Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 04:34:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 04:34:48

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 89
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 81
    Total: 81
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: May day  (Lu 833 fois)
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « le: Jeudi, 6 Avril 2023, 19:28:14 »

    Γειά σας φίλοι μου. Ερώτηση.... Αν για οποιοδήποτε λόγο ένα ελικόπτερο μείνει από ρεύμα στον δεκτι, τι θα συμβεί??? Θα  συνεχίσει π.χ. Να περνεις ύψος αν ήταν σε φάση ανόδου. η χάνοντας το ρεύμα στα Σέρβο του κυκλικού θα το κάνουν να χάσει ύψος...
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #1 le: Vendredi, 7 Avril 2023, 03:11:05 »

    Γειά σας φίλοι μου. Ερώτηση.... Αν για οποιοδήποτε λόγο ένα ελικόπτερο μείνει από ρεύμα στον δεκτι, τι θα συμβεί??? Θα  συνεχίσει π.χ. Να περνεις ύψος αν ήταν σε φάση ανόδου. η χάνοντας το ρεύμα στα Σέρβο του κυκλικού θα το κάνουν να χάσει ύψος...

    Ηλεκτροκίνητο ή με υγρό καύσιμο;
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #2 le: Vendredi, 7 Avril 2023, 10:26:28 »

    Λογικά αμα χάσεις ρέυμα απο τα σέρβο παύουν να εχουν δύναμη και πιο συγκεκριμένα τα δύο σέρβο που κατευθύνουν το swash plate μπροστά πίσω και αριστερά δεξια αλλα και συγχρόνος δίνοντας και βήμα μαζί  θα υποχωρήσουν προς ενα άγνωστο ουδέτερο σημείο που θα είναι λογικά με θετικό (λόγο της περιστροφής) βήμα στα πτερύγια του στροφείου αλλα όμως  χωρίς σωστό και επίπεδο swashplate για να αιωρηθεί με ασφαλεια το ελικόπτερο.Καμιά ελπίδα γενικά!
    Αμα χάσεις σήμα ειναι ανάλογα που θα σε πιάσει.... και ανάλογα που θα έχεις βάλει τα fail safe.Καμια ελπίδα γενικά.....αμα είναι 3D
    Μay day make my day πρωτομαγιά βοήθεια μας! Grin

    επί την ευκαιρία!


    Πιστεύεται ότι επιλέχθηκε το 1923 από τον Frederick Stanley Mockford, ανώτερο αξιωματικό ραδιοεκπομπών στο αεροδρόμιο του Croydon του Λονδίνου.
    Όπως μάλιστα αναφέρει το Oxford English Dictionary (OED) /αγγλικό λεξικό της Οξφόρδης:

    «Το Mayday, σύμφωνα με τους “The Times” της εποχής εκείνης, επιλέχθηκε κατά προτίμηση από το S.O.S. ”Λόγω της δυσκολίας του προαναφερόμενου Frederick Stanley Mockford, να διακρίνει μέσω τηλεφώνου, το γράμμα« S του S.O.S» ! οπότε είπε το γαλλικό m’aidez ή m’aider με αγγλική προφορά που ακούγεται σαν mayday/πρωτομαγιά και έτσι η 1η Μαίου/Πρωτομαγιά έγινε συμπτωματικά, συνώνυμη της έκκλησης βοηθείας ή S.O.S.

    « Dernière édition: Vendredi, 7 Avril 2023, 10:52:27 par ArgyrisGiannetakis » Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 62


    « Répondre #3 le: Vendredi, 7 Avril 2023, 13:14:21 »

    Γειά σας φίλοι μου. Ερώτηση.... Αν για οποιοδήποτε λόγο ένα ελικόπτερο μείνει από ρεύμα στον δεκτι, τι θα συμβεί??? Θα  συνεχίσει π.χ. Να περνεις ύψος αν ήταν σε φάση ανόδου. η χάνοντας το ρεύμα στα Σέρβο του κυκλικού θα το κάνουν να χάσει ύψος...

    καλησπερα φιλε flaperon
    Σε αυτη την ερωτηση δεν υπαρχει μια στανταρ απαντηση. Το μονο σιγουρο ειναι οτι το ελικοπτερο θα πεσει. Τ θεμα μας ειναι το πως.
    Αν ειναι ελικοπτερο με flybar, τα σερβο ειναι απ'ευθειας στον δεκτη. Αν λογω της ελλειψης τασης χαθει πρωτα η επαφη με τον πομπο τοτε θα μπει σε κατασταση failsafe και θα κανει ο,τι του εχεις ρυθμισει. Αν πεσει αποτομα η ταση κατω απο 3v πχ, και τα σερβο δεν εχουν πια δυναμη, με ο,τι αυτο συνεπαγεται
    Αν ειναι flybarless συνηθως η μοναδα μολις χασει επαφη με τον δεκτη, αλλα εχει καποια ταση να λειτουργησει, κραταει τα σερβο εκει που ηταν πριν χασει επαφη. Αυτο ισως οδηγησει σε μια πιο ηπια πτωση.
    Σε καθε περιπτωση αυτο που καθοριζει το ποσο καταστροφικη θα ειναι η πτωση ειναι το τι θα κανει το σερβο του γκαζιου. Με δεδομενο πως ο κινητηρας μας στην πτηση λειτουργει στο τερμα του ή πολυ κοντα σε αυτο, αν πεσουμε χωρις αυτο να αλλαξει, εχουμε chicken dance και δεν μενει τιποτα. Αν προλαβει απο καποιο failsafe ειτε να σβησει ο κινητηρας ή να παει στο ρελαντι μπορει και να γλιτωσουμε κατι.

    Journalisée

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « Répondre #4 le: Vendredi, 7 Avril 2023, 20:42:49 »

    Το ξέρω πως σε κάθε περίπτωση το χέλι δεν θα σωθεί. Απλά σκέφτομαι αν για οποιοδήποτε λόγω μείνεις από ρεύμα εντελώς! Πχ κόψει στοιχείο η μπαταρία η να καεί το regulator και μείνουν όλα νεκρά, θα πέσει η θα φύγει για το άγνωστο... Σε αεροπλάνο έβαζα πάντα διπλές μπαταρίες στο χέλι είναι πιο δισκολο.

    Αν και εγώ πιστεύω πως απ την στιγμή που τα Σέρβο θα μείνουν νεκρά, δεν θα μπορούν να κρατισουν τις μοίρες για να σινεχιζει να παίρνει ύψος.

    Αλά ήθελα και την γνώμη σας.
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    sttpod
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 62


    « Répondre #5 le: Vendredi, 7 Avril 2023, 21:35:09 »

    Δε θα κρατήσουν τίποτα. Και σίγουρα δε θα κρατήσουν σταθερό  το swashplate για να διατηρηθεί μια κάποια πορεία.
    Και επειδή κοιτώντας τα στοιχεία σου από το προφίλ σου μάλλον ξέρω ποιος είσαι, δυστυχώς έχεις πολύ πρόσφατη την εικόνα και το αποτέλεσμα ενός νεκρού σερβο
    Εγώ είμαι ο άλλος Δημητρης που γνώρισες εκείνη την ημερα🙂
    Journalisée

    Όμορφα μικρά πράγματα που πετάνε!
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 442



    « Répondre #6 le: Samedi, 8 Avril 2023, 07:02:49 »

    Οπός τα λες συνονόματε. Η αλήθεια είναι πως έχω πάθει μια φοβία. Όχι τόσο για την ζημιά που έγινε όσο για το τι θα μπορούσε να κάνει ένα νίτρο 90αρι ανεξέλεγκτο. Για να ξέρουν και οι υπόλοιποι, παρόλο που ελέγχω της κολλήσεις στα Σέρβο και βάζω και θερμοκολα εσωτερικά στο τριπλό καλοδιο. Πήγε και ξεκόλλησε το καλοδιο που πάει στο μοτέρ του Σέρβο στο elevator.
    Journalisée

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: May day
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.02 secondes avec 24 requêtes.