Aeromodelling GR

Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR => Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: nem στις Σάββατο, 19 Μάρ 2011, 23:44:32



Τίτλος: Δίκαιη Μεταχείριση για όλα τα καταστήματα
Αποστολή από: nem στις Σάββατο, 19 Μάρ 2011, 23:44:32
Προς του υπευθύνους του “aeromodelling.gr”


Παρακαλώ όπως διαγραφεί ο τίτλος “Παράπονα για ΝΕΜhobby” 

Το βρίσκεται δίκαιο να αναφέρεται ένα μόνο όνομα καταστήματος ?

Το δίκαιο είναι  να  αναφέρονται όλα τα καταστήματα Ονομαστικά ή κανένα

ΝΕΜ


Τίτλος: Απ: Δίκαιη Μεταχείριση για όλα τα καταστήματα
Αποστολή από: IKAROS14 στις Σάββατο, 19 Μάρ 2011, 23:53:21
να  αναφέρονται όλα τα παραπονα για τα   καταστήματα με  το ονομα του καταστηματος ,,,,,,,,   βαρεθηκα να με πιανουν  :whatever:


Τίτλος: Απ: Δίκαιη Μεταχείριση για όλα τα καταστήματα
Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Κυριακή, 20 Μάρ 2011, 08:28:22
Αγαπητέ Κε Νικολουδάκη

Ξεκινήσατε ένα θέμα με τίτλο "Δίκαιη Μεταχείριση για όλα τα καταστήματα". Ο τίτλος αυτός και μια σχετική συζήτηση θα είχε νόημα αν υπήρχαν συγκεκριμένα παράπονα προς την διαχείριση του Aeromodelling GR για άνιση μεταχείριση και μεροληψία για τους επαγγελματίες αερομοντελισμού.

Το περιεχόμενο όμως του μηνύματος αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο θέμα "Παράπονα για ΝΕΜ hobby (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=20704.0)".
- Ο τίτλος δόθηκε από το μέλος που ξεκίνησε το θέμα.
- Τα μηνύματα είναι σχετικά με τον τίτλο και τα περισσότερα μηνύματα είναι από άτομα που έχουν δώσει το όνομα τους.
- Διαχειριστικά διαγράφηκαν μηνύματα από το θέμα του καταστήματος σας, όπως σωστά και δίκαια θέσατε οτι δεν ήταν κατάλληλο και στο υπό συζήτηση θέμα δόθηκαν συστάσεις που οδήγησαν στην τροποποίηση των μηνυμάτων με αφαίρεση τυχόν προσβλητικών τμημάτων.
- Εσείς διαγράψατε μια απάντηση σας στο θέμα αυτό.

Μετά τα παραπάνω, οτι απέμεινε από το θέμα δεν νομίζω οτι σας θίγει, αντίθετα είναι πολλά τα θετικά μηνύματα. Είστε καταξιωμένος στον χώρο, τόσο σαν κατάστημα, όσο και σαν αντιπρόσωπος, η έλλειψη κάποιων ανταλλακτικών δεν συμβαίνει μόνο σε σας, η ελληνικά αγορά είναι πολύ μικρή. Συμβαίνει εξ άλλου και σε άλλες χώρες της Ευρώπης.

Ο τίτλος δεν μπορεί να διαγραφεί, μπορεί μόνο ν' αλλάξει, το περιεχόμενο όμως είναι σύμφωνο με τον τίτλο. Θα θυμίσω οτι υπάρχει και θέμα με θετικά σχόλια, ειδικά για το NEMHobby (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=3789.0). Το θέμα μπορεί να διαγραφεί, αν συμφωνήσουν γι' αυτό όσοι έχουν γράψει. Ηδη όμως έχει ατονήσει.

Το Aeromodelling GR είναι το site που έχει ανοίξει τους δρόμους της ενημέρωσης και επικοινωνίας μέσω διαδικτύου για τους Ελληνες αερομοντελιστές. Τα καταστήματα στηρίζονται και δίνεται η δυνατότητα προβολής όλων των επαγγελματιών, στα πλαίσια ενημέρωσης και όχι διαφήμισης (κάτι που καταστρατηγείται αρκετές φορές), χωρίς καμμιά οικονομική επιβάρυνση και χωρίς καμμιά εξάρτηση και οικονομική σχέση με κανένα επαγγελματία. Ούτε banners ορισμένων, ούτε προσφορές για μέλη του Aeromodelling GR, ούτε κληρώσεις με δωράκια. Αυτά είναι συνειδητές επιλογές, χωρίς να κατακρίνονται όσοι, με καλή διάθεση, τα έχουν προτείνει.

Παράθεση από Γιατί αυτή η σελίδα; (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=3)
Παράθεση
Ο χώρος αυτός να μην ελέγχεται από κανένα σωματείο έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να εκφράσει τελείως ελεύθερα την άποψή του, την διαφωνία του και το παράπονό του σαν αθλητής, ερασιτέχνης, επαγγελματίας είτε απλός λάτρης του αερομοντελλισμού.

Αυτή η ελευθερία δεν πρόκειται να φιμωθεί. Συστάσεις θα γίνονται και παρεμβάσεις, όταν ξεπερνιώνται τα όρια. Προτιμητέο βέβαια να αποφεύγονται οι παρεκτροπές  ;)

Μαθαίνουμε σιγά σιγά να επικοινωνούμε και να τα βρίσκουμε, λίγο επεισοδιακά μερικές φορές αλλά όλο και καλύτερα τα πάμε.

Τελειώνοντας θα θυμίσω οτι, οτι γράφεται στο Aeromodelling GR αντανακλά το τι λέγεται στους χώρους συνάντησης των αερομοντελιστών (χώροι πτήσεις, σύλλογοι, καταστήματα). Η διαφάνεια βοηθάει στην εκτόνωση.

Με εκτίμηση

Κώστας Κωστόπουλος
Aeromodelling GR
Adminstrator


Τίτλος: Απ: Δίκαιη Μεταχείριση για όλα τα καταστήματα
Αποστολή από: Tgeo στις Κυριακή, 20 Μάρ 2011, 11:11:32
...
- Εσείς διαγράψατε μια απάντηση σας στο θέμα αυτό.


Με αφορμη το παραπανω θα ηθελα να κανω μια προταση:
Να αφεραιθει η δυνατοτητα απο τα μελη της διαγραφης ή τροποποιησης μηνυματων επιδη σε καποιες περιπτωσεις χανετε η ροη της συζητησης.
Στο θεμα "Παραπονα για ΝΕΜ" υπηρχε απαντηση του ΝΕΜ οτι δεν ειχα αγορασει το Ε/Π απο το καταστημα του αρα δεν ειχα δικαιωμα να παραπονεθω. Απαντησα και πλεον, αφου εχει διαγραφει η απαντηση του ΝΕΜ, δεν βγαινει νοημα.

Ευχαριστω
Γιωργος Τσαμης


Τίτλος: Απ: Δίκαιη Μεταχείριση για όλα τα καταστήματα
Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Κυριακή, 20 Μάρ 2011, 19:55:49
Το Aeromodelling GR δεν δημιουργήθηκε για αντιπαραθέσεις αλλά για προσφορά γνώσης και εμπειρίας στην γλώσσα μας και δημιουργική επικοινωνία. Δυστυχώς η ύπαρξη spammers, απειρίας χρηστών, ανεξέλεγτης συμπεριφοράς λόγω θυμού, κακόβουλες διπλές εγγραφές κ.α έχουν οδηγήσει σε περιορισμούς ορισμένων δικαιωμάτων και υπάρχουν περιορισμοί από το software. Με ενοχλεί η αναγκαιότητα κάποιων περιορισμών και δυσχεραίνει το δημιουργικό έργο αξιόλογων ατόμων.

Σε μια προφορική συζήτηση μπορείς να αναιρέσεις κάτι που είπες, να ζητήσεις συγνώμη κ.α. Βέβαια και με απαγόρευση τροποποίησης μπορείς να το κάνεις αλλά μένουν ένα σωρό μηνύματα και ένας που διαβάζει μέρος του θέματος μπορεί να αποκομίσει λανθασμένες εντυπώσεις. Με αμοιβαία συμφωνία μπορούν να τροποποιήσουν, διαγράψουν ή ζητήσουν διαγραφή.

Κατ' ακρίβεια διαγράφηκαν τρία μηνύματα του nem. Σαν διαχειριστής έχω την δυνατότητα να τα επαναφέρω και να αποκλείσω την δυνατότητα περαιτέρω διαγραφής, αν κρίνω οτι έγινε χοντρό λάθος. Ομως εδώ ήταν κυρίως μια αντιπαράθεση billiano - nem, τα βρήκανε και ζητάνε διαγραφή του θέματος. Αν συμφωνήσεις και εσύ και εκείνο και αυτό το θέμα θα διαγραφούν. Νομίζω οτι είναι το καλύτερο.

Είδα προσεκτικά τα μηνύματα που διαγράφηκαν. Σε ένα απ' αυτά γράφεται οτι τα ελικόπτερα δεν έχουν αγοραστεί από εκεί, πουθενά όμως δεν γράφεται οτι αυτός είναι λόγος μη υποστήριξης. Αντίθετα σε ένα άλλο γράφεται
Παράθεση
Η ΝΕΜ υποστηρίζει όλου τους φίλους Μοντελιστές, ανεξάρτητα από πήραν τα ελικόπτερα τους η οτιδήποτε άλλο, άλλωστε είναι αναρτημένα στο σίτε μας, www.nem.gr
Τα μηνύματα δεν είναι τροποποιημένα επομένως δεν υπάρχει περίπτωση να γράφτηκε κάτι εκεί και να διαγράφηκε στην συνέχεια.

Τόσο εγώ σαν διαχειριστής, όσο και οι συντονιστές θα προτιμούσαμε να μην έχουμε τέτοια ταλαιπωρία. Αξίζει όμως ο κόπος αν οι διαφορές λύνονται χωρίς να χαλάνε οι σχέσεις των αερομοντελιστών  ;)


Τίτλος: Απ: Δίκαιη Μεταχείριση για όλα τα καταστήματα
Αποστολή από: Tgeo στις Δευτέρα, 21 Μάρ 2011, 11:38:06
Είδα προσεκτικά τα μηνύματα που διαγράφηκαν. Σε ένα απ' αυτά γράφεται οτι τα ελικόπτερα δεν έχουν αγοραστεί από εκεί, πουθενά όμως δεν γράφεται οτι αυτός είναι λόγος μη υποστήριξης....

Παράθεση από: ΝΕΜ
Για Tgeo:
Οπως επίσης και ο αγαπητός φίλος Tgeo. Το ελικόπτερο δεν το πήρε από τη ΝΕΜ.-

Εχω την εντύπωση οτι ο τρόπος γραφής της φράσης και χρησιμοποίόντας .- (τελία και παυλα) αυτό ακριβώς υπονοεί, και νομίζώ οτι την ίδια εντύπωση αποκόμισε και το μέλος pissas.

Όπως και να έχει δεν θέλω να σας κουράζω παραπάνω.
Θα προτιμούσα το θέμα "Παράπονα για ΝΕΜ hobby" να μείνει ώς έχει μιας και δεν είναι μια προσωπική αντιπαράθεση αλλα κατάθεση προσωπικής εμπιρείας σε συναλαγή με το συγκεκριμένο κατάστημα... ίσος σε κάποιους φανεί χρήσιμο.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Γιώργος Τσάμης


Τίτλος: Απ: Δίκαιη Μεταχείριση για όλα τα καταστήματα
Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Δευτέρα, 21 Μάρ 2011, 12:37:13
Αν αρχίσουμε να μπλέκουμε με υποδιαστολές και παύλες και "μου έδωσε αυτήν την εντύπωση" και δεν δεχόμαστε την ξεκάθαρη απάντηση (που ατυχώς διαγράφηκε) δεν θα βγάλουμε άκρη. Εγώ δεν αποκόμισα αυτήν την εντύπωση. Αν αρχίσουμε να μετράμε ορθογραφία, συντακτικό, τόνους κ.τ.λ. δεν πρόκειται να υπάρξει συνεννόηση.

Λάθη μπορεί να γίνουν, παρεξήγηση μπορεί να γίνει, δίνεται η δυνατότητα να ξεπερασθούν, αν υπάρχει βέβαια καλή διάθεση. Μην κολλάμε στην υποδιαστολή.

Αν δεν συναινέσεις για διαγραφή των μηνυμάτων σου δεν πρόκειται να γίνει. Δίνεις το όνομα σου και έχουν αφαιρεθεί κάποια σημεία. Ομως το θέμα ξεκίνησε (όχι απο σένα) σαν αντιπαράθεση και με λάθος τρόπο. Μην βλέπεις μόνο την δική σου συμμετοχή αλλού ήταν το πρόβλημα και λύθηκε.


Τίτλος: Απ: Δίκαιη Μεταχείριση για όλα τα καταστήματα
Αποστολή από: Tgeo στις Δευτέρα, 21 Μάρ 2011, 12:53:59
Για να μην σας κουράζω περετέρω, αν δεν υπάρχει κάποιο άλλο τεχνικό ή διαχειριστικό πρόβλημα θα ήθελα το θέμα να παραμείνει ώς έχει.

Προσωπικά δεν θα δώσω άλλη απάντηση ούτε θα διαγράψω-μεταβάλω ότι έχω γράψει, ας υπάρχει όμως ως απλή καταγραφή κάποιων παραπόνων.

Το ουσιαστικό για εμένα δεν είναι οι υποδιαστολές και οι παυλες, αλλα η ουσία των παραπόνων μου, τα οποία βασίζονται στην μονιμη έλειψη κωδικών και στην αδυναμία προσδιορισμού συγκεκριμένου χρονου παράδοσης.

Νομίζω οτι ήδη έχουμε ασχοληθεί όλοι μας παραπάνω απο όσο πρέπει.

Ευχαριστώ
Γιώργος Τσάμης


Τίτλος: Απ: Δίκαιη Μεταχείριση για όλα τα καταστήματα
Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Τρίτη, 22 Μάρ 2011, 12:10:59
Το θέμα παραμένει μετονομάστηκε όμως σε "Εντυπώσεις για NemHobby".