Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.511 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 00:39:00

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 00:39:00

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Gestern um 23:55]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304511
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 72
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 78
    Gesamt: 79
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Raptor V2 30άρι  (Gelesen 3474 mal)
    RcFlyer
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 41


    « am: Dienstag, 11 Jul 2006, 16:03:32 »

    Εαν κάποιος έχει το παραπάνω ελικόπτερο ή την πρώτη έκδοση, δεν νομίζω οτι αλλάζει κάτι, να με βοηθήσει θα ήθελα στο σετάρισμα του Pitch & Throtle Curve διότι παρατήρησα οτι ο κινητήρας "πνίγεται" όταν ανεβαίνει το Pitch. Έκανα κάποιες προσπάθειες αλλά μάταια. Ο κινητήρας είναι ο Thunder Tiger 39 και τον δούλεψα και με 18άρι και με 10αρι νίτρο. Ουσιαστικά το ελικόπτερο όταν πάει να σηκωθεί απο το έδαφος και ενώ ο ρότορας έχει αρκετές στροφές, πνίγεται ο κινητήρας, κάποιες φορές κάνει και έναν ήχο σαν να τον προλαβαίνει ο δύναμη του ρότορα, και εαν τον πιέσω τελικά σβύνει. Επίσης θέλω να μου πεί κάποιος πιο μαγαζί το έχει το εν λόγο ελικόπτερο για θέματα ανταλλακτικών και συμβουλών. Προσωπικά εγώ το πήρα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση μπορώ να πώ αν και δεν ξέρω να το πω αυτό με σιγουριά σαν αρχάριος πόυ είμαι στα ελικόπτερα. Πετάω ανάβυσσο οπότε εαν έχει κάποιος την καλοσύνη και βρίσκεται εκεί την κυριακή που μας έρχεται ας απαντήσει για να με βοηθήσει επι τόπου. Δεκτή κάθε βοήθεια και πριν την κυριακή μιας και ξέρω τι μου γίνεται πάνω κάτω απο ρυθμίσεις. Ευχαριστώ.
    Gespeichert
    fanis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 249



    « Antwort #1 am: Dienstag, 11 Jul 2006, 18:56:35 »

    νομιζω οτι πρεπει να ρυθμισεις τον κινητητα  .τι καυσιμο χρησιμοποιεις με ποσο % λαδι ? κοιτα και τις μοιρες του pitch να ειναι σωστες οπως λεει το manual .
    Gespeichert
    RcFlyer
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 41


    « Antwort #2 am: Mittwoch, 12 Jul 2006, 10:07:36 »

    Το 18αρι που έβαλα στην αρχή είναι με πολλή καλή αναλογία λαδιού, δεν ξέρω πόσο τις %, και το ξέρω απο τα τόσα χρόνια εμπειρίας απο τα αεροπλάνα. Το 10άρι που έβαλα σε δεύτερη φάση δεν είναι και τόσο καλό αλλά δεν είδα και διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα. Δεν έχω όργανο μέτρησης των μοιρών το μόνο που είδα είναι βάση του μανουαλ που έχει στην αριστερή πλευρά ακριβώς κάτω απο το swashplate την τελίτσα όπου με το στικ του γκαζιού κλειστό είναι στις 0 μοίρες για αρχάριους όπως χαρακτηριστικά λέει στο μανουαλ. Που πετάτε τα ελικοπτερά σας γενικά? Εχω ακούσει κάτι για κάποιο χώρο στο ολυμπιακό στάδιο, ισχύει κάτι τέτοιο? Εάν είναι να πεταχτώ μια μέρα να το δούμε με κάποιον που κατέχει το συγκεκριμένο ελικόπτερο. Σκέφτομαι να αλλάξω τον κινητήρα με εναν OS αλλά θέλω να κάνω κανα 2ωρο hovering και μετά να πάω σε καινούργιο κινητήρα. Ευχαριστώ.
    Gespeichert
    VAG
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #3 am: Mittwoch, 12 Jul 2006, 10:55:35 »

    Φίλε RcFlyer,

    Εάν φτιάχνεις τις μοίρες σύμφωνα με τον οδηγό του swashplate τότε είσαι 99% λάθος. Η ιστορία έχει αποδείξει ότι ακόμα και σε καινούργια raptor τα σύμβολα είναι λάθος σε σχέση με το πραγματικό βήμα. Θα χρειαστεί να δώσεις 15-20¤ για να πάρεις το κατάλληλο όργανο. Με κλειστό γκάζι ΔΕΝ πρέπει να έχεις 0 μοίρες γιατί το ελικόπτερο με αέρα θα «φουσκώσει» και δεν θα λέει να κατέβει κάτω. Οι σωστές ρυθμίσεις αφού πάρεις το ειδικό όργανο είναι -3,+5.5,+9. Προφανώς δεν έχω την εμπειρία σου σε ρύθμιση κινητήρα αλλά τα καύσιμα που χρησιμοποιούνται έχουν συνήθως την ένδειξη HELI και όχι γενικά καύσιμο. Σε τι θέση είναι το γκάζι (το stick) όταν πάει να σηκωθεί?

    Φιλικά,
    Βαγγέλης

    Gespeichert

    Θα σταματήσει επιτέλους να φυσάει???
    fanis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 249



    « Antwort #4 am: Mittwoch, 12 Jul 2006, 11:31:32 »

    εχει δικιο ο Βαγγελης πρεπει να μετρησεις τις μοιρες με το πιτσομετρο αλλιως δεν δουλευει σωστα .το ελικοπτερο θα πρεπει στη μεση του στικ του γκαζιου να κανει hovering και εκει οι μοιρες των pitch να ειναι 5,5 εως 6 .ειναι σαν σχεσεις ταχυτητας αν δεν ειναι σωστα ειναι σαν να προσπαθεις να ξεκινησεις ενα αυτοκινητο με 3η ας πουμε ...το μοτερ δεν μπορει να το αντεξει .το καυσιμο πρεπει οποσδηποτε να εχει πανω απο 18% λαδι συνηθως τα ελικοπτερικα εχουν 20 με 22 .ρυθμισε τον κινητηρα χωρις τα blades αν αυτο σε βοηθαει καλυτερα και μετα κανε μικρορυθμιση με τα blades .αν ειχες ενα οργανο να μετρησεις και τις στροφες θα εκανες καλυτερα και με ακριβεια τη ρυθιση του pitch kai toy throtle .
    Gespeichert
    RcFlyer
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 41


    « Antwort #5 am: Mittwoch, 12 Jul 2006, 14:25:39 »

    ΟΚ
    Gespeichert
    RcFlyer
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 41


    « Antwort #6 am: Mittwoch, 12 Jul 2006, 14:28:30 »

    ΟΚ, το προτιμότερο είναι να κάνω τις ρυθμίσεις με τα όργανα. Απλά δεν τα έχω και πρέπει να τα πάρω. Ήθελα μόνο πρίν κάνω αυτή την κίνηση να δώ μήπως τυχόν το πρόβλημα οφείλεται σε κάτι άλλο και όχι στο θέμα του βήματος, πχ να έχει πέσει απο τον προηγούμενο κάτοχο και να θέλει κάποιο ανταλλακτικό. Όπως με ενημέρωσε ο πωλητής του ελικοπτέρου, ήθελε μόνο δέκτη και μπαταρία, όλα τα υπόλοιπα ήταν στην θέση τους σεταρισμένα απο άποψη ντιζών κλπ. Θα πάω να προμηθευτώ αυτά τα πράγματα και θα σας ενημερώσω για να νεότερα. Δεν μου είπατε τελικά πετάνε ελικόπτερα κάπου στο ολυμπιακό στάδιο? Εσείς που πετάτε τα ελικόπτερα σας?
    « Letzte Änderung: Mittwoch, 12 Jul 2006, 14:30:23 von RcFlyer » Gespeichert
    VAG
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 158



    « Antwort #7 am: Mittwoch, 12 Jul 2006, 17:01:37 »

    Φίλε RcFlyer,

    Το όργανο που αναφέρει ο Φάνης ως πιτσομετρο είναι στα ελικόπτερα απαραίτητο όπως είναι η μίζα. Το να ρυθμίσεις το μοτέρ χωρίς blades προσωπικά δεν θα το πρότεινα. Χωρίς blades και φορτίο ήταν η αιτία που χάλασα ένα συμπλέκτη προσπαθώντας να ρυθμίσω τον κινητήρα. Σε οτιδήποτε μεταχειρισμένο δεν μπορείς να ξέρεις τι έχει κάνει ο προηγούμενος για αυτό το λόγο του ζητάς να το πετάξει  πρώτα και ελπίζεις για το καλύτερο. Προσωπικά πετάω Άγιο Στέφανο εσύ σε ποία περιοχή μένεις? Αρκετοί πετάν απ’ όσο ξέρω στο ΣΕΦ.

    Φιλικά,
    Βαγγέλης
    Gespeichert

    Θα σταματήσει επιτέλους να φυσάει???
    Giatrakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.010


    follow us: facebook.com/GiatrakosModelShop


    WWW
    « Antwort #8 am: Mittwoch, 12 Jul 2006, 21:39:04 »

    Φίλε μας καλορίζικο Thumbs up, ένας λόγος που μπορεί να σου σβήνει ψηλά είναι να έχει ανοικτή πολύ την μεγάλη βελόνα, επίσης πρέπει να ρίξεις και μια ματιά στην γραμμική συνάρτιση του γκαζιού και του pitch, μήπως δηλαδή παίρνει στροφές αλλά το pitch παίζει χαμηλά και δεν έχει ψηλά αρκετό ποσοστό ώστε να δίνει μοίρες. Όπως πολύ καλά είπε και ο Βαγγέλης, δώσε τουλάχιστον -3 αρνητικές στο ρελαντί γιατί δεν θα κατεβαίνει (με λίγο αεράκι) και θα σε τρομάξει. Καύσιμο σου προτείνω το Coolpower 15% Heli για αρχή και γι' αυτόν τον κινητήρα είναι σούπερ, επίσης βάλε αυτή την εποχή μπουζί OS 8 και από Οκτώβρη ΕΝΥΑ 3, και με τα δύο είναι καρατσεκαρισμένο Ποοολύ άνεση και δουλεύει άψογα. Με τι τηλεκατεύθυνση το έχεις σετάρει ? Εμείς δυστυχώς πετάμε λίγο μακριά σου (Κερατσίνι-Χωράφα) αλλά αν είναι ο δρόμος σου, θα του ρίξουμε μια ματιά Στριφογύρισμα ματιών
    Gespeichert




    RcFlyer
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 41


    « Antwort #9 am: Mittwoch, 12 Jul 2006, 22:59:47 »

    Φίλε μας καλορίζικο Thumbs up, ένας λόγος που μπορεί να σου σβήνει ψηλά είναι να έχει ανοικτή πολύ την μεγάλη βελόνα, επίσης πρέπει να ρίξεις και μια ματιά στην γραμμική συνάρτιση του γκαζιού και του pitch, μήπως δηλαδή παίρνει στροφές αλλά το pitch παίζει χαμηλά και δεν έχει ψηλά αρκετό ποσοστό ώστε να δίνει μοίρες. Όπως πολύ καλά είπε και ο Βαγγέλης, δώσε τουλάχιστον -3 αρνητικές στο ρελαντί γιατί δεν θα κατεβαίνει (με λίγο αεράκι) και θα σε τρομάξει. Καύσιμο σου προτείνω το Coolpower 15% Heli για αρχή και γι' αυτόν τον κινητήρα είναι σούπερ, επίσης βάλε αυτή την εποχή μπουζί OS 8 και από Οκτώβρη ΕΝΥΑ 3, και με τα δύο είναι καρατσεκαρισμένο Ποοολύ άνεση και δουλεύει άψογα. Με τι τηλεκατεύθυνση το έχεις σετάρει ? Εμείς δυστυχώς πετάμε λίγο μακριά σου (Κερατσίνι-Χωράφα) αλλά αν είναι ο δρόμος σου, θα του ρίξουμε μια ματιά Στριφογύρισμα ματιών

    Ευχαριστώ. Με την μεγάλη βελόνα έχω παίξει και πιστεύω οτι ειμαι ΟΚ απα αυτη την πλευρά. Την γραμμική συνάρτηση πρέπει να δώ σίγουρα, αφού πάρω και το πιτσόμετρο και δώσω και αρνητικές μοίρες στο idle όπως μου είπατε όλοι εδώ. Το 18άρι που αναφέρω παραπάνω είναι Coolpower αλλά αεροπορικό. Πρέπει να πάρω ελικοπτερικό απο ότι κατάλαβα. Θα γίνει και αυτό. Απο μπουζί δεν ξέρω τι έχει επάνω αλλά μπορώ άνετα να βάλω os 8άρι. Το έχω σετάρει με μια Futaba 9CAP. Το κερατσίνι αλήθεια κατα που πέφτει? Πιθανόν να περάσω για να του ρίξετε μια ματιά όπως μου προτείνεις. Ευχαριστώ. Χαμόγελο
    Gespeichert
    corfiot
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 21


    « Antwort #10 am: Mittwoch, 12 Jul 2006, 23:50:30 »

    Aν δεν ξέρεις που πέφτει, άστο καλύτερα.

    Μάλλον θα σου πέσει ¨βαρύ".

    Συγνώμη κιόλης...
    Gespeichert
    Giatrakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.010


    follow us: facebook.com/GiatrakosModelShop


    WWW
    « Antwort #11 am: Donnerstag, 13 Jul 2006, 08:54:02 »

    ..........Το κερατσίνι αλήθεια κατα που πέφτει? Πιθανόν να περάσω για να του ρίξετε μια ματιά όπως μου προτείνεις. Ευχαριστώ. Χαμόγελο

    Don't worry... Πειραιάς, Δραπετσώνα,  Πέραμα, Νίκαια εεεε Ανάμεσα   Wink... Πετάμε πάνω από τον Σκαραμαγκά εγώ είμαι συνήθως απόγευμα που είναι κλειστά τα μαγαζιά, επίσης πολύ καλούς μοντελιστές που είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν θα βρεις και στο Στάδιο Ειρήνης και φιλίας δίπλα στο γήπεδο του beach voley. Φαίνονται και από την Λεωφ.Ποσειδώνος αν κοιτάξεις προς την θάλασσα θα δεις 5-6 αυτοκίνητα, κάθε μέρα  Thumbs up, Μπαίνεις από τον παράδρομο, είτε αναστροφή προς γήπεδο tae kwo do και beach voley ή κατευθείαν από την λιμνούλα στο ΣΕΦ, παραλιακά.
    Gespeichert




    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: Raptor V2 30άρι
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.027 Sekunden mit 24 Zugriffen.