Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:26:09

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:26:09

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 37
    Total: 39
    Choix de thème

    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Modérateur: kolotoympas)  |  Fil de discussion: O Phoreas της UcanDrone
    Pages: 1 2 [3]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: O Phoreas της UcanDrone  (Lu 11725 fois)
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #30 le: Mardi, 2 Avril 2013, 18:34:56 »

    Eυχαριστούυυυυυυμεεεε!!!!


    News!
    To παν είναι να πετύχεις τον Απόστολο σε καλή μέρα!!! Αφού λοιπόν θα ξεμπροστιάσω ΟΛΗ την ομάδα, που νταξ... με μάθανε να πετάω, αλλά Δεν με έχουν πάει ΟΥΤΕ μια φορά σε πλαγιά!!!!  και ενώ παρακαλούσα λοιπόν να μου φτιάξει και έμενα μια πτέρυγα να έρθω και εγώ στην ΣΤΑΜΠ... λέω από μέσα μου.. δεν μπορεί ... έχω την πηγή της πτέρυγας και της πλαγιάς και εγώ Τίποτα?Huh? θα βρω κάποιο κουμπί...

    Έτσι λοιπόν άρχισα τα παρακαλετά (ξαναλέω είχε όρεξη...): Μιας και θα πάμε σε βουνό... και θα πετάτε όλοι και εγώ τίποτα... δε θα θελες να φτιάξουμε ένα Phorea για το event?Huh να σας παίρνω από ψηλά??
    (Να θυμίσω ότι παλεύαμε τόσους μήνες να χρησιμοποιήσουμε RF friendly υλικά, ελαφριά και δυνατά ταυτόχρονα)

    Μπαίνω στο ψητό... "Ρε αγορίνα μου... δεν μου φτιάχνεις ένα foul carbon Phorea να είναι κακιασμένος , μαύρος, παναλαφρος και Βουνίσιος???" ..... Φυσικά και γράφω ΑΦΟΥ το έκανε..

    Ελπίζω να καταφέρω να τον δοκιμάσω-στήσω πριν την ΣΤΑΜΠ...



    * Carbon_Phoreas3.jpg (82.15 Ko, 746x355 - vu 606 fois.)
    Journalisée
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #31 le: Samedi, 6 Avril 2013, 14:43:12 »

    Χαχαχχαχαχααααααα... εγώ φταίω που δέν πέταξες πλαγιά Αθηναίικια? Παραπονιάρη... στις 21 του Απρίλη θα το βγάλεις το άχτι σου...  Wink

    Ααααα... ο δικός μου Φορέας θα είναι "τούμπανο" για να ισοφαρήσω την ολοκαρβονική σου άτρακτο...  Cheesy

    Πλάκα πλάκα, ναί, σάν το carbon το άτιμο τίποτα δέν κάνει ίδια δουλειά σε θέματα ακαμψίας. Τώρα που δοκιμάζουμε διάφορες ατράκτους το καταλαβαίνω...
    Αλλά θα βρούμε τη "μυστική" συνταγή για να το αντικαθιστούμε χωρίς να χάνουμε και πολύ ακαμψία... θα τη βρούμε. Ήδη "σκαλίζονται" οι ιδέες...  Wink
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #32 le: Samedi, 6 Avril 2013, 17:54:48 »

    Μπράβο παιδιά, η δουλειά σας είναι σοβαρή και η παρουσίασή της επαγγελματική, όπως πρέπει!
    Και ο Φορέας, κούκλος!  Thumbs up
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #33 le: Samedi, 6 Avril 2013, 21:55:15 »

    Σε Ευχαριστούμε Νικόλα... όταν με το καλό ολοκληρωθεί, θα είναι όντως πολύ στιβαρό και όμορφο μοτοανεμόπτερο...  Χαμόγελο
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #34 le: Jeudi, 25 Avril 2013, 13:52:53 »

    Άλλη μια πτησούλα, με το υπέροχο groundstation του Απόστολου!! ο Phoreas στην εποξική πλεόν του μορφή.. και 560γρ ελαφρύτερος!! από τα Demo αδερφάκια του Έβγαλε τα δόντια του στον άνεμο και έδειξε τις thermal καταβολές του.



    Numbers we loved:

    Airspeed σε προσέγγιση 22kph, ground speed εκείνη την στιγμή 17kph!
    Μέση κατανάλωση 6,5Α @ 4s
    Max speed @ 21A, 81kph
    Cruise speed 42kph
    MAX ROLL Bank angle χωρις απώλεια ύψους: 42 μοίρες
    Βάρος πτήσης δοκιμής : 2535γρ
    πρόσθετος εξοπλισμός κατά την δοκιμή:
    -ΑPM 2,5+ Autopilot
    -onboard diversity telemetry RFD900
    -FPV Tx 400mw 5.8Ghz
    -FPV battery, 1100mah 3s
    -Go pro hero 2 cam
     
    Journalisée
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #35 le: Jeudi, 25 Avril 2013, 18:23:23 »

     Thumbs up
    Πολύ ωραία!
    Μια ερώτηση: κτά τη διάρκεια της εργασίας, θα μπορεί να ανιχνεύει τα θερμικά ώστε να ελαττώνει/σβήνει την ισχύ για περισσότερη οικονομία, ή δεν έχει δυνατότητες thermal πτήσης με όλο τον εξοπλισμό πάνω;
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #36 le: Jeudi, 25 Avril 2013, 21:42:37 »

    Γεια σου Νικόλα,

    και ναι και όχι!!  idiot2

    Λοιπόν, εδώ και 3-4 firmware, τα τζιμανια που γράφουν  τον κώδικα του APM (και εγώ μισή γραμμουλα) υποστηρίζει thermal hunting, εφόσον  υπάρχουν οι απαραίτητοι αισθητήρες από καιρό (airspeed, baro, temperature, κλπ) ΑΛΛΑ..  δεν γίνετε να κάνεις hunting, όταν έχεις δώσει συγκεκριμένο σχέδιο πτήσης π.χ. lawnmwner για χαρτογράφηση.

    Ετσι κάναμε ένα άλλο "τρικ" αφού βρήκαμε ακριβώς ταχύτητες αέρος σε ευθεία οριζόντια πτήση ΠΑΝΤΑ σε συνάρτηση του trim, βάρους κλπ. ρυθμίστηκε ο πιλότος έτσι ώστε να αυξομειώνει το ποσοστό γκαζιού με βάση το airspeed και την εναλλαγή θερμοκρασίας!   Ετσι με λίγα λόγια, εάν έχει εμπρόσθιο άνεμο και αρκετή εναλαγή θερμοκρασίας, να κλείνει γκάζι αφού διατηρεί το ύψος πτήσης του!
    Journalisée
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Répondre #37 le: Vendredi, 26 Avril 2013, 12:48:11 »

    Και την δική μου Καλημέρα έχετε κύριοι.

    Ναί, επιτέλους πλησιάζει γοργά στην ολοκλήρωσή του. Καταφέραμε μέσα στη βδομάδα να βγάλουμε και έτοιμη-ραμμένη άτρακτο μέσα απ'το καλούπι της...  Χαμόγελο
    Φωτό εδώ...  https://www.aeromodelling.gr/album/displayimage.php?album=524&pos=0

    Δέν είναι ακόμη βέβαια η τελική της μορφή σε κατανομή υφασμάτων, αναλογία ρητίνης κλπ, αλλά οι επόμενες πειραματικές θα στοχεύουν στο καλύτερο δυνατό.

    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.
    Journalisée

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #38 le: Vendredi, 26 Avril 2013, 17:51:14 »

    Γεια σου Νικόλα,

    ΑΛΛΑ..  δεν γίνετε να κάνεις hunting, όταν έχεις δώσει συγκεκριμένο σχέδιο πτήσης π.χ. lawnmwner για χαρτογράφηση.


    Κατάλαβα τί θες να πεις, αλλά δεν εννοούσα κυνήγι θερμικών. Αυτό που ήθελα να μάθω είναι όταν συναντήσει θερμικό αν μπορεί και να το εκμεταλλευτεί, οπότε στο δεύτερο σκέλος της απάντησής σου με καλύπτεις.
    Οπότε πχ όταν ο αισθητήρας βάριο ανιχνεύει άνοδο-δηλ είναι μέσα σε θερμικό- ενώ σύμφωνα με τα δεδομένα (ισχύς, γωνία πτήσης) θα έπρεπε το αεροπλάνο να εκτελεί Ευθεία Οριζόντια Πτήση, τότε το σύστημα δίνει εντολή μείωσης της ισχύος ή και σταμάτημα αυτής τελείως;
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #39 le: Vendredi, 26 Avril 2013, 19:36:36 »

    Ακριβώς  Thumbs up

    Μπορεί να κόψει εντελώς, ή ακόμη να δώσει και down για να "τρυπήσει". Το πιο δύσκολο, ήταν να εισάγουμε στο σύστημα την διαφορά μεγίστης πτήσης και μέγιστης απόστασης...
    Θεωρητικά αφού καταλαβαίνει τα θερμικά, την ταχύτητα και την φορά του ανέμου, μπορεί να κάθετε σαν χαρταετός για ώρες... αλλά δεν είχε κανένα νόημα, έπρεπε να καταγράψουμε πως τρυπάει ένας ανεμοπτερας -ανεμοπόρος και διανύει απόσταση.

    Παλι καλά, μπορεί να άφησα πρόσφατα-σχετικά τα πηδάλια του Τηλέμαχου, αλλά έχω back-up δυο φοβερούς ανεμοπόρους που με πλημμύρισαν με αυτή την ενστικτώδη κίνηση στα logs και feedαραμε το σκάφος .
    Journalisée
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #40 le: Vendredi, 26 Avril 2013, 20:44:53 »

    Ορισμένες φωτογραφίες του Phorea, αφού πέρασε από τα χεράκια όλης της ομάδας, έτοιμος για αποστολή!


    * phoreas_desk2.jpg (123.38 Ko, 690x568 - vu 351 fois.)
    Journalisée
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #41 le: Vendredi, 26 Avril 2013, 20:46:42 »

     Thumbs up Thumbs up


    * Phoreas_desk.jpg (110.28 Ko, 780x422 - vu 331 fois.)
    Journalisée
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #42 le: Vendredi, 26 Avril 2013, 20:57:00 »

     Ποοολύ άνεση


    * phoreas_desk3.jpg (120.52 Ko, 650x539 - vu 357 fois.)
    Journalisée
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #43 le: Vendredi, 26 Avril 2013, 21:02:50 »

    και φρεσκοβαμμένη η κοιλιά προτού κοπούν τα hatches


    * belly.jpg (85.49 Ko, 800x323 - vu 308 fois.)
    Journalisée
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #44 le: Jeudi, 2 Mai 2013, 15:40:23 »

    Μια πτήση ακόμη Με τον εκπληκτικό L1 Controller του τελευταίου Firmware (2.72) για τον APM 1,4 εως 2,5+
    Journalisée
    Pages: 1 2 [3]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Διάφορα  |  FPV (Modérateur: kolotoympas)  |  Fil de discussion: O Phoreas της UcanDrone
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 25 requêtes.