Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:25:20

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:25:20

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 33
    Total: 35
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Τα pattern μοντέλα μας - η επιστροφή!  (Lu 14471 fois)
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #15 le: Jeudi, 19 Mars 2009, 22:37:09 »

      Εχω το Venus 90 με Osmax 120. Χρησιμοποιεις 16 χ 8 Apc και με σωστο expo στο γκαζι, ξεχνας τις τετραχρονες!
    +1 Thumbs up
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #16 le: Vendredi, 20 Mars 2009, 19:16:23 »

    Η περιπτωση Αrjet κολησε ....καμια αλλη προταση για κατι οικονμικο στην κατηγορια του (120αρι)?
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    ΒΟΝΤΣΑΣ ΚΟΖΑΝΗ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 59



    « Répondre #17 le: Vendredi, 20 Mars 2009, 22:37:56 »

    Το arjet το αποκτησα πριν 3 μηνες εχει καλη κατασκευη και του εβαλα την super tigre 2300 με αντλια πρωτα ο ΘΕΟΣ θα το δειτε στον πανελληνιο στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Thumbs up Thumbs up
    Journalisée
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « Répondre #18 le: Vendredi, 20 Mars 2009, 22:46:54 »

    Το arjet το αποκτησα πριν 3 μηνες εχει καλη κατασκευη και του εβαλα την super tigre 2300 με αντλια πρωτα ο ΘΕΟΣ θα το δειτε στον πανελληνιο στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Thumbs up Thumbs up
    Ιωάννη υπόψιν πάτερν είναι οι αγώνες όχι pylon  laugh αστειεύομαι
    υπάρχει και η αδερφή του arjet... η lola (μάλλον τα κάνει όλα) με την διαφορά ότι έχει counter balance rudder και elevator
    το οποίο φυσικά διορθώνεται  Thumbs up
    Journalisée

    Aeolus-Rc
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « Répondre #19 le: Jeudi, 2 Avril 2009, 00:01:00 »

     Το νέο πιτσιρίκι της παρέας  Thumbs up


    * P4010382.JPG (66.34 Ko, 640x480 - vu 1022 fois.)
    Journalisée

    Aeolus-Rc
    thanasisd
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 159


    « Répondre #20 le: Jeudi, 2 Avril 2009, 01:01:27 »

    Καλησπέρα σε όλους

    Μια και ένα πολύ καλό θέμα χάθηκε, και μια και το δικό μου μοντέλο χάθηκε άδοξα, είπα να ξεκινήσουμε πάλι να δείχνουμε τι πετάμε.

    Κάνω λοιπόν την αρχή με το καινούριο μου Sebart Angel S 50, το οποίο αντικατέστησε ένα ακριβώς ίδιο που είχα και την περασμένη Κυριακή κατάφερα να το τρακάρω στον αέρα και να πάει στα σκουπίδια (μαζί με ένα σέρβο και μια μπαταρία).  Μια και αύριο είναι ο περιφερειακός στον Βόλο έκανα έναν αγώνα δρόμου για να προλάβω να το παραγγείλω, να το φτιάξω και να κάνω λίγες πτήσεις μέσα σε μια βδομάδα.  Δεν ήταν σίγουρο ότι θα προλάβω αλλά έτσι κι αλλιώς το μοντέλο θα το ξαναέπαιρνα γιατί είναι κατά την γνώμη μου ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία του.

    Να πω και δημοσίως ένα ευχαριστώ στον Γιώργο (www.rcsamos.gr) που βοήθησε να έχω το μοντέλο πολύ γρήγορα και για την άψογη εξυπηρέτηση.

    Καλές πτήσεις σε όλους

    Σεραφείμ
    φιλε Σεραφείμ τι μοτέρ φοράς στο sebart s50?
    έχω το funtana s40 με os55ax δίχρονη... και δεν είμαι απόλυτα ευχαριστημένος...
    Journalisée
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #21 le: Jeudi, 2 Avril 2009, 01:09:51 »

    Γιάννη καλορίζικο και καλοπέταχτο  Thumbs up

    Θανάση έχω το παρακάτω μοτέρ (πριν είχα το Axi 4130/16 αλλά παρουσίασε ένα προβληματάκι):

    http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4914

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    thanasisd
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 159


    « Répondre #22 le: Jeudi, 2 Avril 2009, 01:14:45 »

    Γιάννη καλορίζικο και καλοπέταχτο  Thumbs up

    Θανάση έχω το παρακάτω μοτέρ (πριν είχα το Axi 4130/16 αλλά παρουσίασε ένα προβληματάκι):

    http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4914

    Σεραφείμ
    α... sorry νόμιζα πως το είχες glow engine και όχι ηλεκτρικό! ok δε πειράζει... σε ευχαριστώ!
    Journalisée
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 191



    « Répondre #23 le: Lundi, 1 Juin 2009, 09:58:24 »

    Την αρχική ενότητα που παρουσιάζαμε τα Pattern Μοντέλα μας δεν την βρίσκω, γιαυτό θα επαναλάβω ότι το μοντέλο είναι το Katana 120e της Hyperion διαστάσεων 1.7m x 1.7m.
    Λόγω του ότι ε΄ναι ηλεκτρικό έπρεπε να ενισχυθεί σε ορισμένα σημεία, εγκαταστάθηκαν εκτός άλων 4 digital servos MG, μπαταρία Li-Fe 2s 1100mAh, το μοτέρ είναι 0.77 2Τ με πίπα, το τελικό βάρος χωρίς καύσιμο βγήκε στα 3.3 kg.

    Journalisée

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « Répondre #24 le: Jeudi, 2 Juil. 2009, 15:09:06 »

     Kαλησπέρα.
    Η πατερνοκατάσταση καλά κρατεί  Thumbs up
    (εκτελούνται και αρκετές πτήσεις να είμαστε μάχιμοι στο πανελλήνιο ακόμα και το Γενάρη αν γίνει)
    Ήδη από τώρα γίνονται ετοιμασίες για ένα καινούργιο αεροπλάνο
    και όπως είναι φυσικό , το πρώτο που θέλουμε να δούμε είναι το τελικό
    βάρος του μοντέλου.
    Εδώ ένας φίλος μου που ξεκίνησε τα γνωστά του ζυγίσματα.
    Θα μπορούσε κάποιος να αναρωτηθεί , για ποιο λόγο το ζυγίζει χωρίς τις
    ζελατίνες...


    * DSC00554-1.JPG (73.46 Ko, 600x800 - vu 853 fois.)

    * DSC00555.JPG (78.33 Ko, 800x600 - vu 853 fois.)
    Journalisée

    Aeolus-Rc
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « Répondre #25 le: Jeudi, 2 Juil. 2009, 15:10:28 »

    και ο λόγος που αφαιρέθηκαν σακουλάκια και ζελατίνες είναι αυτός που βλέπετε στην φωτογραφία  Cheesy
    Τα αποτελέσματα είναι αρκετά ενθαρυντικά καθώς σύμφωνα με τους
    υπολογισμούς το αεροπλάνο βγαίνει κάπου στα 4,800-4,900 γρ. χωρίς τα παπουτσάκια.
     Ενθαρυντικά όχι μόνο για μένα προσωπικά , αλλά και για όποιον θέλει να έχει ένα "νόμιμο"
    2μετρο αεροπλάνο σε λογική τιμή.Μιλάμε για το Scorpio140 της jamara.
    Oι πρώτες εντυπώσεις και παρατηρήσεις από έμπειρους είναι ότι πρόκειται για ένα
    πολύ σταθερό αεροπλάνο , καθώς έχει πολύ μεγάλη επιφάνεια το φτερό, αλλά μειονεκτεί
    στο τελικό βάρος από τα εποξικά ακριβά στολίδια.


    * DSC00556.JPG (63.97 Ko, 800x600 - vu 843 fois.)
    Journalisée

    Aeolus-Rc
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.095



    WWW
    « Répondre #26 le: Jeudi, 2 Juil. 2009, 22:22:15 »

     Χαμόγελο ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ, μολις γυρισω απο διακοπές να σας κανω μια μικρη παρουσίαση απο το spot on 120  που πεταξε πριν απο μια βδομάδα .  Cheesy

    Ετσι Γιάννη  για να μην λετε οτι μονο εσεις προετοιμάζεστε  Grin
    Journalisée

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.505



    « Répondre #27 le: Jeudi, 2 Juil. 2009, 22:55:45 »

    Χαμόγελο ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΑΙ, μολις γυρισω απο διακοπές να σας κανω μια μικρη παρουσίαση απο το spot on 120  που πεταξε πριν απο μια βδομάδα .  Cheesy

    Ετσι Γιάννη  για να μην λετε οτι μονο εσεις προετοιμάζεστε  Grin

    Nα χαρώ το φιλαράκι μου  beer ! Να ετοιμάζεσαι Σεπτεμβριο ξεκινάμε  Στριφογύρισμα ματιών Ποοολύ άνεση
    Journalisée

    Aeolus-Rc
    ΒΟΝΤΣΑΣ ΚΟΖΑΝΗ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 59



    « Répondre #28 le: Jeudi, 2 Juil. 2009, 23:56:01 »

    ΟΠΟΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ  (Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!!!!!!!!)  laugh laugh
    Journalisée
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 674


    Playing some blues...


    « Répondre #29 le: Vendredi, 3 Juil. 2009, 01:23:19 »

      Κανονιστε την πορεια σας...και τους 2 Γιαννηδες ανεμοπτερα τους ειδα να πετανε Wink   Tongue  Αντε να βρεθουμε Σεπτεμβρη Κομοτηνη στον περιφερειακο !
    Journalisée

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Modérateurs: 3DJunk, stavros)  |  Fil de discussion: Τα pattern μοντέλα μας - η επιστροφή!
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.026 secondes avec 25 requêtes.