Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.499 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 23:09:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 15 Μάι 2024, 23:09:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 19:17]

    από tasospap
    [Χθες στις 20:04]

    από snoopy
    [Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 08:35:43]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304499
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 80
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 41
    Συνολικά: 41
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Gee Bee Senior Sportster Model Y 27%  (Αναγνώστηκε 9709 φορές)
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #30 στις: Κυριακή, 27 Οκτ 2019, 19:58:43 »

       
          angel ..., αυτό το ''..., φιλαράκι...'' του Παντελή,  με τον τρόπο πού ακούστηκε, μου έδωσε όλες τις απαντήσεις για τα πιο πάνω σχόλια-παρατηρήσεις που έκανες για την πρώτη πτήση. Καλή πρωσγείωση στο τέλος, μπράβο.
    Αυτός ό ρημάδης΄ο P-factor ( https://en.wikipedia.org/wiki/P-factor)   βγάζει πάντα σχεδόν διάφορα ΄θέματακια΄....  angel

    ΥΓ
    Τ Ε Λ Ε Ι Ο Σ ήχος...  Cheesy
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #31 στις: Κυριακή, 27 Οκτ 2019, 20:13:52 »

    Μπράβο Έκτορα!  Καταπληκτικό!
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    gliderguider
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 264


    Νίκος Βουλουμάνος


    « Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 28 Οκτ 2019, 08:10:17 »

    Τέλειο. Κι ο ήχος υπέροχος. Πολλά μπράβο!
    Καταγράφηκε

    Seize your day!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 9 Νοέ 2019, 20:41:13 »

    Σας ευχαριστούμε όλους για τα καλά σας λόγια και τη συμμετοχή στο thread. Η πρώτη μέρα πάντως στέφτηκε με επιτυχία, εάν και φύγαμε από το μοντελοδρόμιο με την αίσθηση ότι αντί για ένα χαμηλοπτέρυγο sport-άκι μάλλον καταλήξαμε με κάτι που έχει ωραίο ήχο αλλά θέλει... πολλή προσοχή. Παραθέτουμε και τα απαραίτητα beauty shots πρίν προχωρήσουμε στα περεταίρω.


    * DSC_8911.jpg (78.06 KB, 800x533 - εμφανίστηκε 552 φορές.)

    * DSC_8913.jpg (98.14 KB, 800x533 - εμφανίστηκε 561 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 9 Νοέ 2019, 20:58:26 »

    Ένα από τα πράγματα που μας προβλημάτισαν (προτού καν φτάσουμε στα πτητικούς προβληματισμούς) ήταν η προσπάθεια που χρειάστηκε για να δέσουμε και να λύσουμε το αεροπλάνο στο μοντελοδρόμιο. Λόγω του ό,τι τα σκέλη βρίσκονταν στα φτερά, τα οποία και "φοριούνται" στην άτρακτο με την κλασσική σωλήνα αλουμινίου, χρειαστήκαμε 2 άτομα για να καταφέρουμε να δέσουμε το αεροπλάνο χωρίς να το γρατζουνίσουμε. Το βάρος της ατράκτου είναι σημαντικό, δεδομένου και του κινητήρα των 3.5kg μαζί με το έρμα που χρειαστήκαμε στην ουρά, προσδίδοντας στην όλη διαδικασία την χάρη μιας καλής... εκγύμνασης. Δε ζυγίσαμε το αεροπλάνο για να παραθέσουμε το συνολικό βάρος ( Στριφογύρισμα ματιών) αλλά με το καλιμπραρισμένο χέρι μας καταλάβαμε ότι είμαστε αρκετά πάνω από τα 10-11 κιλά. Αργά ή γρήγορα, το... κακό θα γίνονταν (σπασιματάκι από γλύστρημα ή κοπάνημα).

    Έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο να συναρμολογούμε το αεροπλάνο χωρίς βοηθό και χωρίς ρίσκα. Μετά από πολλή σκέψη, αγοράσαμε μερικά κόντρα πλακέ πάχους 16mm από το τοπικό κατάστημα ξυλείας και κατασκευάσαμε μία κλίνη για το αεροπλάνο - πάνω στην οποία θα μπορούσαμε να το ακουμπήσουμε με το σωλήνα του και έτσι να γλυστράμε τα φτερά χωρίς να ακουμπάνε οι τροχοί στο έδαφος, εμποδίζοντας την όλη διαδικασία.

    Αφού υλοποιήσαμε την όλη λύση και τη δοκιμάσαμε διεξοδικά στο σπίτι, πήγαμε για το δεύτερο outing να το δούμε και στην πράξη.

    Παραθέτουμε φωτό και από τις 2 παραπάνω φάσεις.


    * 20190622_205830.jpg (58.21 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 557 φορές.)

    * DSC_8910.jpg (76.65 KB, 800x533 - εμφανίστηκε 561 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #35 στις: Δευτέρα, 11 Νοέ 2019, 09:12:55 »

    Πιθανώς μια τρίφυλλη προπέλα θα μειώσει την αλλαγή των τριμ ανάλογα με την ταχύτητα. Κάντε δοκιμή.
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #36 στις: Δευτέρα, 11 Νοέ 2019, 09:46:04 »

    Πιθανώς μια τρίφυλλη προπέλα θα μειώσει την αλλαγή των τριμ ανάλογα με την ταχύτητα. Κάντε δοκιμή.

    Αγαπητέ φίλε Γιάννη,
    Ένα μοντέλο με τόσο μεγάλο cowl, θέλει και μεγάλη διάμετρο έλικας για να βγαίνει όσο το δυνατόν έξω από την περίμετρο για να έχει κάποια έλξη. Η τρίφυλλη με την μικρή της διάμετρο θα φέρει αντίθετο αποτέλεσμα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 11 Νοέ 2019, 11:03:52 »

    Κυρ Γιάννη, 2,54 cm μικρότερη θα είναι, αλλά η ροπή θα έχει καλύτερη κατανομή, και τα πηδάλια θα δουλεύουν σε χαμηλότερες ταχύτητες.
    Μια δοκιμή θα μας (σας) πείσει  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 11 Νοέ 2019, 11:08:39 »

    Αν μπει μια ελάχιστη μίξη μεταξύ γκαζιού και και Ailerons
    Θα έχει νόημα?  Sad
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.775



    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 11 Νοέ 2019, 11:49:38 »

    Ειναι over power ετσι και αλλιως οπότε το φαινόμενο δεν θα εξαφανιστεί.Εχει πολύ ροπή!Μια λυση ειναι η τριφυλλη , η λιγοτερο βημα και με διφυλλη 8αρι.Και βεβαια μετα μια μιξη οπως λεει και Ηλιας.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 11 Νοέ 2019, 11:56:13 »

    Κυρ Γιάννη, 2,54 cm μικρότερη θα είναι, αλλά η ροπή θα έχει καλύτερη κατανομή, και τα πηδάλια θα δουλεύουν σε χαμηλότερες ταχύτητες.
    Μια δοκιμή θα μας (σας) πείσει  Thumbs up


    Η απάντησή μου δεν είχε να κάνει με το πρόβλημα της ροπής, αλλά με την πιθανή μείωση της έλξης σε βαθμό που δεν θα πετάει. Ας μας πει ο  Εκτορας πόσο θα περισσεύουν τα φύλλα της τρίφυλλης από την περίμετρο του cowl, και πράγματι η δοκιμή επαφίεται στην διάθεση του Εκτορα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #41 στις: Δευτέρα, 11 Νοέ 2019, 11:58:13 »

    Επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι η περιστροφή στις φουλ στροφές οφείλεται στην ροπή, ή στο ελικόρευμα που χτυπάει το κάθετο σταθερό υπό γωνία. Αν πρόκειται για την δεύτερη περίπτωση, διορθώνεται με right thrust.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 11 Νοέ 2019, 12:38:45 »

    Μην αγχώνεσαι, και 2 πόντους να βγαίνει φτάνει και περισσεύει.
    Σωστά λές για το αερόρευμα. Με την τρίφυλλη θα στρώσει και αυτό.

    ps: Μην ξεχνάς όλα μου σχεδόν τα αεροπλάνα με "γιαουρτοκεσέ" είναι!  Grin
    Έχω βάλει σε p47 4φυλλη που έβγαινε με το ζόρι 2 πόντους από το κοόουλ και δούλευε Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Α (αλλά ήταν άσχημη)
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 77



    « Απάντηση #43 στις: Δευτέρα, 11 Νοέ 2019, 19:09:23 »

    Καλησπέρα! Για καλό και για κακό τσέκαρε το angle of incidence των πτερύγων για μικροδιαφορές μεταξύ τους. Έχω ένα παλιό ARF Mustang με 1,93m εκπέτασμα και 19χ12 προπέλα. Είναι ηλεκτρικό στα 2000 Watt. Έχει μονοκόμματη και ελαφρά στρεβλωμένη πτέρυγα και πετάει με αρκετό trim στα aileron αλλά δεν χρειάζεται ποτέ να το αλλάζω με ότι ταχύτητα η στροφές κι αν έχω στο μοτέρ...
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #44 στις: Σάββατο, 23 Νοέ 2019, 13:53:53 »

    Ευχαριστούμε όλους για τις προτάσεις σας. Έκτοτε έχουμε λύσει κάποια προβλήματα - θα εξηγήσουμε παρακάτω.
    Είχαμε μείνει στη 2η φορά πτήσεων όπου και δοκιμάσαμε το λύσε-δέσε το οποίο και δούλεψε ικανοποιητικά με το αυτοσχέδιο stand.
    Πίσω στο πτητικό κομμάτι.

    Με τους Πανελλήνιους της F4C να πλησιάζουν για το 2019, έπρεπε κάπως να στρώσουμε την πτητική συμπεριφορά διότι σε 2 πτήσεις προπόνησης ελιγμών scale δυσκολευόμασταν να κρατήσουμε σταθερή πτητική συμπεριφορά (π.χ φοβερά άσχημα stall turns με τεράστιο roll coupling στην κορυφή κατά το "κλότσημα" του rudder), όπως και επίσης δοκιμάζαμε την... αντοχή της carbon προπέλας σε (αμυδρά) prop-strikes κατά τη διάρκεια των touch and goes - όλα αυτά μάλλον από τη μπροστόβαρη συμπεριφορά..

    Δοκιμάζοντας την παραπάνω θεωρία, βρήκαμε λοιπόν τρόπο να κρύψουμε ~170gr μολύβι (?!) μέσα στην ουρά και έτσι να μετακινήσουμε κατά 10mm πίσω το CG.
    Το ρητό που λέει ότι "τα μπροστόβαρα αεροπλάνα πετούν άσχημα - αλλά τα πισώβαρα πετούν μόνον μια φορά" το επιβεβαιώσαμε - ευτυχώς μόνον κατά το ασφαλές πρώτο ήμισυ.

    Η πτήσεις με το CG πίσω ήταν τελείως διαφορετικές: σχεδόν καμία αλλαγή στο pitch κατά το κόψιμο του γκαζιού στην προσέγγιση (έρχεται ελάχιστα "με τη μούρη κάτω" - θέλει ελάχιστο up), τα stall turns από... lomcevacs έγιναν σαν από διαβήτη. Επίσης, οι αλλαγές στο aileron trim μειώθηκαν κάπως (όχι τελείως) σε σχέση με μεταβολές ταχύτητας και γκαζιού. Άλλο αεροπλάνο!  Χαμόγελο

    Με αυτές τις βελτιώσεις, αλλά το χρόνο για προπόνηση να έχει τελειώσει, αποφασίσαμε ότι είμαστε έτοιμοι να ανέβουμε στην Καρδίτσα για τους αγώνες (κάνοντας, κλασσικά, την τελευταία προπόνηση/δοκιμή εκεί). Ένα πράγμα στο οποίο δε δώσαμε ιδιαίτερη σημασία ήταν τα 2-3 πολύ απαλά prop strikes που συνέχισαν να μας συμβαίνουν κατά τα touch and go και τα οποία απλά έδειξαν την αντοχή της καρμπονένιας Biela  (δεν πάθαινε τίποτα, προς μεγάλη έκπληξη των παρεβρισκόμενων και ανακούφιση δική μας διότι με 70 Ευρώ την προσγείωση καλύτερα να πάμε για PPL). Αυτό αποδείχτηκε παρολίγον καταστροφικό στην Καρδίτσα, όπου θα διηγηθούμε παρακάτω τί πάθαμε...
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: 1 2 [3] 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Gee Bee Senior Sportster Model Y 27%
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.