Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.425 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 05:21:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 05:21:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:51]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 13:05]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304425
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 90
    Συνολικά: 91
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: που μπορω να βρω καστορελαιο?  (Αναγνώστηκε 21777 φορές)
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 19 Μάι 2009, 13:43:20 »

    Ο GiannisX έχει το Aerosynth κάπου στα 12,00 ευρώ/λτ.
    Καταγράφηκε
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 674


    Playing some blues...


    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 19 Μάι 2009, 14:17:05 »

      Εννοειται και το aerosynth μπορει να χρησιμοποιησει κανεις Wink Απλα εκανα μια μικρη ερευνα αγορας για τα συγκεκριμενα δυο λιπαντικα σε καποια πρατηρια της Θεσσαλονικης Χαμόγελο
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 19 Μάι 2009, 15:06:21 από Κωστης » Καταγράφηκε

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 8 Ιούν 2009, 10:11:06 »

    Και το Castrol M και το Shell Advance Racing (ή Racing Advance δεν θυμάμαι καλά)  έχουν βάση το καστορέλαιο και περιέχουν πρόσθετα, τα οποία σίγουρα δεν θα βλάψουν τον μοντελιστικό κινητήρα, μάλλον θα τον προστατέψουν αφού γι' αυτό τον σκοπό έχουν προστεθεί.
    Προσωπικά χρησιμοποιώ το Castrol M, και όταν τελειώσει το στοκ μου θα πάρω το Shell.

    Ο Βλεσσιδης βρίσκεται:
    Στην Οδο Κατεχακη 13 και στα τηλ: 2106911733 και 2106984256
    Πολύ εξυπηρετικός και μοντελιστής οπότε καταλαβαίνει την "τρέλα" μας
    Μου είπε ότι στέλνει και δεματάκια για τους μακρινούς φίλους ! Thumbs up

    Αυτο είναι το  Shell  "Advance Racing M" 
    "Shell Advance Racing M is a castor oil based racing oil with synthetic components"
    http://www.motonational.com.au/product_details.php?pid=1139

    και ενα eshop¨
    http://elektronik.gr/eshop/index.php?main_page=product_info&cPath=1631_1728_1735&products_id=16127  13€/Λιτρο

    και ένας ακόμα,
    Ορφέως και Σπυρου Πάτση  Κος Τάσος  τηλ 2103458247  15€/Λιτρο


    * RACING_M.jpg (100.64 KB, 494x371 - εμφανίστηκε 1529 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 8 Ιούν 2009, 23:55:23 »

    Ειπα να δουλέψω λίγο με το extra παραπάνω λαδάκι και έχω όλο σβησίματα (ευτυχώς) κάτω.
    Τι στο καλό πάει στραβά?
    Εβαλα απο το shell 40gr σε 3,7 Lt(Tornado 10%)
    Kαι με το που βγάζω την μπουζόπιπα "μπρουυρρ"  και σβήσιμο καμμια δεκαριά  φορές αυτο  σε μια OS 56 alpha
    Αδειάζω το tank και βάζω σκετο καθαρό το Tornado (αλλο μπετόνι)  Ολα μια χαρά  Grin Grin idiot2
    Καμμια ιδέα κανείς ή τσάμπα κάνω πειράματα με τα λαδάκια!!!? οπότε να τα αφήσω ώς έχει το Καύσιμο και όχι με "σάλτσες"
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 9 Ιούν 2009, 00:49:54 από Geοrge » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 9 Ιούν 2009, 18:29:12 »

    Η ποσότητα που έβαλες είναι μικρή (ανεβάζει το λάδι σε +0,85%) για να είναι η αιτία.
    Βέβαια "ποτέ δεν λές ποτέ",  ίσως με το λίγο πρόσθετο λάδι η μηχανή να λειτουργεί πιό κρύα.
    Το ερώτημα είναι: τι παρατήρησες στις ψηλές στροφές;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 10 Ιούν 2009, 00:02:10 »

    Η ποσότητα που έβαλες είναι μικρή (ανεβάζει το λάδι σε +0,85%) για να είναι η αιτία.
    Βέβαια "ποτέ δεν λές ποτέ",  ίσως με το λίγο πρόσθετο λάδι η μηχανή να λειτουργεί πιό κρύα.
    Το ερώτημα είναι: τι παρατήρησες στις ψηλές στροφές;

    Σβήνει πάλι (πάντα χωρίς την μπουζόπιπα μιλώ) απλα ο χρόνος που μεσολαβεί μέχρι να σβήσει αλλάζει
    (κρατά 6 με 8 δευτερόλεπτα πιο πολύ)
    Τι να πώ υπάρχει πρόβλημα εάν είναι πολυκαιρισμένο το λιπαντικο που έβαλα ? έαν και έβαλα εσκεμένα λίγη ποσότητα μέσα
    Πάντως έτσι όπως είναι τώρα το καύσιμο μόνο για προσάναμα σε τζάκι κάνει

    Φιλικά Γιώργος

    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 10 Ιούν 2009, 08:43:42 »

    Δεν κατάλαβα τι εννοείς για τις ψηλες στροφές, η ερώτηση που έκανα είναι πως συμπεριφέρεται στο φουλ, πόσο ευαίσθητη είναι η βελόνα, αν ήθελε κλείσιμο ή άνοιγμα για να λειτουργήσει με το συγκεκριμένο καύσιμο, αν υπερθερμαίνεται κ.λ.π.

    Είπες ότι στο ρελαντί βγάζεις τη μπουζόπιπα και η μηχανή σβήνει σε μερικά δευτερόλεπτα. Ερώτηση: Πριν σβήσει ανεβάζει ξαφνικά λίγες στροφές; (το μίγμα του ρελαντί είναι πτωχό), ή οι στροφές πέφτουν συνεχώς έως ότου σβήσει; (το μίγμα του ρελαντί είναι πλούσιο).

    Αν στο ρελαντί σβήνει ρίχνοντας συνεχώς τις στροφές, (μόλις βγάλεις την μπουζόπιπα), σημαίνει ότι το μπουζί κρυώνει. Η θα βάλεις πιό θερμό μπουζί, ή θα ρυθμίσεις το μίγμα του ρελαντί, λίγο πιό πτωχό.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 10 Ιούν 2009, 09:37:03 »

       Γιώργο όταν έριξες το λάδι στο καύσιμο, το ανακάτεψες καλά πρώτα να σχηματιστεί ομοιογενές μίγμα? Δεν αποκλείεται να τράβηξε η τρόμπα από εκεί που είχε μαζευτεί λάδι ,που δεν είχε ανακατευτεί καλά ,με αποτέλεσμα να λαδώνει το μπουζί.
    Καταγράφηκε
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 10 Ιούν 2009, 09:42:59 »

    Λοιπόν
    Στο φουλ γκάζι μόλις βγάλω μπουζόπιπα σταδιακά σβήνει
    Στο ρελαντί ακριβώς το ίδιο πάλι σταδιακά σβήνει χωρίς υπερθέρμανση του κινητήρα και στις  2 περιπτώσεις
    Το μπουζί που έχω είναι αυτό για τετράχρονους   OS "F" δέν ξέρω και άλλη επιλογή (σε σύγκριση με τους 2Τ που έχεις 2-3 επιλογές
    Εκλεισα την μεγάλη βελόνα(μιση στροφή απο την 1.5 στροφή που ήθελε για να κλείσει τελείως)
    για  να δώ σε φουλ το γκάζι πως συμπεριφέρεται και μετά βγάζω μπουζόπιπα ,
    λοιπόν ανεβάζει στροφές ζεσταίνεται (με το θερμομετρο 88c απο 44) και σβήνει πάλι
    Ανοίγω την βελόνα στις αρχικές της (απο πλήρη κλειστή την πάω σε 2 στροφές ανοιχτή) ,
    αλλάζω το καύσιμο χωρίς τις προσθήκες και δουλεύει σωστά ! ούτε σβησίματα ούτε ζεστάματα( σε φουλ γκαζι 62c και ρελαντί 43c)
    Δεν μπορώ ποιό απλά να το μεταφέρω μέσα απο ένα γραπτό κείμενο αλλα όταν βάζω καύσιμο με extra λαδάκι είτε σφίξω ή οχι τις  βελόνες είτε θα αλλάξω το  μπουζί,  ο κινητήρας δέν δουλεύει σωστά λές και δέν το θέλει αυτού του τύπου λιπαντικού
    Ναι Κώστα "φραπόγαλο"  το έκανα και το πρώτο περίπου καύσιμο 2 με 3 sec αντλίας το πετω για να πάρει το μίγμα καθαρό

    Φιλικά
    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 10 Ιούν 2009, 09:55:05 »

        Κοίταξε το καύσιμο έχει εκτός από μεθανόλη λάδι και νίτρο και κάποια επιπλέον χημικά πρόσθετα. Επίσης και το λάδι που πρόσθεσες εκτός από καστορέλαιο που είναι η βάση σίγουρα έχει και άλλα πρόσθετα. Το θέμα είναι τώρα μήπως τα πρόσθετα του καυσίμμου και του λαδιού δεν "παντρεύονται" και αντιδρούν χημικά μεταξύ τους με αποτέλεσμα να γίνεται το καύσιμο αχταρμάς. Γνώμη μου είναι να δουλέψεις τον κινητήρα σου με το τορνέιντο το οποίο είναι πολύ καλό καύσιμο με καλής ποιότητας μεθανόλη και δεν χρειάζεσαι άλλα πρόσθετα. Ο κινητήρας σου είναι ο 56 fsa? 
    Καταγράφηκε
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 10 Ιούν 2009, 09:59:17 »

    Ναι αυτός ο καταπληκτικός 56αρης είναι
    Είπα να κάνω τις δοκιμές (σε πολύ μικρο ποσόστό όπως θα διάβασες απο τον Γιάννη +0.85%) για τώρα που καλοκαίριασε να δροσίζεται λίγο περισσότερο αλλα μάλλον τζίφος! τσάμπα κουράζω τον κινητηράκο
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 10 Ιούν 2009, 10:09:35 »

       Τον έχω κι εγώ αυτόν τον κινητήρα σε ένα δίμετρο cub. Με δεκαπεντάρι ελικοπτερικό coolpower τον δουλεύω και δεν έχει θέμα θερμοκρασίας.
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 10 Ιούν 2009, 10:53:08 »

    Δοκίμασα την ίδια μέρα τρία τεπόζιτα σε 90ρι Ε/Π ένα νεοεισερχόμενο στην ελληνική αγορά καύσιμο με 30% νίτρο και 20% λάδι.

    Η συμπεριφορά του καλή.

    Αλλά επειδή εγώ είμαι λίγο περίεργος με τους κινητήρες μου, αποφάσισα να προσθέσω κατάλληλη ποσότητα από το Aerosynth για ανεβάσω την περιεκτήκότητα του λαδιού από 20% στο 22%

    Οι λόγοι που το έκανα (με το δικό μου το φτωχό μυαλό πάντα) ήταν οι εξής  :
    - να αυξήσω την προστασία των μετάλλων του κινητήρα
    - να μειώσω την θερμοκρασία λειτουργίας τώρα το καλοκαίρι (δεν έκανα όμως μέτρηση με θερμόμετρο).
    - να μειώσω πιθανή προανάφλεξη του μίγματος
    - και το κυριώτερο να αποκτήσω πιο smooth λειτουργία σε συνθήκες hover.

    Πρόσθεσα στα 2,5 lt του καυσίμου της δοκιμής, την ποσότητα των 64 ml Aerosynth ακολουθώντας τις οδηγίες του βιβλίου του jkon.

    Χωρίς να πειράξω βελόνες, με σχεδόν ίδιο εξερχόμενο καπνό από την εξάτμιση.....τα πρώτα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά.

    Βασικά αυτό που ήθελα ήταν να μειώσω το γνωστό "γκανγκάνισμα" που έχουν οι δίχρονοι κινητήρες και το κατάφερα. Ο κινητήρας έγινε βελούδο στην λειτουργία του

    Στην περίπτωση του George, το πιο πιθανό είναι να μην είναι συμβατά τα προς ανάμιξη υγρά. Είναι γνωστό πως στα μηχανέλαια των κινητήρων των αυτοκινήτων απαγορεύεται να γίνει ανάμιξη των ορυκτέλειων με τα συνθετικά.
    Καταγράφηκε
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 10 Ιούν 2009, 11:51:16 »

    Εχω μια υπόνοια η συγκεκριμένη μηχανη OS 56FSa και όλες οι OS alpha σειρα (καινούργιες)
    δέν έχουν ξεθυμάστρα του περίσσιου λαδιού, αυτής  δηλαδή τις ποσότητας που μένει στην κασα ώστε να το πετά έξω,
     άλλα το στέλνει μέσω κάποιου αυλού στο καπάκι των βαλβίδων και μετά πάλι στον θάλαμο καυσης λέω μήπως με κάποιον τρόπο έτσι "μπλοκάρουν" οι χρόνοι των καύσεων τις μηχανής με αποτέλεσμα έτσι να σβήνει μετά την προσθήκη του λαδιού?
    Θα το δοκιμάσω το μείγμα και σε μιά OS MAX FS 91 SURPASS II  που έχω για να δώ συμπεριφορά με την κλασική ξεθυμάστρα!
    Και ένα τελευταίο πέιραμα που έκανα η μηχανή δέν σβήνει όταν δέν τις έχω επάνω την εξάτμιση !  Εκπληξη

    http://www.rcgroups.com/forums/attachment.php?attachmentid=1549940
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?p=7717004#post7717004



    * FSA_1122.jpg (27.81 KB, 345x373 - εμφανίστηκε 1304 φορές.)

    * FSA_1133.jpg (123.43 KB, 854x706 - εμφανίστηκε 1438 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 10 Ιούν 2009, 12:04:40 από Geοrge » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Τετάρτη, 10 Ιούν 2009, 12:50:32 »

    Εννοείς ότι δεν έχεις την σύνδεση με σωληνάκι εξάτμιση-δεξαμενή;
    Αυτό σημαίνει ότι το μίγμα σου γίνεται ξαφνικά πιό πτωχό, κάτι που (όπως προβλέπω) το χρειάζεται ο κινητήρας.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: που μπορω να βρω καστορελαιο?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.