Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 18:42:28

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 18:42:28

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304438
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 189
    Totale: 190
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 [Tutte]     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: πολυεστερας - Πλεξι Γκλας και υγρα...  (Letto 8233 volte)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « il: Domenica, 8 Mar 2009, 19:21:49 »

    θελω την βοηθεια σας ...

    ξεκινισα την κατασκευη μιας δεξαμενης για καυσιμο (νιτρο 15%) , και μου ειπαν οτι δεν κανει ο πολυεστερας για αυτη την δουλεια....

    μου φανεικε παραξενο και θελω να μου δωσετε τα φωτα σας...

    δεν το εκανα απο εποξικη ριτηνη λογο κοστους...

     Huh Huh Huh Huh
    « Ultima modifica: Sabato, 25 Apr 2009, 10:51:43 da gouskone » Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #1 il: Lunedì, 9 Mar 2009, 23:41:24 »

    τιποτα?

     Undecided
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #2 il: Martedì, 10 Mar 2009, 09:26:17 »

    Καλημέρα.
    Δεν ξέρω αν ο πολυεστέρας διαλύεται  απο την μεθανόλη .Ολο και καποιος θα ξερει να μας πει .
    Ποσο μεγάλη ειναι η δεξαμενή ? Γιατι δεν προτιμήσες μαι ετοιμη ?
    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.358



    « Risposta #3 il: Martedì, 10 Mar 2009, 09:52:56 »

    Γιατί ξεκινησες να κατασκευαζεις τη δεξαμενη?
    Τη χρειάζεσαι για κάποια ειδική χρηση?
    Loggato

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    gliderguider
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 264


    Νίκος Βουλουμάνος


    « Risposta #4 il: Martedì, 10 Mar 2009, 09:53:05 »

    Kαλημέρα, μόνη λύση μια μικρή δοκιμή, φτιάξε ένα "πιατάκι" από πολυεστέρα και βάλε του μέσα λίγο καύσιμο να δεις αν προσβάλλεται από αυτό

    gliderguider
    Loggato

    Seize your day!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #5 il: Martedì, 10 Mar 2009, 14:48:00 »

    Καλησπέρα,

    Ο πολυεστέρας δεν έχει πρόβλημα με την μεθανόλη. Αν είχε θα είχαν πρόβλημα τα περισσότερα σκαφάκια που φτιάχνονται ακόμα από πολυεστέρα. Παλαιότερα και αρκετά αερομοντέλα είχαν ως υλικό κατασκευής τον πολυεστέρα.

    Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως είναι ότι ο πολυεστέρας είναι πιό άκαμπτος από την epoxy και σε περίπτωση κραδασμών δύσκολα θα αποφύγεις το crack, με ότι συνεπάγεται αυτό.

    Αλλο θέμα είναι ότι αν το φτιάξεις με χρήση άστατου fibergalss τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να φεύγουν νήματα με τον καιρό τα οποία κάποια στιγμή θα σου βουλώσουν τα σωληνάκια, την μηχανή.

    Δώσε περισσότερες λεπομέρειες για περισσότερη βοήθεια

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Loggato
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #6 il: Venerdì, 13 Mar 2009, 12:48:15 »

    δεν είναι κατασκευή που θα πάει πάνω σε μοντέλο...

    κάνω μια κατασκευή (την οποια θα παρουσιάσω κιόλας σε θέμα εδώ) η οποια έχει να κάνει με το toolbox μου για θερμικά... Χαμόγελο

    στις συγκεκριμένες διαστάσεις που το ήθελα δεν βρήκα έτοιμο οποτε το κατασκεύασα μονος μου. Azn

    θα του κάνω μια επίστρωση πλαστικοποίησης στο εσωτερικό να είμαι σίγουρος και βλέπουμε...

    το όλο project θα είναι έτοιμο την άλλη εβδομάδα οποτε θα το δείτε και θα καταλάβετε τι ακριβώς κάνω. Thumbs up

    thanks modellers
     Thumbs up
    Loggato

    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Risposta #7 il: Venerdì, 13 Mar 2009, 13:40:02 »

    Ο πολυστερας ειναι υλικο που δεν προβληματιζεται απο τα καυσιμα γενικα τοσο απο μεθανολη οσο και απο βενζινα.
    Ειναι οντως σκληρος αλλα οχι τοσο για σπασιματα γιατι αν εσπαζε τοσο ευκολα δεν θα εφτιαχναν σκαφοι θαλλασης.
    Απλος θελη καλη προεργασια και καταλληλες συνθηκες.
    Loggato

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #8 il: Sabato, 14 Mar 2009, 19:08:03 »

    και για πιο λογο λοιπον αποφευγουν ολοι να κατασκευαζουν δεξαμενες καυσιμου απο πολυεστερα παρα μονο για την αποθυκευση νερου?

    θα κανω τις δοκιμες μου αλλα ειναι περιεργο.....
    Loggato

    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Risposta #9 il: Lunedì, 16 Mar 2009, 19:15:06 »

    Η δεξαμενή πετρελαίου που έχω στο σπίτι είναι κατασκευασμένη από πολυεστέρα !
    Και έχω δει σε πολλά σπίτια ίδιες δεξαμενές όταν έφτιαχνα συντήρηση καυστήρων !
    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #10 il: Martedì, 17 Mar 2009, 19:12:29 »

    skope μηπως εχει γεινει πλαστικοποιηση του εσσωτερικου της δεξαμενης??
    Loggato

    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Risposta #11 il: Martedì, 17 Mar 2009, 20:48:35 »

    Δεν νομίζω ότι η δεξαμενή έχει πλαστικό μέσα η κατασκευή είναι ίδια με της βάρκας !
    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #12 il: Martedì, 17 Mar 2009, 20:51:26 »

    οποτε απο πεμπτη και μετα που επιστρεφω θα κανω μια δοκιμι σε ενα μποκαλι και μετα αν ολα δειχνουν οκ θα τελειωσω το project
    και θα το κανω παρουσιαση ..

    thanks παιδες

    να στε καλα.

     Thumbs up
    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #13 il: Sabato, 25 Apr 2009, 10:58:31 »

    το σχέδιο με το πολυεστερικό απέτυχε...

    μετά από δοκιμη με λίγο καύσιμο είχαμε αλλοίωση της δεξαμενής..όχι πολύ αλλα δεν κάνει...
    έτσι εγκατέλειψα το θέμα πολυεστέρας και αποφάσισα να το κάνω με πλέξει glass....

    έχω τα κομμάτια κομμένα από κιτς rooter για τη "δεξαμενουλα" μου ...
    οι διαστάσεις είναι 22cm - 13cm - 14cm και μέσα θα το γεμίζω coolpower...

    θέλω πριν κάνω καμια  Αυτοεξηγούμενο  να με βοηθισει κάποιος που να ξέρει για το τι κόλλα να χρησιμοποιήσω για την συναρμολόγηση έτσι ώστε να είναι στεγανό και να μην διαβρωθεί από το nitro με τον καιρό...

    αν δεν είμαι σίγουρος ότι θα γίνει σωστό δεν  κολλάω τα κοματια ..ειναι κριμα να πανε χαμενα αλλα και μια διαροη θα ειναι οτι χειροτερο ...

    edit...

    ακουσα οτι υπαρχει διαφανεις φλατζοκολλα!!! μαλον ειναι οτι καλυτερο για αυτο που θελω ε?
    « Ultima modifica: Sabato, 25 Apr 2009, 11:15:48 da gouskone » Loggato

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.387



    « Risposta #14 il: Domenica, 26 Apr 2009, 07:32:21 »

    Καλημερα,

    Το plexi glass το κολάμε με χλωροφόρμιο με ότι σημαίνει αυτό!!!

    ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν.

    Παρόλα αυτά δεν γνωρίζω κατά πόσο θα αντέξει στο καύσιμο ή ακόμα και στην πίεση που θα υπάρχει οταν θα το γεμίσεις.

    Θα πρέπει επίσης να εξασφαλίσεις και την στεγανότητα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Loggato
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Risposta #15 il: Domenica, 26 Apr 2009, 09:49:43 »

    Για custom δεξαμενές κρατήστε άδεια πλαστικά μπουκαλάκια από φάρμακα ή χημικά, καλύτερα με ευρύ στόμιο.
    Loggato

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #16 il: Domenica, 26 Apr 2009, 10:37:56 »

    Καλημερα,

    Το plexi glass το κολάμε με χλωροφόρμιο με ότι σημαίνει αυτό!!!

    ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν.

    Παρόλα αυτά δεν γνωρίζω κατά πόσο θα αντέξει στο καύσιμο ή ακόμα και στην πίεση που θα υπάρχει οταν θα το γεμίσεις.

    Θα πρέπει επίσης να εξασφαλίσεις και την στεγανότητα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    μα αυτο ειναι το θεμα...

    με τι υλικο να το στεγανοποιησω..
    η πιεση δεν θα ειναι μεγαλη λογο του μεγεθους του αλλα και της τρυπας που θα βγαινει ο αερας .

    Για custom δεξαμενές κρατήστε άδεια πλαστικά μπουκαλάκια από φάρμακα ή χημικά, καλύτερα με ευρύ στόμιο.

    δεν ειναι για δεξαμενη που θα παει σε σκαφος....ειναι για μια κατασκευη που κανω. και για λογους καλεσθησιας θελω να το κανω απο  πλεξι γκλας...

    μαλον θα παιξω με χλοροφρομιο , διαφανες φλατζοκολα για την στεγανοποιηση και βιδεσ στις ακρες για σιγουρια...

    Loggato

    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 316



    « Risposta #17 il: Domenica, 26 Apr 2009, 12:52:20 »

    Καλημερα,

    Το plexi glass το κολάμε με χλωροφόρμιο με ότι σημαίνει αυτό!!!

    ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν.

    Παρόλα αυτά δεν γνωρίζω κατά πόσο θα αντέξει στο καύσιμο ή ακόμα και στην πίεση που θα υπάρχει οταν θα το γεμίσεις.

    Θα πρέπει επίσης να εξασφαλίσεις και την στεγανότητα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    το plexiglass επίσης λυγίζει και διαμορφώνεται με θερμότητα. Μπορείς να γλυτώσεις κόλληση σε 4 ακμές για ενα τετράγωνο ντεπόζιτο. 
    Loggato
    VASKOS
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 373



    WWW
    « Risposta #18 il: Martedì, 19 Mag 2009, 15:17:14 »

    το σχέδιο με το πολυεστερικό απέτυχε...


    το πρόβλημα που δημιουργήθηκε (λογικά η δεξαμενή έγινε σαν σφουγγάρι) δεν το προκάλεσε η μεθανόλη αλλα το nitro που περιέχεται στο καύσιμο ...φιλε μου
    Loggato

    http://rc-cafe.blogspot.com/

    Καθαρά αντρικό blogspot με ειδήσεις ,ανέκδοτα ,και πολλά πολλά ακόμα.....




    Στοιχεια επικοινωνίας με την Ένωσης Αερομοντελιστών Ηρακλειου Κρήτης
    E.A.Η.K μπορείτε να βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση


    http://www.eahk.gr
    Peterpanta
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 655


    www.aeromodelistis.gr Moderator


    « Risposta #19 il: Martedì, 19 Mag 2009, 16:59:45 »

    Το Plexiglass κολλάει εκτός απο το χλωροφόρμιο όπως πολύ σωστά είπατε και με MEC.

    Δηλαδή Μεθυλοαιθηλοκετόνη.  Είναι διαλύτης για διάφορα υλικά.

    όταν εφαρμοστεί στο Plexglass τότε λιώνει ελαφρά το σημείο που εφαρμόστηκε και κάνει συγκόλληση του plexoglass με plexiglass
    Loggato

    Lama V3 /Mini Titan E-325 /  Mini Titan E-325 SE / Copter-x 450SE / T-Rex 500 ESP / Cessna 172 / Spektrum DX-7 2.4GHz

    www.aeromodelistis.gr/
    Pagine: 1 2 [Tutte]     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatori: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Topic: πολυεστερας - Πλεξι Γκλας και υγρα...
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.047 secondi con 28 queries.