γεια σου φιλε μου..
Το ελικόπτερο είναι ένα μηχάνημα πολύ περίπλοκο τόσο στην ρύθμιση του όσο και στην οδήγηση του…. Ιδικά όμως στο πρώτο…
Είναι ένα μηχάνημα που πραγματικά δεν μπορούμε να το πάρουμε στα "χαλαρά" γιατί εκτός του ότι δεν θα πετάξει ποτέ σωστά , αλλά πολύ περισσότερο μπορεί να γίνει και επικίνδυνο…..
Θα σου πρότεινα να το πάρεις όπως είναι χωρίς να το σκαλίσεις άλλο , και μιας και είσαι από θεσ/νίκη να κάνεις μια Κυριακή πρωί μια βόλτα μέχρι το μοντελοδρόμιο στα γιαννιτσά....
Είμαι σίγουρος πως δεν θα το μετανιώσεις….
Φιλικά Θανάσης..
σωστα ολα αυτα. θα παω σε μοντελοδρομιο στο βελγιο.
απλως με τη μπουμα δεν ειχα ποτε προβληματα με κανενα ελικοπτερο αρα δεν αποκτησα ουτε και πειρα!
θα λυσω το προβλημα στην ουρα και θα ξαναπεταξω!
οχι οχι ενταξει! πρωτων δε πειραζει!
παντα κανω ελεγχο στα ηλεκτρονικα και στο μοτερ πριν πεταξω. μετα απο καθε τουμπα σταματαω για... αναθεωρηση.
ξερω καλα το μαθημα μου κυριε?
χιχι
φιλικα Georges
αληθεια, ειναι φυσικο να "τρικαρει" ο ιμαντας οταν γιρναω τον ελικα με το χερι και κραταω τον ελικα της ουρας ταυτοχρωνως? δεν ασκω και δυναμη σουπερ-μαν. αλλα μου φαινεται ελαφρως ευκολο. να τεντωσω πιο πολυ? θα σπασει?
μαλλον ειναι πιο ελαφρυς απ'οσω πρεπει και δε μπορει μετα απο ενα σημειο να "σεικωσει" ο ιμαντας την ουρα και "αφηνει". αλλα δε θα'πρεπε να ακουω κανα "κρ.κρκρ" οταν αρχιζει να γιρναει η ουρα?
αν δε μπορειτε να βοηθησετε δε πειραζει. θα προσπαθησω μονος... και στο κατω κατω, το πολυ να σπασει κανας ιμαντας η να παθει τιποτα η ιδη σπασμενη ουρα η οποια ειναι τωρα τεθωρακισμενη βεβαια. Την εκανα 'γω...!!! και δε τη βαρυνα και πολυ.
εντομεταξει μαλλον θα περασω στα αεροπλανα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ!!! στα αεροπλανα ειμαι πολυ καλητερος, οχι οτι δε θα με ξαναδειτε...
τσαο για τωρα και καλες πτησεις!