Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.431 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 4 Mai 2024, 15:26:30

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 4 Mai 2024, 15:26:30

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304431
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 74
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 52
    Gesamt: 53
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3] 4 5 6     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: ιδιοκατασκευές βασισμένες στο Minium της Kyosho  (Gelesen 25454 mal)
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 316



    « Antwort #30 am: Samstag, 20 Sep 2008, 13:33:12 »

    Η ταση που εδωσα ηταν περιπου 10V ετσι ωστε να μην καιει πολυ το DEPRON αλλα να κνειται ευκολα

    10V με πόσα αμπέρ? σε τί μήκος σύρματος? ή αλλιώς πόσα βάττ ανα μέτρο σύρματος για τη σωστή θερμοκρασία?

    Σύντομα θα κυκλοφορήσει και 4kάναλο χαμηλοπτέρυγο αεροπλανάκι από την Kyosho
    Gespeichert
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Antwort #31 am: Samstag, 20 Sep 2008, 13:34:33 »

    Γιασας παιδια βλεπω ωραιες κατασκευες και ωραιες πατεντες οι οποιες παρα πολυ με ενθουσιαζουν για αυτο θα ηθελα να κανω μια ερωτηση στον Γιωργο τον Κανδυλακη ο οποιος μπορει και να με θυμαται απο τοτε που ειχαμαι βρεθη στην Θεσσαλονικη.
    Γιωργη μηπως εχεις ζυγιση τα ηλεκτρονικα του Μινιουμ και εχεις δει το βαρος τους σκετα γιατι με ενδιαφαιρει αυτη η λεπτομερεια δεκτη σερβο μπαταρια και μοτερ και δευτερον μηπως εχεις μετρηση το ρευμα που τραβαη το μοτερ στα φουλ γκαζια μονο του.
    Ευχαριστω εαν θες και ξερης μου απαντας.
    Gespeichert

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #32 am: Samstag, 20 Sep 2008, 15:07:13 »

    Ηλία καλημέρα,

    βεβαίως και σε θυμάμαι,

    Ναι, ξέρω, και φύσκά θέλω, οπότε σου δίνω την απάντησή μου...

    Τα βάρη των εξαρτημάτων του minium είναι

    πλακέτα δέκτη-σέρβο         3,2 γρ
    μπαταρία                          2,6 γρ
    μοτέρ                              2,5 γρ
    έλικα + κώνος (από Cessna) 0,8 gr

    Όσο αφορά το ρεύμα, τραβάει περίπου 0,4 Α. από δοκιμές που έγιναν στο εξωτερικό, το όριό του είναι περίπου 1 Α. Συνεπώς είναι κατάλληλο και για δικινητήριο. Υπάρχει κανένας εθελοντής ? Για έμπνευση, δείτε την Dakota που ανέφερα παραπάνω...

    Louis,

    πράγματι το τετρακάναλο αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά η ημερομηνία λανσαρίσματος συνεχώς μετατίθεται.. Για την ώρα το περιμένουν στις Η.Π.Α. κατά τον Νοέμβριο...

    gkan

    Υ.Γ. σε λίγο και οι φωτογραφίες από τη βάση για το φτερό. Μου πήρε λίγη ώρα μέχρι να τη βρω στο $^&$%&^& τακτοποιημένο εργαστήριό μου...
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #33 am: Samstag, 20 Sep 2008, 16:58:04 »

    Βασίλη, εδώ είναι και η βάση για τη διαμόρφωση του φτερού...

    Γρήγορη (=πρόχειρη) κατασκευή από μπάλσα, λίγο μεγαλύτερη από το τελικό φτερό.

    Για το χείλος εκφυγής δημιούργησα ειδική εσοχή, ενό το χείλος εκφυγής σταθεροποιήθηκε με καρφίτσες (χωρίς πλαστικό κεφάλι, μη λιώσουν στο φούρνο).

    Μετά το "ψήσιμο" διατηρεί ακριβώς το σχήμα, ενώ αν και λεπτό φτερό, έχει αρκετή αντοχή για το βάρος του μοντέλου (λόγω της καπύλωσης που το νευρώνει). Βέβαια, σε μια μεγάλη απότομη βύθιση έρχεται υπερφόρτωση, και λυγίζει προς τα πάνω (πως το ξέρω ?  idiot2)

    Αυτά για την ώρα...

    gkan


    * wing-form-1.jpg (63.49 KB, 448x336 - angeschaut 707 Mal.)

    * wing-form-2.jpg (61.02 KB, 448x336 - angeschaut 710 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #34 am: Samstag, 20 Sep 2008, 16:59:05 »

    και μια τελευταία...


    * wing-form-3.jpg (65.36 KB, 448x336 - angeschaut 719 Mal.)
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #35 am: Donnerstag, 25 Sep 2008, 00:32:25 »

    η τρέχουσα κατάσταση του Sikorsky S-39:

    ολοκληρώθηκαν τα στυλίδια, τοποθετήθηκε (προσωρινά) το μοτέρ, ετοιμάστηκαν τα νήματα για τα πηδάλια.

    επόμενο βήμα το βάψιμο (θα φάει όλο το χειμώνα...) και η τελική συναρμολόγηση...

    συνολικό βάρος μέχρι τώρα = 25 γραμμάρια

    γενικές όψεις


    gkan
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.210


    « Antwort #36 am: Donnerstag, 25 Sep 2008, 15:06:51 »

    Φιλε μου εισαι καλυτεχνης συνεχεισε!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #37 am: Donnerstag, 25 Sep 2008, 17:51:25 »

    Γιώργο, βλέπω washout ή είναι οφθαλμαπάτη;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kostas16
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 32


    « Antwort #38 am: Donnerstag, 25 Sep 2008, 18:34:51 »

    Πραγματικα πολυ ωραια δουλεια Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.861



    « Antwort #39 am: Donnerstag, 25 Sep 2008, 19:05:51 »

    δεν κατεβαινεις και σε καμια διεθνη εκθεση ζωγραφικης

    οι αλλοι καλυτεροι ειναι με τους φευγατους πινακες??

    το μοντελο σου ειναι ζωγραφια Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    keep going
    Gespeichert

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #40 am: Donnerstag, 25 Sep 2008, 20:28:02 »

    ευχαριστώ για τις καλές κουβέντες σας... Ο λόγος πάντως που βάζω τις φωτογραφίες δεν είναι (μόνο) να ακούω καλά λόγια...

    Είναι μπας και τσιμπήσει και κανένας άλλος να ασχοληθεί με μικρές κατασκευές. Καλά τα μεγάλα και τα αγοραστά, αλλά η ιδιοκατασκευή έχει άλλη χάρη. Και αν, εφόσον μαζευτούμε πολλοί, οργανώνουμε περισσότερες συναντήσεις και πετάμε συχνότερα... Όλα έχουν την σκοπιμότητά τους  Wink

    Γιάννη, σωστά βλέπεις, έχει washout, που ίσως λόγω της κάμερας φαίνεται περισότερο. Στην πραγματικότητα είναι 1,5 χιλ. ανά φτερό. Ασυνήθιστο για RC ?

    gkan
    « Letzte Änderung: Freitag, 26 Sep 2008, 00:21:10 von Γιώργος Κανδυλάκης » Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 248



    « Antwort #41 am: Donnerstag, 25 Sep 2008, 23:45:26 »

    Γειά σου Γιώργο!
    Η κατασκευή σου όπως πάντα είναι εξαιρετική!!!!!
    Με παρηγορεί προηγούμενο μήνυμά σου σχετικά με το βάψιμο... (χα χα).
    Όπως ίσως θυμάσαι, έχω κι εγώ 2 -και σε λίγο καιρό 3- ανάλογα projects και πρέπει να ομολογήσω ότι όλο το αναβάλω.

    Είμαι σίγουρος ότι όταν συναντηθούμε σε κάποια εκδήλωση, θα μου δώσεις το ανάλογο... σπρώξιμο για να προχωρήσω (αν δεν έχω αξιωθεί από μόνος μου) !!
    Σε λίγες ημέρες θα ανεβάσω και φωτο από το project που έχω πιάσειι.
    Καλό βράδυ και καλή συνέχεια!

    Σωτήρης
    Gespeichert
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Antwort #42 am: Freitag, 26 Sep 2008, 14:05:45 »

    Γιωργο gkan σε ευχαριστω για τις πληροφοριες που μου εδωσες σχετικα με τα βαρη απο τον εξοπλισμο βεβαια και εγω θα πω οτι κανεις πολυ ωραιες κατασκευες και με πολυ μερακι
    και πραγματικα τις ζηλευω παροτι κατασκευαζω και εγω αρκετα πραγματα .
    Παλη ομως θελω λιγο τα φωτα σου και τις πληροφοριες για δυο υλικα που χρεισιμοποιης στις κατασκευες σου .
    πρωτον θελω μια διευθυνση για το που μπορω να προμηθευτο το υλικο επικαλυψης των φτερων του Sikorsky S-39 αν ειναι δυνατον στην Ελλαδα και δευτερον το υλικο που το κολλας και βερνικονης την μπαλσα (αυτο ειναι ενος συστατικου η δυο).
    Ευχαριστω και παλι Ηλιας Ξανθη
    Gespeichert

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 2.248



    « Antwort #43 am: Freitag, 26 Sep 2008, 17:37:27 »

    Ηλία (Hlsat),

    χαρτί επικάλυψης (japanese tissue) δεν μπορείς να βρεις πλέον στην Ελλάδα. Τουλάχιστον όχι το σωστό κατάλληλο υλικό... Μόνο υποκατάστατα, αλλά δεν τα συνιστώ...

    Αν κοιτάξεις στα εισαγωγικά άρθρα για free flight στην κεντρική σελίδα, θα βρεις αρκετές πηγές εκεί.
    https://www.aeromodelling.gr/FF/FFintro2.html#FFref

    Όσο για το βερνίκι, είναι νίτρου, ενός συστατικού, της εταιρείας Clou, το παίρνουμε από την Χημικοδομική Β. Ελλάδος (στη Θεσσαλονίκη). Για βερνίκωμα χρειάζεσαι και διαλυτικό νίτρου...

    Δες και:
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=4959.msg47868#msg47868

    φιλικά

    gkan
    Gespeichert

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 896



    « Antwort #44 am: Sonntag, 28 Sep 2008, 21:49:23 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Για τον φιλο bleriot δεν μετρησα ηλεκτρικα μεγεθη απλως δοκιμασα με μια 12βολτη 7Αh σε περιπου 40 εκ. συνολικο μηκος χρωμονικελινης απο σεσουαρ μαλλιων.

    Γιωργο ευχαριστω για τις πληροφοριες.
    Το υδροπλανακι DRAKE τελειωσε χτες και πεταξε αρκετα καλα στον κηπο για λιγο λογω βροχης.
    Βαρος 18,3 γρμ.
    Ειναι παρομοιο στην πτηση με το τσεσνακι της Κyosho οταν πεταει με φουλ throttle, οταν ομως χαμηλωσεις τοτε γινεται νωχελικο σαν παπια και νιωθεις ολες τις κινησεις λιγες.Νομιζω ομως οτι ειναι αναμενομενο με το extra drag των πλωτηρψν και του πυλωνα.
    Η απογειωση εγινε απο το χερι και οχι απο νερο παρολο που σχεδον εβρεχε.

    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Παραθετω φωτο


    * tn_100_0856.jpg (58.6 KB, 500x375 - angeschaut 495 Mal.)

    * tn_100_0857.jpg (56.96 KB, 500x375 - angeschaut 492 Mal.)
    Gespeichert

    ......electrics are here to stay......
    Seiten: 1 2 [3] 4 5 6     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Moderator: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Thema: ιδιοκατασκευές βασισμένες στο Minium της Kyosho
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.034 Sekunden mit 28 Zugriffen.