Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 18:21:44

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 18:21:44

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304438
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 178
    Gesamt: 180
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 8 9 10 [11] 12     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κατασκευή τουρμπίνας FD3/64  (Gelesen 55928 mal)
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #150 am: Donnerstag, 27 Jun 2013, 20:51:47 »

    Επιτέλους βρέθηκε το 0,8mm φύλλο και έτσι συνεχίζω με την κατασκευή του NGV και του κυλινδρικού μέρους μέσα στο οποίο θα περιστρέφεται η turbine wheel.
    Στο NGV δεν έχουν γίνει ακόμα οι σχισμές για τα σταθερά πτερύγια, αλλά με ένα αιχμηρό καρφί έχουν χτυπηθεί πάνω του αυτές.


    * DSC01407.JPG (53.71 KB, 640x480 - angeschaut 2444 Mal.)

    * DSC01408.JPG (52.88 KB, 640x480 - angeschaut 2410 Mal.)

    * DSC01409.JPG (54.14 KB, 640x480 - angeschaut 2389 Mal.)
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #151 am: Donnerstag, 27 Jun 2013, 20:54:34 »

    Ας δούμε πως θα φαινόταν αν είχαν κολληθεί.


    * DSC01410.JPG (53.37 KB, 640x480 - angeschaut 2366 Mal.)
    Gespeichert
    ntaryl
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 89


    « Antwort #152 am: Freitag, 28 Jun 2013, 14:13:13 »

    Καλησπερα
    Φιλε μου εχω μεινει αφωνος...
    Αξιος

    Υ.γ Δεν γινεται να χρησιμοποιηθει αλλο μετταλο
    για παραδειγμα....Χαλκος η Μπρουτζος ιδιας διατομης ;;
    Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #153 am: Freitag, 28 Jun 2013, 19:16:08 »

    Σ΄ευχαριστώ φίλε ntaryl.
    Όχι, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί άλλο μέταλλο παρά μόνον χάλυβας γιατί οι θερμοκρασίες που αναπτύσονται είναι πολύ μεγάλες.
    Άλλωστε είναι πιο εύκολο να βρεις χάλυβα παρά χαλκό, ορύχαλκο κλπ.
    Χάλυβα και μάλιστα ανωξείδωτο πάχους 0,3mm είναι πολύ ευκολο να βρεις σε συσκευασίες τροφίμων, τενεκέδες λαδιού κλπ.
    Για πάχη 0,5mm έως 0,65mm πρέπει να πας σε χαλασμένες μικρές ηλεκτρικέρς συσκευές π.χ. φουρνάκια, φουρνάκια μυκροκυμάτων κλπ.
    Για πάχη 0,8mm ψάχνεις ...χαλασμένους απορροφητήρες.
    Για πάχη περίπου 1mm έως 1,2mm σε μεγαλύτερες ηλεκτρικές συσκευές π.χ. κουζίνες, ψυγεία κλπ.
    Πηγές ανοξείδωτου χάλυβα είναι οι κάδοι από χαλασμένα πλυντήρια, σκέυη μαγειρικής, νεροχύτες κλπ.
    Για ανοξείδωτο χάλυβα 316 μια βασική πηγή είναι οι ηλιακοί θερμοσίφωνες.
    Για την turbine wheel που πρέπει να αντέχει σε μεγάλες θερμοκρασίες χωρίς να μεγαλώνει η διάμετρός της, χρησιμοποιούμε αντίστοιχα μέταλλα με τέτοιες ιδιότητες π.χ. από βαλβίδες μεγάλων οχημάτων, κατάλληλα μεταλλικά τμήματα μηχανών αυτοκινήτων κλπ.
    Για άξονα μια πολύ καλή λύση είναι μεγάλες βίδες π.χ. 18cm x 12mm κλπ.
    Υπάρχουν βέβαια και μαγαζία (στο εξωτερικό) π.χ. www.onlinemetals.com και άλλα, στα οποία μπορείς να βρεις οποιοδήποτε μέταλλο και μάλιστα να στο κόψουν στις διαστάσεις που θες. Όμως τα μέταλλα δεν είναι τόσο φθηνά όσο θα νόμιζε κάποιος. Επίσης χρεώνουν πολλά μεταφορικά. Γι΄ αυτό ο καλύτερος τρόπος είναι η συλλογή τέτοιων μετάλλων από άχρηιστες συσκευές.
    Συνεχίζω με το κόλλημα των δύο εξαρτημάτων. Αν και ο κατασκευαστής προτείνει argon και υπάρχει τέτοιο, θα χρησιμοποιήσω ηλεκτρόποντα για το κόλλημά τους.


    * DSC01411.JPG (53.95 KB, 640x480 - angeschaut 2269 Mal.)

    * DSC01413.JPG (55.75 KB, 640x480 - angeschaut 2270 Mal.)

    * DSC01414.JPG (54.9 KB, 640x480 - angeschaut 2267 Mal.)
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 17 Jul 2013, 13:21:09 von dimkav » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #154 am: Freitag, 28 Jun 2013, 19:21:51 »

    Έχω ξεκινήσει να ανοίγω με το dremel τις οπές ώστε στη συνέχεια να γίνουν οι σχισμές. Οι σχισμές δεν θα μπορούσαν να γίνουν όταν το φύλλο του μετάλου ήταν επίπεδο, γιατί τότε δεν θα γινόταν σωστά η καμπύλωσή του στις περιοχές κοντά στις σχισμές.


    * DSC01415.JPG (55.24 KB, 640x480 - angeschaut 2239 Mal.)

    * DSC01416.JPG (53.01 KB, 640x480 - angeschaut 2250 Mal.)

    * DSC01417.JPG (53.58 KB, 640x480 - angeschaut 2266 Mal.)
    Gespeichert
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Antwort #155 am: Samstag, 29 Jun 2013, 09:08:10 »

    Αν και ο κατασκευαστής προτείνει argon και υπάρχει τέτοιο, θα χρησιμοποιήσω ηλεκτρόποντα για το κόλλημά τους.

      Γνώμη μου είναι οτι θα έπρεπε να τα κολήσεις με argon, πιστεύω έτσιι διασφαλίζεις οτι δεν θα έχεις διαροές αλλά και ότι θα υπάρχει μια πιο καλή κατανομή θερμοκρασίας


    NGV (Nozzle Guide Vane) - Άντε τώρα αυτό να το πεις στα ελληνικά....

      Να τολμήσω να κάνω λογοπαίγνιο
      Nozzle ξέρουμε οτι σημαίνει ακροφύσιο
      Guide Οδηγός
      Vane ανεμοδείκτης ή και πιστεύω εδώ πτερύγια (απο μετάφραση google)
      Αφου είδα τι δουλειά κάνει πιστεύω οτι η φράση "Ακροφύσιο βελτιστοποίησης ροής" ταιριάζει καλύτερα
    Gespeichert

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #156 am: Samstag, 29 Jun 2013, 16:23:08 »

    Η κόλληση με argion είναι πολύ χοντρικομμένη ακόμα και με σύρμα Ni-Gr 0,6mm. Πάντως αν διαπιστώσω στις δοκιμές κάποιο πρόβλημα θα χρησιμοποιήσω argon.
    Το NGV σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει σταθερά πτερύγια που η αποστολή τους είναι να εκτρέπουν τα θερμά καυσαέρια ώστε αυτά να πέφτουν κάθετα στα φτερά της turbine wheel. Θυμός
    Συνέχεια με το άνοιγμα των σχισμών ώστε αυτές να ταιριάσουν στα σταθερά πτερύγια.


    * DSC01419.JPG (55.37 KB, 640x480 - angeschaut 2157 Mal.)

    * DSC01420.JPG (53.82 KB, 640x480 - angeschaut 2160 Mal.)
    « Letzte Änderung: Samstag, 29 Jun 2013, 16:41:59 von dimkav » Gespeichert
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 487



    « Antwort #157 am: Samstag, 29 Jun 2013, 16:26:00 »

    Τώρα θα στενοχωρήσω κάποιους φίλους που παρακολουθούν την κατασκευή και τους ζητώ συγνώμη, αλλά θα διακόψω την παρουσίαση για όλον τον Ιούλιο γιατί θα πρέπει να κατεβάσω το γιό μου στην Αθήνα από 1 έως 31 Ιουλίου σε φροντιστήριο. Δυστυχώς από το εργαστήριο στο ...διαμέρισμα. Δάκρυ
    Πάντως υπόσχομαι τον Αύγούστο συνέχεια και ολοκλήρωση της κατασκευής.


    * DSC01421.JPG (54.76 KB, 640x480 - angeschaut 2173 Mal.)

    * DSC01422.JPG (53.19 KB, 640x480 - angeschaut 2184 Mal.)
    « Letzte Änderung: Sonntag, 4 Aug 2013, 14:26:07 von dimkav » Gespeichert
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.178



    WWW
    « Antwort #158 am: Samstag, 29 Jun 2013, 18:41:58 »

    Μη μας το κανεις αυτο...
    Συνεχισε εσυ τη κατασκευη και το παω εγω το παιδι στο φροντιστηριο!
    Gespeichert

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    Apostolis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 183



    « Antwort #159 am: Samstag, 29 Jun 2013, 22:53:01 »

    Μη μας το κανεις αυτο...
    Συνεχισε εσυ τη κατασκευη και το παω εγω το παιδι στο φροντιστηριο!
    Kι εγω μεσα αναλαμβανω καποιες βαρδιες.......... Cheesy
    Gespeichert

    My wife says if I buy one more rc she is going to divorce me......Man I am going to miss her!
    "No one has talent in this hobby,the only difference is made by the money and time someone spends''
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Antwort #160 am: Sonntag, 30 Jun 2013, 02:13:06 »

    Βασικά, αν και με την ανάποδη σειρά, με αυτό το σκεπτικό κατέληξα σε αυτήν την ονομασία
    Το NGV σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει σταθερά πτερύγια που η αποστολή τους είναι να εκτρέπουν (τη ροή από) τα θερμά καυσαέρια ώστε αυτά να πέφτουν κάθετα στα φτερά της turbine wheel. (για βελτίωση της απόδοσης)

    Θυμός
      Μάλλον παρεξήγησα οτι η έκφραση " Άντε τώρα αυτό να το πεις στα ελληνικά..." ήταν προτροπή για μια παράλληλη συζήτηση οπότε σταμάταω εδώ

      Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στον υιό Thumbs up
    Gespeichert

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.210


    « Antwort #161 am: Sonntag, 30 Jun 2013, 23:12:20 »

    Αντε και αριστα ο μικρος! Thumbs up
    Το περιμενε στην κατασκευη ειναι ολα τα λεφτα!!! Cheesy
    Gespeichert
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #162 am: Freitag, 5 Jul 2013, 22:20:03 »

    Στο εχουν ξαναπει αρκετοι, ας το πω και εγω. Δεν εχει σημασια εαν δουλεψει και μονο η κατασκευη μετραει. Καλη επιτυχια και καλη συνεχεια.
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ntaryl
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 89


    « Antwort #163 am: Sonntag, 11 Aug 2013, 23:37:26 »

    Καλησπερα

    Στο πρωτο ποσταρισμα  δειχνει οτι χρησιμοποιει το  γκαζακι  CV470 για το περιβλημα  ....

    Μπορει καποιος να μου πει ποιος ειναι ο ασφαλεστερος τροπος να κατεργαστεις καποιος ενα γκαζακι  ?
    τρυπημα,τριψιμο  .....

    Και μονο που ξερω οτι  ειχε γκαζι μεσα  με  πιανει  κατι   

    Καλο  βραδυ   

    Υ.γ  Ο φιλος  dimkav που  χαθηκε...μας αρρωστησε και περιμενουμε 
    Gespeichert
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 181



    « Antwort #164 am: Montag, 12 Aug 2013, 11:36:56 »

    Καλημερα ntaryl

    το αεριο που εχει μεσα η φυαλη θα πρεπει να εχει απομακρυνθει.
    Ο πιο ευκολος τροπος ειναι να χρησιμοποιησεις μια φυαλη που θα εχεις βαλει σε γκαζακι και θα εχεις καψει το αεριο.αν παλι βιαζεσαι και θες να την αδειασεις μπορεις να το κανεις αναβοντας το γκαζακι και αφηνοντας το να καει προσεχοντας φυσικα να μην υπερθεμανθει η φυαλη και ο μηχανισμος καυσης.
    Επισεις μπορεις να αφησεις να φυγει το αεριο στην ατμοσφαιρα ,αλλα δε θα στο συνιστουσα,διοτι πρεπει να το κανεις εκτος κατοικημενης περιοχης και φυσικα ΕΚΤΟΣ ΣΠΙΤΙΟΥ,και δεν ειναι και οτι καλυτερο και για το περιβαλλον!
    ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ,ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΡΥΠΑΜΕ ΓΕΜΑΤΟ ΓΚΑΖΑΚΙ!!!!
    Η ιδανικη αναλογια αεριου και αερα για να γινει εκρηξη ειναι κοντα στο 9%.Δηλαδη σε 100 μερη αερα να υπαρχουν 9 μερη αεριου!!!

    Η αδεια φυαλη δε περιεχει κανενα απολυτος κινδυνο να δουλευτει.Ελπιζω να βοηθεισα,και σορυ απο τον φιλο dimkav για το off topic.

    by the way dimkav ,απιστευτος μαστορας ,respect και ανυπομονουμε για συνεχεια!!!! Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert

    My first plane was katana!
    Seiten: 1 ... 8 9 10 [11] 12     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Thema: Κατασκευή τουρμπίνας FD3/64
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.033 Sekunden mit 25 Zugriffen.