Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:43:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 19:43:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:33]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304514
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 23
    Συνολικά: 24
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κοπή φελιζόλ  (Αναγνώστηκε 12583 φορές)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 10:32:08 »

    Καλημέρα
    Με ρώτησαν φίλοι αν μπορώ να τους κόψω φτερά από φελιζολ.
    Οπότε μπορώ να "κόψω" για όποιον φίλο θέλει ότι σχήμα θέλει ( προφίλ ατράκτου - νομείς- -φτερό) σε ότι φελιζολ  θέλει ,με όποια αεροτομή .
    Επίσης μπορώ κόψω σχήματα- αεροτομές, από σχεδία σε φωτοτυπίες, PDF, DXF , JPG κλπ.
    Μπορώ να κόψω χορδή μεχρι 1000 mm και το εκπέτασμα όσο χρειάζεται , χωρισμένο σε κομμάτια των 1100 mm.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 575


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 10:35:43 »

    Ευτυχώς Γιάννη μου που μένεις μακρυά μου... αλλιώς θα σου είχα κάνει Αρμένικη βίζιτα εδώ και πολύ καιρό!!!
    Μπράβο για την προσφορά σου!
    Καταγράφηκε

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    BizGreece
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 634



    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 12:43:06 »

    Γιαννη με πιο προγραμμα τα δουλεις το cnc
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 12:56:33 »

    χρησιμοποιώ το mach3 , το Anker Foamcutter  και το devfuge foam
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 13:03:22 »

    Η ποιοτητα κοπης του CNC του Γιαννη ειναι μπορω να πω παρα
    πολυ καλη μου εχει κοψει φτερα για ενα Sparrow και ξερω!!
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 575


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 14:54:24 »

    Γιάννη μπορείς να κόψεις winglets;

    π.χ.


    ή



     
    Καταγράφηκε

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    BizGreece
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 634



    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 16:59:34 »

    Εχω cnc foom και σαν προγραμμα οδηγησης εχω το desk cnc
    σκεφτομαι να ξεκνησω τις κοπες απο τελος οκτωβριου
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 18:14:22 »

    Γιάννη μπορείς να κόψεις winglets;

    π.χ.


    ή



     

    Τα winglets ειναι  όσο δύσκολη υπόθεση ειναι να "κοψεις" ελλειπτική πτέρυγα
    Μια ελλειπτική πτερυγα πρεπει να την χωρίσεις σε πολλα μικρα κομμάτια για να βγει η έλλειψη , πράγμα δυσκολο . Οπότε η απάντηση ειναι οχι δεν μπορώ να κόψω winglets. Απ την αλλή αυτα που φαίνονται στις φώτο θα μπορούσαν  να κοπουνσε 2 τμήματα, αλλά φαντάσου το κάθε ενα θα ηταν ευθεία και οχι καμπύλο .
    Δεν ξερω αν εγινα κατανοητός  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 17 Σεπ 2012, 20:22:14 »

    Για να ξέρω με  ακρίβεια  τα χαρακτηριστικά του φτερού  χρειάζομαι  τα παρακάτω.

    Από την  φώτο που δείχνει το δεξί τμήμα του φτερού  θέλω  τα εξής.

    Τμήμα 1
    Το R ( ρίζα του φτερού) σε χιλιοστά και αεροτομή
    το Τ ( το tip του φτερού ) σε χιλιοστά και αεροτομή
    το D οπισθόκληση τμήματος ημιπτερυγας σε χιλιοστά
    και το L εκπέτασμα τμήματος σε χιλιοστά.
    Washout της ρίζας του τμήματος αν υπάρχει.

    τα ιδία για όσα τμήματα χρειάζονται .


    * ΦΤΕΡΟ.jpg (56.72 KB, 1083x311 - εμφανίστηκε 1638 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 08:52:15 »

    Γιάννη, εδώ και χρόνια αναρωτιέμαι γιατί δέν ήσουν ο 1ος στην Ελλάδα που θα πρόσφερε αυτή την υπηρεσία... Μάλλον αυτό που λένε "το καλό πάντα αργεί" έχει ένα νόημα εδώ...  Χαμόγελο

    Είναι μεγάλη χαρά να βλέπουμε τέτοιες κινήσεις στον τόπο μας απο ανθρώπους που γνωρίζουν και "είναι σωστοί". Σε ζηλεύω επίσης που έχεις τέτοιες διαστάσεις. 1 μέτρο ρίζα και 1,1 μ. εκπέτασμα κάθε τμήματος?! Μπορείς να κόψεις και ατράκτους απο μικρά ηλεκτρικά με τέτοιο Χ! Ουάου... Τα δικά μου αντίστοιχα είναι 58 εκ. και 90 εκ.!

    Εύγε φίλε και Καλή επιτυχία._
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 10:18:54 »

    Αποστόλη σε ευχαριστώ.
    Ίσως ναχεις δικιο. Αν δεν ηταν η οικονομική κρίση θα συνέχιζα να κόβω για μένα και φίλους  . Αλλά πλέον δεν γίνεται .

    Ναι η μηχανή είναι "χορταστική" , αν και πάντα θα θέλουμε "λίγο" μεγαλύτερη .
    Ναι μπορώ να βγάλω άτρακτο μονοκομαη μέχρι 1100mm.
     Για μεγαλύτερη την χωρίζω σε οσα κομμάτια χρειαστεί , χωρις πρόβλημα , αφού και το Y ειναι 900mm
    πχ η άτρακτος στις φωτο παρακάτω ειναι 1400 mm



    * P3220038.jpg (52.61 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 2173 φορές.)

    * P4100043.jpg (27.56 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 1755 φορές.)

    * P4100044.jpg (49.68 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 4143 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 11:21:04 »

    Γιάννη πιό πάνω είπες ότι είναι δύσκολη  υπόθεση ειναι να "κοψεις" ελλειπτική πτέρυγα !
    Η πτέρυγα της Ηο-229?

    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 11:33:09 »


    ΟΚ, Γιάννη, στις ατράκτους θα συνεργαστούμε Σίγουρα._ Έπαθα πλάκα. Έχεις πολύ καλές δυνατότητες και Λογισμικά, εύγε!

    Δημήτρη, κατά πάσα πιθανότητα θα μπορεί να σου βγάλει τα τμήματα των πτερύγων κατά τα οποία τα χείλη εκφυγής και προσβολής είναι ευθείες...
    Αλλά ας μας το απαντήσει ο ίδιος ο Γιάννης.
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 15:47:29 »

    Αποστόλη οτι θες τα λέμε. Χαμόγελο

    Δημήτρη ο αποστόλης εχει δικιο . ΑΛλωστε έχει πολυ μεγάλη εμπειρία .

    Το φτερο θα βγει σε 2 μέρη η κάθε ημιπτέρυγα , εκεί που φαίνονται οι κόκκινες γραμμές στην φώτο.
    Στο δεύτερο και μικρότερο τμήμα το χείλος εκφυγής θα γίνει οπως φαίνεται , πάλι με κόκκινη γραμμή και μετά θα το διαμορφώσεις με το χέρι στην καμπύλη .

    το δύσκολο έιναι η άτρακτος αλλά δεν σε φοβάμαι   Χαμόγελο. Εχεις ξανακάνει κάτι παρόμοιο


    * go-229.JPG (86.81 KB, 960x688 - εμφανίστηκε 1779 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 17:38:48 »

    Όντως Γιάννη!Αλλά έχω τα σχέδια γι'αυτό!Και η πτέρυγα κόβεται ακριβώς σε 3 μέρη τώρα που είδα πάλι το σχέδιο,πάνω στα εσωτερικά φλάπς-εξωτερικά φλάπς και έλερονς...!
    Και όσο για το BV-215 με έχει ''γονατήσει''!Τα μισά λεφτά μου τα έφαγε η Τρόικα και τα άλλα μισά αυτό!


    * DSCF1152 - Αντίγραφο.JPG (91.9 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 1934 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 18:31:30 »

    ..............!Τα μισά λεφτά μου τα έφαγε η Τρόικα ............


    κι εγω καμένος είμαι  Θυμός

    Αφου έχεις τα σχέδια φερτά κάποια στιγμή να το δούμε
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    borlex
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48



    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 19:49:13 »

    Δημήτρη το σχέδιο για τη Horten είναι τροποποίηση της έκδοσης PSS σε EDF? Ενδιαφέρομαι πάρα πολύ για το συγκεκριμένο και ψάχνομαι καιρό τώρα, αν καταλήξετε κάπου ενδιαφέρομαι κι εγώ, αν δε βρείτε λύση με την άτρακτο σωθήκαμε...αλλιώς semi scale!
    Καταγράφηκε
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 18 Σεπ 2012, 20:22:49 »

    Το έχω και αυτό το σχέδιο που λές,αλλά δεν διάβασα και καλά λόγια για την μετατροπή του σε EDF....!
    Έχω και το 2μετρο για 2 EDF ή 2 τουρμπίνες με αναλυτική κατασκευή και της ατράκτου!
    Φυσικά η κορυφή είναι αυτό http://www.wingsontheweb.com/ho229/index.php  αλλά τα μεταφορικά ...ξεσκίζουν!
    Υπάρχει και αυτή η λύση  http://www.nurfluegel-modelltechnik.de/Horten_IX/h9_v3_1zu8.html   αλλά δεν βρήκα ακόμα πως το παραγγέλνουν ......!
    Η κατασκευή του http://www.graefweb.de/horten_go_229_en.htm
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    BizGreece
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 634



    WWW
    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 19 Σεπ 2012, 01:02:24 »

    εμενα παλι με προβληματιζει το ντυσιμο του φελιζολ με πιο υλικο μπορει να γινει ετσι ωστε να εχει υφη καλη και λιγο βαρος
    αλλα και ο χρωματισμος τους ετσι ωστε να φαινεται οταν πετα
    Καταγράφηκε
    borlex
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48



    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 19 Σεπ 2012, 15:13:51 »

    http://vimeo.com/48194870


    .....
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 19 Σεπ 2012, 18:10:04 »

    είναι εύκολο να κοπεί το φτερό του horten .
    Οσο για την αεροτομή , ανάλογα για το αν θελουμε πυραυλάκι σαν του video  η μια "μετριοπαθη" και περισσότερο scale πτέρυγα.
    Φυσικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η αεροτομή που εχουν τα σχέδιά σας .
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    BizGreece
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 634



    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 00:36:49 »

    εμενα παλι με προβληματιζει το ντυσιμο του φελιζολ με πιο υλικο μπορει να γινει ετσι ωστε να εχει υφη καλη και λιγο βαρος
    αλλα και ο χρωματισμος τους ετσι ωστε να φαινεται οταν πετα
    Καταγράφηκε
    borlex
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48



    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 01:47:25 »

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQLoX47MxkNmpxD712rY4v4TBTCAXAqFUiYnz175XbbVoy0Leto
    Αυτή είναι η παραλλαγή που θα  κάνω (με το καλό)  βάφοντας τα ακροπτερύγια και την ουρά σκούρο κίτρινο. Προέχει το χαμηλό βάρος. Αν βρω UltraCot το ίδιο χρώμα τότε θα το ντυσω, αλλά εξαρτάται κι απο τι φελιζολ θα είναι.

    Προτεραιότητα σε αυτή τη φάση η εύρεση του σωστού σχεδίου για να είναι αξιόπλοο

    Καταγράφηκε
    BizGreece
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 634



    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 01:53:50 »

    Πολυ ωραιο χρωμμα αλλα ισως να μην το βλεπεις στον αερα
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 20 Σεπ 2012, 09:52:24 »

    εμενα παλι με προβληματιζει το ντυσιμο του φελιζολ με πιο υλικο μπορει να γινει ετσι ωστε να εχει υφη καλη και λιγο βαρος
    αλλα και ο χρωματισμος τους ετσι ωστε να φαινεται οταν πετα

    Στο φελιζόλ το πολυ ελαφρύ είναι ο εχθρός της αντοχής. Μονο στην περίπτωση που δεν θα χρησιμοποιηθεί φελιζόλ αλλά EPP δεν τίθεται θεμα αντοχής ,αλλά για κάποιον λόγω που δεν ξέρω ποτε δεν εχω δει φτερό από EPP με σωστα αποτυπωμένη αεροτομή . Ισως το υλικό μετά το "κοψιμο" να αλλάζει ελαφρώς σχήμα.
    Στα φελιζολένια φτερά τα πραγματα είναι ευκολα. Αν δεν ενδιαφέρει η αντοχή στα χτυπήματα ,ουτε η αντοχή στον χρόνο , τότε το μονοκοτ είναι η λύση
    Αν τωρα θες το ελάχιστο βάρος , αντοχή στα χτυπήματα ( π.χ. στο βουνο) , αντοχή στον χρόνο και   τέλεια  βαμμένη επιφάνεια επιφάνεια ή λύση είναι,  χείλος προσβολής από κέβλαρ και επικάλυψη με υαλούφασμα.
    Το ενδιάμεσο , ίσως ποιό εύκολο  για τους περισσότερους από εμάς , είναι χείλος προσβολής από δοκαράκι πεύκου , επικάλυψη με μπάλσα ή καπλαμά και μετά ντύσιμο κατά τα γνωστά με μονοκοτ.

    Για τις φελιζολένιες ατράκτους τωρα τα πραγματα είναι απλα.  Δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις  Sad
    Για αντοχή και καλη επιφάνεια το  υαλούφασμα είναι μονόδρομος . ( πολυ δουλεια και αρκετό βάρος)
    Ο αλλος τρόπος ειναι επικάλυψη  με αυτοκόλλητη ταινία , με ότι αυτό συνεπάγεται .
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 26 Σεπ 2012, 15:08:11 »

    Να προσθέσω τις πιο απλές οικονομικές και λιγότερο επικίνδυνες μεθόδους επικάλυψης του φελιζόλ

    με χαρτί και αραιωμένη Ατλακολ (καφέ χασαπόχαρτο, χαρτοταινία, φίλτρα καφέ, χαρτί επικάλυψης tissue κ.λ.π. )


    http://www.modelflight.regheath.com/mf137/workshop.htm

    με βερνίκι νερού πολυουρεθάνης (πατωμάτων) και χαρτί (όλα τα παραπάνω και συνδυασμός όπως χαρτί με ατλακολ και απο πάνω ένα χέρι βερνίκι)

    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=822103

    με το ίδιο βερνίκι και λεπτό υαλούφασμα

    http://www.srfc.org/Covering_with_WBPU.htm
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 5 Οκτ 2012, 18:16:22 »

    Γιάννη καλησπέρα.

    Ανάρτησε σε παρακαλώ το μέιλ στο οποίο δέχεσαι "δουλειές" για το παρόν θέμα στο 1ο μήνυμα... Θέλω να σου στείλω ένα σχέδιο...  Wink

    DM
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 8 Αύγ 2014, 21:08:53 »

    Μπορειτε να μου πειτε ποιο ειναι το ιδανικο φελιζολ για κοπη φτερου;
    Το μπλε τυπο DOW (εξηλασμένη πολυστερίνη);
    το κλασσικο λευκο που ειναι και πιο ελαφρυ (διογκωμένη πολυστερίνη);
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 8 Αύγ 2014, 21:18:34 »

    Το μπλέ DOW!!   Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 745



    « Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 9 Αύγ 2014, 12:53:51 »

    FIBRAN





     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Στρατάκης
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 23 Αύγ 2014, 12:32:48 »

    Ποτέ δέν συνιστώ να είμαστε απόλυτοι στις απαντήσεις μας.

    Κάθε υλικό ταιριάζει σε κάποια εφαρμογή περισσότερο απο ότι θα ταίριαζε σε μιά άλλη και τούμπαλην!

    Διαφορές Fibran & Dow... Το 1ο είναι πιό πορώδες, πιό ελαφρύ κατ'όγκον και κατά συνέπεια θα συμπιεστεί περισσότερο σε υψηλή πίεση σε Vacuum εφαρμογές απο ότι το 2ο, που σημαίνει θα αλλάξει ελαφρώς το σχήμα του. Επίσης νομίζω ότι είναι πιό οικονομικό γιατί παράγεται εγχώρια.
    Σκέφτεσαι τί αποτέλεσμα θέλεις και διαλέγεις ανάλογα... 
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Κοπή φελιζόλ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.