Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 21:19:03

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 21:19:03

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304515
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 3
    Visitatori: 42
    Totale: 45
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Κατασκευές για εξατμίσεις.  (Letto 8479 volte)
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #15 il: Martedì, 23 Ago 2016, 11:29:40 »

    Πουλάνε έτοιμες καμπύλες και ίσια κομμάτια και πλάκες που βιδονουν στον κινητήρα είχα φτιάξει πριν χρονια λαιμό για ενα αεροπλάνο μου...και ειναι κόμπλε http://www.der-schweighofer.net/group/332/krumscheid_exhausts_and_exhaust_kits  Δες τα λίγο εχει και σε 2η3 διατομες ανάλογα με τα κυβικά του κινητήρα...

    Πολύ ενδιαφέρον.. οι σωλήνες δείχνουν αρκετά λεπτοί σε πάχος τοιχώματος..

    Ευχαριστώ Τάσο!
    Loggato

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Risposta #16 il: Martedì, 23 Ago 2016, 19:55:19 »

    Καλησπέρα Διονύση,

    Νομίζω μου θύμισες μια ωραία σπαζοκεφαλιά που είχα πριν 2-3 χρόνια...

    Θέλοντας να βάλουμε μια Tuned εξατμιση σε έναν ZG62SL, διαλέξαμε έυκολα όλα τα παρελκόμενα του κιτ όπως φαίνεται στην φώτο, που είναι σχεδόν ίδιο με αυτό που ανέβασες και εσυ..

    Ο νόμος του Murphy όμως χτύπησε αλλυπητα την ώρα της τοποθέτησης...  Το μήκος ήταν πιο κοντό, το S που έκανε ήταν ανάποδο και η κουρμπα επίσης δεν διευκόλυνε να μπουν τα δαχτυλίδια συγκράτησης...   Αρα αλλαγή σχεδίων και βουρ προς εύρεση Custom made λυσεων

    Οπως είπες και εσυ δεν μου άρεσε η λυση του ευκαμπτου, α. για οπτικούς λόγους και β. για λόγους απόδοσης και γ. για το υψηλό θερμοκρασιακό προφίλ που θα αποκτούσε το πισω μέρος του σκάφους(κακό για UAV...). 

    Λύσεις:

    Α. Απλή να κάνεις δουλειά σου:
    Ο σωλήνας που λέμε είναι ανοξείδωτο, αρα αν προμηθευτείς απ'οπου επιθημείς, ιδιες διατομές και λοιπά (π.χ. Μανουσαρίδης, Σπυρου Πάτση κλπ κλπ), Επίσης παραγγείλεις και τις κουρμπες έτοιμες.  Πολύ απλά, με απλή ασημοκόληση χαμηλής θερμοκρασίας (κιτρινη φλόγα υδραυλικού) κολάς. _
    Αν δεν βρείς έτοιμες γωνιές τότε Πάς σε μηχανουργό με στραντζα, κουρμπαδόρο και του ζητάς να σου κάνει τις κουρμπες

    Β. Η μερακλίδική που σου ταιριάζει:

    -Προμηθεύεσαι πάλι τη σωστή διατομή σωλήνα που επιθυμείς.

    -Νοικιάζεις, δανείζεσαι, αγοράζεις κουρμπαδόρο. Και προσπαθείς να κάνεις τις κουρμπες όσο πιο ανοιχτές γίνεται σε σχέση με τον τρόπο που πιάνει πανω στο σασι και το πλακάκι και ταυτόχρονα δίνεις στο τελείωμα της κορμπας μια προπορία ωστε να κάνει ενα ανεπαίσθητο S ώστε να αμβλύνεις κι άλλο την γωνία και ταυτόχρονα να μη ζουλίξει ο κουρμπαδόρος τόσο την σωλήνα ώστε να μειώσει την διατομή στο σημείο. Με αυτο τον τρόπο έχεις την καλύτερη ροή, μικρότερες θερμοκρασίες εκει που χτυπάνε τα καυσαέρια την ώρα που στρίβουν, αρα καλύτερο και στρωτό back pressure.. αρα δεν πήγαν τσάμπα τα λεφτά της Tuned εξάτμισης...

    -Πας στον άλλο μηχανουργό που κάνει εργασίες συγκόλλησης με το πατρονάκι στο χέρι πως θες να στα κολήσει με την TIG ή παίρνεις το κιτ του Αργύρη ή μου την στέλνεις με courrier...   Η κόλληση με την tig βγαίνει πολύ πιο καθαρή, ωραία και πολύ πιο οικονομική σε σχέση με την ασημοκόλληση σε αναλώσιμα




    * 1.jpg (31.75 KB, 512x384 - visto 1164 volte.)
    Loggato
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Risposta #17 il: Martedì, 23 Ago 2016, 20:02:51 »

    Να και το πρώτο αποτέλεσμα, τότε απο τις ασημοκολλήσεις!

    Καλές κατασκευές και καλή επιτυχία!


    * TUNED_UCD.jpg (91.43 KB, 800x484 - visto 1186 volte.)
    Loggato
    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Risposta #18 il: Martedì, 23 Ago 2016, 20:12:38 »

    Οπως βλέπεις απο την εικόνα παραπάνω, βλέπεις το "σηκωματάκι" στο σημείο της κούρμπας που κάναμε..   απο βαρεμάρα όμως να ξεκολάμε το πλακάκι, αφήσαμε το τμήμα με το σπυράλ....


    Και για το λόγο του αληθές, αν η θεωρία επιβεβαιώνεται..
    κάναμε μετρήσεις και όπως βλέπεις απο την θερμική εικόνα, την υψηλότερη θερμοκρασία την έχουμε μέσα στα τοιχώματα του σπυράλ που τα καυσαέρια βρίσκουν αντίσταση, ανώ την μικρότερη στο σημείο που αμβλύναμε την κούρμπα..


    * Exaust_flir1.jpg (46.94 KB, 360x267 - visto 1115 volte.)
    Loggato
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #19 il: Martedì, 23 Ago 2016, 20:43:46 »

    Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!

    Στην ουσία θέλω να περάσω τον λαιμό μέσα από το σασί του ελικοπτέρου με ένα S και να βγεί στην ευθεία με την ουρά για να μπορέσει να μπει η πιπα ακριβώς κάτω από την μπούμα παράλληλα ( να μη την εχω στο πλάι)..

    Κάτι σαν αυτό αλλά με λίγο διαφορετική κλήση..



    Τα ανοξείδωτα που ξέρω είναι αρκετά βαριά.. Αυτά στο link που μας έδωσε ο Τάσος δείχνουν τέλεια, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι πλακάκι θα χρειαστώ για τον Zenoah μου..
    Εστειλα ένα mail αλλά ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση..

    Έχεις κάποιο τρόπο να μπορέσω να φτιάξω 3D πατρόν??
    Loggato

    jamesmagos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 510


    UcanDrone.com


    WWW
    « Risposta #20 il: Mercoledì, 24 Ago 2016, 01:31:47 »

    Αριστα!
    Αρα στο θέμα του λεμού πολύ απλά παιρνεις σωληνα με το μετρο και παιδευεσαι με τον κουρμπαδόρο μεχρι να το βρείς...  ή εχεις γωνιες 45 μοιρων ετοιμες κουρμπαρισμένες κ τις κολλας με την ασημοκόληση μολις βρεις την μεταξυ τους θεση.
    στο πλακάκι που κολάς??  Γιατι θες 3D για το πλακακι, αφου ειναι 2d η κοπή... πάλι απο ανοξειδωτο παιρνεις πατρόν απο τη μαμα εξατμιση και το κοβεις σε λιγα λεπτα σε πλασμα η CNC. Αν δε θες να μπλεξεις σε κοπες για το κοματι απο το πλακακι μεχρι και τα πρωτα εκατοστά του λεμού, τοτε βουρ στον tony clark μπες στον καταλογο και πάρε ετοιμα λεμουδακια για τον 26αρι μαζι με πιο δυσευρετα παρελκόμενα όπως το τεφλον της ενωσης και τους σφιχτιρρες...  τα εχει σε τιμή που πραγματικά δεν αξιζει να τα αναπαραγεις μόνος...  και συνεχιζεις τις παραξενες κουρμπες μόνος...    και να θυμασαι τις θερμοκρασίες! Ανοιξε οσο μπορεις τις γωνίες
    Loggato
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 10.776



    WWW
    « Risposta #21 il: Mercoledì, 24 Ago 2016, 11:10:58 »

    Διονύση μου μπορεις να φτιάξει 3D πατρον του λαιμού και με σπιραλ ηλεκτρολογικό νπου παιρνει κουρμπες.Οποτε μετα το μεταφερεις το σχημα σε μεταλο.Εαν σου εχει ελαστικότητα και σου χανει την κουρμπα επισης μπορεις να το κοκαλώνεις με κυανοακρυλική κόλα αναμεσα στις σπειρες.


    * eukamptos-solinas-spiral-mpetou-duroflex-kouvidis.jpg (49.78 KB, 458x458 - visto 1074 volte.)
    Loggato

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #22 il: Mercoledì, 24 Ago 2016, 13:57:16 »

    Αριστα!
    Αρα στο θέμα του λεμού πολύ απλά παιρνεις σωληνα με το μετρο και παιδευεσαι με τον κουρμπαδόρο μεχρι να το βρείς...  ή εχεις γωνιες 45 μοιρων ετοιμες κουρμπαρισμένες κ τις κολλας με την ασημοκόληση μολις βρεις την μεταξυ τους θεση.
    στο πλακάκι που κολάς??  Γιατι θες 3D για το πλακακι, αφου ειναι 2d η κοπή... πάλι απο ανοξειδωτο παιρνεις πατρόν απο τη μαμα εξατμιση και το κοβεις σε λιγα λεπτα σε πλασμα η CNC. Αν δε θες να μπλεξεις σε κοπες για το κοματι απο το πλακακι μεχρι και τα πρωτα εκατοστά του λεμού, τοτε βουρ στον tony clark μπες στον καταλογο και πάρε ετοιμα λεμουδακια για τον 26αρι μαζι με πιο δυσευρετα παρελκόμενα όπως το τεφλον της ενωσης και τους σφιχτιρρες...  τα εχει σε τιμή που πραγματικά δεν αξιζει να τα αναπαραγεις μόνος...  και συνεχιζεις τις παραξενες κουρμπες μόνος...    και να θυμασαι τις θερμοκρασίες! Ανοιξε οσο μπορεις τις γωνίες

    Δημήτρη thanks.

    Σε αυτή τη λύση θα πάω.. Θα παραγγείλω κάνα - δυο γωνίες, ένα ίσιο σωλήνα και ένα header και θα παίξω με ασημοκόλληση..  Thumbs up

    Αργύρη είσαι μεσα στο μοιαλό μου φίλε.. έτσι θα γίνει..

    Πιστεύω ότι θα βγεί όμορφο αποτέλεσμα και ίσως να χρησιμοποιήσω και λίγο από το εύκαμπτο σπιραλ σωλήνα που έχει ο Clark (περίπου 4 cm). Έτσι για να έχω ένα περιθώριο διόρθωσης.

    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #23 il: Mercoledì, 12 Ott 2016, 21:46:40 »

    Μετά κόπων και βασάνων.. κάτι αρχίζει να γίνεται.





    Τελικά δεν χρησιμοποίησα εύκαμτο κομμάτι..

    Με την ασημοκόλληση μπορώ να πω ότι δεν δυσκολεύτηκα αλλά θέλει δουλίτσα ακόμη..

    Γενικά, για πρώτη απόπειρα είμαι ικανοποιημένος.

     Thumbs up
    Loggato

    Phanislo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 71


    Fly like a fly and land on land..


    « Risposta #24 il: Mercoledì, 12 Ott 2016, 22:19:08 »

    Και με το C of G τι γίνεται;
    Loggato

    JR PCM 9XII, DSX9II, TARANIS PLUS X9D
    Raptor 30, Hk-450 pro 3Gx, RJX 90 Gasser
    Edge 540, QB 20, QB 15, Hawk 3d, Cessna Sky Link 40, Ultimate 40, You Can Do 3d 60, YAK-54 60, BOSSU,ΥΑΚ-54 20cc, Sbach 342 32cc, Mahachi....
    etc.
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #25 il: Mercoledì, 12 Ott 2016, 22:49:43 »

    Και με το C of G τι γίνεται;

    Πρόβλημα.

    Αλλά θα λυθεί και αυτό..

    Εξ άλλου έχω θέμα με τη lipo.. είναι μικρή και δε μου φτάνει (2200mah).. Οπότε θα βάλω μια 4000Mah και λογικά θα ζυγίσω..

    Στο τελικό σχέδιο ίσως μεταφέρω λίγο ακόμη μπροστά τα ηλεκτρονικά. Θα δείξει.
    Loggato

    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.938


    « Risposta #26 il: Giovedì, 13 Ott 2016, 12:02:04 »

    Και με το C of G τι γίνεται;

    ....μεταφερόμενοι κραδασμοί κινητήρα στη μπούμα ?
    Loggato
    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #27 il: Giovedì, 13 Ott 2016, 12:25:18 »

    Και με το C of G τι γίνεται;

    ....μεταφερόμενοι κραδασμοί κινητήρα στη μπούμα ?

    Καλησπέρα Νίκο.

    Στην προηγούμενη τοποθέτηση της πίπας που είχα κάνει πάλι hard mounted στη μπούμα δεν είχα θέμα με μεταφορά κραδασμών από τον κινητήρα.

    Τότε μάλιστα είχα ενώσει το λαιμό με την πίπα χωρίς κενό μεταξύ τους! Έμπαινε η μία σωλήνα μέσα στην άλλη και μετά με σφικτήρα τα κρατούσα όλα σταθερα.. και ήταν όλο το βάρος στο πλαινό μέρος του ελικοπτέρου!





    Τώρα το έχω κάνει με κενό (5ΜΜ) που τα ενώνει ένα κομμάτι σωλήνα τεφλον οπότε λογικά θα υπάρχει κάποιο dampening..


    Πάντως από ότι δοκιμές έχω κάνει οι solid λύσεις είναι καλύτερες στα ελικόπτερα.. Ότι αντικραδασμικά έχω δοκιμάσει μόνο προβλήματα μου δημιουργούσαν..

     
    Θα δείξει η δοκιμή στον αέρα βέβαια..
    Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #28 il: Giovedì, 13 Ott 2016, 16:52:11 »

    Τελικά όλα καλά.

    Κανένα πρόβλημα στην πτήση και ο λαιμός κρατάει καλά.. πήρε και το κατάλληλο χρωματάκι μετά από 4 πτησούλες…  Στριφογύρισμα ματιών

    Η πίπα αποδίδει άψογα και τα πτητικά χαρακτηριστικά βελτιώθηκαν αφού δεν υπάρχει  πλευρικό φορτίο πλέον..






    Σχετικά με το θέμα μεταφοράς κραδασμών, δεν είδα καμιά αλλαγή από πριν.

    Το μόνο που με προβλημάτισε λίγο είναι η μεταφορά θερμοκρασίας από την εξάτμιση στην μπούμα..

    Αν και δεν νομίζω να υπάρχει θέμα να θερμαίνεται λίγο η μπούμα θα προσπαθήσω να μονώσω τη πίπα από τις βάσεις.

    Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές.

    Καλή συνέχεια.

     Thumbs up
    « Ultima modifica: Giovedì, 13 Ott 2016, 17:49:27 da Γκούσκος Διονύσιος » Loggato

    Γκούσκος Διονύσιος
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Risposta #29 il: Mercoledì, 8 Feb 2017, 13:52:46 »

    Καλησπέρα παιδιά.

    Τελικά αυτή η μέθοδος αποδείχτηκε αξιόπιστη και έτσι είπα να σχεδιάσω ένα πιο .. όμορφο και ελαφρύ mounting system, που ταυτόχρονα να απομονώνει και τις θερμοκρασίες της πίπας σε σχέση με την μπούμα.

    Το κάθε mount αποτελείται από 4 κομμάτια 2 carbon & 2 αλουμίνιο και το πιάσιμο της πίπας στη βάση γίνεται με μεταλλικό δεματικό!

    Την κατεργασία των αλουμινένιων κομματιών την επιμελήθηκε ο Δημήτρης ο Στεφανάκης (You Can Drone) και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό!

    Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ φίλε.

    Photos..
























     Thumbs up
    Loggato

    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatori: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Topic: Κατασκευές για εξατμίσεις.
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.037 secondi con 25 queries.