Καλησπέρα,
Η περιορισμένη εμπειρία μου στα jet έχει δείξει ότι είναι ένας αρκετά τεχνικός τομέας του ΑΜ που μετράει η αξιοπιστία και το setup του μοντέλου στο τελικό αποτέλεσμα. Το να πετάς λοιπόν ένα jet με 400 Km σε show μέσα σε αεροπορική βάση εκτός από το απαιτούμενο pilot skill που εξυπακούεται ότι έχεις προϋποθέτει αν μη τι άλλο και ένα σωστό setup. Ίσως να φαίνεται απλό σε κάποιους φίλους πιο έμπειρους σε jet στα δικά μου μάτια τουλάχιστον δεν είναι (προσωπική άποψη)...καλή συνέχεια λοιπόν με υψηλές ταχύτητες και ασφαλείς πάνω απ' όλα πτήσεις.
Φιλικά και αερομοντελιστικά,
Ν
Καλησπέρα φίλε Νίκο!
Έχεις προσκληθεί στο AFW να πετάξεις και γνωρίζεις το υψηλό επίπεδο και τις απαιτήσεις του AirBoss και των FlightDirectors.
Οι πτήσεις έχουν δηλωθεί αναλυτικά και εγγράφως . Όλες οι μανούβρες που θα εκτελεστούν επακριβώς εως την προσγείωση ,έχουν επιδειχθεί στον AirBoss και FlightDirector πριν το AirShow και αν πάρουν έγκριση,αστυνομεύονται για απρογραμμάτιστες αλλαγές . Συν του ότι είμαι ασφαλισμένος για 7million €.
Και να ήταν μονο αυτα..απο το timing με αυστηρότητα λεπτού έως την ασφάλεια .. no hight G turns towards spectators (κάτι που έχω δει να παραβιάζουν διάσημοι μοντελιστές πιλότοι) , HardWalls κ.λ.π .
Που θέλω να καταλήξω .
Χρειάζονται περισσότερα απο ενα σωστό setup και pilot skills ..this is NOT a one mans achievement.
Και στις οχτώ συμμετοχές μου αν δεν ήταν ο Αργύρης ή ο Χρήστος ή ο μογκοφλίτο ή ο Βαλάντης δεν θα μπορούσα να πετάξω ούτε σαΐτα.
Κατά τ'άλλα.. απίστευτες εμπειρίες! ..γνωριμίες με απίστευτους ανθρώπους απο όλο τον κόσμο! .. απίστευτες πτήτικές μηχανές !
Been on top of the world ! ..8 times! Nothing else matters
foto: Maj.Carretero showing me his F18