andreas
|
|
« Απάντηση #45 στις: Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 17:43:34 » |
|
εγω παντος ποτε δεν καταφερα να ζυγισω σωστα με τιποτα εκτος απο 90αρα .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #46 στις: Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 17:57:45 » |
|
Μου κάνει εντύπωση βρε Αντρέα ούτε η μηχανή ούτε το ζύγισμα;; Τί να πω,πάντως όλα όσα έχω δεί πετάνε πολύ καλά χωρίς πολλά-πολλά.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #47 στις: Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 18:01:15 » |
|
Στο δικό μου το CG το έχω 14cm απο το χείλος προσβολής.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #48 στις: Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 19:36:42 » |
|
καλα πεταει δεν το συζηταω αλλα με down .τελοσπαντων να και ενα μαχαιρακι με τα winglets kai δεν ειναθ το ποιο αργο απλα ηταν αργος ο φωτογραφος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #49 στις: Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 21:00:14 » |
|
To rudder πόσο το έχεις μεγαλώσει; Πάντως ωραίο δείχνει στον αέρα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #50 στις: Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 21:05:25 » |
|
δες αυτο ειναι μολις επισκευαστικε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
dim sofos
|
|
« Απάντηση #51 στις: Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 21:08:55 » |
|
Κουπί!!..περίπου 5cm;; Και τα winglets, μπορείς να μου δώσεις τις διαστάσεις;.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #52 στις: Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 21:16:37 » |
|
μισο λοιπον καντα οπως σου αρεσουν δεν νομιζω να πειραζει σε κατι αν ειναι λογικα τα μεγεθη εμενα ειναι 28 εκατοστα συνολικο υψος με 13 στο κεντρο και 7.5 στις ακρες με 6χιλ παχος και λιγο ποιο κοντα δηλ 26 θα βολευε καλυτερα στην προσγειωση η οποια τωρα πρεπει να ειναι εντελος οριζοντια γιατι βρησκουν εχω ενα κενο αποκατω περιπου 3ποντους
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #53 στις: Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 21:18:48 » |
|
το καθετο το μεγαλωσα απο πανω μεχρι κατω κατα 4 εκατοστα μεγαλο ειναι αλλα το θελει ....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
Κώστας Ζαπαντιώτης
|
|
« Απάντηση #54 στις: Πέμπτη, 31 Μάι 2007, 16:52:59 » |
|
Καλησπέρα!
Το δικό μου το Funtana 40 το άργησα λίγο αλλά το πέταξα. Σχετικά με το ζύγισμα του αφ/ους, με μια SAITO 82 GK ι οποία ζυγίζει 460 γραμμ. χρειάστηκαν άλλα 155 πρόσθετα γραμμάρια για να ¨ζυγίσει¨. Ωραίo α/φος, ορεξάτο και πολύ 3D.Σύντομα και εικόνα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Κώστας Ζαπαντιώτης
|
|
« Απάντηση #55 στις: Τρίτη, 14 Αύγ 2007, 00:51:07 » |
|
Funtana S40
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Κώστας Ζαπαντιώτης
|
|
« Απάντηση #56 στις: Τρίτη, 14 Αύγ 2007, 01:09:24 » |
|
Η μηχανή:Saito .82 Golden Knight
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #57 στις: Τρίτη, 14 Αύγ 2007, 08:11:33 » |
|
Φίλε Κώστα,
η φωτογραφία λέει ότι η Saito δεν ψύχεται σωστά. Χρειάζεται μεγαλύτερο άνοιγμα πίσω από την κεφαλή, για να περνάει ικανοποιητική ποσότητα αέρα. Δεν αρκεί μόνο το μπροστινό άνοιγμα, αν δεν υπάρχει και η τριπλάσια έξοδος (σε επιφάνεια).
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
Κώστας Ζαπαντιώτης
|
|
« Απάντηση #58 στις: Τρίτη, 14 Αύγ 2007, 10:50:14 » |
|
Συμφωνώ κύριε Γιάννη. Αυτό είναι αρκετό?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #59 στις: Τρίτη, 14 Αύγ 2007, 18:59:12 » |
|
καλες πτησεις με το funtana ειναι πραγματικα ξεχωριστο αεροπλανο πες μου λιγο εχει καμια ταση το δικο σου να πεταει λιγο με την ουρα κατω? εγω ειχα καποιο προβλημα γενικα με το ολο στησημο αλλα καποια στιγμη μετα απο crash ta διορθοσα ολα οπως ηθελα ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
|