησιμοποιήσεις στο να ρυθμίζεις το camber ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
    Υπάρχει και δεύτερος τρόπος πιο πολύπλοκος αν θέλεις και πάλι να εχεις το butterfly σε διακόπτη με δυο θέσεις και χρονοκαθυστέρηση.Πρεπει να επιλέξεις airplane και όχι glider και να πας στο προγραμμα για τα flaps.Εκει έχει χρόνο και επιλέγεις τριπλό διακόπτη.Για την συνδυασμένη κίνηση ailerons-elevator θα πρεπει να χρησιμοποιήσεις 2 program mix με master flaps και slave aileron&elevator  αντίστοιχα στο καθένα.
    Αλλα δεν θα στο συνιστούσα γιατί θα χάσεις τις δυνατότητες που σου δίνει η τηλ/νση στο glider mode! Wink
    Gespeichert
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 745



    « Antwort #5 am: Freitag, 15 Jan 2016, 22:03:42 »

     Το γκάζι μου είναι σε τριπλό διακόπτη.

    Από τη μέση και πάνω (στο αριστερό stick) δεν κάνει τίποτις. Περιθώριο ασφαλείας, για να δουλεύω το rudder χωρίς να φοβάμαι μην ενεργοποιήσω τα flap (έχω τη μίξη τους ανοιχτή σε όλες τις φάσεις).



     Χαμόγελο
    Gespeichert

    Γιώργος Στρατάκης
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 971


    « Antwort #6 am: Samstag, 16 Jan 2016, 08:59:04 »

    kaλημερα
    υπαρχει και άλλη λυση που παιζουν  τα παιδια στο f5j   fai από τσεχια  χρισιμοποιωντας αρχικα το στικ του γκαζιού στην εκιννηση kαι μετα με διακοπτη αλλαζεις και το στικ του γκαζιού γινεται φρενο.
    υπαρχει μονο ένα κίνδυνος όταν αρχιζει η επομενη πτηση και εχεις πανω το αλτιμετρο διαβαζει αναποδα το γκαζι και ξεκιναει απότομα.
    για αυτό με το τελος της πτησης αλλαζεις τον διακοπτη να ειναι  στο  στικ  το γκαζι
    Gespeichert
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Moderatoren: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Thema: JR 9303
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.02 Sekunden mit 25 Zugriffen.