Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 19:51:30

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 19:51:30

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304438
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 187
    Totale: 187
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 8 9 10 [11] 12     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κατασκευή τουρμπίνας FD3/64  (Letto 55930 volte)
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #150 il: Giovedì, 27 Giu 2013, 20:51:47 »

    Επιτέλους βρέθηκε το 0,8mm φύλλο και έτσι συνεχίζω με την κατασκευή του NGV και του κυλινδρικού μέρους μέσα στο οποίο θα περιστρέφεται η turbine wheel.
    Στο NGV δεν έχουν γίνει ακόμα οι σχισμές για τα σταθερά πτερύγια, αλλά με ένα αιχμηρό καρφί έχουν χτυπηθεί πάνω του αυτές.


    * DSC01407.JPG (53.71 KB, 640x480 - visto 2444 volte.)

    * DSC01408.JPG (52.88 KB, 640x480 - visto 2410 volte.)

    * DSC01409.JPG (54.14 KB, 640x480 - visto 2389 volte.)
    Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #151 il: Giovedì, 27 Giu 2013, 20:54:34 »

    Ας δούμε πως θα φαινόταν αν είχαν κολληθεί.


    * DSC01410.JPG (53.37 KB, 640x480 - visto 2366 volte.)
    Loggato
    ntaryl
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 89


    « Risposta #152 il: Venerdì, 28 Giu 2013, 14:13:13 »

    Καλησπερα
    Φιλε μου εχω μεινει αφωνος...
    Αξιος

    Υ.γ Δεν γινεται να χρησιμοποιηθει αλλο μετταλο
    για παραδειγμα....Χαλκος η Μπρουτζος ιδιας διατομης ;;
    Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #153 il: Venerdì, 28 Giu 2013, 19:16:08 »

    Σ΄ευχαριστώ φίλε ntaryl.
    Όχι, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί άλλο μέταλλο παρά μόνον χάλυβας γιατί οι θερμοκρασίες που αναπτύσονται είναι πολύ μεγάλες.
    Άλλωστε είναι πιο εύκολο να βρεις χάλυβα παρά χαλκό, ορύχαλκο κλπ.
    Χάλυβα και μάλιστα ανωξείδωτο πάχους 0,3mm είναι πολύ ευκολο να βρεις σε συσκευασίες τροφίμων, τενεκέδες λαδιού κλπ.
    Για πάχη 0,5mm έως 0,65mm πρέπει να πας σε χαλασμένες μικρές ηλεκτρικέρς συσκευές π.χ. φουρνάκια, φουρνάκια μυκροκυμάτων κλπ.
    Για πάχη 0,8mm ψάχνεις ...χαλασμένους απορροφητήρες.
    Για πάχη περίπου 1mm έως 1,2mm σε μεγαλύτερες ηλεκτρικές συσκευές π.χ. κουζίνες, ψυγεία κλπ.
    Πηγές ανοξείδωτου χάλυβα είναι οι κάδοι από χαλασμένα πλυντήρια, σκέυη μαγειρικής, νεροχύτες κλπ.
    Για ανοξείδωτο χάλυβα 316 μια βασική πηγή είναι οι ηλιακοί θερμοσίφωνες.
    Για την turbine wheel που πρέπει να αντέχει σε μεγάλες θερμοκρασίες χωρίς να μεγαλώνει η διάμετρός της, χρησιμοποιούμε αντίστοιχα μέταλλα με τέτοιες ιδιότητες π.χ. από βαλβίδες μεγάλων οχημάτων, κατάλληλα μεταλλικά τμήματα μηχανών αυτοκινήτων κλπ.
    Για άξονα μια πολύ καλή λύση είναι μεγάλες βίδες π.χ. 18cm x 12mm κλπ.
    Υπάρχουν βέβαια και μαγαζία (στο εξωτερικό) π.χ. www.onlinemetals.com και άλλα, στα οποία μπορείς να βρεις οποιοδήποτε μέταλλο και μάλιστα να στο κόψουν στις διαστάσεις που θες. Όμως τα μέταλλα δεν είναι τόσο φθηνά όσο θα νόμιζε κάποιος. Επίσης χρεώνουν πολλά μεταφορικά. Γι΄ αυτό ο καλύτερος τρόπος είναι η συλλογή τέτοιων μετάλλων από άχρηιστες συσκευές.
    Συνεχίζω με το κόλλημα των δύο εξαρτημάτων. Αν και ο κατασκευαστής προτείνει argon και υπάρχει τέτοιο, θα χρησιμοποιήσω ηλεκτρόποντα για το κόλλημά τους.


    * DSC01411.JPG (53.95 KB, 640x480 - visto 2270 volte.)

    * DSC01413.JPG (55.75 KB, 640x480 - visto 2270 volte.)

    * DSC01414.JPG (54.9 KB, 640x480 - visto 2267 volte.)
    « Ultima modifica: Mercoledì, 17 Lug 2013, 13:21:09 da dimkav » Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #154 il: Venerdì, 28 Giu 2013, 19:21:51 »

    Έχω ξεκινήσει να ανοίγω με το dremel τις οπές ώστε στη συνέχεια να γίνουν οι σχισμές. Οι σχισμές δεν θα μπορούσαν να γίνουν όταν το φύλλο του μετάλου ήταν επίπεδο, γιατί τότε δεν θα γινόταν σωστά η καμπύλωσή του στις περιοχές κοντά στις σχισμές.


    * DSC01415.JPG (55.24 KB, 640x480 - visto 2239 volte.)

    * DSC01416.JPG (53.01 KB, 640x480 - visto 2250 volte.)

    * DSC01417.JPG (53.58 KB, 640x480 - visto 2266 volte.)
    Loggato
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Risposta #155 il: Sabato, 29 Giu 2013, 09:08:10 »

    Αν και ο κατασκευαστής προτείνει argon και υπάρχει τέτοιο, θα χρησιμοποιήσω ηλεκτρόποντα για το κόλλημά τους.

      Γνώμη μου είναι οτι θα έπρεπε να τα κολήσεις με argon, πιστεύω έτσιι διασφαλίζεις οτι δεν θα έχεις διαροές αλλά και ότι θα υπάρχει μια πιο καλή κατανομή θερμοκρασίας


    NGV (Nozzle Guide Vane) - Άντε τώρα αυτό να το πεις στα ελληνικά....

      Να τολμήσω να κάνω λογοπαίγνιο
      Nozzle ξέρουμε οτι σημαίνει ακροφύσιο
      Guide Οδηγός
      Vane ανεμοδείκτης ή και πιστεύω εδώ πτερύγια (απο μετάφραση google)
      Αφου είδα τι δουλειά κάνει πιστεύω οτι η φράση "Ακροφύσιο βελτιστοποίησης ροής" ταιριάζει καλύτερα
    Loggato

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #156 il: Sabato, 29 Giu 2013, 16:23:08 »

    Η κόλληση με argion είναι πολύ χοντρικομμένη ακόμα και με σύρμα Ni-Gr 0,6mm. Πάντως αν διαπιστώσω στις δοκιμές κάποιο πρόβλημα θα χρησιμοποιήσω argon.
    Το NGV σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει σταθερά πτερύγια που η αποστολή τους είναι να εκτρέπουν τα θερμά καυσαέρια ώστε αυτά να πέφτουν κάθετα στα φτερά της turbine wheel. Θυμός
    Συνέχεια με το άνοιγμα των σχισμών ώστε αυτές να ταιριάσουν στα σταθερά πτερύγια.


    * DSC01419.JPG (55.37 KB, 640x480 - visto 2157 volte.)

    * DSC01420.JPG (53.82 KB, 640x480 - visto 2160 volte.)
    « Ultima modifica: Sabato, 29 Giu 2013, 16:41:59 da dimkav » Loggato
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 487



    « Risposta #157 il: Sabato, 29 Giu 2013, 16:26:00 »

    Τώρα θα στενοχωρήσω κάποιους φίλους που παρακολουθούν την κατασκευή και τους ζητώ συγνώμη, αλλά θα διακόψω την παρουσίαση για όλον τον Ιούλιο γιατί θα πρέπει να κατεβάσω το γιό μου στην Αθήνα από 1 έως 31 Ιουλίου σε φροντιστήριο. Δυστυχώς από το εργαστήριο στο ...διαμέρισμα. Δάκρυ
    Πάντως υπόσχομαι τον Αύγούστο συνέχεια και ολοκλήρωση της κατασκευής.


    * DSC01421.JPG (54.76 KB, 640x480 - visto 2173 volte.)

    * DSC01422.JPG (53.19 KB, 640x480 - visto 2184 volte.)
    « Ultima modifica: Domenica, 4 Ago 2013, 14:26:07 da dimkav » Loggato
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.178



    WWW
    « Risposta #158 il: Sabato, 29 Giu 2013, 18:41:58 »

    Μη μας το κανεις αυτο...
    Συνεχισε εσυ τη κατασκευη και το παω εγω το παιδι στο φροντιστηριο!
    Loggato

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    Apostolis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 183



    « Risposta #159 il: Sabato, 29 Giu 2013, 22:53:01 »

    Μη μας το κανεις αυτο...
    Συνεχισε εσυ τη κατασκευη και το παω εγω το παιδι στο φροντιστηριο!
    Kι εγω μεσα αναλαμβανω καποιες βαρδιες.......... Cheesy
    Loggato

    My wife says if I buy one more rc she is going to divorce me......Man I am going to miss her!
    "No one has talent in this hobby,the only difference is made by the money and time someone spends''
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Risposta #160 il: Domenica, 30 Giu 2013, 02:13:06 »

    Βασικά, αν και με την ανάποδη σειρά, με αυτό το σκεπτικό κατέληξα σε αυτήν την ονομασία
    Το NGV σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει σταθερά πτερύγια που η αποστολή τους είναι να εκτρέπουν (τη ροή από) τα θερμά καυσαέρια ώστε αυτά να πέφτουν κάθετα στα φτερά της turbine wheel. (για βελτίωση της απόδοσης)

    Θυμός
      Μάλλον παρεξήγησα οτι η έκφραση " Άντε τώρα αυτό να το πεις στα ελληνικά..." ήταν προτροπή για μια παράλληλη συζήτηση οπότε σταμάταω εδώ

      Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στον υιό Thumbs up
    Loggato

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.210


    « Risposta #161 il: Domenica, 30 Giu 2013, 23:12:20 »

    Αντε και αριστα ο μικρος! Thumbs up
    Το περιμενε στην κατασκευη ειναι ολα τα λεφτα!!! Cheesy
    Loggato
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.623


    game over :|


    « Risposta #162 il: Venerdì, 5 Lug 2013, 22:20:03 »

    Στο εχουν ξαναπει αρκετοι, ας το πω και εγω. Δεν εχει σημασια εαν δουλεψει και μονο η κατασκευη μετραει. Καλη επιτυχια και καλη συνεχεια.
    Loggato

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ntaryl
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 89


    « Risposta #163 il: Domenica, 11 Ago 2013, 23:37:26 »

    Καλησπερα

    Στο πρωτο ποσταρισμα  δειχνει οτι χρησιμοποιει το  γκαζακι  CV470 για το περιβλημα  ....

    Μπορει καποιος να μου πει ποιος ειναι ο ασφαλεστερος τροπος να κατεργαστεις καποιος ενα γκαζακι  ?
    τρυπημα,τριψιμο  .....

    Και μονο που ξερω οτι  ειχε γκαζι μεσα  με  πιανει  κατι   

    Καλο  βραδυ   

    Υ.γ  Ο φιλος  dimkav που  χαθηκε...μας αρρωστησε και περιμενουμε 
    Loggato
    KATANAS
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 181



    « Risposta #164 il: Lunedì, 12 Ago 2013, 11:36:56 »

    Καλημερα ntaryl

    το αεριο που εχει μεσα η φυαλη θα πρεπει να εχει απομακρυνθει.
    Ο πιο ευκολος τροπος ειναι να χρησιμοποιησεις μια φυαλη που θα εχεις βαλει σε γκαζακι και θα εχεις καψει το αεριο.αν παλι βιαζεσαι και θες να την αδειασεις μπορεις να το κανεις αναβοντας το γκαζακι και αφηνοντας το να καει προσεχοντας φυσικα να μην υπερθεμανθει η φυαλη και ο μηχανισμος καυσης.
    Επισεις μπορεις να αφησεις να φυγει το αεριο στην ατμοσφαιρα ,αλλα δε θα στο συνιστουσα,διοτι πρεπει να το κανεις εκτος κατοικημενης περιοχης και φυσικα ΕΚΤΟΣ ΣΠΙΤΙΟΥ,και δεν ειναι και οτι καλυτερο και για το περιβαλλον!
    ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ,ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΡΥΠΑΜΕ ΓΕΜΑΤΟ ΓΚΑΖΑΚΙ!!!!
    Η ιδανικη αναλογια αεριου και αερα για να γινει εκρηξη ειναι κοντα στο 9%.Δηλαδη σε 100 μερη αερα να υπαρχουν 9 μερη αεριου!!!

    Η αδεια φυαλη δε περιεχει κανενα απολυτος κινδυνο να δουλευτει.Ελπιζω να βοηθεισα,και σορυ απο τον φιλο dimkav για το off topic.

    by the way dimkav ,απιστευτος μαστορας ,respect και ανυπομονουμε για συνεχεια!!!! Thumbs up Thumbs up
    Loggato

    My first plane was katana!
    Pagine: 1 ... 8 9 10 [11] 12     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Topic: Κατασκευή τουρμπίνας FD3/64
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.034 secondi con 28 queries.