Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 20:53:15

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 20:53:15

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 20:48]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304439
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 167
    Total: 169
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Τι μπορει να μας πει το XFLR5  (Lu 2335 fois)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #15 le: Mardi, 19 Juil. 2022, 08:20:27 »



                    Με λιγότερα λόγια:
                     Για να μπορεί να πετά οριζόντια με ολο και μικρότερη ταχύτητα θα πρέπει να μεγαλώνει
                                              η γωνία προσβολής. Και βλέπεις με νούμερα ότι για τόση ταχύτητα θέλει τόση γωνία.

                                            Το παραπάνω διάγραμμα δεν μου φαίνεται τόσο αποκαλυπτικό, αλλα είναι μια απλή αρχή σωστής ερμηνείας
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 139



    « Répondre #16 le: Mardi, 19 Juil. 2022, 09:46:38 »

    Ποια η ερμηνεία  του λόγου  CL/CD στο διάγραμμα.. ??

     Όσο αυξάνεται η γωνία , αυξάνεται και το  CD.
    Journalisée
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #17 le: Mardi, 19 Juil. 2022, 13:21:11 »


                Κύριε Δημήτρη μας δεν μπορεί που θα πάει, θα το συλλάβουμε σε κάποιο βάθος το θέμα.
                    Η αυξηση της άνωσης μεχριτη γωνια που δειχνει, ειναι μεγαλυτερη απ την οποια αυξηση της οπισθέλουσας.

                           Οι αναλύσεις για τις επιδώσεις ( Performance) , είναι τύπου 2, όπου σου δίνει τη ταχύτητα για να είναι η άνωση ίση με το Βάρος.
                Έτσι για να πετάει οριζόντια με γωνία 2,5 πρέπει να έχει ταχύτητα 7Km/h, με ταχύτητα 10 Km/h   η γωνία μπορεί να είναι 0, ενώ πετάει ακόμα και με γωνία -2 αν η ταχύτητα γίνει 17 Km/h.


    * Km-V-A.png (11.91 Ko, 837x674 - vu 168 fois.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #18 le: Mercredi, 20 Juil. 2022, 09:36:50 »



             


                                  Πόσο καλύτερο μπορει να είναι ένα 3.7μετρα από ένα 3,2 ;


                               Τα δυο ανεμόπτερα, διαφέρουν μόνο στο εκπέτασμα.


                                    Η πράσινη καμπύλη είναι του 370.

                                   Το πρόγραμμα, σου γράφει απάνω δεξιά τις συντεταγμένες του κέρσορα, όπως τον μετακινείς πάνω στη καμπύλη.

           Στον άξονα Vz  βλέπουμε  πως επηρεάζει η ταχύτητα πτήσης, το ύψος που χάνει κάθε δευτερόλεπτο.

                              Το 370 την πιο αργή πτώση  (24εκ/δευτ.)   την πετυχαίνει αν πετάει με ταχύτητα 5.9μ/δευτ. Και αν η ταχύτητά του
                                 μειωθεί ακόμα λίγο, Δεν θα στολάρει. Ενώ η γκρίζα γραμμή του 320 ,
                                                  σταματά οριστικά στο 5.5 δηλ λίγο ακόμα
                                                                     να μειώσεις τη ταχύτητα, καλή τύχη.


    * 370 vs 320 -Vz-V.png (14.54 Ko, 837x730 - vu 160 fois.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #19 le: Mercredi, 20 Juil. 2022, 09:56:07 »



                            Σαν συνέχεια της σύγκρισης να δούμε μια εξίσου σπουδαία παράμετρο.

                             Πόση απόσταση διανύει το καθένα για κάθε ένα μέτρο ύψους που χάνει. 
                                          Βλέπουμε (πράσινη γραμμή), πως με γωνία προσβολής 3ο το 370 διανύει 26.7μ

                  Γενικά οι προβλέψεις του xflr είναι καλές, είναι πολύ κοντά στη πραγματικότητα.
     


    * 370 vs 320 cl-cd-a.png (14.85 Ko, 837x730 - vu 157 fois.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    evag/m
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2


    « Répondre #20 le: Mercredi, 20 Juil. 2022, 16:51:40 »

    Αυτά όλα είναι για γνώστες , όταν είσαι απλά του παιχνιδιού ,θα μου επιτραπεί να πω , σας εύχομαι καλό παιχνίδι ,μέχρι εκεί .
    Journalisée
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #21 le: Mercredi, 20 Juil. 2022, 20:19:30 »



                            Ο φιλος εβαγγ. ειναι ενθουσιασμένος
                        που μεσα σε λιγο χρονο τα καταφερε, να το δουλευει.
                                 Ειναι βέβαια μηχανικος στο επάγγελμα και αυτο συγουρα βοηθαει.

                                     Αγαπητε φιλε Βαγγ. περιμένουμε καποια συμβουλή
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    evag/m
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2


    « Répondre #22 le: Mercredi, 20 Juil. 2022, 21:55:31 »

    Αυτό που έκανες φίλε eole να ασχοληθείς με τόσο σπουδαίο θέμα και να το δώσεις τόσο απλό και κατανοητό πραγματικά ΜΠΡΑΒΟ .   
    Journalisée
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #23 le: Jeudi, 21 Juil. 2022, 07:58:41 »



                    Τώρα εδώ θα δούμε ένα μεγάλο RES ανεμόπτερο.

                 Στη τηλεκατευθυνση, σε ένα διακόπτη 3 θέσεων εχω βαλει τρις διαφορετικές γωνίες στο elevator. Τις γωνίες αυτές τις βρίσκουμε με δοκιμές με το προγραμμα.

             Με τη γωνία που περνει το πιδαλιο υψους στη πρωτη θεση του διακόπτη (thermal), αναγκαζει το αεροπλάνο μας να πετα με γωνία 3,8 και ταχύτητα 6.6μ/δευτ. =24χιλ/ωρα (σε αυτή τη ταχύτητα εχει πολύ μικρο βαθμό πτώσης)

               Στη δευτερη θέση (Cruise) πετα με  2.8ο και ταχυτητα 7.1μ/δευτ. ( με αυτή τη ταχύτητα διανύει μεγάλη απόσταση)

            Και στη τριτη (speed) πετα με γωνία 1.1ο και ταχύτητα 8.4μ/δευτ.=30χιλ/ωρα

       Τις γωνίες μας τις δίνει το xflr σε αυτό το διαγραμμα: Cm /AoA


    * th-cr-sp Cm-A.png (23.43 Ko, 837x730 - vu 123 fois.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #24 le: Jeudi, 21 Juil. 2022, 08:20:55 »



                                    Και τις ταχύτητες τις διαβάζουμε στο παρακάτω 
                                            εκει που κόβουν οι καμπυλες, τον αξονα των ταχυτήτων
                                                       και το μοντέλο ισορροπει καθώς το Cm (ροπη) γινεται εκεί μηδέν.


    * th-cr-sp-Cm-V.png (19.75 Ko, 837x730 - vu 125 fois.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #25 le: Jeudi, 21 Juil. 2022, 08:31:11 »



                Κάτι άλλο τώρα: Βλέπω τη γραμμη του Thermal πιο κάθετη από του speed . Τι μπορει να σημαινει αυτό στη πράξη;

                   Λοιπόν δεν είναι τοσο σπουδαιο αλλα μας μαθαίνει να διαβάζουμε τα διαγράμματα.

                      Στο Thermal με τη μεγάλη κλίση του elevator προς τα κάτω (έχει δλδ κάποιο Up),
                                         αν συμβει μια αυξηση της ταχύτητας (αν βουτήξει για λίγο), θα έχουμε μια μεγάλη- εμφανη ροπη επαναφορας, που θα σπρώξει έντονα την ουρα προς τα κάτω. ( με πιθανό αποτέλεσμα κάποιους δελφινισμούς)

                  Αντιθέτως στη ρυθμιση για ταχύτητα (speed -στη 3η θεση του διακόπτη), με τη μικρη ή μηδενικη κλίση του elevator,
                            θα επανέρχεται βέβαια μόνο του στην οριζόντια πτηση αλλα πιο αργα (γιατι το Cm  μεγαλωνει μεν οσο αυξάνεται η ταχύτητα, αλλα πιο αργα)

                             Και λιγος αυτοσαρκασμός: Όλα τα παραπάνω με πολύ λίγα λόγια: Στο Thermal μπορει να έχουμε δελφινισμούς.
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #26 le: Jeudi, 21 Juil. 2022, 08:52:10 »


                 Τη μεγιστη απόσταση την πετυχαινουμε κοντα στη γωνια 2.8 και όπως διαβαζουμε στο παρακάτο είναι 26,6 μετρα (για κάθε μετρο υψους).

                                                              Όταν το τρέχουμε στο speed  η απόσταση μικραίνει λίγο (24,8)

                                                                                  Ενώ στο thermal ( γινεται 26)

                              Προσέξτε τη μεγιστη αποσταση τη δινει λιγο πριν το μεγιστο χρόνο


    * therm-cr-sp cl-cd-alfa.png (19.78 Ko, 837x730 - vu 126 fois.)
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 862



    « Répondre #27 le: Jeudi, 21 Juil. 2022, 09:11:31 »




                              Πόσο είναι το λιγότερο υψος που μπορει να χανει κάθε δευτερολ.:
                                     33εκ οταν τρέχει
                                       27 στη μεγιστη αποσταση και 25 στη καλυτερη του.

                     Σημερα ολοκληρωνεται αυτή η παρουσιαση από πλευρας μου.  Μακαρι να ακολουθησει ενας επικοδομητικός διαλογος, κάποιες παρατηρήσεις, … Ότι μπορω να απαντησω, ειτε εδώ η σε μυν. Ευχαριστω για την υπομονη ελπιζω να παρακίνησα κάποιους.   
    Journalisée

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Ta tsakwse
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 220



    « Répondre #28 le: Jeudi, 21 Juil. 2022, 13:26:19 »

    Καλησπερίζω τους φίλους Ανδρέα και Ευάγγελο,

    Έχω αρχίσει κι εγώ, δειλά δειλά, να χρησιμοποιώ το XFLR5

    Ευχαριστούμε Ανδρέα για το θέμα που έχεις ανοίξει

    Ο φόβος μου είναι, όμως, μήπως ο Ευάγγελος σχεδιάζει

    ΧΟΝΤΡΕΣ ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ

    ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΕΣ ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ

    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΕΣ ΑΕΡΟΤΟΜΕΣ

    Εκ του Σχεδιαστικού Τμήματος Αεροτομών
    του ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΔΡΟΜΕΙΟΥ ΒΗΤΑ
    Μπάμπης ο Σκύλος
    Journalisée

    Τάδε Έφη ο εκπρόσωπος τύπου του Άραβος Επενδητού
    Ta tsakwse
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 220



    « Répondre #29 le: Jeudi, 21 Juil. 2022, 13:30:11 »

    Μην ξεχνάτε να ρίχνετε και καμιά βουτιά για μένα στα ωραία νερά της Αζολίμνου

    Τους χαιρετισμούς μου,

    Χρήστος Καρυτινός
    Journalisée

    Τάδε Έφη ο εκπρόσωπος τύπου του Άραβος Επενδητού
    Pages: 1 [2] 3  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Modérateur: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: Τι μπορει να μας πει το XFLR5
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.037 secondes avec 30 requêtes.