Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 10:32:08 » |
|
Καλημέρα Με ρώτησαν φίλοι αν μπορώ να τους κόψω φτερά από φελιζολ. Οπότε μπορώ να "κόψω" για όποιον φίλο θέλει ότι σχήμα θέλει ( προφίλ ατράκτου - νομείς- -φτερό) σε ότι φελιζολ θέλει ,με όποια αεροτομή . Επίσης μπορώ κόψω σχήματα- αεροτομές, από σχεδία σε φωτοτυπίες, PDF, DXF , JPG κλπ. Μπορώ να κόψω χορδή μεχρι 1000 mm και το εκπέτασμα όσο χρειάζεται , χωρισμένο σε κομμάτια των 1100 mm.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
0 teo
|
|
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 10:35:43 » |
|
Ευτυχώς Γιάννη μου που μένεις μακρυά μου... αλλιώς θα σου είχα κάνει Αρμένικη βίζιτα εδώ και πολύ καιρό!!! Μπράβο για την προσφορά σου!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FrSky ACCST @ Spektrum-DX7 E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
|
|
|
BizGreece
|
|
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 12:43:06 » |
|
Γιαννη με πιο προγραμμα τα δουλεις το cnc
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 12:56:33 » |
|
χρησιμοποιώ το mach3 , το Anker Foamcutter και το devfuge foam
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
modeller2
|
|
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 13:03:22 » |
|
Η ποιοτητα κοπης του CNC του Γιαννη ειναι μπορω να πω παρα πολυ καλη μου εχει κοψει φτερα για ενα Sparrow και ξερω!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
0 teo
|
|
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 14:54:24 » |
|
Γιάννη μπορείς να κόψεις winglets; π.χ. ή
|
|
|
Καταγράφηκε
|
FrSky ACCST @ Spektrum-DX7 E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
|
|
|
BizGreece
|
|
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 16:59:34 » |
|
Εχω cnc foom και σαν προγραμμα οδηγησης εχω το desk cnc σκεφτομαι να ξεκνησω τις κοπες απο τελος οκτωβριου
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 18:14:22 » |
|
Γιάννη μπορείς να κόψεις winglets; π.χ. ή Τα winglets ειναι όσο δύσκολη υπόθεση ειναι να "κοψεις" ελλειπτική πτέρυγα Μια ελλειπτική πτερυγα πρεπει να την χωρίσεις σε πολλα μικρα κομμάτια για να βγει η έλλειψη , πράγμα δυσκολο . Οπότε η απάντηση ειναι οχι δεν μπορώ να κόψω winglets. Απ την αλλή αυτα που φαίνονται στις φώτο θα μπορούσαν να κοπουνσε 2 τμήματα, αλλά φαντάσου το κάθε ενα θα ηταν ευθεία και οχι καμπύλο . Δεν ξερω αν εγινα κατανοητός
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 20:22:14 » |
|
Για να ξέρω με ακρίβεια τα χαρακτηριστικά του φτερού χρειάζομαι τα παρακάτω.
Από την φώτο που δείχνει το δεξί τμήμα του φτερού θέλω τα εξής.
Τμήμα 1 Το R ( ρίζα του φτερού) σε χιλιοστά και αεροτομή το Τ ( το tip του φτερού ) σε χιλιοστά και αεροτομή το D οπισθόκληση τμήματος ημιπτερυγας σε χιλιοστά και το L εκπέτασμα τμήματος σε χιλιοστά. Washout της ρίζας του τμήματος αν υπάρχει.
τα ιδία για όσα τμήματα χρειάζονται .
|
|
|
|
DeltaMan
|
|
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 08:52:15 » |
|
Γιάννη, εδώ και χρόνια αναρωτιέμαι γιατί δέν ήσουν ο 1ος στην Ελλάδα που θα πρόσφερε αυτή την υπηρεσία... Μάλλον αυτό που λένε "το καλό πάντα αργεί" έχει ένα νόημα εδώ... Είναι μεγάλη χαρά να βλέπουμε τέτοιες κινήσεις στον τόπο μας απο ανθρώπους που γνωρίζουν και "είναι σωστοί". Σε ζηλεύω επίσης που έχεις τέτοιες διαστάσεις. 1 μέτρο ρίζα και 1,1 μ. εκπέτασμα κάθε τμήματος?! Μπορείς να κόψεις και ατράκτους απο μικρά ηλεκτρικά με τέτοιο Χ! Ουάου... Τα δικά μου αντίστοιχα είναι 58 εκ. και 90 εκ.! Εύγε φίλε και Καλή επιτυχία._
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 10:18:54 » |
|
Αποστόλη σε ευχαριστώ. Ίσως ναχεις δικιο. Αν δεν ηταν η οικονομική κρίση θα συνέχιζα να κόβω για μένα και φίλους . Αλλά πλέον δεν γίνεται .
Ναι η μηχανή είναι "χορταστική" , αν και πάντα θα θέλουμε "λίγο" μεγαλύτερη . Ναι μπορώ να βγάλω άτρακτο μονοκομαη μέχρι 1100mm. Για μεγαλύτερη την χωρίζω σε οσα κομμάτια χρειαστεί , χωρις πρόβλημα , αφού και το Y ειναι 900mm πχ η άτρακτος στις φωτο παρακάτω ειναι 1400 mm
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 11:21:04 » |
|
Γιάννη πιό πάνω είπες ότι είναι δύσκολη υπόθεση ειναι να "κοψεις" ελλειπτική πτέρυγα ! Η πτέρυγα της Ηο-229?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
DeltaMan
|
|
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 11:33:09 » |
|
ΟΚ, Γιάννη, στις ατράκτους θα συνεργαστούμε Σίγουρα._ Έπαθα πλάκα. Έχεις πολύ καλές δυνατότητες και Λογισμικά, εύγε!
Δημήτρη, κατά πάσα πιθανότητα θα μπορεί να σου βγάλει τα τμήματα των πτερύγων κατά τα οποία τα χείλη εκφυγής και προσβολής είναι ευθείες... Αλλά ας μας το απαντήσει ο ίδιος ο Γιάννης.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 15:47:29 » |
|
Αποστόλη οτι θες τα λέμε. Δημήτρη ο αποστόλης εχει δικιο . ΑΛλωστε έχει πολυ μεγάλη εμπειρία . Το φτερο θα βγει σε 2 μέρη η κάθε ημιπτέρυγα , εκεί που φαίνονται οι κόκκινες γραμμές στην φώτο. Στο δεύτερο και μικρότερο τμήμα το χείλος εκφυγής θα γίνει οπως φαίνεται , πάλι με κόκκινη γραμμή και μετά θα το διαμορφώσεις με το χέρι στην καμπύλη . το δύσκολο έιναι η άτρακτος αλλά δεν σε φοβάμαι . Εχεις ξανακάνει κάτι παρόμοιο
|
|
|
|
Δημήτρης Άρτα
|
|
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 17:38:48 » |
|
Όντως Γιάννη!Αλλά έχω τα σχέδια γι'αυτό!Και η πτέρυγα κόβεται ακριβώς σε 3 μέρη τώρα που είδα πάλι το σχέδιο,πάνω στα εσωτερικά φλάπς-εξωτερικά φλάπς και έλερονς...! Και όσο για το BV-215 με έχει ''γονατήσει''!Τα μισά λεφτά μου τα έφαγε η Τρόικα και τα άλλα μισά αυτό!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Πετάμε ?
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 18:31:30 » |
|
..............!Τα μισά λεφτά μου τα έφαγε η Τρόικα ............
κι εγω καμένος είμαι Αφου έχεις τα σχέδια φερτά κάποια στιγμή να το δούμε
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
borlex
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 48
|
|
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 19:49:13 » |
|
Δημήτρη το σχέδιο για τη Horten είναι τροποποίηση της έκδοσης PSS σε EDF? Ενδιαφέρομαι πάρα πολύ για το συγκεκριμένο και ψάχνομαι καιρό τώρα, αν καταλήξετε κάπου ενδιαφέρομαι κι εγώ, αν δε βρείτε λύση με την άτρακτο σωθήκαμε...αλλιώς semi scale!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
BizGreece
|
|
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 19 Σεπ 2012, 01:02:24 » |
|
εμενα παλι με προβληματιζει το ντυσιμο του φελιζολ με πιο υλικο μπορει να γινει ετσι ωστε να εχει υφη καλη και λιγο βαρος αλλα και ο χρωματισμος τους ετσι ωστε να φαινεται οταν πετα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 19 Σεπ 2012, 18:10:04 » |
|
είναι εύκολο να κοπεί το φτερό του horten . Οσο για την αεροτομή , ανάλογα για το αν θελουμε πυραυλάκι σαν του video η μια "μετριοπαθη" και περισσότερο scale πτέρυγα. Φυσικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η αεροτομή που εχουν τα σχέδιά σας .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
BizGreece
|
|
« Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 00:36:49 » |
|
εμενα παλι με προβληματιζει το ντυσιμο του φελιζολ με πιο υλικο μπορει να γινει ετσι ωστε να εχει υφη καλη και λιγο βαρος αλλα και ο χρωματισμος τους ετσι ωστε να φαινεται οταν πετα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
borlex
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 48
|
|
« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 01:47:25 » |
|
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQLoX47MxkNmpxD712rY4v4TBTCAXAqFUiYnz175XbbVoy0LetoΑυτή είναι η παραλλαγή που θα κάνω (με το καλό) βάφοντας τα ακροπτερύγια και την ουρά σκούρο κίτρινο. Προέχει το χαμηλό βάρος. Αν βρω UltraCot το ίδιο χρώμα τότε θα το ντυσω, αλλά εξαρτάται κι απο τι φελιζολ θα είναι. Προτεραιότητα σε αυτή τη φάση η εύρεση του σωστού σχεδίου για να είναι αξιόπλοο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
BizGreece
|
|
« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 01:53:50 » |
|
Πολυ ωραιο χρωμμα αλλα ισως να μην το βλεπεις στον αερα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 09:52:24 » |
|
εμενα παλι με προβληματιζει το ντυσιμο του φελιζολ με πιο υλικο μπορει να γινει ετσι ωστε να εχει υφη καλη και λιγο βαρος αλλα και ο χρωματισμος τους ετσι ωστε να φαινεται οταν πετα
Στο φελιζόλ το πολυ ελαφρύ είναι ο εχθρός της αντοχής. Μονο στην περίπτωση που δεν θα χρησιμοποιηθεί φελιζόλ αλλά EPP δεν τίθεται θεμα αντοχής ,αλλά για κάποιον λόγω που δεν ξέρω ποτε δεν εχω δει φτερό από EPP με σωστα αποτυπωμένη αεροτομή . Ισως το υλικό μετά το "κοψιμο" να αλλάζει ελαφρώς σχήμα. Στα φελιζολένια φτερά τα πραγματα είναι ευκολα. Αν δεν ενδιαφέρει η αντοχή στα χτυπήματα ,ουτε η αντοχή στον χρόνο , τότε το μονοκοτ είναι η λύση Αν τωρα θες το ελάχιστο βάρος , αντοχή στα χτυπήματα ( π.χ. στο βουνο) , αντοχή στον χρόνο και τέλεια βαμμένη επιφάνεια επιφάνεια ή λύση είναι, χείλος προσβολής από κέβλαρ και επικάλυψη με υαλούφασμα. Το ενδιάμεσο , ίσως ποιό εύκολο για τους περισσότερους από εμάς , είναι χείλος προσβολής από δοκαράκι πεύκου , επικάλυψη με μπάλσα ή καπλαμά και μετά ντύσιμο κατά τα γνωστά με μονοκοτ. Για τις φελιζολένιες ατράκτους τωρα τα πραγματα είναι απλα. Δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις Για αντοχή και καλη επιφάνεια το υαλούφασμα είναι μονόδρομος . ( πολυ δουλεια και αρκετό βάρος) Ο αλλος τρόπος ειναι επικάλυψη με αυτοκόλλητη ταινία , με ότι αυτό συνεπάγεται .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
DeltaMan
|
|
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 5 Οκτ 2012, 18:16:22 » |
|
Γιάννη καλησπέρα. Ανάρτησε σε παρακαλώ το μέιλ στο οποίο δέχεσαι "δουλειές" για το παρόν θέμα στο 1ο μήνυμα... Θέλω να σου στείλω ένα σχέδιο... DM
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 8 Αύγ 2014, 21:08:53 » |
|
Μπορειτε να μου πειτε ποιο ειναι το ιδανικο φελιζολ για κοπη φτερου; Το μπλε τυπο DOW (εξηλασμένη πολυστερίνη); το κλασσικο λευκο που ειναι και πιο ελαφρυ (διογκωμένη πολυστερίνη);
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Markhelis
|
|
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 8 Αύγ 2014, 21:18:34 » |
|
Το μπλέ DOW!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Stratigio
|
|
« Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 9 Αύγ 2014, 12:53:51 » |
|
FIBRAN
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιώργος Στρατάκης
|
|
|
DeltaMan
|
|
« Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 23 Αύγ 2014, 12:32:48 » |
|
Ποτέ δέν συνιστώ να είμαστε απόλυτοι στις απαντήσεις μας.
Κάθε υλικό ταιριάζει σε κάποια εφαρμογή περισσότερο απο ότι θα ταίριαζε σε μιά άλλη και τούμπαλην!
Διαφορές Fibran & Dow... Το 1ο είναι πιό πορώδες, πιό ελαφρύ κατ'όγκον και κατά συνέπεια θα συμπιεστεί περισσότερο σε υψηλή πίεση σε Vacuum εφαρμογές απο ότι το 2ο, που σημαίνει θα αλλάξει ελαφρώς το σχήμα του. Επίσης νομίζω ότι είναι πιό οικονομικό γιατί παράγεται εγχώρια. Σκέφτεσαι τί αποτέλεσμα θέλεις και διαλέγεις ανάλογα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
|
|
|
|