Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 21:19:24

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 21:19:24

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304515
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 3
    Visitatori: 43
    Totale: 46
    Selezione di tema

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Pagine: 1 2 3 [4] 5 6 7 8     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ, ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ  (Letto 24996 volte)
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.505



    « Risposta #45 il: Domenica, 21 Ott 2007, 23:26:15 »

    Και βεβαια θα μπορουσες , και εσυ , και ο κωστης , και ο σταθης , και πολλα αλλα νεα παιδια που ερχεστε στο μοντελοδρομιο και πετατε , και δεν σας δινει σημασια κανενας .........εκτος του G.MESKOS που ειναι ο μοναδικος βορειοελλαδίτης δεινοσαυρος  Kissτου αερομοντελισμου  που αντεχει ακομα , και παρολα τα χρονια του εχει οραματα και θελει να βοηθησει ............με τις οποιες δυνατοτητες εχει .  Χαμόγελο


    Να μην αδικούμε και τους υπόλοιπους... είναι κιάλλοι , ξέρουν αυτοί Thumbs up
    Loggato

    Aeolus-Rc
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 203



    « Risposta #46 il: Lunedì, 22 Ott 2007, 00:34:54 »

    Και έτσι γυρίσαμε στην εποχή του forumμοντελισμού, δηλαδή της θεωρίας. Τι εννοώ…
    Εχθές Σάββατο ήμουν το πρωί στο μοντελοδρόμιο της Ν.Ραιδεστού και έκατσα μέχρι το μεσημέρι που ξεκίνησε να βρέχει, δεν ήρθε κανείς. Σήμερα Κυριακή ήμουν στο μοντελοδρόμιο από τις 10:00 το πρωί μέχρι τις 1:30 το μεσημέρι, δεν ήρθε κανείς. Δεν υπήρχαν μοντελιστές, δεν υπήρχαν άνθρωποι από την Ε.Α.Θ., μια ερημιά.
    Έριξα και μια ματιά στον πίνακα ανακοινώσεων που μεταξύ άλλων (αχαρακτήριστων) είχε και τα ονόματα εκπαιδευτών. Αυτοί οι εκπαιδευτές είναι με ραντεβού? Αν ερχόταν κάποιος νέος ενδιαφερόμενος (πολύ πιθανόν Κυριακή πρωί) τι θα του έλεγα εγώ? «Ξέρεις νέε, εγώ είμαι της Ε.Α.Θ., καλώς ήρθες στην παρέα μου, έλα να σε εκπαιδεύσω και να σου λύσω τις απορίες…» δεν νομίζω. Και εδώ που τα λέμε ποιος να οδηγήσει τον ενδιαφερόμενο μέχρι το μοντελοδρόμιο? Τα καταστήματα? Ποια άλλα μέσα χρησιμοποιούνται για να γίνει γνωστό το έργο της Ε.Α.Θ.?
    Φροντίζει κανείς για αυτόν τον σύλλογο?
    Έχει κανείς την διάθεση να συζητήσει? –Νομίζω πολλοί…
    Έχει κανείς την διάθεση να συζητήσει ουσιαστικά? –Δυο τρεις έχω γνωρίσει…
    Έχει κανείς την ικανότητα να οργανώσει την δράση του club? και αν υπάρχει, έχει κίνητρα να το κάνει?

    Ο προβληματισμός μου φίλοι μοντελιστές δεν αφορά μόνο την κατάσταση της Ε.Α.Θ. που είναι ένα εύρωστο club, με αθλητές που το αποδεικνύουν (!). Παρατίθεται σαν παράδειγμα για την κατάσταση που επικρατεί γενικότερα στα μοντελιστικά club. Η απαραίτητη εξάρτηση από την ΕΛΑΟ που τους υποδεικνύει τον αθλητικό προσανατολισμό, τους περιορίζει ταυτόχρονα και τον αριθμό μελών, αφού αυτοί που δεν τους ενδιαφέρει το αθλητικό κομμάτι του μοντελισμού γρήγορα περιθωριοποιούνται και φεύγουν.
    Και στο τέλος μένουν κάτι ψώνια σαν κι εμένα να γυρνάνε μόνοι στα μοντελοδρομία και να προβληματίζονται γιατί ανάμεσα σε τόσους μοντελιστές αυτοί έμειναν μόνοι.
    zero_IQ
    Loggato
    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 926



    WWW
    « Risposta #47 il: Lunedì, 22 Ott 2007, 02:04:23 »

    . Παρατίθεται σαν παράδειγμα για την κατάσταση που επικρατεί γενικότερα στα μοντελιστικά club. Η απαραίτητη εξάρτηση από την ΕΛΑΟ που τους υποδεικνύει τον αθλητικό προσανατολισμό, τους περιορίζει ταυτόχρονα και τον αριθμό μελών, αφού αυτοί που δεν τους ενδιαφέρει το αθλητικό κομμάτι του μοντελισμού γρήγορα περιθωριοποιούνται και φεύγουν.
    zero_IQ

    Εδω Τασο λογω οτι η συζητηση ειναι δημοσια και δεν πρεπει να βγαινουν λαθος συμπερασματα , θα αναγκαστω να πω οτι αυτο συμβαινει μονο στον τοπο μας .
    Στην συμπρωτευουσα , στο δευτερο μεγαλυτερο σωματειο της χωρας . Και μαλιστα το μοναδικο που υπαρχει εδω .

    Η Αθηνα εχει 3 συλλογους , 3 οργανωμενα μοντελοδρομια , και μπολικες αλανες .......οποτε ο καθενας κανει τις επιλογες του .

    Εδω ειναι μονοδρομος δυστυχως ..........και επειδη καποιους τους βολευει αυτο , η κατασταση παραμενει οπως εχει .

    Θελω να ειμαι αισιοδοξος οτι η κατασταση θα αλλαξει συντομα ...........ειδαλλως θα αρχισω να μιλαω ανοιχτα με ονοματα και βασιμες κατηγοριες , και τοτε θα γινουμε ολοι μπαχαλο .
    Loggato

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #48 il: Lunedì, 22 Ott 2007, 11:38:09 »

    . Παρατίθεται σαν παράδειγμα για την κατάσταση που επικρατεί γενικότερα στα μοντελιστικά club. Η απαραίτητη εξάρτηση από την ΕΛΑΟ που τους υποδεικνύει τον αθλητικό προσανατολισμό, τους περιορίζει ταυτόχρονα και τον αριθμό μελών, αφού αυτοί που δεν τους ενδιαφέρει το αθλητικό κομμάτι του μοντελισμού γρήγορα περιθωριοποιούνται και φεύγουν.
    zero_IQ


    Η Αθηνα εχει 3 συλλογους , 3 οργανωμενα μοντελοδρομια , και μπολικες αλανες .......οποτε ο καθενας κανει τις επιλογες του .


    Στην Αθηνα τα πραγματα δεν ειναι ροδινα, τα 2 απο τα μοντελοδρομια που αναφερετε ειναι εκτος Αθηνων για το 3ο δε γνωριζω. Οι επιλογες στην Αθηνα ειναι συγκεκριμενες για οσους δεν εχουν χρονο η δε θελουν να δινουν χρηματα για μετακινησεις.

    Επειδη ασχολουμαι με αθλητικο αερομοντελισμο, θα σας πω ενδεικτικα το εξης, μια προπονηση F3A συμπεριλαμβανομενων των εξοδων μετακινησης και καυσιμου μου στοιχιζει 40-50 ευρω τη φορα + εξοδα συντηρησης αυτοκινητου. Προσωπικα πιστευω οτι το κοστος αυτο δε παει χαμενο αλλα θα ηταν καλυτερα τα πραγματα αν εμενα στη Θεσσαλονικη και ειχα το μοντελοδρομιο 10 λεπτα απο το σπιτι μου οπως το εχουν και οι φιλοι μου εκει. Γιάυτο  ας μην παραπονιομαστε γι΄'αυτα που εχουμε ή ακομα οπως λεγανε και στο στρατο..."Ας προσεχουμε για να εχουμε...".

    Νικος
    Loggato
    HarisH
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 239



    WWW
    « Risposta #49 il: Lunedì, 22 Ott 2007, 12:43:35 »

    Αγαπητέ dimpap,

    Καταρχήν συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλα απουσίαζα στα Χανιά λόγω του περιφερειακού αγώνα.

    Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο post τα καταστατικά των συλλόγων είναι εναρμονισμένα με της ομοσπονδίας, κακώς λοιπόν διαχωρίζεις  τα άρθρα του καταστατικού του συλλόγου που παρέθεσα από το καταστατικό της ομοσπονδίας.

    Συγκεκριμένα στο καταστατικό της ομοσπονδιας

    Άρθρο 3
    παρ. 3.2.5.
    Οργάνωση Πανελλήνιων, Διεθών και Παγκοσμίων συνέδριων και αγώνων, αεροπορικών εορτών, επιδείξεων και γενικά αεροπορικών εκδηλώσεων. Στην περίπτωση......(το υπόλοιπο αφορά συσταση απο υπουργείο για διοργάνωση Παγκόσμιων ή Πενευρωπαϊκων διοργανώσεων).

    Φιλικά
    Χαλαμπαλάκης Χάρης
    Loggato

    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 336



    « Risposta #50 il: Lunedì, 22 Ott 2007, 17:56:39 »

    Φιλε ΙQ
    Χαρηκα που διαβαζοντας το post σου ειδα ακομη εναν που δεν βιαιοπραγει επι της Ελληνικης γλωσσης οπως
    πολλοι αλλοι.
    Τωρα για τους εκπαιδευτες.Πρεπει να γνωριζεις οτι οι εκπαιδευτες που αναφερονται στον πινακα,προσφερονται
    εθελοντικα και δωρεαν.Εαν ο καθε καινουργιος που ερχεται στο μοντελοδρομιο,δεν ρωταει το ονομα αυτου που
    προσφερεται να του μεταλαμπαδευσει τις απεραντες  γνωσεις του -ξερεις "εμαθα να μαστορευω και μπιπ..τον
    μαστορα μου"και να το συγκρινει με αυτα των εκπαιδευτων τοτε κακο του εαυτου του...
    Τωρα για το ραντεβου που λες,ενα τηλεφωνημα για συνενοηση με εναν εκπαιδευτη,δεν νομιζω οτι θα μειωνε την προσωπικοτητα η το κοινωνικο status του καθε καινουργιου.Για οτιδηποτε αλλο μπορουμε να τα πουμε στο
    μοντελοδρομιο.
    « Ultima modifica: Lunedì, 22 Ott 2007, 22:22:44 da GMeskos » Loggato

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    Uncle's Dad
    ΜΗ ΜΕΛΟΣ
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 251



    « Risposta #51 il: Lunedì, 22 Ott 2007, 18:54:46 »

    "...........ειδαλλως θα αρχισω να μιλαω ανοιχτα με ονοματα και βασιμες κατηγοριες , και τοτε θα γινουμε ολοι μπαχαλο ."

    Ο μάστορας ξεκαθαρίζει για ποιόν και σε ποια βάση μιλούσε και μιλάει μέχρι τώρα...
    Loggato

    Ιδιόρρυθμος αερομοντελιστής
    Βαγγέλης Ξένος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 451



    « Risposta #52 il: Lunedì, 22 Ott 2007, 20:49:21 »

    Κύριοι καλησπέρα.
    ΦΟΒΑΜΑΙ ότι κινδυνεύω να κατηγορηθώ και πάλι ότι παρακολουθώ το θέμα, που άνοιξα, αφ υψηλού χωρίς να κάνω και πολλά πράγματα.
    Όμως το θέμα αυτό έρχεται να ταράξει τα γαλήνια νερά του τέλματος. Αυτή ήταν και είναι η άποψή μου.
    Εδώ στην πόλη μας σε ένα μήνα θα συναντηθούμε για τα θέματα του Αερομοντελισμού στη χώρα μας.
    Όταν έλθει η στιγμή θα φανεί το αποτέλεσμα και θα κριθεί ο καθένας απ' αυτό.
    Γράφτηκαν πολλά έως τώρα. Ενδιαφέροντα και μή. Σωστά και λάθος. Εφικτά και ανέφικτα. (προσωπική εκτίμηση).
    Καλά μέχρι εδώ, όμως ....
    τό θέμα είναι ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ, ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ.

    Καλά είναι όλα αυτά που γράφονται.
    Καλλίτερα τώρα ας αφήσουμε λίγο παρά έξω το hobby, το παιχνίδι (όπως λέγεται), την μουρμούρα, τις εχθρότητες, τις αντιπαλότητες, τις γκρίνιες, τα κατηγορώ, τις ευθύνες.
    ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΠΡΙΝ ΞΕΦΤΙΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.
    Ας απαντήσουμε στα ερωτήματα;
    Ποιός είναι αυτός που πιστεύει, ότι το άθλημα του αερομοντελισμού στην χώρα μας δεν βρίσκεται σε ... ελεύθερη πτώση;
    Ποιός είναι αυτός που πιστεύει, ότι το επίπεδο δεν ευτελίζεται από αγώνα σε αγώνα;
    Είναι ή δεν είναι αλήθεια, ότι το μόνο που διασώζεται - ακόμη - είναι ότι αφορά τα ελικόπτερα;
    Μήπως αυτό συμβαίνει, γιατί έχουμε διεθνείς διακρίσεις, πολύ καλή ομάδα, και αυτό αποτελεί κίνητρο γιά τους νεότερους;
    Μήπως, λέω μήπως, το επίπεδο και η δυσκολία είναι αυτό που χρειάζεται το άθλημα;
    Μήπως χρειάζεται σοβαρότητα - χωρίς να θίγονται τα πρόσωπα που εμπλέκονται ως μη σοβαρά - και να δοθεί κύρος και βαρύτητα στους περιφερειακούς και στους πανελλήνιους;
    Μήπως κυνηγάμε την ουρά μας; Μήπως ασχολούμαστε με το αυγό του Κολόμβου;
    Μήπως εάν δημιουργηθούν άξιοι αθλητές και καταξιωμένοι πρωταθλητές, ο νεότερος θα παρακινηθεί από την αίγλη που ακολουθεί το ταλέντο, η δεξιότητα και την ικανότητα του πρωταθλητή, όχι σε ένα αγώνα με 10 συμμετοχές, αλλά πχ σε τελικό πανελληνίου πρωταθλήματος, μετά από αγώνες και προσπάθεια που απαιτεί κόπο και χρόνο;
    Αυτά τα ερωτήματα είναι - πιστεύω -που πρέπει να μας απασχολήσουν, ΤΩΡΑ.
    Εκτιμώ ότι εάν δεν υπάρχει υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού και στιβαρό αθλητικό κομμάτι, ο αερομοντελισμός στην καλλίτερη περίπτωση θα παραμείνει ένα hobby, χωρίς ανάπτυξη, χωρίς μέλλον. Μόνο με το έρισμα του υγειούς συναγωνισμού, θα έλθουν οι νέοι πιό κοντα, γιατί οι νέοι έχουν πείσμα, φιλοδοξίες, όραμα, μέλλον και το σπουδαιότερο ικανότητες.
    Σας ευχαριστώ που διαβάσατε αυτές τις γραμμές. Όποιος θέλει να καταλάβει, ας καταλάβει. Δεν θέλω να φανώ ως σωτήρας - όπως πολύ εύκολα - ξεστομίζουν κάποιοι. Το θέμα είναι ότι άλλο η ιστορία, άλλό οι μνήμες και οι αναμνήσεις και άλλο το μέλλον.
    Ευτυχώς στην εποχή μας όλα πάνε γρήγορα. Τα αποτελέσματα θα φανούν γρήγορα. Τι θέλει ο καθένας, τι μπορεί να κάνει και τι σκοπό έχει....
    Loggato

    Βαγγέλης Ξένος
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 203



    « Risposta #53 il: Lunedì, 22 Ott 2007, 22:20:28 »

    Με τις τρέχουσες υποδομές σε έμψυχο και άψυχο υλικό καθώς και τους διαθέσιμους πόρους δεν είναι δυνατόν να υπάρξει η μαζική αθλητική ενασχόληση που ονειρεύεσαι. Όπως είπα και πριν, θα βοηθούσε να αγκαλιάσετε τους χομπίστες, από αυτούς θα πάρετε αθλητές. Κανείς δεν προσεγγίζει τον μοντελισμό σκεφτόμενος τον συναγωνισμό αλλά την ευχάριστη αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου του. Η αθλητική πλευρά μπορεί να του προκύψει μπορεί και όχι, το να καθοδηγείται ο νέος στην αθλητική ενασχόληση είναι αποτρεπτικός παράγοντας.
    Τώρα, επειδή δεν υπάρχουν οι υποδομές που θα υποστηρίξουν σωστά τους χομπίστες και τους αθλητές ταυτόχρονα, η κατάσταση οδηγείται στην γνωστή μιζέρια με τους ελάχιστους γραφικούς χομπίστες και τον κλειστό κύκλο των αθλητών. Με αυτές τις συνθήκες μην περιμένετε πρόοδο και μην αναρωτιέστε γιατί τα όνειρά σας παραμένουν μόνο όνειρα.
    zero_IQ
    Loggato
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 336



    « Risposta #54 il: Lunedì, 22 Ott 2007, 23:01:59 »

    Ολοι γυρναμε γυρω-γυρω,με τον κ.Ξενο να ειναι πιο κοντα στις ιδεες μου,και λεμε οτι πρεπει να κανουμε αυτο,να κανουμε το
    αλλο,να αποφυγουμε το τριτο.κανεις ομως δεν λεει ΠΩΣ θα το κανουμε.Εαν αυτοι που θα διαβασουν αυτο το post εχουν την
    καλοσυνη να πανε στην σελιδα 5 του καφε στο θεμα "give credit"και αφου απομονωσουν τα διαφορα σχολια να μελετησουν
    τις προτασεις μου για "περιφεριακο πρωταθλημα" και "ενιαιο πρωταθλημα"ας κανουν την κριτικη τους,τις αλλαγες που νομιζουν
    η και την τεκμηριωμενη απορριψη τους προτεινοντας συγχρονως και κατι καλλιτερο.
    Αυτα για να μιλαμε επι τελους και επανω σε κατι συγκεκριμενο.
    Loggato

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #55 il: Lunedì, 22 Ott 2007, 23:10:21 »

    Κύριοι καλησπέρα.
    ΦΟΒΑΜΑΙ ότι κινδυνεύω να κατηγορηθώ και πάλι ότι παρακολουθώ το θέμα, που άνοιξα, αφ υψηλού χωρίς να κάνω και πολλά πράγματα.
    Όμως το θέμα αυτό έρχεται να ταράξει τα γαλήνια νερά του τέλματος. Αυτή ήταν και είναι η άποψή μου.
    Εδώ στην πόλη μας σε ένα μήνα θα συναντηθούμε για τα θέματα του Αερομοντελισμού στη χώρα μας.
    Όταν έλθει η στιγμή θα φανεί το αποτέλεσμα και θα κριθεί ο καθένας απ' αυτό.
    Γράφτηκαν πολλά έως τώρα. Ενδιαφέροντα και μή. Σωστά και λάθος. Εφικτά και ανέφικτα. (προσωπική εκτίμηση).
    Καλά μέχρι εδώ, όμως ....
    τό θέμα είναι ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ, ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ.

    Καλά είναι όλα αυτά που γράφονται.
    Καλλίτερα τώρα ας αφήσουμε λίγο παρά έξω το hobby, το παιχνίδι (όπως λέγεται), την μουρμούρα, τις εχθρότητες, τις αντιπαλότητες, τις γκρίνιες, τα κατηγορώ, τις ευθύνες.
    ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΠΡΙΝ ΞΕΦΤΙΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.
    Ας απαντήσουμε στα ερωτήματα;
    Ποιός είναι αυτός που πιστεύει, ότι το άθλημα του αερομοντελισμού στην χώρα μας δεν βρίσκεται σε ... ελεύθερη πτώση;
    Ποιός είναι αυτός που πιστεύει, ότι το επίπεδο δεν ευτελίζεται από αγώνα σε αγώνα;
    Είναι ή δεν είναι αλήθεια, ότι το μόνο που διασώζεται - ακόμη - είναι ότι αφορά τα ελικόπτερα;
    Μήπως αυτό συμβαίνει, γιατί έχουμε διεθνείς διακρίσεις, πολύ καλή ομάδα, και αυτό αποτελεί κίνητρο γιά τους νεότερους;
    Μήπως, λέω μήπως, το επίπεδο και η δυσκολία είναι αυτό που χρειάζεται το άθλημα;
    Μήπως χρειάζεται σοβαρότητα - χωρίς να θίγονται τα πρόσωπα που εμπλέκονται ως μη σοβαρά - και να δοθεί κύρος και βαρύτητα στους περιφερειακούς και στους πανελλήνιους;
    Μήπως κυνηγάμε την ουρά μας; Μήπως ασχολούμαστε με το αυγό του Κολόμβου;
    Μήπως εάν δημιουργηθούν άξιοι αθλητές και καταξιωμένοι πρωταθλητές, ο νεότερος θα παρακινηθεί από την αίγλη που ακολουθεί το ταλέντο, η δεξιότητα και την ικανότητα του πρωταθλητή, όχι σε ένα αγώνα με 10 συμμετοχές, αλλά πχ σε τελικό πανελληνίου πρωταθλήματος, μετά από αγώνες και προσπάθεια που απαιτεί κόπο και χρόνο;
    Αυτά τα ερωτήματα είναι - πιστεύω -που πρέπει να μας απασχολήσουν, ΤΩΡΑ.
    Εκτιμώ ότι εάν δεν υπάρχει υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού και στιβαρό αθλητικό κομμάτι, ο αερομοντελισμός στην καλλίτερη περίπτωση θα παραμείνει ένα hobby, χωρίς ανάπτυξη, χωρίς μέλλον. Μόνο με το έρισμα του υγειούς συναγωνισμού, θα έλθουν οι νέοι πιό κοντα, γιατί οι νέοι έχουν πείσμα, φιλοδοξίες, όραμα, μέλλον και το σπουδαιότερο ικανότητες.
    Σας ευχαριστώ που διαβάσατε αυτές τις γραμμές. Όποιος θέλει να καταλάβει, ας καταλάβει. Δεν θέλω να φανώ ως σωτήρας - όπως πολύ εύκολα - ξεστομίζουν κάποιοι. Το θέμα είναι ότι άλλο η ιστορία, άλλό οι μνήμες και οι αναμνήσεις και άλλο το μέλλον.
    Ευτυχώς στην εποχή μας όλα πάνε γρήγορα. Τα αποτελέσματα θα φανούν γρήγορα. Τι θέλει ο καθένας, τι μπορεί να κάνει και τι σκοπό έχει....

    Κυριε Βαγγελη καλησπερα,

    Θα ηθελα να υπενθυμισω οτι αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα γινονται αγωνες σε κατηγοριες με αριθμο συμμετοχων της ταξεως των 10 περιπου, που μεχρι και πριν μερικα χρονια δε γινοντουσαν καθολου. Πιστευω οτι αυτο ειναι ενα θετικο βημα που πρεπει να τονισουμε χωρις βεβαια να επαναπαυομαστε.

    Οι λογοι που τα ελικοπτερα, κατα τη γνωμη μου, εχουν κανει ενα βημα πιο μπροστα ειναι η προσωπικη προσπαθεια 3-4 ατομων που ειναι στην πλεοιψηφια τους παλιοι μοντελιστες και γνωστες καθως και η ευκολη προσβαση σε μερη που μπορεις να πεταξεις ελικοπτερο. Στην κατηγορια FAI υποθετω οτι το επιπεδο ειναι πολυ υψηλο αλλα και παλι εχουμε 4 συμμετοχες. Στις αλλες κατηγοριες δε μπορω να κρινω τι συμβαινει γιατι πολυ απλα δε γνωριζω απο ελικοπτερα, οπως νομιζω οτι και καποιοι αλλοι δεν ειναι καλο να κρινουν κατηγοριες αγωνων με τις οποιες δεν εχουν ασχοληθει.

    Υπαρχουν μοντελιστες νεοι και παλαιοι με δυνατοτητες οι οποιοι δε θελουν να μπουνε στη διαδικασια συμμετοχης ο καθενας για δικους του λογους. Αλλος γιατι σνομπαρει αλλος γιατι δε του αρεσει να στρεσσαρεται, αλλος γιατι δεν εχει χρονο κτλ. Η αληθεια ειναι οτι οσες δυνατοτητες κι αν εχει καποιος αν δε δουλεψει και δε του αρεσει αυτο που κανει ειναι λιγο δυσκολο να τις μετατρεψει σε ικανοτητες και συνεπως να κερδσει εναν αγωνα εστω και "χαμηλου" επιπεδου. Δεν εχουμε λοιπον παρα να πεισουμε και να δουμε ολους αυτους τους θεωρητικα "δυνατους" σε ολες τις κατηγοριες. Εγω προσωπικα, καθως και οι υπολοιποι συναθλητες μου υποθετω, θα χαρουμε πολυ για ευνοητους λογους να τους δουμε στο στιβο. Οπως ειχε πει καποτε ο συμπαθης και συναδελφος μοντελιστης Δημητρης Τετραδακος "ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα", "Στη σεντρα" κτλ.

    Κατι αλλο, συμφωνω με το θεσμο των περιφερειακων αγωνων, μηπως πρεπει να αρχισουμε να κοιταζουμε εκτος απο τη διοργανωση airshow ,που ειναι καλο να γινει θεσμος, και τη διοργανωση τετοιων αγνωνων? Δεν απευθυνομαι φυσικα μονο στην Αερολεσχη Μαγνησιας αλλα και στους υπολοιπους συλλογους ανα την Ελλαδα.

    Φιλικα και με σεβασμο παντα,

    Νικος Κιορογλου
    « Ultima modifica: Martedì, 23 Ott 2007, 00:16:58 da Νικόλας » Loggato
    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 926



    WWW
    « Risposta #56 il: Lunedì, 22 Ott 2007, 23:23:31 »

    Ο μάστορας ξεκαθαρίζει για ποιόν και σε ποια βάση μιλούσε και μιλάει μέχρι τώρα...

    Ναι .....Καλα !!!!!!  " περυσινά ξινά σταφύλια "
    Loggato

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    mastoras
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 926



    WWW
    « Risposta #57 il: Lunedì, 22 Ott 2007, 23:42:23 »

    Στην κατηγορια FAI υποθετω οτι το επιπεδο ειναι πολυ υψηλο αλλα και παλι εχουμε 4 συμμετοχες. 

    Το 2007 στην FAI κατηγορία αγωνίστηκαν 8 αθλητες

    Το 2008 ο αριθμος των αθλητων στην FAI κατηγορια προβλεπεται [εαν ολα πανε καλα ] να ειναι 12 .  Wink

    Loggato

    Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #58 il: Lunedì, 22 Ott 2007, 23:53:23 »

    Στην κατηγορια FAI υποθετω οτι το επιπεδο ειναι πολυ υψηλο αλλα και παλι εχουμε 4 συμμετοχες. 

    Το 2007 στην FAI κατηγορία αγωνίστηκαν 8 αθλητες

    Το 2008 ο αριθμος των αθλητων στην FAI κατηγορια προβλεπεται [εαν ολα πανε καλα ] να ειναι 12 .  Wink



    Σημαντικη παρατηρηση σας ευχαριστω... Thumbs up Τα λεμε παλι το 2008 μεχρι τοτε υπαρχουν και τα διεθνη fora (forums)..

    Χαιρετισμους,
    Νικος
    « Ultima modifica: Martedì, 23 Ott 2007, 01:23:31 da Νικόλας » Loggato
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #59 il: Martedì, 23 Ott 2007, 01:14:16 »

    προς κο. Ξένο,

    Χωρίς να διαφωνώ απόλυτα μαζί σας, θα μου επιτρέψετε να προσεγγίσω το θέμα διαφορετικά, κάτι που ίσως εκληφθεί και ως διαφωνία, όχι ότι πειράζει κιόλας.

    Και αυτή η διαφορετική προσέγγιση είναι και η απάντηση μου στο ερώτημα που θέτετε.

    Καλλίτερα τώρα ας αφήσουμε λίγο παρά έξω το hobby, το παιχνίδι (όπως λέγεται), την μουρμούρα, τις εχθρότητες, τις αντιπαλότητες, τις γκρίνιες, τα κατηγορώ, τις ευθύνες.
    ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΠΡΙΝ ΞΕΦΤΙΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.

    Θέτω με τη σειρά μου ερωτήματα.

    Γιατί να αφήσουμε έξω το hobby, αφού αυτό είναι κατά βάση Huh Γιατί πρέπει να το βαφτίσουμε άθλημα ?

    Γιατί ασχολείται κανείς με τον αερομοντελισμό ? Για να γίνει πρωταθλητής και να μαζεύει τρόπαια και μετάλια ? Ή μήπως απλά επειδή του αρέσει το αντικείμενο ?

    Και γιατί θα πρέπει αυτή η προτίμηση να μετατραπεί υποχρεωτικά σε αγωνιστικό - αθλητικό ενδιαφέρον?

    Τί σημαίνει, "ΠΡΙΝ ΞΕΦΤΙΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ"? Ήταν ποτέ υψηλό το αγωνιστικό επίπεδο και δεν το καταλάβα ? Από πλήθος συμμετοχών? Από επίπεδο συμμετοχών?

    Δεν νομίζω, μια από τα ίδια βλέπω, είτε πριν την Ε.Ο.ΑΜ., είτε κατά την Ε.Ο.ΑΜ. είτε τώρα ως αεράθλημα...

    Το άθλημα δεν βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση. Ήταν πάντα στο έδαφος και πολύ δύσκολα απογειώνεται για να προλάβει και να πέσει. Το χόμπυ όμως είχε ένα επίπεδο, όχι υψηλό αλλά σίγουρα αξιοπρεπές.

    Θα συμφωνήσω με τον Νικόλα Κιόρογλου, ότι πλέον έχουμε σταθερά αρκετές αγνωιστικές εκδηλώσεις κάθε χρόνο, με, όχι εξαιρετικές μεν, αλλά σταθερές συμμετοχές.

    Ο κόσμος δεν θέλει να ανακατεύεται με αγώνες. Είτε γιατί δεν έχει το χρόνο, είτε γιατί δεν έχει τα χρήματα, είτε γιατί δεν θέλει να ζορίζεται, είτε γιατί δεν του αρέσει η κριτική (και η αυτοκριτική) και η σύγκριση, είτε γιατί απλά θέλει μόνο να κάνει το κέφι του.

    Έχω πολύ νωπή την εμπειρία του Πανελλήνιου scale που έγινε το Σαββατοκύριακο. Συμμετοχές στην "μεγάλη" κατηγορία, 6. Στην μικρή, για την θέσπιση της οποίας τόσος ντόρος έγινε στο πρόσφατο παρελθόν, μόλις 3.
    Δεν νομίζω να έφταιγε η έλλειψη ανταγωνισμού. Ούτε να μην υπήρχε σοβαρότητα από οργανωτές-κριτές-συμμετέχοντες. (ομολογώ ότι υπήρχε χαλαρό κλίμα και καλή διάθεση, σαν μια παρέα, πώς αλλιώς να αντέξεις τον βρωμόκαιρο, αλλά το αγωνιστικό σκέλος πιστέψτε με, ήταν απόλυτα σοβαρό).

    Τί να φταίει τότε?
    Απλά, ο χρόνος και ο κόπος που απαιτείται είναι κάτι που δεν θέλουν, ή δεν μπορούν να διαθέσουν πολλοί. Το ότι οι συμμετέχοντες ήταν μόλις 6 δεν μειώνει την προσπάθειά ή το αποτέλεσμά τους, ίσα-ίσα αυτοί τόλμησαν και προσπάθησαν. Το κυριότερο για μένα, έκαναν αυτό που τους άρεσε γιατί τους άρεσε, και δεν νομίζω να το έκαναν για να πάρουν το κύπελο...

    Αναφέρετε τα ελικόπτερα σαν τη μοναδική κατηγορία που πάει καλά αγωνιστικά. Πράγματι έχουμε μια πολύ καλή εθνική ομάδα. Δεν νομίζω να έγινε από αθλητές, αλλά από λίγους μοντελιστές με πολύ μεράκι (και άλλα στοιχεία), που προσπάθησαν να βελτιώσουν τον εαυτό τους και τις ικανότητές τους και, πολύ σημαντικό, έχουν τη διάθεση να βοηθήσουν και άλλους να φτάσουν σε τέτοιο επίπεδο.

    Έχουμε και συμμετοχές από νέο κόσμο, στα πλαίσια όμως διαγωνισμού, όχι αθλητισμού. Βοηθάνε οι επιτυχίες της εθνικής ομάδας, όχι όμως ότι όλοι ονειρεύονται να γίνουν "Τετραδάκοι" ή Κούτσουλες" ή "Πασχαλούληδες" (τυχαία η σειρά, συγγνώμη και για όσους ξεχνάω).

    Μάλιστα, φοβάμαι μη συμβεί κάποτε το αντίθετο, δούνε δηλαδή οι νέοι, ότι οι συγκεκριμένοι πρωταθλητές δεν πιάνονται, οπότε βαρεθούν την προσπάθεια και τα παρατήσουν.


    Εκτιμώ ότι εάν δεν υπάρχει υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού και στιβαρό αθλητικό κομμάτι, ο αερομοντελισμός στην καλλίτερη περίπτωση θα παραμείνει ένα hobby, χωρίς ανάπτυξη, χωρίς μέλλον. Μόνο με το έρισμα του υγειούς συναγωνισμού, θα έλθουν οι νέοι πιό κοντα, γιατί οι νέοι έχουν πείσμα, φιλοδοξίες, όραμα, μέλλον και το σπουδαιότερο ικανότητες.

    Χόμπυ είναι και ο στατικός μοντελισμός και το κυνήγι και το ψάρεμα. Κανένα δεν θεωρώ ότι δεν είχε ανάπτυξη έως τώρα και ότι δεν έχει μέλλον.

    Έχει τόσο μέλλον όσο υπάρχει κόσμος που θέλει να ασχοληθεί. Όχι απαραίτητα όσο υπάρχει κόσμος που θέλει να "πρωτ-αθληθεί".

    Προσωπικά προτιμώ ένα μοντελοδρόμιο με 15-20 άτομα-χομπίστες να φτιάχνουν και να πετάνε μοντέλα για το κέφι τους, παρά 5 πρωταθλητές που θα χαρίζουν τίτλους στο σύλλογό τους και μετά από αυτούς το χάος. (το ιδανικό βέβαια θα ήταν και τα δύο μαζί, δε διαφωνώ)

    Πρόκειται για συγκοινωνούντα δοχεία, ή όπως είπατε, για το αυγό του Κολόμπου στην αντίστροφη εκδοχή του: Από περισσότερους χομπίστες θα ξεπηδήσουν καλύτεροι αθλητές άρα και καλύτεροι αγώνες ή από καλύτερους αγώνες και αθλητές θα προσελκυστούν περισσότεροι για να ασχοληθούν ?

    Κλείνοντας, αποδέχομαι τόσο τον γενικότερο προβληματισμό σας όσο και τα κίνητρα σας, τα οποία συμμερίζομαι.

    Μακάρι να δοθούν καλύτερες απαντήσεις στις επόμενες συναντήσεις (ας μην είναι μόνο μία).

    με αερομοντελιστικούς (αεραθλητικούς) χαιρετισμούς

    Γιώργος Κανδυλάκης


    Υ.Γ. όρεξη είχα πάλι και έγραψα κατεβατά... Συγγνώμη

    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Pagine: 1 2 3 [4] 5 6 7 8     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Moderatore: ArgyrisGiannetakis)  |  Topic: ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ, ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.029 secondi con 25 queries.