Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.533 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 21 Μάι 2024, 01:30:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 21 Μάι 2024, 01:30:55

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:57]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 15:56]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 22:09:44]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304533
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 168
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 177
    Συνολικά: 177
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: κατευάζω flaps και το μοντέλο πέρνει up..  (Αναγνώστηκε 6478 φορές)
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 141



    « στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2011, 20:40:36 »

    καλησπέρα ..εχω το cessna 182 st models..με το που κατευάζω τα flaps στο αεροπλάνο πέρνει up..είναι φυσιολογικό αυτό...το αεροπλάνο δεν μπορεί να κάνει loop ουτε roll με το που ανεβάζω τη μύτη για roll πέρνει αριστερά και βουτάει..να φταίει η μπαταρία??? 1800 mah (εγχειρίδιο ) και πετάω με 2200 αλλα το μοντέλο είναι ζυγισμένο....
    Καταγράφηκε
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2011, 20:47:33 »

    το οτι βαζει up οταν κατεβαζεις τα flaps ,ειναι φυσιολογικο διοτι αυξανεις την αντωση.
    το γεγονος οτι σου ριχνει πτερυγα,ειναι σημαδι stall και οφειλεται στην ελλειψη δυναμης απο το μοτερ σου.
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2011, 20:54:08 »

    Για loop πρασπαθησε να κανεις μια βυθιση πριν για να αναπτυξει ταχυτητα, κατοπιν βαλε προοδευτικα ολο το up elevator  που εχεις και στη κορυφη κοψε το γκαζι και συνεχισε να κρατας το up μεχρι να βγεις ευθεια απο το loop.
    Για το roll εκτος απο ailerons (στις μεγαλες κινησεις) βαλε προς την ιδια κατευθυνση και το rudder.
    Αν δεν εχεις dual rate απο την Τ/Κ τοτε βαλε την ντιζα στην εξω τρυπα του σερβο και στην μεσα του horn που ειναι στην επιφανεια που κινειται.
    Αυτα. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 141



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2011, 21:29:26 »

    το οτι βαζει up οταν κατεβαζεις τα flaps ,ειναι φυσιολογικο διοτι αυξανεις την αντωση.
    το γεγονος οτι σου ριχνει πτερυγα,ειναι σημαδι stall και οφειλεται στην ελλειψη δυναμης απο το μοτερ σου.
    καινουργιο μοτερ και να εχει θέμα?? πρωτη πτήση έκανε σημερα...να φταίει η μπαταρία που είναι πιο βαριά απο αυτο που ζητάει το μοντέλο??
    Καταγράφηκε
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2011, 22:30:43 »

    το οτι βαζει up οταν κατεβαζεις τα flaps ,ειναι φυσιολογικο διοτι αυξανεις την αντωση.
    το γεγονος οτι σου ριχνει πτερυγα,ειναι σημαδι stall και οφειλεται στην ελλειψη δυναμης απο το μοτερ σου.
    καινουργιο μοτερ και να εχει θέμα?? πρωτη πτήση έκανε σημερα...να φταίει η μπαταρία που είναι πιο βαριά απο αυτο που ζητάει το μοντέλο??

    δεν μπορω να ξερω και δεν θελω να κανω υποθεσεις.
    ειναι ομως πολυ πιθανο.
    αν ομως θεωρησουμε οτι ειναι αρκετα πιο βαρια,δε θα ζυγιζε σωστα το μοντελο.
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 352



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2011, 22:47:47 »

    Για το roll εκτος απο ailerons (στις μεγαλες κινησεις) βαλε προς την ιδια κατευθυνση και το rudder.

    Μήπως θα ήταν καλύτερα να μη δοκιμάσει να κάνει roll με το Cessna...
    Μήπως θα ήταν καλύτερο να μη δοκιμάσει να κάνει loop με το Cessna? Ειναι πολύ πιθανό να κοπει στη μέση...
    Mε το rudder στην ίδια κατευθυνση (πχ δεξί aileron δεξί rudder) το αεροπλάνο στο πρωτο τέταρτο του roll θα βουτήξει κάτω.
    Καταγράφηκε
    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2011, 22:53:17 »


    Αυτα Thumbs up
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 1 Σεπ 2011, 16:01:28 από contravago » Καταγράφηκε
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 141



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2011, 23:13:24 »

    το οτι βαζει up οταν κατεβαζεις τα flaps ,ειναι φυσιολογικο διοτι αυξανεις την αντωση.
    το γεγονος οτι σου ριχνει πτερυγα,ειναι σημαδι stall και οφειλεται στην ελλειψη δυναμης απο το μοτερ σου.
    καινουργιο μοτερ και να εχει θέμα?? πρωτη πτήση έκανε σημερα...να φταίει η μπαταρία που είναι πιο βαριά απο αυτο που ζητάει το μοντέλο??

    δεν μπορω να ξερω και δεν θελω να κανω υποθεσεις.
    ειναι ομως πολυ πιθανο.
    αν ομως θεωρησουμε οτι ειναι αρκετα πιο βαρια,δε θα ζυγιζε σωστα το μοντελο.
    το αεροπλανο το ζυγισα στα σημεία που ζητάει το μανιουαλ και ειναι οκ...ισα που πέρνει η μύτη λίγο κάτω....και με την μπαταρία οχι λίγο πιο πίσω επειδή είναι πιο βαριά, αλλα κανονικά στη θέση που κάθεται...δν ξέρω..
    Καταγράφηκε
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2011, 23:40:13 »

    Καταρχήν να πω ότι κι εγώ δεν είχα ποτέ αυτό το μοντέλο.
    Να αναφέρω κάποια πράγματα που ίσως θα σου φαινόντουσαν χρήσιμα.

    Όσο πιο μεγάλο βάρος έχει κρεμασμένο στην άτρακτο ένα υψηλοπτέρυγο,
    τόσο πιο λίγο μπορούν να δράσουν τα ailerons.
    Το ίδιο γίνεται και αν το κέντρο βάρους βρίσκεται πολύ χαμηλά.
    Όταν ενεργούν τα ailerons εμφανίζεται το φαινόμενο της αντίθετης εκτροπής, δλδ η μύτη στρίβει αντίθετα.
    Η αδυναμία εκτέλεσης loop μπορεί να οφείλεται στην έλλειψη ισχύος ή στο πολύ down thrust του κινητήρα.
    Μπορεί ακόμη να οφείλεται και σε υπερβολικά μπροστόβαρο ζύγισμα.

    Έχεις ζυγίσει με ζυγαριά να δεις το τελικό βάρος πτήσης;

    Υπάρχουν μοντέλα, που αν δε δουλέψεις όλα τα πηδάλια σε 4 χρόνους,
    δε μπορούν να εκτελέσουν ολόκληρο roll χωρίς να πέσουν κάτω.

    Τέλος να πω ότι αν ρίξεις μια ματιά στο βιβλίο του Γιάννη Κωνσταντακάτου,
    θα βρεις απαντήσεις γι' αυτό αλλά και για τα επόμενα μοντέλα σου.

    http://jkon.aeromodelling.gr/page-3.htm

    Καλές πτήσεις  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2011, 00:15:24 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 1 Σεπ 2011, 16:01:46 από contravago » Καταγράφηκε
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2011, 10:59:55 »

    Διαβαζοντας συμπέρανα τα εξεις:
    1. Το σκάφος σου ειναι πισόβαρο. Ειδικά εαν το ζυγισες, όπως λές, εκει που γράφει το manual (1/3). Ζυγισέ το στο 1/4 της αεροτομης και θα πετάξει σωστά.
    2. Προσπαθεις να κάνεις ακροβατικά χωρίς να εχεις την απαραίτητη ενέργεια. Πάρε μεγαλύτερη ταχύτητα πριν το λουπ.
    3. Το ιδιο και με το ρολ, αλλα δώσε και λιγο up την στιγμή που εισαι αναποδα. Να υποθέσω ότι προσπαθείς να κάνεις δεξι ρολ και όχι αριστερό. Το δεξί ειναι ευκολότερο λόγο της ροπής του μοτερ.
    4. Μην βαλεις rudder, θα σου βγει barel roll.
    5. Με τα flaps πολύ φυσιολογικά το σκάφος "φουσκώνει". Αν δεν θες να σε επιρεάζει τόσο, θα τα βάζεις με τον ανεμο στην ουρά, ή πάνω στην στοφή για την τελική. Φυσικά οχι με γκαζι!!!
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 141



    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2011, 12:18:53 »

    Διαβαζοντας συμπέρανα τα εξεις:
    1. Το σκάφος σου ειναι πισόβαρο. Ειδικά εαν το ζυγισες, όπως λές, εκει που γράφει το manual (1/3). Ζυγισέ το στο 1/4 της αεροτομης και θα πετάξει σωστά.
    2. Προσπαθεις να κάνεις ακροβατικά χωρίς να εχεις την απαραίτητη ενέργεια. Πάρε μεγαλύτερη ταχύτητα πριν το λουπ.
    3. Το ιδιο και με το ρολ, αλλα δώσε και λιγο up την στιγμή που εισαι αναποδα. Να υποθέσω ότι προσπαθείς να κάνεις δεξι ρολ και όχι αριστερό. Το δεξί ειναι ευκολότερο λόγο της ροπής του μοτερ.
    4. Μην βαλεις rudder, θα σου βγει barel roll.
    5. Με τα flaps πολύ φυσιολογικά το σκάφος "φουσκώνει". Αν δεν θες να σε επιρεάζει τόσο, θα τα βάζεις με τον ανεμο στην ουρά, ή πάνω στην στοφή για την τελική. Φυσικά οχι με γκαζι!!!
    σωστα ολα αυτα..τι ενοείς στο 1/4??? την στιγμη που είμαι ανάποδα δίνω down οχι up...
    Καταγράφηκε
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 141



    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2011, 12:19:35 »

    Παιδια η διαφορα βαρους της 2200mA απο την μαμισια των 1800mA ειναι 32 γρ.
    ΜΟΛΙΣ 32 γρ!!!!!
     
    και δεν είναι μεγάλη η διαφορά?
    Καταγράφηκε
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2011, 13:32:58 »

    καλησπέρα ..εχω το cessna 182 st models..με το που κατευάζω τα flaps στο αεροπλάνο πέρνει up..είναι φυσιολογικό αυτό...το αεροπλάνο δεν μπορεί να κάνει loop ουτε roll με το που ανεβάζω τη μύτη για roll πέρνει αριστερά και βουτάει..να φταίει η μπαταρία??? 1800 mah (εγχειρίδιο ) και πετάω με 2200 αλλα το μοντέλο είναι ζυγισμένο....
    Κατ άρχην για τα flaps ειναι απολυτα φυσιολογικο να  σηκωνει μυτη.ΠΡΟΣΕΞΕ ομως ,ειναι flaps ή flapperons? εαν ειναι flapperons (ailerons στο εξωτερικο μερος  της πτερυγας) τοτε ειναι πολυ επικινδυνο εαν κατεβουν,με εντονο στολαρισμα που δυσκολα βγαινει απ άυτη την κατασταση.Στην προκειμενη πρεπει να ανεβουν, για να στολαρει τελευταιο το tip του φτερου σε σχεσει με το εσωτερικο μερος του και ετσι να κρατιεται  το αεροπλανο χωρις να ριχνει φτερο.
          Για το ρολ και λουπ προφανως η ταχυτητα ειναι μικρη και στολαρει,εαν το μοτερ-ελικα δεν βγαζει ωση ιση ή περισσοτερη απο το συνολικο βαρος πτησης και πας να μπεις σε λουπ ειναι λογικο να στολαρει.Δοκιμασε να εχεις ταχυτητα απο πριν και αν συνεχιζει  να βουταει ψαχνεις για αλλες παραμετρους (κεντρο βαρους,down thrust,βαρυτερο φτερο κτλ.)Καλο θα ηταν  να γινει εξαρχης ελεγχος του κεντρου βαρους
    Καταγράφηκε
    contravago
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 578


    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2011, 14:27:27 »

     Thumbs up Thumbs up Thumbs up Ποοολύ άνεση
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 1 Σεπ 2011, 16:02:14 από contravago » Καταγράφηκε
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 141



    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2011, 15:49:44 »

    καλησπέρα ..εχω το cessna 182 st models..με το που κατευάζω τα flaps στο αεροπλάνο πέρνει up..είναι φυσιολογικό αυτό...το αεροπλάνο δεν μπορεί να κάνει loop ουτε roll με το που ανεβάζω τη μύτη για roll πέρνει αριστερά και βουτάει..να φταίει η μπαταρία??? 1800 mah (εγχειρίδιο ) και πετάω με 2200 αλλα το μοντέλο είναι ζυγισμένο....
    Κατ άρχην για τα flaps ειναι απολυτα φυσιολογικο να  σηκωνει μυτη.ΠΡΟΣΕΞΕ ομως ,ειναι flaps ή flapperons? εαν ειναι flapperons (ailerons στο εξωτερικο μερος  της πτερυγας) τοτε ειναι πολυ επικινδυνο εαν κατεβουν,με εντονο στολαρισμα που δυσκολα βγαινει απ άυτη την κατασταση.Στην προκειμενη πρεπει να ανεβουν, για να στολαρει τελευταιο το tip του φτερου σε σχεσει με το εσωτερικο μερος του και ετσι να κρατιεται  το αεροπλανο χωρις να ριχνει φτερο.
          Για το ρολ και λουπ προφανως η ταχυτητα ειναι μικρη και στολαρει,εαν το μοτερ-ελικα δεν βγαζει ωση ιση ή περισσοτερη απο το συνολικο βαρος πτησης και πας να μπεις σε λουπ ειναι λογικο να στολαρει.Δοκιμασε να εχεις ταχυτητα απο πριν και αν συνεχιζει  να βουταει ψαχνεις για αλλες παραμετρους (κεντρο βαρους,down thrust,βαρυτερο φτερο κτλ.)Καλο θα ηταν  να γινει εξαρχης ελεγχος του κεντρου βαρους
    στο εξω μερος της πτέρυγας είναι τα ailerons ναι...
    Καταγράφηκε
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 1 Σεπ 2011, 19:06:49 »

    Εχεις flapperon λοιπον ,επομενως τα ρυθμιζεις ωστε να ανεβαινουν και οχι να κατεβαινουν,θα δεις ποσο στρωτα θα πεταει.
    Καταγράφηκε
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 141



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 2 Σεπ 2011, 00:30:24 »

    Εχεις flapperon λοιπον ,επομενως τα ρυθμιζεις ωστε να ανεβαινουν και οχι να κατεβαινουν,θα δεις ποσο στρωτα θα πεταει.
    μα το μοντέλο είναι ρυθμισμένο να είναι προς τα κάτω....μεχρι και η ντίζες ειναι τοποθετιμένες ωστε να τερματίζει στο ίδιο ύψος του φτερού...και το εγχειρίδιο κάτω τα λέει..
    Καταγράφηκε
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 2 Σεπ 2011, 07:35:14 »

    σωστα ολα αυτα..τι ενοείς στο 1/4??? την στιγμη που είμαι ανάποδα δίνω down οχι up...
    [/quote]

    Sorry, down ηθελα να πώ. (up ως προς την διευθυνση του σκάφους)
    Το ΚΒ να ειναι στο 1/4 της αεροτομής στην σελα. Μετρας δηλ. το φτερό σου στην σέλα, και (πχ) εαν ειναι 40 ποντους, το ΚΒ το φερνεις στους 10 ποντους από το χειλος προσβολης.
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 2 Σεπ 2011, 08:16:47 »

    Εγω σου λεω πως εχουν τα πραγματα,το πως ειναι ρυθμισμενο το μοντελο το ξερεις εσυ,και δεν σημαινει οτι επειδη ειναι ετσι ρυθμισμενο ειναι και  το ιδανικο.Να ξερεις οτι  ετσι ειναι πολυ επικινδυνο να το "φας" οσο καλος χειριστης και να εισαι.Το ξαναλεω αλλιως, το ακροπτερυγο πρεπει να ειναι σε αρνητικη γωνια σε σχεση με τι ριζα του φτερου,το λεγομενο washout.Η αεροδυναμικη αυτη του φτερου επιτυγχανεται ειτε κατασκευαστηκα,ειτε διαμορφωνεται τη στιγμη της πτησης με τα πηδαλια κλισεως και καμπυλοτητας(ailerons και flaps).Τα πρωτα ή μενουν στην ιδια θεση ή εκτρεπονται προς τα ανω,τα δευτερα μονο προς τα κατω.Αν δεν υπαρχουν τα flaps τοτε τα ailerons εκτρεπονται μονο προς τα πανω.
    Καταγράφηκε
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 2 Σεπ 2011, 11:57:52 »

    Θα συμφωνίσω με τον Χρήστο. Καλύτερα μην χρησιμοποιείς καθόλου flaperon. Το μονο που θα καταφέρεις ειναι να στολάρεις το σκάφος.
    Εκει που πετάς δεν υπάρχει κανεις να του ρίξει μια ματιά?
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 2 Σεπ 2011, 13:40:38 »

    Εχεις flapperon λοιπον ,επομενως τα ρυθμιζεις ωστε να ανεβαινουν και οχι να κατεβαινουν,θα δεις ποσο στρωτα θα πεταει.
    μα το μοντέλο είναι ρυθμισμένο να είναι προς τα κάτω....μεχρι και η ντίζες ειναι τοποθετιμένες ωστε να τερματίζει στο ίδιο ύψος του φτερού...και το εγχειρίδιο κάτω τα λέει..

    τερματιζει στο ιδιο υψος με το φτερο...?  Huh
    κατι ειναι λαθος, εκτος αν δεν καταλαβα σωστα εγω.
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 141



    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 3 Σεπ 2011, 13:06:57 »

    Εχεις flapperon λοιπον ,επομενως τα ρυθμιζεις ωστε να ανεβαινουν και οχι να κατεβαινουν,θα δεις ποσο στρωτα θα πεταει.
    μα το μοντέλο είναι ρυθμισμένο να είναι προς τα κάτω....μεχρι και η ντίζες ειναι τοποθετιμένες ωστε να τερματίζει στο ίδιο ύψος του φτερού...και το εγχειρίδιο κάτω τα λέει..

    τερματιζει στο ιδιο υψος με το φτερο...?  Huh
    κατι ειναι λαθος, εκτος αν δεν καταλαβα σωστα εγω.
    οταν ειναι καλειστά τα flaps ειναι ακριβώς στην ιδια επιφάνεια του φτερού και το σερβο ριθμισμένο τέρμα δεξια ...με το που κάνει την πρώτη κίνηση το σέρβο πρως τα αριστερά πέφτουν τα φλαπς στο μισό και οταν συνεχίσει το σέρβο την αριστεροστροφη κίνηση τερματίζουν τα φλαπς κάτω..έχει και καλά δύο κινησεις το φτερό στον διακόπτη τρειών θέσεων..
    Καταγράφηκε
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 3 Σεπ 2011, 13:43:53 »

    Εχεις flapperon λοιπον ,επομενως τα ρυθμιζεις ωστε να ανεβαινουν και οχι να κατεβαινουν,θα δεις ποσο στρωτα θα πεταει.
    μα το μοντέλο είναι ρυθμισμένο να είναι προς τα κάτω....μεχρι και η ντίζες ειναι τοποθετιμένες ωστε να τερματίζει στο ίδιο ύψος του φτερού...και το εγχειρίδιο κάτω τα λέει..

    τερματιζει στο ιδιο υψος με το φτερο...?  Huh
    κατι ειναι λαθος, εκτος αν δεν καταλαβα σωστα εγω.
    οταν ειναι καλειστά τα flaps ειναι ακριβώς στην ιδια επιφάνεια του φτερού και το σερβο ριθμισμένο τέρμα δεξια ...με το που κάνει την πρώτη κίνηση το σέρβο πρως τα αριστερά πέφτουν τα φλαπς στο μισό και οταν συνεχίσει το σέρβο την αριστεροστροφη κίνηση τερματίζουν τα φλαπς κάτω..έχει και καλά δύο κινησεις το φτερό στον διακόπτη τρειών θέσεων..
    οταν το πηδαλιο ειναι στην ευθεια της πτερυγας, το σερβο θα πρεπει να ειναι σε ουδετερη θεση και οχι σε ακραια.
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 141



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 3 Σεπ 2011, 13:56:40 »

    Εχεις flapperon λοιπον ,επομενως τα ρυθμιζεις ωστε να ανεβαινουν και οχι να κατεβαινουν,θα δεις ποσο στρωτα θα πεταει.
    μα το μοντέλο είναι ρυθμισμένο να είναι προς τα κάτω....μεχρι και η ντίζες ειναι τοποθετιμένες ωστε να τερματίζει στο ίδιο ύψος του φτερού...και το εγχειρίδιο κάτω τα λέει..

    τερματιζει στο ιδιο υψος με το φτερο...?  Huh
    κατι ειναι λαθος, εκτος αν δεν καταλαβα σωστα εγω.
    οταν ειναι καλειστά τα flaps ειναι ακριβώς στην ιδια επιφάνεια του φτερού και το σερβο ριθμισμένο τέρμα δεξια ...με το που κάνει την πρώτη κίνηση το σέρβο πρως τα αριστερά πέφτουν τα φλαπς στο μισό και οταν συνεχίσει το σέρβο την αριστεροστροφη κίνηση τερματίζουν τα φλαπς κάτω..έχει και καλά δύο κινησεις το φτερό στον διακόπτη τρειών θέσεων..
    οταν το πηδαλιο ειναι στην ευθεια της πτερυγας, το σερβο θα πρεπει να ειναι σε ουδετερη θεση και οχι σε ακραια.
    ειναι σε ακραια γτ στην ευθεία του φτερού τερματίζει η κίνηση..και απο κει και κάτω αρχίζουν οι κινησεις στο κατεύασμα των φλάπς...αν ηταν στην μέση του σέρβο θα πήγαινε το φτερό μια κάτω και μια πανω απο την ευθεία
    Καταγράφηκε
    FAZ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 143



    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 3 Σεπ 2011, 15:08:48 »

    Γεια σε όλους,

    Για έλεγξε την διαδρομή των flaps είναι η ίδια και στα δύο?

    Αν όχι τότε γι'αυτό "ρίχνει" φτερό. Στην ουσία δεν ρίχνει φτερό αλλά κάνει roll κίνηση λόγω της διαφοράς της διαδρομής των flaps.

    Όταν πετάς με flaps, θα πετάς με χαμηλή ταχύτητα αλλιώς το αεροπλάνο όπως είπαν και οι φίλοι μας προηγουμένως θα πέρνει up.

    Αυτός είναι και ο λόγος της χρήσης τους, μεγαλύτερη άντωση σε μικρές ταχύτητες. Αν εξακολουθεί να πέρνει up σε σχετικά χαμηλό γκάζι τότε δίνε λίγο down στο elevator για να εξισορροπέις αυτή την κατάσταση.

    Καταγράφηκε
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 141



    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 3 Σεπ 2011, 15:13:57 »

    Γεια σε όλους,

    Για έλεγξε την διαδρομή των flaps είναι η ίδια και στα δύο?

    Αν όχι τότε γι'αυτό "ρίχνει" φτερό. Στην ουσία δεν ρίχνει φτερό αλλά κάνει roll κίνηση λόγω της διαφοράς της διαδρομής των flaps.

    Όταν πετάς με flaps, θα πετάς με χαμηλή ταχύτητα αλλιώς το αεροπλάνο όπως είπαν και οι φίλοι μας προηγουμένως θα πέρνει up.

    Αυτός είναι και ο λόγος της χρήσης τους, μεγαλύτερη άντωση σε μικρές ταχύτητες. Αν εξακολουθεί να πέρνει up σε σχετικά χαμηλό γκάζι τότε δίνε λίγο down στο elevator για να εξισορροπέις αυτή την κατάσταση.καλημερα φιλε μου...τα έβαλα τα φλαπς ακαριαία και με τέρμα κλειστό το γκάζι και τότε πιρε το αεροπλάνο απ...και τα έκλεισα αμέσως γτ δν ήξερα κατα πόσο ήταν φυσιολογικό αυτο


    Καταγράφηκε
    FAZ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 143



    « Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 4 Σεπ 2011, 19:36:59 »

    Με τέρμα κλειστό το γκάζι και να σου πάρει up σημαίνει ότι ακόμα το αεροπλάνο είχε αρκετή ταχύτητα όταν κατέβασες τα φλαπς. Την ταχύτητα θα την βρεις μόνος σου με εξάσκηση πετώντας με κατεβασμένα φλαπς. Πρόσεξε και να θυμάσαι ότι ποτέ μην πετάς με κατεβασμένα τα φλαπς με τέρμα κλειστό το γκάζι. Θα στολάρεις γρήγορα.

    Έλεγξε πάντως, στο έδαφος το αεροπλάνο, για το αν η διαδρομή είναι η ίδια και στα δύο φλαπς. Αν κατεβαίνουν και τα δύο το ίδιο ή αν το ένα κατεβαίνει λιγότερο από το άλλο.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Εκπαιδευτικά - Trainers  |  Θέμα: κατευάζω flaps και το μοντέλο πέρνει up..
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.