Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 17:14:17

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 17:14:17

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:25]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304438
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 186
    Total: 186
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [Toutes]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Πώς φτιάχνω ντίζες?  (Lu 8014 fois)
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 618



    « le: Samedi, 12 Nov. 2005, 21:53:47 »

    Αυτό εδώ το εργαλείο http://bestrcshop.com/eshop/product_info.php?products_id=2031 είναι για να φτιάχνουμε ΄βόλτες΄στην άκρη της ντίζας?Ατσαλόσυρμα κατάλληλο για ντίζα που θα βρώ?
    « Dernière édition: Samedi, 12 Nov. 2005, 21:57:54 par Κώστας » Journalisée
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Répondre #1 le: Samedi, 12 Nov. 2005, 22:30:33 »

    Εχω ακουσει για ακτινα απο ποδηλατο που εχει και ετοιμο πασο απο την μια μερια
    αλλα δεν το εχω δοκιμασει γιατι δεν μου χρειαστηκε ,δοκιμασε και πες τα αποτελεσματα και σε εμας
    δεν ξερω αυτο το πασο απο την ακτινα ποδηλατου αν ταιριαζει με τα ακροντιζα
    τα Αμερικανικα που εχουν πασο σε ιντζες η με τα Ευρωπαικα που εχουν πασο σε χιλιοστα
    ιδου η απορια idiot2
    Journalisée

    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #2 le: Samedi, 12 Nov. 2005, 22:53:22 »

    Καλησπέρα

    Το εργαλείο αυτό είναι για να ανοίγεις τρύπες με ακρίβεια όταν χρησιμοποιείς τους παρακάτω μεντεσέδες:

    http://bestrcshop.com/eshop/product_info.php?products_id=1401

    Το χρησιμοποιείς για να βρίσκεις ακριβώς το κέντρο της επιφάνειας που θα μπουν οι μεντεσέδες.

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #3 le: Samedi, 12 Nov. 2005, 23:38:53 »

    Κώστα αυτό που δείχνει στο link, δεν ξέρω αν έχει γίνει λάθος, είναι, όπως σου έγραψε ο Σεραφείμ, εργαλείο οδηγός για να βρίσκεις το κέντρο και να κάνεις τρύπες για αρθρώσεις πηδαλίων τύπου Robart (καρφιά). Δες και τις οδηγίες αλλά και το Αρθρώσεις πηδαλίων - μεντεσέδες του Γιάννη Κωνσταντακάτου .

    Τώρα για ντίζες υπάρχουν έτοιμες σε διάφορα είδη, υλικά, μήκη και πάχη. Αν θέλεις να φτιάξεις μόνος σου ατσαλόσυρμα έχει στο Αγρίνιο το σιδηροπωλείο του Γιάννη Μπισδούνη, Τσαλδάρη στο ύψος της Παναγίας. Αθήνα Ρέππας, Λατρώνης τέρμα Αθηνάς και Κακουργιοδικείου, στην Πάτρα που σπουδάζεις δεν ξέρω. Θα χρειστείς όμως φιλιέρα συνήθως M2 ή 3/32" ανάλογα με τα ακρόντιζα, μέγγενη, σιδηροπρίονο ή πολυεργαλείο τύπου Dremel για να το κόβεις. Προσωπικά "ξεβάφω" λίγο την άκρη με φλόγιστρο πριν την επεξεργασία γιατί χαλάνε γρήγορα οι φιλιέρες. Τα έξοδα είναι αρκετά αν δεν κάνεις κάποια κομμάτια, βέβαια είναι και η ευχαρίστηση του ότι το φτιάχνεις εσύ.

    Οι ακτίνες ποδηλάτου, τουλάχιστον όσες έχω δει, είναι πιό χοντρές και πιό μαλακές, κάνεις εύκολα βόλτες βέβαια. Δεν θα τις εμπιστευόμουνα ιδιαίτερα σε μεγάλο μήκος, για ailerons και για συνδυασμό με ξύλο μάλλον OK. Θέλουν καλύτερη στήριξη για ασφάλεια για να μην διπλώσουν γιατί μπορεί να κοντύνει, δεν έχουν την ίδια ελαστικότητα με το ατσαλόσυρμα. Δεν ταιριάζει το πάσσο με τα συνηθισμένα ακρόντιζα.
    « Dernière édition: Dimanche, 13 Nov. 2005, 00:14:35 par Κώστας Κωστόπουλος » Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Παρασχος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 53


    WWW
    « Répondre #4 le: Dimanche, 13 Nov. 2005, 21:34:34 »

      Για κοιταξτε κι εδω μηπως βοηθαει .    www airmodelling.gr      ( παλαια τευχη)
               
              Παρασχος
    Journalisée

    Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #5 le: Dimanche, 13 Nov. 2005, 23:13:27 »

    Πολύ ωραία στο http://www.airmodelling.gr/old/1_04/construction_techniques.htm ο Κος Παράσχος μας δείχνει πως γίνονται οι βόλτες με την φιλιέρα και πως πρέπει να ακινητοποιηθεί στην μέγγενη.

    Το 1mm όμως είναι πάρα πολύ λεπτό και χρησιμοποιείται για μικρά ηλεκτρικά (0,8(1/32")-1mm). Μάλλον θα έχει γίνει τυπογραφικό λάθος, εξ' άλλου με το μάτι στις φωτογραφίες φαίνεται γύρω στα 2mm που είναι σωστό για μεγαλύτερο μοντέλο. Αν και σέβομαι την εμπειρία του Κου Παράσχου και δεν έχω δουλέψει το υλικό η ευκολία που φαίνεται (και αναφέρεται) να λυγίζει η σιδεροκόλληση δεν μου εμπνέει ιδιαίτερη εμπιστοσύνη. Το ατσαλόσυρμα δεν είναι εύκολο υλικό αλλά είναι σίγουρο και δεν είναι φοβερά ακριβό. Δουλεύεται όπως δείχνει ο Κος Παράσχος, πάει όμως πιό αργά, θέλει λάδι στην φιλιέρα που πρέπει να είναι καλής ποιότητας αλλοιώς θ' αχρηστευτεί γρήγορα.

    Με πλαστικά ακρόντιζα το πάσο δεν έχει τόσο σημασία, με μεταλλικά όμως έχει και θέλει την αντίστοιχη φιλιέρα.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Παρασχος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 53


    WWW
    « Répondre #6 le: Lundi, 14 Nov. 2005, 00:08:56 »

        Σωστα  η διαμετρος ειναι 1,8 ΜΜ  Στα μαγαζια  ομως  ζηταμε <σηδεροκολιση του ενος χιλιοστου> και θα μας δωσουν αυτην . Αλωστε δεν υπαρχη λεπτοτερη. Της εχουμε τοποθετιμενη  σε μοντελα βαρους 5 κιλων και 1,80 μ εκπετασμα. ΠΡΟΣΟΧΗ χρειαζεται στην επιλογη των καταλληλων ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ακροντιζων ωστε να βιδωνουν σφιχτα. Αν η ντιζα εχει μεγαλο μηκος φυσικα απαιτουνται στυρηγματα για να μην λυγιζη


       Φιλικα     Παρασχος
    Journalisée

    Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 618



    « Répondre #7 le: Lundi, 14 Nov. 2005, 14:07:48 »

    Μήπως θα ήταν προτιμότερο να πάμε με το πλαστικό ή μεταλλικό ακρόντιζο στο μαγαζί και να διαλέξουμε εκεί τη κατάλληλη ντίζα?
    Journalisée
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #8 le: Jeudi, 12 Janv. 2006, 13:02:17 »

    θα ηθελα να κανω μια ερωτηση σχετικα με το υλικο που θα μπορουσα να χρησιμοποιησω για μικρα ηλεκτρικα αεροπλανα

    γενικα τι ειναι καλυτερο να χρησιμοποιω για ντιζες, carbon η ατσαλοσυρμα;
    το ατσαλοσυρμα το εχω χρησιμοποιησει στο estarter και μου φανηκε ιδιαιτερα ευκολο στην μορφοποιηση του για το carbon δεν ξερω καθολου
    τι πλεονεκτηματα εχουν και τι μειονεκτηματα;
    Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #9 le: Jeudi, 12 Janv. 2006, 15:25:42 »

    Αγαπητέ Orck,

    Αν χρησιμοποιήσεις carbon, πρέπει στις δύο άκρες του να στερεώσεις μικρό τμήμα από λεπτό ατσαλόσυρμα, στα οποία θα κάνεις τις απαραίτητες γωνίες για να εφαρμόσουν στο σέρβο και το χορν.
    Αν η ντίζα είναι για push pull, δεν πρέπει να κάμπτεται. Δεν είναι υποχρεωτικό να έχει οδηγό σε όλο της το μήκος. Αρκούν ένα σημείο στο μέσον, ή δύο ανά τρίτο του μήκους της.

    Θε έρθεις στην πίτα;

    jkon
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #10 le: Jeudi, 12 Janv. 2006, 16:00:46 »

    Βασικό πλεονέκτημα του carbon είναι εξαιρετικά μεγάλη αντοχή και ακαμψία σε σχέση με το βάρος του. Βασικό μεονέκτημα είναι το υψηλό κόστος και η δυσκολία ή η έλλειψη δυνατότητας διαμόρφωσης.

    Στην περίπτωση της ντίζας ή του συστήματος προσγείωσης έχουμε την ίδια ή και περισσότερη αντοχή και ακαμψία με το ατσαλόσυρμα με πολύ λιγότερο βάρος. Θα χρειαστεί όμως και λίγο ατσαλόσυρμα ή αλλο υλικό για τις αρθρώσεις.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.623


    game over :|


    « Répondre #11 le: Jeudi, 12 Janv. 2006, 18:34:42 »

    σας ευχαριστω πολυ και τους δυο για τις απαντησεις σας

    οποτε για τα μικρα ηλεκτρικα αεροπλανα που ενδιαφερουν εμενα το ατσαλοσυρμα ειναι υπεραρκετο για τις δυναμεις που πρεπει να μεταφερουν, σωστα;

    ειδα στο rcgorups εναν αλλο τροπο για χρηση του carbon, ο αερομοντελιστης στην παρακατω φωτογραφια εχει χρησιμοποιησει θερμοσυστελομενο με λιγη κολλα για να συνδεσει την ντιζα του στο μπρατσο του σερβο και στα χορν



    jkon, αν δεν πεταει θα ερθω σιγουρα  Χαμόγελο
    Journalisée

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Répondre #12 le: Jeudi, 12 Janv. 2006, 21:29:02 »

    Θα χρειαστεί όμως και λίγο ατσαλόσυρμα ή αλλο υλικό για τις αρθρώσεις.

    Υπάρχουν αρκετές παραλλαγές στο "αλλο υλικό" με τα υπέρ και τα κατά τους.
    Journalisée

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #13 le: Vendredi, 13 Janv. 2006, 09:05:28 »

    Το κόλπο με το θερμοσυστελλόμενο σωληνάκι, χρησιμοποιείται ευρέως στο εξωτερικό στα ελαφρά μοντέλα indoor, αλλά και outdoor.

    Το πρόβλημα είναι ότι το μπράτσο του σέρβο είναι πολύ φαρδύ, ενώ η ντίζα, πολύ λεπτή. Πρέπει να βρεθεί η κατάλληλη διάμετρος, με μεγάλη ικανότητα συρρίκνωσης, ώστε να γίνει σωστή δουλειά.

    Αυτό το υλικό θέλει μία σταγόνα cyano για σιγουριά. Πρέπει να το ελέγχεις συχνά για αστοχία.

    jkon
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 618



    « Répondre #14 le: Vendredi, 17 Mars 2006, 20:22:39 »

    Αυτός εδώ στη φωτογραφία τι χρησιμοποιεί για ντίζα?Για ένα depron για να αποφύγουμε το ακριβό Δάκρυ cardon τι φθηνό να πάρω για ντίζα?


    * bipe_4.jpg (39.47 Ko, 640x480 - vu 857 fois.)
    Journalisée
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #15 le: Vendredi, 17 Mars 2006, 21:32:29 »

    Αυτό είναι ατσαλόσυρμα 1 χιλιοστό..

    dapan
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 618



    « Répondre #16 le: Vendredi, 17 Mars 2006, 23:05:05 »

     Στριφογύρισμα ματιών Εκπληξη Χαμόγελο
    Journalisée
    Pages: 1 2 [Toutes]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Fil de discussion: Πώς φτιάχνω ντίζες?
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.038 secondes avec 27 requêtes.