Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.515 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:53:07

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:53:07

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304515
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 17
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: [1] 2  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΒΑΨΙΜΟ ΛΑΜΑΡΙΝΑΣ  (Lu 9029 fois)
    ironda19
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 58


    « le: Samedi, 23 Mars 2013, 08:52:34 »

    Καλημέρα σε όλο το forum και σας ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ. Ξέρω ότι έχουν γραφεί πάρα πολλά για την τεχνική βαφής με αερογράφο αλλά κάθε περίπτωση θεωρώ ότι είναι ξεχωριστή .Προσπάθησα με έναν καινούριο αερογράφο BADGER 200NH να βάψω μια λαμαρίνα, για έναν diy λαμπάτο ενισχυτή, με χρώμα μονής αυτ/του . Η λαμαρίνα ασταρώθηκε με αστάρι για αυτ/τα , τρίφτηκε με νερό και ντουκόχαρτο έως 2000 . Το χρώμα με καταλύτη 3:1 και διαλυτικό έως 10% ( αλλά εγώ έβαλα κατευθείαν 10%) . Το κομπρεσέρ diy με αεριοφυλάκιο και υδατοπαγίδα στη έξοδο. Όταν έβαφα παρατήρησα ότι ο αερογράφος έφτυνε (αγενής τελείως) μικρούς κόκκους χρώμα. Δοκίμασα πιέσεις από 1 έως 2 bar τίποτε τα ίδια . Το χρώμα περάστηκε τρία . Το πρώτο αχνό για υπόστρωμα. Τα υπόλοιπα κανονικά . Όταν τελείωσα το αποτέλεσμα αίσχος .Τα νεύρα μου και η στεναχώρια μου απερίγραπτη .Ηθελα όλο το σετ ,λαμαρίνα ενισχυτή και κομπρεσέρ να τα πετάξω από το μπαλκόνι. Εκτός το ότι γέμισε μικρά μπιμπίκια η επιφάνεια , έγινε και σαν φλούδα από πορτοκάλι. Μετά δοκιμαστικά έβαψα με χρώμα μεταλλικό της GUNZE με αραίωση 2:1  με thiner της gunze ,ένα αναπτήρα και τον πέρασα την επομένη ημέρα με βερνίκι διπλής αυτ/του  .Κοιτάξτε τις μικρές τρυπούλες στο χρώμα  οι οποίες σημειωτέον υπήρχαν πριν το βερνίκι .Τι ανάθεμα κάνω λάθος . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ  και ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ. Μακάρι το δικό μου λάθος και τις απαντήσεις σας, κάποιος άλλος διαβάζοντάς τα να βοηθηθεί.


    * 1b.jpg (61.24 Ko, 648x484 - vu 2496 fois.)

    * 4b.jpg (56.89 Ko, 648x484 - vu 2274 fois.)
    Journalisée

    Βαγγέλης
    ironda19
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 58


    « Répondre #1 le: Samedi, 23 Mars 2013, 08:58:50 »

    Παραθέτω και άλλες δύο Φώτο η μία εκ των οποίων είναι η ιδιοκατασκευή του κομπρεσέρ


    * 2b.jpg (48.6 Ko, 648x484 - vu 2274 fois.)

    * c1.jpg (50.87 Ko, 641x478 - vu 2290 fois.)
    Journalisée

    Βαγγέλης
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #2 le: Samedi, 23 Mars 2013, 09:29:18 »

    Η επιφάνεια "πορτοκάλι" έγινε γιατί είχες μεταβολή θερμοκρασίας, (χρειάζεται ζέστη μετά το ρίξιμο του χρώματος),τα μπιμπίκια γιατί δεν ήταν "καθαρή" η ατμόσφαιρα εκεί που έβαφες (συνήθως ρίχνουμε νερό στο πάτωμα), ή γιατί ο αερογράφος σου δεν είναι καλά καθαρισμένος.
    Η πίεση 1 ή 2 μπαρ θεωρώ πως είναι μικρή.
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 391



    « Répondre #3 le: Samedi, 23 Mars 2013, 09:31:54 »

    Καλημερα και απο εμενα  .Κατα τη γνωμη μου η επιφανεια πορτοκαλι εγινε λογω χαμηλης πιεσης και υψηλης θερμοκρασιας του χωρου κατα την ωρα βαφης( οπως και τα ξερα κοματια χρωματος που πετουσε ο αερογραφος ) .
    Journalisée

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 391



    « Répondre #4 le: Samedi, 23 Mars 2013, 09:35:17 »

    Καποιες βασικες οδηγιες βαφης θα βρεις εδω http://www.ipmsstockholm.org/magazine/2002/03/stuff_eng_tech_car_paint.htm
    Journalisée

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 745



    « Répondre #5 le: Samedi, 23 Mars 2013, 10:02:17 »

     Συνήθως τα χρώματα με καταλύτη είναι πολύ μεγάλης πυκνότητας για χρήση με αερογράφο. Η αγενής συμπεριφορά του (φτύσιμο), είναι χαρακτηριστικό σημάδι μπλοκαρίσματος του nozzle. Για την αποφυγή τέτοιων καταστάσεων, πρώτων θα πρέπει να περάσουμε από τα ειδικά σητάκια (χωνιά) το χρώμα και δεύτερων να διαλυθεί στο μεγαλύτερο δυνατόν βαθμό (πολύ σωστά πήγες στο μέγιστο 10%). Για να αντιμετωπίσουμε τυχών κωλύματα από μικροσωματίδια που διέφυγαν της σήτας, τραβάμε τελείως πίσω τη βελόνα (λίγο πιο δύσκολο για εσένα που η σκανδάλη σου είναι σταθερή και δεν χειρίζεται την βελόνα), ώστε να απελευθερωθεί τελείως ο χώρος του nozzle (μπεκάκι αλλά όχι ακριβώς) και να μπορέσει ευκολότερα να αποβάλει ότι το μπλοκάρει.

     Αυτό που μαντεύω ότι μπορεί να σου συνέβη είναι το εξής:
     Για να μπορεί να περάσει η μπογιά, έχεις ήδη τραβήξει τελείως πίσω τη βελόνα με αποτέλεσμα το δεύτερο και τρίτο (κανονικό) χέρι, να έχουν παραπάνω υλικό από αυτό που χρειαζόταν. Αποτέλεσμα ήταν αυτή η όψη πορτοκαλόφλουδας (μιας και ο ψεκασμός είναι ανεξέλεγκτος), αλλά και οι χρόνοι μεταξύ των χεριών θα έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτεροι του κανονικού (και ειδικότερα σε συνθήκες κρύου, υγρασίας, αλλά και σε μεταβολές θερμοκρασίας όπως προαναφέρθηκε). Αν δεν προλάβει να στεγνώσει σωστά ένα στρώμα πριν την εφαρμογή του επόμενου, έχουμε αποκολλήσεις, ξεφλουδίσματα κλπ.(Για τα μπιμπικάκια θα συμφωνήσω με τον dapan)

     Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

     Χαμόγελο
     
    Journalisée

    Γιώργος Στρατάκης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 745



    « Répondre #6 le: Samedi, 23 Mars 2013, 10:14:50 »

     
       Χαμηλή πίεση χρησιμοποιούμε μόνο όταν θέλουμε να δουλέψουμε λεπτομέρειες (και πάλι με πολύ πιο διαλυμένα χρώματα). Για γεμίσματα θα χρησιμοποιήσεις την μεγαλύτερη επιτρεπτή -για τον συγκεκριμένο αερογράφο- πίεση (νομίζω για τον δικό σου είναι ~50psi - συγνώμη δεν το θυμάμαι σε μπάρες).

     Χαμόγελο
    Journalisée

    Γιώργος Στρατάκης
    ironda19
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 58


    « Répondre #7 le: Samedi, 23 Mars 2013, 10:27:27 »

    Σας ευχαριστώ όλους ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ για την άμεση βοήθεια. Όλα τα παραπάνω έτσι ακριβώς έγιναν. Όντος δεν μεσολάβησε χρόνος αρκετός μεταξύ των διαφορετικών χεριών. Όντος άνοιξα πολύ την βαλβίδα του χρώματος .Έβαφα σε εξωτερικό χώρο άλλη βλακεία .Τουλάχιστον να βοηθηθούν κάποιοι από τα λάθη μου. Σήμερα βέβαια κάποιος ερασιτέχνης αρκετά πιο έμπειρος ,μου είπε ότι το αστάρι που πέρασα σε σπρέϋ (bodyfill 360) συνετέλεσε στο πρόβλημα καθώς έχει ισχυρό διαλυτικό .Φυσικά θεωρώ ότι το αποτέλεσμα οφείλεται σε δική μου απειρία και λάθη και δεν το φορτώνω ούτε στα χρώματα αστάρια κ.λ.π.
    1.-Τώρα να ξύσω ελαφρά να στρώσει η επιφάνεια και να ξαναπεράσω αστάρι πιστολιού (το οποίο σήμερα αγόρασα) και κατόπιν ξύσιμο πλύσιμο και το χρώμα από πάνω ?
    2.-Να χρησιμοποιήσω πάλι αερογράφο η να πάω και για πιστόλι κανονικό?
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ
    Journalisée

    Βαγγέλης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 745



    « Répondre #8 le: Samedi, 23 Mars 2013, 10:45:09 »


    1.-Τώρα να ξύσω ελαφρά να στρώσει η επιφάνεια και να ξαναπεράσω αστάρι πιστολιού (το οποίο σήμερα αγόρασα) και κατόπιν ξύσιμο πλύσιμο και το χρώμα από πάνω ?
    Εγώ στη θέση σου δεν θα ξανααστάρωνα. Θa έστρωνα την επιφάνεια με ψιλό ντουκόχαρτο, θα καθάριζα καλά (grease&wax remover) και θα έβαφα από πάνω.


    2.-Να χρησιμοποιήσω πάλι αερογράφο η να πάω και για πιστόλι κανονικό?

     Κάνε μερικές δοκιμές σε κάποια άλλη επιφάνεια και ξαναπροσπάθησε. Είναι πολλά τα πλεονεκτήματα που μπορεί να σου προσφέρει ο αερογράφος, όταν καταφέρεις να τον δαμάσεις.
    Journalisée

    Γιώργος Στρατάκης
    ironda19
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 58


    « Répondre #9 le: Samedi, 23 Mars 2013, 11:27:50 »

    Φίλε Γιώργο ευχαριστώ πάρα πολύ . Μου αρέσει ο αερογράφος πάρα πολύ γιατό θέλω να τον μάθω και σε χρώματα αυτ/του αν είναι εφικτό .Δεν ξανασταρώνω έχεις δίκιο .Γιατί φορτώσω τόσο πολύ την επιφάνεισ. Τώρα την κατέβασα την επιφάνεια  με ντουκόχαρτο 800 χωρίς νερό με προσοχή να μην φανεί η λαμαρίνα και έπειτα με 2000 με νερό και σαπούνι. Τώρα το καθαριστικό αυτό δεν το χρησιμοποίησα αν και έμαθα ότι είναι απολύτως απαράιτητο.Ορίστε και ένα δείγμα με χρώμα μεταλλικό της GUNZE με ασταρωμένη πρόχειρα, επιφάνεια , χωρίς ιδιαίτερη προετοιμασία και το αποτέλεσμα με ικανοποίησε .
    Να ρωτήσω και κάτι άλλο άσχετο ποιον από τους δύο θα συστήνατε Iwata Revolution HP BCR 0.5 ή Iwata Eclipse HP-BCS 0.5 είναι και οι δύο κάτω δοχείο , διπλής λειτουργίας και αλλάζουν τα μπεκ με μικρότερα 0,3 για μελλοντικά.? Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να βάλω δ/νση κατ/τος για να σας βοηθήσω να μην ψάχνετε .
    Και πάλι σας ευχαριστώ


    * digma.jpg (89.23 Ko, 648x484 - vu 2315 fois.)
    « Dernière édition: Samedi, 23 Mars 2013, 11:59:11 par ironda19 » Journalisée

    Βαγγέλης
    angkouf
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 61



    « Répondre #10 le: Samedi, 23 Mars 2013, 14:14:50 »

    Καλημερα και απο εμενα
    Για σωστο βαψιμο χρειαζεται, πολυ καλο φιλτραρισμα του υλικου (ασταρι η χρωμα) εγω χρησιμοποιω τουλι (αυτο απο τις μπομπονιερες).
    Καλο αραιωμα του υλικου, καλη και καθαρη πιεση ισως και 2.5 και ΚΥΡΙΩΣ το ιδιο διαλυικο σε ολα τα βηματα.
    Αν για παραδειγμα ριξεις ενα χερι με σπρευ και μετα με πιστολι (εγω αυτο χρησιμοποιω για μεγαλες επιφανειες σαν την δικη σου και οχι τον αερογραφο)
    θα δεις οτι το ποιο πιθανον ειναι να εχεις αντιδραση στην επιφανεια. Εγω χρησιμοποιω διαλυτικο νιτρου το οποιο ειναι το ποιο σκληρο ταιριαζει σχεδον
    σε ολους τους τυπους χρωματων (ιδανικο για αυτοκινητου) και δουλευεται σε ολες τις συνθηκες θερμοκρασιας. Εγω βαφω μονιμα εξω.Δεν εχω στεγασμενο χωρο και ποτε δεν ειχα μεχρι τωρα προβλημα. Μετα απο καθε τριψιμο καλο καθαρισμα μονο με το διαλυτικο.
    Ελπιζω να σε βοηθησα
    Αγγελος angel
    Journalisée
    ironda19
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 58


    « Répondre #11 le: Samedi, 23 Mars 2013, 14:27:05 »

    Άγγελε σ΄ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.Απλά δεν ήθελα να απορρίψω τον αερογράφο.Έχει πάρα πολλά θετικά τα οποία ως πιο έμπειροι από εμένα τα γνωρίζετε καλύτερα . Εφόσον δεν γίνεται θα κάνω την δουλειά με κανονικό πιστόλι.   Ντροπή Ντροπή Ντροπή
    Journalisée

    Βαγγέλης
    Stratigio
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 745



    « Répondre #12 le: Samedi, 23 Mars 2013, 14:46:02 »

    Τώρα την κατέβασα την επιφάνεια  με ντουκόχαρτο 800 χωρίς νερό με προσοχή να μην φανεί η λαμαρίνα και έπειτα με 2000 με νερό και σαπούνι.
    Το διχίλιαρο είναι υπερβολή κατά τη γνώμη μου σε αυτή τη φάση. Προσωπικά χρησιμοποιώ τόσο ψιλά χαρτιά στο βερνίκι μόνο, πριν το κέρωμα.

    Τώρα το καθαριστικό αυτό δεν το χρησιμοποίησα αν και έμαθα ότι είναι απολύτως απαράιτητο.
    Εναλλακτικά, Nitro όπως λέει και ο Άγγελος.

    Να ρωτήσω και κάτι άλλο άσχετο ποιον από τους δύο θα συστήνατε Iwata Revolution HP BCR 0.5 ή Iwata Eclipse HP-BCS 0.5 είναι και οι δύο κάτω δοχείο , διπλής λειτουργίας και αλλάζουν τα μπεκ με μικρότερα 0,3 για μελλοντικά.? Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να βάλω δ/νση κατ/τος για να σας βοηθήσω να μην ψάχνετε .
    Για τη χρήση που θέλεις, θα πας στην Eclipse σειρά. Πέραν της λαβής που σου δίνει τη δυνατότητα να τον ξεμπουκώνεις ευκολότερα  όπως περιέγραψα νωρίτερα (και που προσωπικά με έχει βολέψει πολύ), το nozzle είναι σχεδιασμένο για χρήση βαρέων υλικών, όπως τα χρώματα αυτοκινήτου.

     Αν δεν κάνω λάθος τους Iwata φέρνει ο Plastimodelisimo στην Ιπποκράτους. Μάλιστα οι τιμές του είναι ανταγωνιστικές σε σχέση με αυτές του net και επίσης διαθέτει και ανταλλακτικά.

    Αν όντως σε βοήθησα, χάρηκα!

     Χαμόγελο
    Journalisée

    Γιώργος Στρατάκης
    ironda19
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 58


    « Répondre #13 le: Samedi, 23 Mars 2013, 14:58:10 »

    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΒΟΗΘΗΣΕΣ.
    Μόνο που διέθεσες από το χρόνο σου για να διαβάσεις και να απαντήσεις μου φτάνει. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ παραπάνω .Και ειλικρινά εύχομαι διαβάζοντας άλλα μέλη τα δικά μου λάθη και τις απαντήσεις σας,  να βοηθηθούν στις δικές τους εργασίες .Τους iwata εκεί τους είδα στο Plastimodelisimo και οι τιμές του πολύ καλές.
    Journalisée

    Βαγγέλης
    aiamec
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7


    « Répondre #14 le: Mardi, 9 Avril 2013, 10:12:04 »

    Φιλαράκι  ...  το βασικό σου λάθος είναι ότι χρησιμοποιείς αερογραφο  ...  Εκπληξη
    Στην επιφάνεια που βάφεις η καλύτερη λύση είναι δυο πιστολιές από ένα φανοποιείο  .. βερνίκι και τέλος  ...

    Αν σώνει και καλά θες να το κάνεις  ... θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις αερογραφο με πολύ χοντρή γραμμή (0,7-1,5 μπεκ) και χρώμα με πολύ ψιλό κοκο .... το χρώμα μονής που ανέφερες είναι για μπεκ 2,5 και πάνω ...

    Στον BADGER 200NH το μπεκ είναι 0,76 !!!
    Journalisée
    Pages: [1] 2  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Modérateurs: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Fil de discussion: ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΒΑΨΙΜΟ ΛΑΜΑΡΙΝΑΣ
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 25 requêtes.