Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.419 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 14:12:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 14:12:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:11]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 13:05]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304419
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 95
    Συνολικά: 99
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 12 13 14 [15]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Slowstick και E-Starter. Τα εκπαιδευτικά της GWS  (Αναγνώστηκε 66414 φορές)
    key40
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 36


    « Απάντηση #210 στις: Παρασκευή, 11 Ιαν 2008, 15:44:27 »

    Αγαπητοί φίλοι,

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις (και εμπειρίες σας). Πάντως θεωρώ ότι δεν είναι εύκολο όπως είπα
    να βρείς έστω και 6-7 μέτρα ίσιο διάδρομο για να το απογειώσεις εδώ στην Αθήνα,εκτός αν πηγαίνεις σε
    μοντελοδρόμιο(αλλά με slowstick!!!).
    Ενώ με το Easy Star μπορείς να ξεκινήσεις τις πτήσεις σου σε ένα μεγάλο χωράφι από τα λίγα που έμειναν
    στην Αττική με ανώμαλο βεβαίως έδαφος χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψεις 20-30 ευρώ σε σπασμένες προπέλες
    και μοτέρ.
    Οσο για την τιμή, πράγματι το slowstick είναι φθηνό αλλά εγώ όταν έλεγα για διπλή τιμή εννοούσα
    το Easy-Star που επειδή είναι πραγματικά  άθραυστο πουλιέται ακριβά.
    Καταγράφηκε

    Λύκοι θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν πρόβατα !
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #211 στις: Κυριακή, 13 Ιαν 2008, 23:48:00 »

    Απορώ πως τα καταφέρνετε να σπάτε τόσες έλικες, συνηθίζεται να κόβουμε τον κινητήρα στην προσγείωση.

    Το Slowstick είναι μια χαρά για ότι έχει σχεδιαστεί και έχει άριστη σχέση τιμής/ απόδοση. Ανταλλακτικά για μοτέρ είχε παλιότερα εύρισκες εύκολα, πάρα πολλά είχε ο Σ. Κουτσός, πιθανώς να μην έχει φέρει λόγω της μετακόμισης, υπάρχει όμως και η τάση προς brushless.

    key40 ποιό απο τα δύο (Slowstick, Easystar) έχεις πετάξει και πόσες φορές;

    Με τα λεγόμενα σου βγάζεις άχρηστο όχι μόνο το Slowstick αλλά όλα με σύστημα προσγείωσης. Η έλλειψη συστήματος προσγείωσης του EasyStar είναι και μειονέκτημα, αλλού πλεονέκτημα.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    santos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 553


    « Απάντηση #212 στις: Δευτέρα, 14 Ιαν 2008, 10:54:41 »

    Για GWS αεροπλάνα και ανταλλακτικά δείτε εδώ:

    http://www.hobbybox.gr/products1.php?lang=1&wh=1&the1id=1&the2id=18&theid=18&open1=1&open2=18&page=1

    HOBBY BOX
    Καταγράφηκε
    key40
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 36


    « Απάντηση #213 στις: Δευτέρα, 14 Ιαν 2008, 12:11:30 »

    Το πρόβλημα δεν είναι στην προσγείωση αλλά στην απογείωση όπου ο κινητήρας είναι στο φούλ, και
    το slowstick σε ανώμαλο έδαφος χάνει την ισοροπία του και ανατρέπεται.Όποτε προσπάθησα δε να το
    πετάξω  με το χέρι, είχα  100% σπάσιμο προπέλας και 50% σπάσιμο γραναζιού στο gearbox.
    Αλήθεια ξέρετε πόσο δυσεύρετα είναι τα γρανάζια αυτα στην Ελλάδα και πόσο πουλιούνται?
    2,5 ευρώ και πρέπει να είσαι και ευχαριστημένος αν το βρείς, διαφορετικά πάς για ολόκληρο gearbox που κάνει
    (στην Ελλάδα πάντα) 16-20 ευρώ.
    Από την μικρή μου εμπειρία με το συγκεκριμένο μοντέλο θεωρώ ότι είναι ένας prop killer!(συγνώμη για την έκφραση)
    και δεν τολμάω πλέον να το απογειώσω χωρίς prop saver.Λόγω της μεγάλης επιφάνειας των φτερών όσο μεγαλύτερη
    ώθηση δώσεις τόσο περισσότερο ανυψώνεται καθέτως κάτι που δεν διορθώνεται εύκολα από το αδύναμο μοτέρ.Επίσης
    λόγω του φθηνού της κατασκευής του, το μοτέρ είναι εντελώς εκτεθειμένο και αυτό σημαίνει έυκολο σπάσιμο του
    γραναζιού ή στράβωμα του άξονα όπως προανέφερα.
    Συμφωνώ ότι άπαξ και απογειωθεί είναι πολύ εύκολο στην πτήση του και συγχωρεί πολλά λάθη, αλλά το θέμα είναι
    πώς πάει εκεί πάνω?

    Ευχαριστώ για τα σχόλια σας και συνεχίζω την προσπάθεια (αφού προμηθευτώ πρώτα ανταλλακτικά)


    Φιλικά
    Key40


    Gears βρήκα στο ΗΟΒΒΥΒΟΧ.Ευχαριστώ santos

     
    Καταγράφηκε

    Λύκοι θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν πρόβατα !
    Lemon!
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 377



    WWW
    « Απάντηση #214 στις: Δευτέρα, 14 Ιαν 2008, 12:41:13 »

    Καλημερα! Απο τα λεγόμενα σου μαλλον φαινετε να υπάρχει κακό ζύγισμα του μοντελου,και να σου εχει βγει πισόβαρο.
    Προσπαθησε να φερεις τη μπαταρια μπροστα,κατω απο το μοτερ η περιπου μπροστα πριν απο τα φτερα.
    Αυτο βοηθαει και στην περιπτωση που θελουμε να πεταξουμε κ με αερα.
    Το slowstic θελει πτήσεις σε συνθήκες κάλμας,εως άπνοιας για να πεταξει στρωτα.
    ακομη και ενα αερακι (κοντρα 1 μποφορ) δινει πολύ UP στο μοντελο.
    Τοτε πρεπει να το να πετας με down trim στο elevator,
    και να διωρθωνεις οποτε χρειάζετε.
    Εκτος αν εχει γινει καποιο λαθος κατα την κατασκευη και δεν τριμαρει καλα το elevetator,με αποτελεσμα να κανει συνεχεια up! (αυτο φαινετε oπτικα στην θεση ηρεμιας (0) των σερβο,απο την κλιση του elevator).
    Υπόψιν οτι αν εχεις αλλάξει gear με μικροτερο λογο μειωσης,τοτε η προπελα 11χ8 θα κουραζει πολυ το μοτερ με αποτελεσμα λιγοτερες στροφες,και μειωμενη αποδωση που οδηγει σε στολαρισματα.
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Λεμονής
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #215 στις: Τρίτη, 15 Ιαν 2008, 07:42:07 »

    Το Slowstick απογειώνεται πανεύκολα από το χέρι με ένα απλό σπρώξιμο αντίθετα από την φορά του ανέμου (καλό είναι να είναι ελάχιστος), με λίγη σχετικά δύναμη και χωρίς τρέξιμο. Δες το Απογείωση & Προσγείωση στο βιβλίο του Γιάννη Κωνσταντακάτου.

    Ο κινητήρας του Slowstick δεν έχει την δύναμη το το τραβήξει με μεγάλη γωνία ανόδου, γι αυτό σου κάνει stall. Δες το κέντρο βάρους του και την θέση των τροχών, μου κάνει εντύπωση που λές οτι ανατρέπεται εύκολα στην απογείωση. Με δυνατό αέρα ναι, με τη δύναμη του κινητήρα του όχι τόσο εύκολα.

    Η σωστή ρύθμιση του trim σε αυτά τα μοντέλα είναι να παίρνουν μια μικρή άνοδο ανεβάζοντας τις στροφές.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    key40
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 36


    « Απάντηση #216 στις: Τρίτη, 15 Ιαν 2008, 10:32:20 »

    Ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες!

    Key40
    Καταγράφηκε

    Λύκοι θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν πρόβατα !
    NAVIGATOR
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « Απάντηση #217 στις: Κυριακή, 10 Φεβ 2008, 22:21:48 »

    Καλησπερα!Αυτές τις μερες αγορασα το slow stick της gws και εχω δυο αποριες στην κατασκευη του!σκεφτομαι να βαλω μπαταρια li-po με 3cells στα 1300mAh θα υπαρχει προβλημα να την χρησιμοποιησω με τον κινητηρα που εχει (EPS-400D)?
    και δευτερον το battery mount θα μπει πριν η μετα το wing main landing gear?
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #218 στις: Κυριακή, 10 Φεβ 2008, 22:29:37 »

    για την μπαταρια αυτο που θα σου πω ειναι ποτε μην βαλεις φουλ γκαζι ή προσπαθησε να παιζεις μεχρι τα 3/4 ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ γιατι το μοτερακι δεν θα αντεξει πολυ. Να βαλεις speed control για lipo αλλιως να παιζεις με χρονομετρο για να μην χαλασεις την μπαταρια σε περιπτωση που παισει κατω απο τα 9 βολτ
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #219 στις: Κυριακή, 10 Φεβ 2008, 23:11:52 »

    και δευτερον το battery mount θα μπει πριν η μετα το wing main landing gear?

    Αν χρησιμοποιήσεις Lipo (που είναι πιο ελαφριές από τις NiMH), μπροστά από το wing main landing gear.
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    NAVIGATOR
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « Απάντηση #220 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 00:39:37 »

    Ευχαριστω για την πολυτιμη βοηθεια σας!!!Με τις συμβουλες σας σχεδον τελειωσα την κατασκευη και τωρα περιμενω μια καλη μερα χωρις αερα για κανω την πρωτη πτηση!
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #221 στις: Δευτέρα, 11 Φεβ 2008, 08:47:59 »

    Καλωσόρισες στο Aeromodelling GR NAVIGATOR  Χαμόγελο

    Με 11,1V το GWS EPS 400-C "D", 1:4 reduction φοράει 90Χ47 έως 10Χ6 (όχι 10Χ80 ή μεγαλύτερες). Για κάθε μοτέρ ανάλογα με την μπαταρία που έχουμε επιλέγουμε την κατάλληλη έλικα ώστε να μην φορτίζεται υπερβολικά σε αμπέρ και φθαρεί από κακή χρήση.

    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    piloto
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 18


    « Απάντηση #222 στις: Σάββατο, 19 Ιούλ 2008, 00:25:12 »

    Ως νέο μέλος, σας χαιρετώ και δηλώνω πανευτυχής που ανακάλυψα το φόρουμ αυτό. Συγχωρήστε την απειρία μου.
    Το όνομά μου δεν μπορώ να πω ότι με χαρακτηρίζει -ακόμα?- και γι΄αυτό έρχομαι εδώ να ξεστραβωθώ πριν πετάξω και άλλα ευρώ ή πριν τα παρατήσω εντελώς.
    Τις τελευταίες μέρες πριν εγγραφώ έχω διαβάσει αρκετά ποστ, όπως και highlights από τη "βίβλο" στην οποία αναφέρεστε συχνά, αλλά δυστυχώς όχι πριν αρχίσω να αγοράζω αεροπλάνα στα τυφλά. Ειλικρινά αν είχα διαβάει τα μισά από όσα διάβασα, πιθανόν τώρα να προσγείωνα αλλά στερνή μου γνώση...

    Στο ψητό, προφανώς ενδιαφέρομαι για κάποιο από τα 2 αυτά αεροπλάνα. Από προηγούμενο τροπέτο έχω πλήρες σετ κινητήρα-δεκτη-σερβο κλπ και το ερώτημα που έχω είναι αν τα αξεσουάρ που έχω μπορούν να πετάξουν αξιοπρεπώς κάποιο από τα συγκεκριμένα αεροπλάνα. Προέρχονται από το mustang της kyosho και είναι ίδια με αυτά που βρίσκονται στο cessna skylane kyosho. Δεν έχω specs αυτη τη στιγμή αλλά μπορώ να επανέλθω. Αν κάποιος γνωρίζει?
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 12 13 14 [15]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: Slowstick και E-Starter. Τα εκπαιδευτικά της GWS
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.