Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.502 μηνύματα σε 12.387 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 13:17:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 13:17:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από sakis art
    [Σήμερα στις 11:35]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 03:19]

    από tasospap
    [Τρίτη, 14 Μάι 2024, 20:04:09]

    από snoopy
    [Δευτέρα, 13 Μάι 2024, 08:35:43]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304502
    Σύνολο θεμάτων: 12387
    Online σήμερα: 50
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 36
    Συνολικά: 38
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Belt driven tail και βλακειες!!!  (Αναγνώστηκε 2688 φορές)
    titanaforce
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115

    What to do if you want, what to miss if you can...


    « στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 20:08:03 »

    Ρε παιδια, αυτη τη φορα εψαξα πριν ρωτησω. Σφραγισμένα χείλη
    ...αλλα...
    θα σκασω αν δε ρωτησω!

    το θερμικο μου, πριν λιγες μερες, εκανε μια βουτια στο κενο...
    και η ουρα λιγυσε. στραβωσε σε ενα σημειο. την ισωσα, την κολλισα, τι της λειπει?
    λοιπον, οχι πανικος! το ελικ. οταν του δινω γκαζακι (50% - 60%) περιστρεφετε.

    εξειγω...

    πρωτων μια πρωτη περιστροφη γινετε, ειναι σαν ο ελικας της ουρας να ειναι αδυναμος
    δευτερων οταν κατεβαζω γκαζι, η ουρα κανει σαν να παιρνει τα πανω της και περιστρεφετε αναποδα!

    δεν υπαρχει προβλημα με σερβο, γυρο...
    ολα δουλευουν.

    ξερει καποιος με τη σειρα που εδωσα (πρωτα σαν η ουρα να ειναι αδυναμη, δευτερων περιστρεφετε αναποδα οταν κατεβαζω γκαζι) να μου πει αν η ζωνη, ο ιμαντας ειναι πολυ χαλαρος η πολυ σφυχτος?

    δε ξερω πως χαλαρωνουν και σφυγκουν το ιμαντα Azn. ενι σαγκτζεστιονς?
    Καταγράφηκε

    Χαλλλαρα... (Θεσσαλονικιος)
    Η ζωη θελει διασκεδαση, ρισκο και... ΛΕΦΤΑ!!!
    30% nitro's too much

    Helis: Nitro Kestrel SE, .15 size engine, using 30% nitro
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 21:12:50 »

    Και από δώ κάποιος λείπει. . . . . . !!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    titanaforce
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115

    What to do if you want, what to miss if you can...


    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 21:28:38 »

    Και από δώ κάποιος λείπει. . . . . . !!

    χαχα Ανεση
    Καταγράφηκε

    Χαλλλαρα... (Θεσσαλονικιος)
    Η ζωη θελει διασκεδαση, ρισκο και... ΛΕΦΤΑ!!!
    30% nitro's too much

    Helis: Nitro Kestrel SE, .15 size engine, using 30% nitro
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 21:44:27 »

    o Wind αν δεν κανω λαθος.... κολησες την μπουμα ειπες? λολ ...
    βαλε μια καινουρια και ξαναπετα.... τα λες πολυ μπερδεμενα...! παντως αν εσπασε η μπουμα σιγουρα θα ειχες και αλλες ζημιες που ισως να μην την εχεις δει..!
    Καταγράφηκε
    ggeorge42
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 458



    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 22:07:23 »

    Πες μας που πετάς, να ερχόμαστε με πανοπλία!!!!
     Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
    (Ας με συγχωρούν όλοι οι ελικοπτεράδες, απλά δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό)
    Καταγράφηκε
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 22:37:55 »

    γεια σου φιλε μου..

    Το ελικόπτερο είναι ένα μηχάνημα πολύ περίπλοκο τόσο στην ρύθμιση του όσο  και στην οδήγηση του…. Ιδικά όμως στο πρώτο…

    Είναι ένα μηχάνημα που πραγματικά δεν μπορούμε να το πάρουμε στα "χαλαρά"  γιατί εκτός του ότι δεν θα πετάξει ποτέ σωστά , αλλά πολύ περισσότερο μπορεί να γίνει και επικίνδυνο…..

    Θα σου πρότεινα να το πάρεις όπως είναι χωρίς να το σκαλίσεις άλλο , και μιας και είσαι από θεσ/νίκη να κάνεις μια Κυριακή πρωί μια βόλτα μέχρι το μοντελοδρόμιο στα γιαννιτσά....

    Είμαι σίγουρος πως δεν θα το μετανιώσεις….

    Φιλικά Θανάσης..
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 22:48:17 »

    Θα σου πρότεινα να το πάρεις όπως είναι χωρίς να το σκαλίσεις άλλο , και μιας και είσαι από θεσ/νίκη να κάνεις μια Κυριακή πρωί μια βόλτα μέχρι το μοντελοδρόμιο στα γιαννιτσά....

    Θεσ/νίκη ? Βέλγιο μήπως καλύτερα ?
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 22:50:23 »

    πρωτων μια πρωτη περιστροφη γινετε, ειναι σαν ο ελικας της ουρας να ειναι αδυναμος
    δευτερων οταν κατεβαζω γκαζι, η ουρα κανει σαν να παιρνει τα πανω της και περιστρεφετε αναποδα!

     Azn. ενι σαγκτζεστιονς?

    Μπας και δίπλωσες ανάποδα τον ιμάντα μέσα στη μπόυμα ? Το είδαμε και αυτό.
    Καταγράφηκε
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 22:58:14 »

    Θα σου πρότεινα να το πάρεις όπως είναι χωρίς να το σκαλίσεις άλλο , και μιας και είσαι από θεσ/νίκη να κάνεις μια Κυριακή πρωί μια βόλτα μέχρι το μοντελοδρόμιο στα γιαννιτσά....

    Θεσ/νίκη ? Βέλγιο μήπως καλύτερα ?

    ούπς....... γραψε λάθος..

    κάτω στο μηνυμά του γράφει Θεσσαλονικιός .......και μπερδευτηκα... uglystupid2
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    titanaforce
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115

    What to do if you want, what to miss if you can...


    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 23:15:31 »

    Θα σου πρότεινα να το πάρεις όπως είναι χωρίς να το σκαλίσεις άλλο , και μιας και είσαι από θεσ/νίκη να κάνεις μια Κυριακή πρωί μια βόλτα μέχρι το μοντελοδρόμιο στα γιαννιτσά....

    Θεσ/νίκη ? Βέλγιο μήπως καλύτερα ?

    ούπς....... γραψε λάθος..

    κάτω στο μηνυμά του γράφει Θεσσαλονικιός .......και μπερδευτηκα... uglystupid2

    δε πειραζει.
    ειμαι θεσ/νικιος αλλα living in Belgium! xaxa
    Καταγράφηκε

    Χαλλλαρα... (Θεσσαλονικιος)
    Η ζωη θελει διασκεδαση, ρισκο και... ΛΕΦΤΑ!!!
    30% nitro's too much

    Helis: Nitro Kestrel SE, .15 size engine, using 30% nitro
    titanaforce
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 115

    What to do if you want, what to miss if you can...


    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 23:22:31 »

    γεια σου φιλε μου..

    Το ελικόπτερο είναι ένα μηχάνημα πολύ περίπλοκο τόσο στην ρύθμιση του όσο  και στην οδήγηση του…. Ιδικά όμως στο πρώτο…

    Είναι ένα μηχάνημα που πραγματικά δεν μπορούμε να το πάρουμε στα "χαλαρά"  γιατί εκτός του ότι δεν θα πετάξει ποτέ σωστά , αλλά πολύ περισσότερο μπορεί να γίνει και επικίνδυνο…..

    Θα σου πρότεινα να το πάρεις όπως είναι χωρίς να το σκαλίσεις άλλο , και μιας και είσαι από θεσ/νίκη να κάνεις μια Κυριακή πρωί μια βόλτα μέχρι το μοντελοδρόμιο στα γιαννιτσά....

    Είμαι σίγουρος πως δεν θα το μετανιώσεις….

    Φιλικά Θανάσης..


    σωστα ολα αυτα. θα παω σε μοντελοδρομιο στο βελγιο.
    απλως με τη μπουμα δεν ειχα ποτε προβληματα με κανενα ελικοπτερο αρα δεν αποκτησα ουτε και πειρα!
    θα λυσω το προβλημα στην ουρα και θα ξαναπεταξω!

    Πες μας που πετάς, να ερχόμαστε με πανοπλία!!!!
     Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
    (Ας με συγχωρούν όλοι οι ελικοπτεράδες, απλά δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό)

     Winkοχι οχι ενταξει! πρωτων δε πειραζει! Ανεση

    παντα κανω ελεγχο στα ηλεκτρονικα και στο μοτερ πριν πεταξω. μετα απο καθε τουμπα σταματαω για... αναθεωρηση.
    ξερω καλα το μαθημα μου κυριε?
    χιχι
    φιλικα Georges

    αληθεια, ειναι φυσικο να "τρικαρει" ο ιμαντας οταν γιρναω τον ελικα με το χερι και κραταω τον ελικα της ουρας ταυτοχρωνως? δεν ασκω και δυναμη σουπερ-μαν. αλλα μου φαινεται ελαφρως ευκολο. να τεντωσω πιο πολυ? θα σπασει?
    μαλλον ειναι πιο ελαφρυς απ'οσω πρεπει και δε μπορει μετα απο ενα σημειο να "σεικωσει" ο ιμαντας την ουρα και "αφηνει". αλλα δε θα'πρεπε να ακουω κανα "κρ.κρκρ" οταν αρχιζει να γιρναει η ουρα?

    αν δε μπορειτε να βοηθησετε δε πειραζει. θα προσπαθησω μονος... και στο κατω κατω, το πολυ να σπασει κανας ιμαντας η να παθει τιποτα η ιδη σπασμενη ουρα η οποια ειναι τωρα τεθωρακισμενη βεβαια. Την εκανα 'γω...!!! και δε τη βαρυνα και πολυ. Χαμόγελο

    εντομεταξει μαλλον θα περασω στα αεροπλανα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ!!! στα αεροπλανα ειμαι πολυ καλητερος, οχι οτι δε θα με ξαναδειτε...

    τσαο για τωρα και καλες πτησεις!
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 8 Μάι 2009, 23:34:18 από titanaforce » Καταγράφηκε

    Χαλλλαρα... (Θεσσαλονικιος)
    Η ζωη θελει διασκεδαση, ρισκο και... ΛΕΦΤΑ!!!
    30% nitro's too much

    Helis: Nitro Kestrel SE, .15 size engine, using 30% nitro
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Belt driven tail και βλακειες!!!
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.