Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.511 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 01:01:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 01:01:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:55]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304511
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 77
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 63
    Συνολικά: 64
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: OS Max 46AX πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμου  (Αναγνώστηκε 7332 φορές)
    χρήστος σέρρες
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?actio


    « στις: Τετάρτη, 2 Σεπ 2015, 16:12:58 »

    καλησπερα σε ολους θελω βοηθεια παιδια για αναν κηνητιρα os max 46 ax ενω δουλευε κανονικα πηγα να των βαλω μπρος  δεν φερνει καφσιμο.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 2 Σεπ 2015, 16:23:10 από χρήστος σέρρες » Καταγράφηκε

    lampros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 305



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 2 Σεπ 2015, 23:31:00 »

    οι μοντελιστικοι κινητηρες δεν εχουν τη δυνατοτητα να τραβηξουν καυσιμο πριν τους βαλεις μπροστα. Αφου τους βαλεις μπροστα τοτε δημιουργειτε κυκλωμα μεσω της υποπιεσης της εξατμισης που σπρωχνει τον αερα στο ντεποζιτο καυσιμου Που με τη σειρα του σπρωχνει το καυσιμο στο καρμπυρατερ σου.  Συνεπως πρεπει να ταισεις το κινητηρα  μονος σου με καυσιμο για να παρει μπροστα και αφου παρει τοτε ξεκιναει το κυκλωμα που προανεφερα. Μπορεις να χυσεις καυσιμο στο καρμπυρατερ η να φυσηξεις το λαστιχακι που ειναι στη εξατμιση και παει στο ντεποζιτο. Μη το παρακανεις γιατι θα μπει παραπανω καυσιμο και θα μπουκωσει. Σε αυτη τη περιπτωση πρεπει να βγαλεις το μπουζι και να αδειασεις το χωρο καυσης. Σιγουρα καποιος μπορει να τα πει καλυτερα. Διαβασε το βιβλιο του κ Κωνσταντακατου που θα το βρεις στην αρχικη σελιδα του φορουμ. Ελπιζω να βοηθησα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 3 Σεπ 2015, 07:05:54 »

    Αφου τους βαλεις μπροστα τοτε δημιουργειτε κυκλωμα μεσω της υποπιεσης της εξατμισης που σπρωχνει τον αερα στο ντεποζιτο καυσιμου

    Αγαπητοί φίλοι η εξάτμιση δεν παράγει υποπίεση, αλλά υπερπίεση.

    Ο κινητήρας μπορεί να τραβήξει καύσιμο, χωρίς την υπερπίεση, ανάλογα με την απόσταση της δεξαμενής/καρμπυρατέρ, και διαμέτρου εισόδου του καρμπυρατέρ.

    Η υπερπίεση της εξάτμισης βοηθάει όταν η διάμετρος του καρμπυρατές είναι μεγάλη (περνάει μεν περισσότερος αέρας αλλά χάνει την ικανότητα αναρρόφησης), και πρόκειται να κάνουμε ακροβατικά΄.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.208



    « Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 3 Σεπ 2015, 08:19:55 »

    Χρήστο, δοκίμασε τα εξής,
    Κλείσε την μεγάλη βελόνα τελείως και μετά άνοιξέ την 2 με 2,5 στροφές.
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΡΕΥΜΑ στο μπουζί, άνοιξε τελείως το βαρελάκι (φουλ στοιχεία), τάπωσε με το ένα σου χέρι το καρμπυρατέρ και γύρνα την έλικα. Θα πρέπει να δεις να σου φέρνει καύσιμο στο σωληνάκι μέχρι την είσοδο του καρμπυρατέρ (από την στιγμή που έχεις ταπωμένο το καρμπυρατέρ, ο κινητήρας δεν μπορεί να «ανασάνει» από πουθενά με αποτέλεσμα όταν το έμβολο ανεβαίνει στον κύλινδρο, να δημιουργείται υποπίεση στον στροφαλοθάλαμο και έτσι να ρουφάει καύσιμο – όπως μια σύριγγα για παράδειγμα). Αν σου φέρει καύσιμο, όλα ΟΚ. Γυρνάς την έλικα λίγες ακόμη φορές για να τον «κεράσεις», κατεβάζεις το γκάζι στο ρελαντί, βάζεις ρεύμα στο μπουζί και λογικά θα πάρει μπροστά και ρυθμίζεις βελόνες. Αν δεν σου φέρει καύσιμο (ή αν το καύσιμο έρχεται με φυσαλίδες ή φεύγει αμέσως πίσω), τσέκαρε όλα τα σωληνάκια (από τον βοσκό μέσα στο ντεπόζιτο, μέχρι και το καρμπυρατέρ) για να δεις αν υπάρχει κάποιο τσάκισμα, κάποια τρύπα ή αν κάτι δεν πιάνει καλά και τραβάει αέρα. Αν και αυτά είναι ΟΚ, τότε λύσε την μεγάλη βελόνα για να δεις αν υπάρχει κάποιο σκουπιδάκι και καθάρισέ την (καθάρισε και το καρμπυρατέρ με αέρα με πίεση ώστε να καθαρίσουν τα ζιγκλέρ). Αν και πάλι υπάρχει πρόβλημα δες μήπως και δεν έχει συμπίεση ή έχεις κάπου αλλού διαρροή (τσέκαρε βίδες και φλάντζες στο back plate, κεφαλή, μπουζί, βάση καρμπυρατέρ κλπ)
    Ελπίζω να βοήθησα,
    Κώστας.
    Καταγράφηκε

    μοντελισμός = κατασκευή._
    χρήστος σέρρες
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?actio


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2015, 01:16:19 »

    καλησπέρα και συγγνώμη για την καθυστέρηση,έχω κάνει τα πάντα άλλα τίποτα, αυτό που διαπίστωσα είναι ότι  το σωληνάκι τροφοδοσίας και χωρίς να είναι στο καρμπιρατέρ δεν φέρνει καύσιμο,αν κλείσω την εξάτμιση φερνή, ανησυχώ. το μοτέρ είναι σχετικά καινούριο ένα λίτρο δεν έκαψε μετά το στρώσιμο του. σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρων που δείχνετε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2015, 07:36:52 »

    καλησπέρα και συγγνώμη για την καθυστέρηση,έχω κάνει τα πάντα άλλα τίποτα, αυτό που διαπίστωσα είναι ότι  το σωληνάκι τροφοδοσίας και χωρίς να είναι στο καρμπιρατέρ δεν φέρνει καύσιμο,αν κλείσω την εξάτμιση φερνή, ανησυχώ. το μοτέρ είναι σχετικά καινούριο ένα λίτρο δεν έκαψε μετά το στρώσιμο του. σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρων που δείχνετε.
    Αν μας εξηγήσεις ακριβώς τι εννοείς με τα παραπάνω ίσως καταλάβουμε τι συμβαίνει.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    thanasisd
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 159


    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2015, 13:16:49 »

    αν δουλευε κανονικα και ξαφνηκα τωρα δε δουλευει προφανως κατι εχει βουλωσει και δε φερνει καυσιμο.. δοκιμασε να αλλαξεις ολα τα σωλινακια.. βγαλε το μπουζι και γυρνα με τη μιζα αρκετες φορες να πεταξει οτι υποληματα εχει μεσα το μοτερ.. βαλε καινουριο μπουζι και φρεσκο καυσιμο και δοκιμασε ξανα..
    Καταγράφηκε
    χρήστος σέρρες
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?actio


    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2015, 13:34:26 »

    καλήμερα η μηχανή δούλευε μια χαρά μετά από καιρό πήγα να την βάλω μπροστά και δεν παίρνει έβαλα καινούριο ντεπόζιτο καινούρια άλλα τα σωληνάκια και του βοσκού τα συνδέω και τίποτα, βγάζω το σωληνάκι από καρμπιρατέρ και δεν φερνή καύσιμο καθόλου.αν βουλώσω την εξάτμιση φερνή κανονικά. μετά από το πρόβλημα που προέκυψε ι μηχανή και το καρμπιρατέρ καθαριστικέ καλά, δεν είχε κάτι εκτός από τα ρουλεμάν που τα άλλαξα το καρμπιρατέρ επίσης καθαρό.
    Καταγράφηκε

    thanasisd
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 159


    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2015, 13:42:12 »

    ρε συ Χρηστο μηπως εχεις κλεισει τη μικρη βηδα που ειναι διπλα-κατω απο τη βαλβιδα που ρυθμιζεις τον αερα?? μια μικρη βηδουλα που ειναι για να ρυθμιζεις το καυσιμο στις χαμηλες στροφες..
    Καταγράφηκε
    χρήστος σέρρες
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?actio


    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2015, 14:02:07 »

    βγάζω το σωληνάκι από καρμπιρατέρ και δεν φερνή καύσιμο καθόλου αυτό με ανησυχεί.
    Καταγράφηκε

    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2015, 14:23:10 »

    Άμα βγάλεις το σωληνάκι από το καρμπυρατέρ, γιατί να φέρει καύσιμο; Εσένα σε ενδιαφέρει να φέρει καύσιμο όταν το σωληνάκι το έχεις συνδεδεμένο στο καρμπυρατέρ!
    Εάν η στάθμη του καυσίμου στη δεξαμενή είναι χαμηλότερα από το στόμιο του σωλήνα, τότε λογικό είναι να μην έρχεται καύσιμο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα ρουφάει καύσιμο κατά την λειτουργία.
    Εν πάσει περιπτώσει, αν πάρει μπρος η μηχανή, τότε θα συνεχίσει να ρουφάει καύσιμο κανονικά.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    CMarkop
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.208



    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2015, 14:27:06 »

    Δηλαδή ρουφάς κατευθείαν καύσιμο από το ντεπόζιτο και πάλι δεν έρχεται;
    Τότε σίγουρα είναι κάτι βουλωμένο στην γραμμή αυτή (από τον βοσκό μέχρι το καρμπυρατέρ)
    Κάποτε θυμάμαι ότι μου είχε κολλήσει σκουπιδάκι στην τρύπα του βοσκού και το είδα κατά τύχη.
    Μπορεί ίσως να είναι και τσακισμένο το μπρούτζινο σωληνάκι εκεί που περνάει μέσα από την τάπα του ντεπόζιτου.
    Για δες το …
    Κώστας
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 4 Σεπ 2015, 14:40:55 από CMarkop » Καταγράφηκε

    μοντελισμός = κατασκευή._
    χρήστος σέρρες
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?actio


    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2015, 14:58:31 »

    θα το κοιτάξω κάστα , αυτό δεν το είδα είναι η αλήθεια σε ευχαριστώ .
    Καταγράφηκε

    thanasisd
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 159


    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 4 Σεπ 2015, 15:02:40 »

    για συντομια βγαλε το σωληνακι απο την εξατμηση και φυσα με το στομα.. λογικα αν ολα ειναι ενταξει θα πρεπει να βγει καυσιμο απο το αλλο σωληνακι που παει στο καρμπιλατερ.. διαφορετικα κατι ειναι βουλομενο σιγουρα..
    Καταγράφηκε
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40


    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 12 Νοέ 2020, 18:34:17 »

    Τελικά δούλεψε ? Wink
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: OS Max 46AX πρόβλημα τροφοδοσίας καυσίμου
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.