Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.508 Posts in 12.387 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:17:06

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Venerdì, 17 Mag 2024, 15:17:06

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304508
    Topics Totali: 12387
    Online Oggi: 44
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 4
    Visitatori: 35
    Totale: 39
    Selezione di tema

    Pagine: [1] 2 3  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Περιφερειακός αγώνας κατηγορίας F1Ν, Ηράκλειο  (Letto 4012 volte)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « il: Lunedì, 20 Feb 2023, 18:59:42 »

    Από σχετική ειδοποίηση που έλαβα από την Ε.Α.Θ.Θ.

    Το σωματείο Αερολέσχη ΤΑΛΩΣ μετά από εισήγηση της Επιτροπής Αερομοντελισμού και απόφαση του Δ.Σ. της Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας, έχει αναλάβει την διοργάνωση περιφερειακού αγώνα κατηγορίας F1Ν FAI , που θα γίνει το Σάββατο 18/3/2023, στο ΝΚΓΗ στο Δήμο Ηρακλείου Προσκαλούνται όλα τα σωματεία μέλη της ΕΛ.Α.Ο., με ενασχόληση στο αεράθλημα του Αερομοντελισμού, να λάβουν μέρος στον ανωτέρω αγώνα.

    Ομολογώ ότι με εξέπληξε ευχάριστα η ανακοίνωση... Πάνε αρκετές δεκαετίες που έγινε στη χώρα αγώνας οποιουδήποτε επιπέδου σε κατηγορία Free Flight. Καλή επιτυχία εύχομαι...

    Για όσους δεν γνωρίζουν, F1N είναι ανεμόπτερα HLG ελεύθερης πτήσης, εσωτερικού χώρου
    Οι κανόνες στο link της προκήρυξης

    https://www.fai.org/sites/default/files/sc4_vol_f1_freeflight_23.pdf
    Από σελίδα 24

    Μπορεί εκ πρώτης όψεως να φαίνονται απλά, αλλά για επιδόσεις αγώνων χρειάζεται και εδώ αρκετά μεγάλη εμπειρία, τόσο στην κατασκευή όσο και στην εκτόξευση (launch) και φυσικά στην ρύθμιση για μέγιστη διάρκεια

    Σε πολλές χώρες είναι μια αρκετά διαδεδομένη κατηγορία.
    https://www.youtube.com/watch?v=tfevm4y-KZ0
    https://www.youtube.com/watch?v=DWpwLfVqBso
    https://www.youtube.com/watch?v=Qvp-o9ddgZA&t=2s


    Υπάρχουν αρκετά άλλα βίντεο στο Youtube
    https://www.google.com/search?q=f1n&client=firefox-b-d&tbm=vid&sxsrf=AJOqlzXvhjN-qUHjSSD7VIwGSJIwTV_hLA:1676911321758&ei=2aLzY7HOLam59u8P7tKc2AE&start=10&sa=N&ved=2ahUKEwjxnpy9xaT9AhWpnP0HHW4pBxsQ8NMDegQIDRAW&biw=1243&bih=684&dpr=1.25

    https://www.modelbouwforum.nl/threads/f1n-tit-indoor-zwever.246999/

    Αν θέλουν να προσθέσουν εδώ κάτι οι οργανωτές, ευχαρίστως...
    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #1 il: Lunedì, 20 Feb 2023, 19:23:13 »

    Υπηρξε συζητηση με τον Θειο και αλλους για το οτι ειναι ο μοναδικος F1 κανονισμος που πρεπει ο διαγωνιζομενος να ειναι και ο κατασκευαστης των μοντελων.
    Εναι ετσι φιλε Γιωργο και εαν ναι τηρειται ?
    Βασιλης
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #2 il: Lunedì, 20 Feb 2023, 19:48:18 »

    Καλησπέρα Βασίλη,

    ο κανονισμός αναφέρει πράγματι ότι "ο διαγωνιζόμενος πρέπει να είναι ο κατασκευαστής των μοντέλων που θα χρησιμοποιήσει στον αγώνα."

    Σε ποιό βάθος όμως δεν διευκρινίζεται...
    Π.χ. ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του μοντέλου είναι η άτρακτος (ας την πούμε έτσι..) που στα μοντέλα επιδόσεων είναι από ανθρακόνημα. Αρκετοί τα προμηθεύονται από εξειδικευμένους κατασκευαστές. Εμπίπτει αυτό στον παραπάνω ορισμό ή αποτελεί παράβαση?

    Ή η αγορά ενός κιτ όπως δείχνει το τρίτο βίντεο που ανέβασα...

    Δεν καταλαβαίνω το λόγο που υπάρχει αυτός ο περιορισμός, όταν σε όλες τις άλλες κατηγορίες έχει εξαλειφθεί εδώ και δεκαετίες...

    Είναι το γνωατό ατέρμονο ερώτημα ότι με αυτή τη λογική θα πρέπει να καλλιεργούμε τη δική μας μπάλσα κλπ.κλπ.

    Όσο για τον έλεγχο σε αγώνες, ούτε αυτό είναι κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα και σίγουρα... Είσαι ότι δηλώσεις...

    Σε κάθε περίπτωση, δεν θα κολλούσα πολύ σε αυτό το θέμα, ας γίνουν οι αγώνες με το καλό και αν προκύψουν τέτοια θέματα, φαντάζομαι ότι θα αντιμετωπιστούν... Σε κάθε κατηγορία υπάρχουν θέματα...

    gkan

    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #3 il: Lunedì, 20 Feb 2023, 21:11:16 »

    Πραγματι θα ηταν μαλλον υπερβολικο να χρειαζεται κατι σαν documentation και σε αυτην την περιπτωση.
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 862



    « Risposta #4 il: Martedì, 21 Feb 2023, 21:17:53 »



     Και πολύ οικονομικές και μερακλήδικες κατασκευές.
    Εκπληκτικές πτήσεις! και τώρα με τους περιορισμούς, τα εσωτερικού χώρου, θα κερδίσουν χώρο.
     Το μοντέλο στο παρακάτω βίντεο, ανήκει στη κατηγορία;

                 https://www.youtube.com/watch?v=WFpjgISMLJM

    Loggato

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #5 il: Martedì, 21 Feb 2023, 21:28:44 »

    Όχι,

    πρώτα από όλα είναι τηλεκατευθυνόμενο...

    Δεύτερον, είναι πολύ μεγάλο και βαρύ για κλειστό χώρο...

    Είναι DLG, discus launch glider, η αντίστοιχη αγωνιστική κατηγορία είναι η F3K. Δεν γνωρίζω όμως αν το συγκεκριμένο καλύπτει τις απαιτήσεις της κατηγορίας από πλευράς μεγέθους ή βάρους

    gkan
    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #6 il: Mercoledì, 22 Feb 2023, 16:11:41 »

    Δεν ήσουν μόνο εσύ Γιώργο που χάρηκες για αυτή την εκδήλωση. Τα ίδια συναισθήματα ένοιωσα και εγώ.
    Θα ήθελα όμως να πω τη γνώμη μου.

    Η παράγραφος 3.7.8 ορίζει ότι η απογείωση γίνεται με το χέρι.

    Για τον συγκεκριμένο αγώνα, προτείνω να επιτραπεί και η εκτόξευση με λαστιχένιο καταπέλτη.

    Το ύψος που μπορεί να πάρει ένα τέτοιο ανεμόπτερο με το λάστιχο, σε εξωτερικό χώρο εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, και μπορεί πράγματι ένα ανεμόπτερο να ανέβει πολύ ψηλότερα από ένα άλλο.

    Όμως στον εσωτερικό χώρο, δεν μπορεί να ανέβει πάνω από τα όρια της οροφής. Ενας νέος και γυμνασμένος μπορεί να στείλει το μοντέλο έως αυτά τα όρια με το χέρι. Ενας όμως που δεν έχει την δυνατότητα της σωστής εκτόξευσης (π.χ. στη θέση αυτή βάζω τον εαυτό μου), ας επιτραπεί να χρησιμοποιήσει λαστιχένιο καταπέλτη.

    Είναι προφανές ότι δεν υπάρχει κανένα πλεονέκτημα, παρά μόνο διευκόλυνση του αθλητή, που μπορεί να μην μπορεί να κινήσει εύκολα το χέρι του.

    Όλα θα ολισθήσουν από το ίδιο ύψος.

    Και αν το μοντέλο ακουμπήσει στην οροφή, μάλλον θα χάσει πολύ ύψος έως ότου επανέλθει στην οριζόντια ολίσθηση (αν τελικά επανέλθει). Αρα και εδώ χρειάζεται τεχνική και προπόνηση.

    Όταν αυτή η εκδήλωση γίνεται για την ανάπτυξη, για την εισαγωγή νέων στον αερομοντελισμό με απλά μοντέλα, πρέπει να είμαστε λίγο ανοιχτοί στους κανονισμούς. Η κατηγορία F1N είναι FAI. Αυτοί οι κανονισμοί έχουν γίνει για αγώνες μεγαλύτερης βαρύτητας από ένα απλό περιφερειακό στην Ελλάδα. Η απόλυτη εφαρμογή τους δεν θα μας οδηγήσει στο επιθυμητό Ελληνικό στόχο.

    Γι’ αυτό προτείνω, να εφαρμοστεί ο κανονισμός με τροποποιήσεις. Αφ’ ενός να αφαιρεθεί ο όρος του κατασκευαστή, και αφ’ ετέρου να επιτραπεί η εκτόξευση με ελαστικό καταπέλτη.
    Σίγουρα κανείς δεν θα κάνει ένσταση.

    Μάλλον θα το χαρούν περισσότεροι και σε μεγαλύτερο βαθμό.
    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #7 il: Mercoledì, 22 Feb 2023, 17:48:33 »

    Δεν γνωρίζω τους διοργανωτές, είτε προσωπικά είτε μέσω του forum... Ούτε έχω κάποια επικοινωνία μαζί τους.

    Θα ήθελα, για ανταλλαγή απόψεων και πληροφοριών...

    Πάντως, για να φτάσουν στο σημείο να διοργανώσουν περιφερειακό αγώνα υποθέτω σημαίνει ότι το έχουν ψάξει το θέμα και γνωρίζουν τα τι και πως.

    Υποθέτω επίσης ότι ήδη έχουν κατασκευάσει και πετάξει τέτοια μοντέλα...

    Προσωπικά για την ώρα δεν θα άλλαζα τίποτα στην προσαρμογή των κανονισμών για την Ελλάδα. Και την εκτόξευση με το χέρι μια χαρά τη βλέπω. Και στις "μεγάλες" κατηγορίες F1A, F1B, F1C, η εκτόξευση γίνεται με το χέρι και με αρκετή σωματική προσπάθεια...

    Επαναλαμβάνω, ας ξεκινήσουν και θα δουν πως θα πάει και αν χρειάζεται τυχόν αλλαγές...

    gkan

    ΥΓ. περάσαν πολλά χρόνια από τότε, σε μεγάλο βαθμό ισχύει ακόμα, έχουν προστεθεί βέβαια και άλλες κατηγορίες, μια υπενθύμιση από το μακρινό 2006..

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=7
    « Ultima modifica: Martedì, 28 Feb 2023, 17:01:28 da Γιώργος Κανδυλάκης » Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #8 il: Mercoledì, 22 Feb 2023, 17:54:05 »

    Παραδόξως, η ιστοσελίδα του συλλόγου-διοργανωτή δεν φαίνεται να λειτουργεί

    www.talosairclub.gr

    Υπάρχει βέβαια η σελίδα στο facebook που φαίνεται να ενημερώνεται τακτικά.

    Γνωρίζει κανείς κάτι παραπάνω?

    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 896



    « Risposta #9 il: Mercoledì, 22 Feb 2023, 20:32:55 »

    Γιωργο αυτος ο αγωνας ητανε να γινει στις 19/2/23 απο την ΕΑΗΚ αλλα καπως οχι απλως πηρε αναβολη αλλα αλλαξε και οργανωτη με το ενημερωτικο να το στελνει το σωματειο ΤΑΛΩΣ.Δεν γνωριζω το "παρασκηνιο" αλλα ισως ο κος Μιχ.Λουκακης που δραστηριοποιειται εδω μπορει να βοηθησει.
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Loggato

    ......electrics are here to stay......
    VAGGOS40
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 3


    « Risposta #10 il: Venerdì, 24 Feb 2023, 18:14:23 »

    Εχει παραιτηθεί όλο το ΔΣ της ΕΑΗΚ!
    Loggato
    Iannis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 124


    Ηράκλειο Κρήτης


    « Risposta #11 il: Venerdì, 24 Feb 2023, 20:08:07 »

    Εχει παραιτηθεί όλο το ΔΣ της ΕΑΗΚ!

    Η ΕΑΗΚ ειναι σε διαδικασια προσωρινης διοίκησης μέχρι την διενέργεια εκλογών για την αναδειξη νέου ΔΣ.

    Loggato

    ΕΝΩΣΗ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ (ΕΑΗΚ)
    Μοντελοδρόμιο : Κοψά Ανωπόλεως
    E-mail : eahkmail@gmail.com  Website : www.eahk.gr
    Μέλος της Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας (ΕΛ.Α.Ο.)
    markos51
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 40


    « Risposta #12 il: Lunedì, 27 Feb 2023, 18:08:14 »

    Καλησπέρα σε όλους.Είμαι αεραθλητής της ΕΑΗΚ.Μέτα απο τις απρόσμενες και ξαφνικές εξελίξεις  είμαστε λίγο "μουδιασμένοι"
    Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις σχετικά με την κατηγορία έτσι ώστε να μην αποκλειστούμε.
    Έχουμε ήδη φτιάξει με δικό μας σχέδιο 2 μοντέλα,Χρειαζόμαστε χώρο για να κάνουμε τις τελικές δοκιμές.
    Οι ερωτήσεις.
    Τα υλικά Balsa  καρμπον  depron κόλα.Υπάρχει περιορισμός βάρους?Υπάρχει περιορισμός μεγέθους φτερών?Πχ ΣΕ αίθουσα ύψους 15 μέτρων το  μέγεθος μοντέλου που παίρνει μέρος είναι οκ να είναι μικρότερο?Πχ μεγέθους αίθουσας ύψους 8 μέτρων?
    Θεωρείται έγκυρη μια πτήση όταν μείνει στον αέρα έστω και 10 δευτερόλεπτα?
    Διάβασα προσεκτικά την σελίδα 24 και δεν βρήκα να αναφέρει κάτι για τα παραπάνω άρα λογικά δεν υπάρχει περιορισμός.
    Αυτό που κατάλαβα οτι το πέταγμα γίνεται με το χέρι κρατώντας το από την άκρη του φτερού και τα φτερά πρέπει να είναι σταθερά,
    Ίσως για κάποιον έμπειρο αυτά να είναι αυτονόητα αλλά για μένα που έχω ασχοληθεί πάρα πολύ με τα 3D ελικόπτερα σε εξωτερικό χώρο το indoor είναι κάτι καινούργιο .
    Οι ερωτήσεις μου αφορούν όλους τους αθλητές της Εαηκ οπότε θα διαβαστούν και θα σχολιαστούν.
    Σας ευχαριστώ.
    Loggato
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #13 il: Lunedì, 27 Feb 2023, 20:19:17 »

    Ή εύρεση χώρου είναι πάντα ένα πρόβλημα αν δεν υπάρχει οργανωμένη προσπάθεια. Όχι ανέφικτο όμως. Στην ανάγκη δοκιμή σε ανοιχτό χώρο με άπνοια, νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα...

    Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός χρήσης υλικού, βάρους ή μεγέθους. Προσπαθεί κανείς να προσαρμόζει τη δύναμη και τα μοντέλα για διαφορετικά ύψη. Ιδανικά, μπορεί κανείς να φτιάξει διαφορετικά για διαφορετικά ύψη γυμναστηρίου...

    "Έστω 10 δετρερόλεπτα"... Σε αντίθεση με άλλες κατηγορίες όπως λαστιχοκίνητα indoor, εδώ δεν βλέπω να προβλέπεται δοκιμή. Για αυτό διατίθενται 9 επίσημες πτήσεις.

    Εξαίρεση όπου η πτήση θεωρείται ως μη εκτελεσμένη αναφέρεται στην παράγραφο 3.7.5. Αν συντρέχει κάποιος από τους λόγους που αναφέρονται, επιτρέπεται η επανάληψη της μια φορά.

    10 δευτερόλεπτα δεν είναι αμελητέος χρόνος πάντως για ξεκίνημα...

    Πέταγμα με κράτημα από την άτρακτο, ή από το φτερό, επιτρέπονται και τα δύο. Σωστά, φτερό σταθερό, δηλαδή μη διπλώμενο (ειδική κατασκευή σε άλλες κατηγορίες HLG)

    Ελπίζω να σε βοήθησα... Ευχαρίστως να απαντήσω και άλλες αν υπάρχουν.

    gkan
    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Iannis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 124


    Ηράκλειο Κρήτης


    « Risposta #14 il: Lunedì, 27 Feb 2023, 20:43:58 »

    Έχει ενδιαφέρον η κατηγορία
    Ειμαι περίεργος να τα δω να πετάνε.
    Loggato

    ΕΝΩΣΗ ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ (ΕΑΗΚ)
    Μοντελοδρόμιο : Κοψά Ανωπόλεως
    E-mail : eahkmail@gmail.com  Website : www.eahk.gr
    Μέλος της Ελληνικής Αεραθλητικής Ομοσπονδίας (ΕΛ.Α.Ο.)
    Pagine: [1] 2 3  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Moderatori: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Topic: Περιφερειακός αγώνας κατηγορίας F1Ν, Ηράκλειο
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.05 secondi con 25 queries.