Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:24:34

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 21:24:34

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 34
    Total: 36
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Κατασκευές για εξατμίσεις.  (Lu 8480 fois)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #15 le: Mardi, 23 Aoϋt 2016, 11:29:40 »

    Πουλάνε έτοιμες καμπύλες και ίσια κομμάτια και πλάκες που βιδονουν στον κινητήρα είχα φτιάξει πριν χρονια λαιμό για ενα αεροπλάνο μου...και ειναι κόμπλε http://www.der-schweighofer.net/group/332/krumscheid_exhausts_and_exhaust_kits  Δες τα λίγο εχει και σε 2η3 διατομες ανάλογα με τα κυβικά του κινητήρα...

    Πολύ ενδιαφέρον.. οι σωλήνες δείχνουν αρκετά λεπτοί σε πάχος τοιχώματος..

    Ευχαριστώ Τάσο!
    Journalisée

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #16 le: Mardi, 23 Aoϋt 2016, 19:55:19 »

    Καλησπέρα Διονύση,

    Νομίζω μου θύμισες μια ωραία σπαζοκεφαλιά που είχα πριν 2-3 χρόνια...

    Θέλοντας να βάλουμε μια Tuned εξατμιση σε έναν ZG62SL, διαλέξαμε έυκολα όλα τα παρελκόμενα του κιτ όπως φαίνεται στην φώτο, που είναι σχεδόν ίδιο με αυτό που ανέβασες και εσυ..

    Ο νόμος του Murphy όμως χτύπησε αλλυπητα την ώρα της τοποθέτησης...  Το μήκος ήταν πιο κοντό, το S που έκανε ήταν ανάποδο και η κουρμπα επίσης δεν διευκόλυνε να μπουν τα δαχτυλίδια συγκράτησης...   Αρα αλλαγή σχεδίων και βουρ προς εύρεση Custom made λυσεων

    Οπως είπες και εσυ δεν μου άρεσε η λυση του ευκαμπτου, α. για οπτικούς λόγους και β. για λόγους απόδοσης και γ. για το υψηλό θερμοκρασιακό προφίλ που θα αποκτούσε το πισω μέρος του σκάφους(κακό για UAV...). 

    Λύσεις:

    Α. Απλή να κάνεις δουλειά σου:
    Ο σωλήνας που λέμε είναι ανοξείδωτο, αρα αν προμηθευτείς απ'οπου επιθημείς, ιδιες διατομές και λοιπά (π.χ. Μανουσαρίδης, Σπυρου Πάτση κλπ κλπ), Επίσης παραγγείλεις και τις κουρμπες έτοιμες.  Πολύ απλά, με απλή ασημοκόληση χαμηλής θερμοκρασίας (κιτρινη φλόγα υδραυλικού) κολάς. _
    Αν δεν βρείς έτοιμες γωνιές τότε Πάς σε μηχανουργό με στραντζα, κουρμπαδόρο και του ζητάς να σου κάνει τις κουρμπες

    Β. Η μερακλίδική που σου ταιριάζει:

    -Προμηθεύεσαι πάλι τη σωστή διατομή σωλήνα που επιθυμείς.

    -Νοικιάζεις, δανείζεσαι, αγοράζεις κουρμπαδόρο. Και προσπαθείς να κάνεις τις κουρμπες όσο πιο ανοιχτές γίνεται σε σχέση με τον τρόπο που πιάνει πανω στο σασι και το πλακάκι και ταυτόχρονα δίνεις στο τελείωμα της κορμπας μια προπορία ωστε να κάνει ενα ανεπαίσθητο S ώστε να αμβλύνεις κι άλλο την γωνία και ταυτόχρονα να μη ζουλίξει ο κουρμπαδόρος τόσο την σωλήνα ώστε να μειώσει την διατομή στο σημείο. Με αυτο τον τρόπο έχεις την καλύτερη ροή, μικρότερες θερμοκρασίες εκει που χτυπάνε τα καυσαέρια την ώρα που στρίβουν, αρα καλύτερο και στρωτό back pressure.. αρα δεν πήγαν τσάμπα τα λεφτά της Tuned εξάτμισης...

    -Πας στον άλλο μηχανουργό που κάνει εργασίες συγκόλλησης με το πατρονάκι στο χέρι πως θες να στα κολήσει με την TIG ή παίρνεις το κιτ του Αργύρη ή μου την στέλνεις με courrier...   Η κόλληση με την tig βγαίνει πολύ πιο καθαρή, ωραία και πολύ πιο οικονομική σε σχέση με την ασημοκόλληση σε αναλώσιμα




    * 1.jpg (31.75 Ko, 512x384 - vu 1164 fois.)
    Journalisée
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #17 le: Mardi, 23 Aoϋt 2016, 20:02:51 »

    Να και το πρώτο αποτέλεσμα, τότε απο τις ασημοκολλήσεις!

    Καλές κατασκευές και καλή επιτυχία!


    * TUNED_UCD.jpg (91.43 Ko, 800x484 - vu 1186 fois.)
    Journalisée
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #18 le: Mardi, 23 Aoϋt 2016, 20:12:38 »

    Οπως βλέπεις απο την εικόνα παραπάνω, βλέπεις το "σηκωματάκι" στο σημείο της κούρμπας που κάναμε..   απο βαρεμάρα όμως να ξεκολάμε το πλακάκι, αφήσαμε το τμήμα με το σπυράλ....


    Και για το λόγο του αληθές, αν η θεωρία επιβεβαιώνεται..
    κάναμε μετρήσεις και όπως βλέπεις απο την θερμική εικόνα, την υψηλότερη θερμοκρασία την έχουμε μέσα στα τοιχώματα του σπυράλ που τα καυσαέρια βρίσκουν αντίσταση, ανώ την μικρότερη στο σημείο που αμβλύναμε την κούρμπα..


    * Exaust_flir1.jpg (46.94 Ko, 360x267 - vu 1115 fois.)
    Journalisée
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #19 le: Mardi, 23 Aoϋt 2016, 20:43:46 »

    Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!

    Στην ουσία θέλω να περάσω τον λαιμό μέσα από το σασί του ελικοπτέρου με ένα S και να βγεί στην ευθεία με την ουρά για να μπορέσει να μπει η πιπα ακριβώς κάτω από την μπούμα παράλληλα ( να μη την εχω στο πλάι)..

    Κάτι σαν αυτό αλλά με λίγο διαφορετική κλήση..



    Τα ανοξείδωτα που ξέρω είναι αρκετά βαριά.. Αυτά στο link που μας έδωσε ο Τάσος δείχνουν τέλεια, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι πλακάκι θα χρειαστώ για τον Zenoah μου..
    Εστειλα ένα mail αλλά ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση..

    Έχεις κάποιο τρόπο να μπορέσω να φτιάξω 3D πατρόν??
    Journalisée

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Répondre #20 le: Mercredi, 24 Aoϋt 2016, 01:31:47 »

    Αριστα!
    Αρα στο θέμα του λεμού πολύ απλά παιρνεις σωληνα με το μετρο και παιδευεσαι με τον κουρμπαδόρο μεχρι να το βρείς...  ή εχεις γωνιες 45 μοιρων ετοιμες κουρμπαρισμένες κ τις κολλας με την ασημοκόληση μολις βρεις την μεταξυ τους θεση.
    στο πλακάκι που κολάς??  Γιατι θες 3D για το πλακακι, αφου ειναι 2d η κοπή... πάλι απο ανοξειδωτο παιρνεις πατρόν απο τη μαμα εξατμιση και το κοβεις σε λιγα λεπτα σε πλασμα η CNC. Αν δε θες να μπλεξεις σε κοπες για το κοματι απο το πλακακι μεχρι και τα πρωτα εκατοστά του λεμού, τοτε βουρ στον tony clark μπες στον καταλογο και πάρε ετοιμα λεμουδακια για τον 26αρι μαζι με πιο δυσευρετα παρελκόμενα όπως το τεφλον της ενωσης και τους σφιχτιρρες...  τα εχει σε τιμή που πραγματικά δεν αξιζει να τα αναπαραγεις μόνος...  και συνεχιζεις τις παραξενες κουρμπες μόνος...    και να θυμασαι τις θερμοκρασίες! Ανοιξε οσο μπορεις τις γωνίες
    Journalisée
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #21 le: Mercredi, 24 Aoϋt 2016, 11:10:58 »

    Διονύση μου μπορεις να φτιάξει 3D πατρον του λαιμού και με σπιραλ ηλεκτρολογικό νπου παιρνει κουρμπες.Οποτε μετα το μεταφερεις το σχημα σε μεταλο.Εαν σου εχει ελαστικότητα και σου χανει την κουρμπα επισης μπορεις να το κοκαλώνεις με κυανοακρυλική κόλα αναμεσα στις σπειρες.


    * eukamptos-solinas-spiral-mpetou-duroflex-kouvidis.jpg (49.78 Ko, 458x458 - vu 1074 fois.)
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #22 le: Mercredi, 24 Aoϋt 2016, 13:57:16 »

    Αριστα!
    Αρα στο θέμα του λεμού πολύ απλά παιρνεις σωληνα με το μετρο και παιδευεσαι με τον κουρμπαδόρο μεχρι να το βρείς...  ή εχεις γωνιες 45 μοιρων ετοιμες κουρμπαρισμένες κ τις κολλας με την ασημοκόληση μολις βρεις την μεταξυ τους θεση.
    στο πλακάκι που κολάς??  Γιατι θες 3D για το πλακακι, αφου ειναι 2d η κοπή... πάλι απο ανοξειδωτο παιρνεις πατρόν απο τη μαμα εξατμιση και το κοβεις σε λιγα λεπτα σε πλασμα η CNC. Αν δε θες να μπλεξεις σε κοπες για το κοματι απο το πλακακι μεχρι και τα πρωτα εκατοστά του λεμού, τοτε βουρ στον tony clark μπες στον καταλογο και πάρε ετοιμα λεμουδακια για τον 26αρι μαζι με πιο δυσευρετα παρελκόμενα όπως το τεφλον της ενωσης και τους σφιχτιρρες...  τα εχει σε τιμή που πραγματικά δεν αξιζει να τα αναπαραγεις μόνος...  και συνεχιζεις τις παραξενες κουρμπες μόνος...    και να θυμασαι τις θερμοκρασίες! Ανοιξε οσο μπορεις τις γωνίες

    Δημήτρη thanks.

    Σε αυτή τη λύση θα πάω.. Θα παραγγείλω κάνα - δυο γωνίες, ένα ίσιο σωλήνα και ένα header και θα παίξω με ασημοκόλληση..  Thumbs up

    Αργύρη είσαι μεσα στο μοιαλό μου φίλε.. έτσι θα γίνει..

    Πιστεύω ότι θα βγεί όμορφο αποτέλεσμα και ίσως να χρησιμοποιήσω και λίγο από το εύκαμπτο σπιραλ σωλήνα που έχει ο Clark (περίπου 4 cm). Έτσι για να έχω ένα περιθώριο διόρθωσης.

    Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #23 le: Mercredi, 12 Oct. 2016, 21:46:40 »

    Μετά κόπων και βασάνων.. κάτι αρχίζει να γίνεται.





    Τελικά δεν χρησιμοποίησα εύκαμτο κομμάτι..

    Με την ασημοκόλληση μπορώ να πω ότι δεν δυσκολεύτηκα αλλά θέλει δουλίτσα ακόμη..

    Γενικά, για πρώτη απόπειρα είμαι ικανοποιημένος.

     Thumbs up
    Journalisée

    Phanislo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 71


    Fly like a fly and land on land..


    « Répondre #24 le: Mercredi, 12 Oct. 2016, 22:19:08 »

    Και με το C of G τι γίνεται;
    Journalisée

    JR PCM 9XII, DSX9II, TARANIS PLUS X9D
    Raptor 30, Hk-450 pro 3Gx, RJX 90 Gasser
    Edge 540, QB 20, QB 15, Hawk 3d, Cessna Sky Link 40, Ultimate 40, You Can Do 3d 60, YAK-54 60, BOSSU,ΥΑΚ-54 20cc, Sbach 342 32cc, Mahachi....
    etc.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #25 le: Mercredi, 12 Oct. 2016, 22:49:43 »

    Και με το C of G τι γίνεται;

    Πρόβλημα.

    Αλλά θα λυθεί και αυτό..

    Εξ άλλου έχω θέμα με τη lipo.. είναι μικρή και δε μου φτάνει (2200mah).. Οπότε θα βάλω μια 4000Mah και λογικά θα ζυγίσω..

    Στο τελικό σχέδιο ίσως μεταφέρω λίγο ακόμη μπροστά τα ηλεκτρονικά. Θα δείξει.
    Journalisée

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.938


    « Répondre #26 le: Jeudi, 13 Oct. 2016, 12:02:04 »

    Και με το C of G τι γίνεται;

    ....μεταφερόμενοι κραδασμοί κινητήρα στη μπούμα ?
    Journalisée
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #27 le: Jeudi, 13 Oct. 2016, 12:25:18 »

    Και με το C of G τι γίνεται;

    ....μεταφερόμενοι κραδασμοί κινητήρα στη μπούμα ?

    Καλησπέρα Νίκο.

    Στην προηγούμενη τοποθέτηση της πίπας που είχα κάνει πάλι hard mounted στη μπούμα δεν είχα θέμα με μεταφορά κραδασμών από τον κινητήρα.

    Τότε μάλιστα είχα ενώσει το λαιμό με την πίπα χωρίς κενό μεταξύ τους! Έμπαινε η μία σωλήνα μέσα στην άλλη και μετά με σφικτήρα τα κρατούσα όλα σταθερα.. και ήταν όλο το βάρος στο πλαινό μέρος του ελικοπτέρου!





    Τώρα το έχω κάνει με κενό (5ΜΜ) που τα ενώνει ένα κομμάτι σωλήνα τεφλον οπότε λογικά θα υπάρχει κάποιο dampening..


    Πάντως από ότι δοκιμές έχω κάνει οι solid λύσεις είναι καλύτερες στα ελικόπτερα.. Ότι αντικραδασμικά έχω δοκιμάσει μόνο προβλήματα μου δημιουργούσαν..

     
    Θα δείξει η δοκιμή στον αέρα βέβαια..
    Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #28 le: Jeudi, 13 Oct. 2016, 16:52:11 »

    Τελικά όλα καλά.

    Κανένα πρόβλημα στην πτήση και ο λαιμός κρατάει καλά.. πήρε και το κατάλληλο χρωματάκι μετά από 4 πτησούλες…  Στριφογύρισμα ματιών

    Η πίπα αποδίδει άψογα και τα πτητικά χαρακτηριστικά βελτιώθηκαν αφού δεν υπάρχει  πλευρικό φορτίο πλέον..






    Σχετικά με το θέμα μεταφοράς κραδασμών, δεν είδα καμιά αλλαγή από πριν.

    Το μόνο που με προβλημάτισε λίγο είναι η μεταφορά θερμοκρασίας από την εξάτμιση στην μπούμα..

    Αν και δεν νομίζω να υπάρχει θέμα να θερμαίνεται λίγο η μπούμα θα προσπαθήσω να μονώσω τη πίπα από τις βάσεις.

    Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές.

    Καλή συνέχεια.

     Thumbs up
    « Dernière édition: Jeudi, 13 Oct. 2016, 17:49:27 par Γκούσκος Διονύσιος » Journalisée

    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Répondre #29 le: Mercredi, 8 Fιvr. 2017, 13:52:46 »

    Καλησπέρα παιδιά.

    Τελικά αυτή η μέθοδος αποδείχτηκε αξιόπιστη και έτσι είπα να σχεδιάσω ένα πιο .. όμορφο και ελαφρύ mounting system, που ταυτόχρονα να απομονώνει και τις θερμοκρασίες της πίπας σε σχέση με την μπούμα.

    Το κάθε mount αποτελείται από 4 κομμάτια 2 carbon & 2 αλουμίνιο και το πιάσιμο της πίπας στη βάση γίνεται με μεταλλικό δεματικό!

    Την κατεργασία των αλουμινένιων κομματιών την επιμελήθηκε ο Δημήτρης ο Στεφανάκης (You Can Drone) και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό!

    Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ φίλε.

    Photos..
























     Thumbs up
    Journalisée

    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Fil de discussion: Κατασκευές για εξατμίσεις.
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.025 secondes avec 25 requêtes.