ILIASDJ
|
|
« στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2011, 19:03:12 » |
|
Καλησπερα σε ολους . Εβγαλα τον κλασικο βοσκο απο το Trex 600 και εβαλα ΟΜΙ FUEL MAGNET . Εχω μερικες αποριες : Τι παχος σωληνακι ( σιλικονη ) προτεινετε να χρησιμοποιησω .Το κλασικο χοντρουλι που βαζουμε και στις εξωτερικες συνδεσεις καυσιμου ή καποιο λεπτοτερο και πιο ευκαμπτο ; ΥΓ. Μεχρι τωρα το ελικοπτερο ειχε κανονικο σωληνακι ( σαν αυτο που βαζουμε στις εξωτερικες συνδεσεις ) και Header Tank και ποτε δεν δημιουργησε προβλημα . ΥΓ. Εχω ενα σωληνακι αρκετα λεπτο και πολυ πιο ευκαμπτο μαρκας HIROBO. Λετε να δοκιμασω αυτο ;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ What's up 6977808242
MINI TITAN E325 SE - T REX 500 ESP OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO T REX 700 NITRO - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2011, 19:12:24 » |
|
Κοιτα αρχικα πρέπει να χρησιμοποισεις κατι ευκαμπτο αλλα πρεπει να εχει και αντοχη..! ΓΙατ ο Ηιrobo δεν ξερω αλλα σιγουρα ξερω το Hayes που ειναι παρα πολυ καλο.. http://www.readyheli.com/HAYQ0249-Hayes-clunk-Line-4_p_33432.htmlΕπίσης επειδή ξερω οτι δεν εχεις YS καλο ειναι στο τελος της μέρας να γεμιζεις το τανκ μεχρι πανω για να βγάζει τα καυσαρια που κλεινονται μεσα στο τανκ... Αυτα αν μενουν μεσα τότε πολυ γρηγορα θα διαλυθει το σφουγγαρακι...!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΑdamHeli
|
|
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2011, 20:44:18 » |
|
Κοιτα αρχικα πρέπει να χρησιμοποισεις κατι ευκαμπτο αλλα πρεπει να εχει και αντοχη..! ΓΙατ ο Ηιrobo δεν ξερω αλλα σιγουρα ξερω το Hayes που ειναι παρα πολυ καλο.. http://www.readyheli.com/HAYQ0249-Hayes-clunk-Line-4_p_33432.htmlΕπίσης επειδή ξερω οτι δεν εχεις YS καλο ειναι στο τελος της μέρας να γεμιζεις το τανκ μεχρι πανω για να βγάζει τα καυσαρια που κλεινονται μεσα στο τανκ... Αυτα αν μενουν μεσα τότε πολυ γρηγορα θα διαλυθει το σφουγγαρακι...! δηλαδή ρε παύλο αυτή που δεν έχουνε ys θα πρέπει να βγάλουν κάρτα καυσαερίων??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
ΑdamHeli
|
|
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2011, 21:42:54 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ILIASDJ
|
|
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2011, 22:14:09 » |
|
Παιδια συγνωμη για την απουσια μου αλλα μου κρασαρε ο σκληρος στο μεγαλο Η/Υ και εχει γινει χαος .
αυτο με τα καυσαερια δεν το πολυκαταλαβα . Και επισης καθε δυο εβδομαδες θα αλλαζω σφουγγαρακι; Καλα , σοβαρα μιλατε ;;;;;;;;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ What's up 6977808242
MINI TITAN E325 SE - T REX 500 ESP OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO T REX 700 NITRO - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2011, 22:36:31 » |
|
Παιδια συγνωμη για την απουσια μου αλλα μου κρασαρε ο σκληρος στο μεγαλο Η/Υ και εχει γινει χαος .
αυτο με τα καυσαερια δεν το πολυκαταλαβα . Και επισης καθε δυο εβδομαδες θα αλλαζω σφουγγαρακι; Καλα , σοβαρα μιλατε ;;;;;;;;
ΟΧι θα κανεις οτι σου ειπα για να μην αλλαζεις καθε 2 εβδομαδες αλλα καθε 4-6 μηνες...! Στο τελος της μερας γεμιζεις το τανκ μεχρι πανω ωστε να πιεσει το καυσιμο τα καυσαερια να βγουνε εκτος του τανκ για να μην χαλανε το σφουγγαρι..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ILIASDJ
|
|
« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2011, 22:39:49 » |
|
Αν βγαζω το σωληνακι απο την εξατμιση δεν ειναι το ιδιο;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ What's up 6977808242
MINI TITAN E325 SE - T REX 500 ESP OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO T REX 700 NITRO - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2011, 22:46:20 » |
|
Αν βγαζω το σωληνακι απο την εξατμιση δεν ειναι το ιδιο;
Ακριβως πρεπει ομως να το βγαλεις αλλα και να το γεμιζεις μεχρι πανω...! Ετσι ωστε ν αφυουν το γρηγοροτερο..! Απο την αλλη μπορεις να αφηνεις το αφρολεξακι με καυσιμο να καλυπτεται και να μην εχεις θεμα.. Θα πειραματιστεις κια θα κανεις οτι σου αρεσει..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Annik
|
|
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2011, 22:49:16 » |
|
Αν χρησιμοποιεις πίεση απο την εξάτμιση θα πρέπει να γεμίζεις την δεξαμενή μετά απο κάθε πτήση(σχεδόν αμέσως),για να φεύγει το ζεστό καυσαέριο το οποίο και καταστρέφει το σφουγγαράκι.Επίσης στο τέλος της ημέρας να αφήνεις και λιγο καύσιμο να είναι πάντα βρεγμένο.Ετσι ίσως ανεβάσεις την διάρκεια ζωής του.Πάντως δεν θα στο πρότεινα αν έχεις muffler pressure ρε συ Λιάκο.Διαλύετε απο τα ζεστά καυσαέρια,γίνετε χάλια και παέι και φράζει το φίλτρο........
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ILIASDJ
|
|
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2011, 22:49:42 » |
|
Ε ρε τι παθαμε !!!!! Μαλλον ομως η λυση του να μενει λιγο καυσιμο στο tank ειναι η καλυτερη . Αντε και θα δουμε ......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ What's up 6977808242
MINI TITAN E325 SE - T REX 500 ESP OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO T REX 700 NITRO - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2011, 22:52:00 » |
|
Ε ρε τι παθαμε !!!!! Μαλλον ομως η λυση του να μενει λιγο καυσιμο στο tank ειναι η καλυτερη . Αντε και θα δουμε ......
ΦΙλε Λιακο η λυση εινα ΜΙΑ YS και ξερο ψωμι!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ILIASDJ
|
|
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2011, 23:07:57 » |
|
φδθηψυ σβ ισβιωβ Μαλλον στο επομενο Heli θα μπει YS . Να την δοκιμασουμε και αυτη .
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ What's up 6977808242
MINI TITAN E325 SE - T REX 500 ESP OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO T REX 700 NITRO - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
|
|
|
|
ILIASDJ
|
|
« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 5 Ιαν 2011, 23:17:12 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ What's up 6977808242
MINI TITAN E325 SE - T REX 500 ESP OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO T REX 700 NITRO - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
|
|
|
ΑdamHeli
|
|
« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 6 Ιαν 2011, 04:10:34 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 6 Ιαν 2011, 14:26:22 » |
|
.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 6 Ιαν 2011, 17:40:45 από ΝΙΚΟΣ »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ
|
|
« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 6 Ιαν 2011, 15:28:59 » |
|
.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 6 Ιαν 2011, 17:39:52 από ΝΙΚΟΣ »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 6 Ιαν 2011, 16:17:01 » |
|
Το σωστοτερο πιστευω ειναι να ''σφραγιζεις'' την ροη καυσημου...δηλαδη εφοσον την στεγνωσεις την μηχανη απο καυσημο γυρνας την φανα μεχρι το πιστονι να φτασει στο ανω νεκρο σημειο οπου σφραγιζεις ετσι τις θυριδες εξαγωγης.Μετα κλεινοντας και την εξατμιση με μια ταπα στο τελικο σωληνακι κρατας ''σφραγισμενο το ολο θεμα κινητηρα-ντεποζητο-αερα χωρις να περναει φρεσκος αερας απο μεσα.Ετσι μεγαλωνεις τον χρονο ζωης απο το σωληνακι το οποιο δεν λιωνει καθε τοσο.
Μαλλον δεν ειδες τον τιτλο οπου εινια ΟΜΙ FUEL MAGNET.. Με αυτα που λες δεν προστατευεις το σφουγγαρακι αλλα ισα ισα αποθηκευεις τα καυσαερια στο τανκ και κανεις κακο..! Α ρε προβλήματα που έχουν τα νίτρο!! Για σωληνάκι ξεκίνησε να αλλάξει ο Ηλίας και στο τέλος τον βλέπω να αλλάζει μηχανή (YS)!! Ωραία βοήθεια του προσφέρετε να τον βάζετε στην πρίζα!! αχχα πες τα ρε Μαρκο περνεις ενα ηλεκτρικο 12cello και τελος..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΑdamHeli
|
|
« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 6 Ιαν 2011, 16:38:17 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
spiros pap.
|
|
« Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 6 Ιαν 2011, 18:25:56 » |
|
λες φιλε μου να το επιρεαζει τοσο πολυ το μικρο τανκ εναν κινητηρα 90αρη που αμα το στροφειο σου δουλευει στις 1950 rpm και εσενα σικωνει!!!!!! ηλια ασε τα σφουγκαρακια για να εισαι ισιχος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
logo 500 se. jr 9303
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 6 Ιαν 2011, 19:16:10 » |
|
λες φιλε μου να το επιρεαζει τοσο πολυ το μικρο τανκ εναν κινητηρα 90αρη που αμα το στροφειο σου δουλευει στις 1950 rpm και εσενα σικωνει!!!!!! ηλια ασε τα σφουγκαρακια για να εισαι ισιχος μην το λες, αν σκεφτεις οταν εχεις header ανεβαζεις τις πιθανοτητες να παθεις ζημια διοτι εχεις 2 σωληνακια να ελεγχεις.. Και οποιοδηποτε και να παθει ζημια ειναι βεβαιο οτι θα δημιουργησει προβλημα.. ΓΙατι ακομα και του main tank να ειναι θα αδιασει τοσο γρηγορα το header που δεν θα προλαβεις να το δεις..! Οποτε παλι ησυχος δεν θα εισαι...! Για εμενα απο τοτε που εβαλα σφουγγαρι ησχυχασα...! Καλα ειναι να μην ακουσεις κανεναν να δοκιμασεις και τους 2 τροπους και αποφασιζεις εσυ..! Οσο για το βαρος δεν ειναι το τρομερο αλλα παιζει και αυτο ρολο..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΑdamHeli
|
|
« Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 6 Ιαν 2011, 19:31:56 » |
|
λες φιλε μου να το επιρεαζει τοσο πολυ το μικρο τανκ εναν κινητηρα 90αρη που αμα το στροφειο σου δουλευει στις 1950 rpm και εσενα σικωνει!!!!!! ηλια ασε τα σφουγκαρακια για να εισαι ισιχος μην το λες, αν σκεφτεις οταν εχεις header ανεβαζεις τις πιθανοτητες να παθεις ζημια διοτι εχεις 2 σωληνακια να ελεγχεις.. Και οποιοδηποτε και να παθει ζημια ειναι βεβαιο οτι θα δημιουργησει προβλημα.. ΓΙατι ακομα και του main tank να ειναι θα αδιασει τοσο γρηγορα το header που δεν θα προλαβεις να το δεις..! Οποτε παλι ησυχος δεν θα εισαι...! Για εμενα απο τοτε που εβαλα σφουγγαρι ησχυχασα...! Καλα ειναι να μην ακουσεις κανεναν να δοκιμασεις και τους 2 τροπους και αποφασιζεις εσυ..! Οσο για το βαρος δεν ειναι το τρομερο αλλα παιζει και αυτο ρολο..! ακριβώς έτσι είναι όπως τα λέει ο παύλος+1000000
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ILIASDJ
|
|
« Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 6 Ιαν 2011, 21:44:53 » |
|
Παιδια , προς το παρον εχω ηδη βαλει το OMI στο ντεποζιτο του 600. Οποτε τωρα δεν το βγαζω γιατι βαριεμαι .Θα το δοκιμασω και βλεποντας και κανοντας . Ουτος ή αλλος υπαρχει και το Header Tank αν κατι δεν μ αρεσει . Ευχαριστω πολυ ολους σας ...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ What's up 6977808242
MINI TITAN E325 SE - T REX 500 ESP OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO T REX 700 NITRO - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
|
|
|
|
ΑdamHeli
|
|
« Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 11 Ιαν 2011, 12:02:51 » |
|
αν έχεις μοτέρ OS και παίρνεις πίεση από την εξάτμιση έχεις μια διαδικασία του τύπου ότι θα πρέπει να γεμίζεις το τεπόζιτο με καύσιμο μετά την πτήση για να φεύγουν τα καυσαέρια γιατί αλλιώς καταστρέφεται το σφουγγάρι,αν έχεις YS δεν υπάρχει πρόβλημα....όσο για το ΟΜΙ ELD FUEL MAGNET είναι το ίδιο πράγμα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
MakisRC
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 69
|
|
« Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 11 Ιαν 2011, 12:11:48 » |
|
ELD = Every Last Drop τώρα το βρήκα αυτό. Ναι διάβασα τα προβληματα με τον OS. Απλά ήλπιζα ότι το διαφορετικό χρώμα στο σφουγγαράκι σημαίνει και διαφορετικό υλικό.και ίσως μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στα καυσαέρια. Ευχαριστώ http://www.readyheli.com/71531000-OS-Bubbleless-Fuel-Tank-Clunk-Weight_p_32069.html αυτό το έχει χρησιμοποιήσεις κανένας?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ILIASDJ
|
|
« Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 11 Ιαν 2011, 12:14:35 » |
|
Και γω πιστευω οτι ειναι το ιδιο πραγμα . Ισως και να εχει μια μικρη διαφορα στο σφουγγαρακι , ποιος ξερει . Εγω εβαλα τις Quick UK στο 600 και πεταξα κανα δυο φορες . Την πρωτη , επειδη ειχα λιγο πιο πλουσιο τον κινητηρα και ειχα συνηθισει τους χρονους του Header Tank μου εσβησε στον αερα αλλα ολα καλα . Φοβερο Auto γιατι ημουν και ψηλα . Τωρα το εχω με καυσιμο στο ντεποζιτο τοσο ωστε να σκεπαζει το OMI , αφου πρωτα το ξαναγεμισα μετα απο την πτηση μεχρι επανω για να φυγουν τα καυσαερια . Η πορεια θα δειξει .....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΝΕΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ What's up 6977808242
MINI TITAN E325 SE - T REX 500 ESP OUTRAGE VELOCITY 50 - HIROBO SDX 50 NITRO T REX 700 NITRO - AURORA AVANT Nitro - LOGO 600 3D
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 11 Ιαν 2011, 14:08:51 » |
|
Αυτο δεν ειναι τπτ αλλο απο εναν απλο βοσκο...! δεν εχει καμια σχεση με σφουγγαρακι... ΑΠλα σπαει τις φυσσαλιδες..! Οσο για το αλλο ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα απλα αλλη ποιοτητα...!!! και το ELD ειναι μαρκετινγ..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 17 Ιαν 2011, 10:15:50 » |
|
Ο κυριώτερος λόγος που δεν χρησιμοποίησα ποτέ μου το ΟΜΙ-fuel magnet είναι επειδή μετά από κάποιο χρονικό διάστημα αρχίζει και "λιώνει". Θεωρώ πως προσθέτει περιττή πολυπλοκότητα, αύξηση κόστος συντήρησης και στην δική μου περίπτωση το Header tank εκτός το ότι λειτουργούσε, μου πρόσθετε και χρόνο πτήσης (πρόγραμμα F3C/FAI). Μού έφτανε που κατά διαστήματα έπρεπε να αλλάζω το clunk line του τεπόζιτου του Ε/Π. Πρόσφατα για τις ανάγκες του Gasser Ε/Π, χρησιμοποίησα ένα της Robbe με τσόχινη επένδυση. https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=19109.msg155289;topicseen#newTo ίδιο υλικό κυκλοφορεί (όπως το βλέπω εγώ) και από την OS. Στην περίπτωσή μου λειτούργησε σαν σφουγγαρίστρα με ιδιότητα long life.
|
|
|
|
|