Μιας και έχω παρακολουθήσει αυτό το θέμα από την αρχή και για το λόγω του ότι εδω και λίγο καιρό έχω κι εγώ στα χέρια μου το Funtana S90,θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα σχετικά για τον κινητήρα που έχω τοποθετήσει στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Λοιπόν εγώ στο funtana έχω βάλει μια Magnum FS-120 4T η οποία ήρθε στην κατοχή μου μ/η αλλα σε καλή κατάσταση και ύστερα από αλλαγή μπιέλας και ρουλεμάν ηταν έτοιμη για πτήση.Στην αρχή και στις πρώτες δικιμές που έκανα και πέταγα normal δεν χρειαζόμουνα κάποια ιδιαίτερη δύναμη για να πετάξω έτσι όπως ήθελα,μιας και είναι το πρώτο μου 90 size μοντέλο μετά απο ένα 40άρι που με εκείνο έκανα τα πρώτα μου βήματα σε ακροβατικά με λίγες όμως πτήσεις με αυτό(όπως επίσης ήξερα πως ίσως ήθελε στρώσιμο λόγω της αλλαγμένης μπιέλας),αλλά μετά από κάποιο διάστημα που άρχισα να το μαθαίνω καλύτερα κατάλαβα πώς τελικά χρειάζομαι λίγη παραπάνω δύναμη.Όμως από τις αρχές μέχρι τώρα τελευταία δεν έιδα καμιά διαφορά.Με τον συγκεκριμένο κινητήρα,ενώ δούλευε καλά και έννιωθα πως είχε γκάζια,δεν είχα καθόλου άνοδο και τότε άρχιζαν να περνάνε από το μυαλό μου διάφορα σενάρια σχετικά με το τί μπορεί να φταίει.Υποψιαζόμουνα πως δεν έκανε το μοτέρ για το συγκεκριμένο μοντέλο μιας και αυτό ακουγόταν να δουλεύει πολύ καλά
(χωρίς παράξενους θορύβους),μήπως χρειάζεται διαφορέτικη προπέλα και διάφορα άλλα.Πειραματίστηκα με διάφορες προπέλες αλλά είδα πως με την 16Χ6 πάει καλύτερα από όλες.(γύρω στις 8000 στροφες αλλα νομίζω πως στον αέρα ελλατώνονται αισθητά)
Τελικά μια μέρα,πρόσφατα συγκεκριμένα,και μετά από καιρό πηγαίνοντας να πετάξω το funtana κάνοντας τις πρώτες πτήσεις είδα κάτι να αλλάζει στην πτήση μου και ειδικότερα στις ανόδους.
Είχα διαφορετική δύναμη απο κάθε άλλη φορά όχι τόσο πολύ στο χόβερ όσο στο σύνολο άλλων ακροβατικών και down on the deck που βρήκα εκείνη την μέρα την ευκαιρία να κάνω μιας και δεν μπορούσα να τα κάνω με την δύναμη που είχε ο κινητήρας προηγουμένως.Κατάλαβα τελικά πως ο κινητήρας παίζει αρκετά σημαντικό ρόλο.
Ακόμα η μηχανή βεβαια μου δίνει να κάνω την πτήση που θέλω οριακά αλλά από ότι είδα πιστεύω πως έχει και άλλα να δώσει.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν κάποιος γνωρίζει ή έχει περάσει παρόμοιο περιστατικό αλλά και τι προπέλα πιστεύει πως είναι καλύτερα για τον κινητήρα (15Χ6 ίσως).
Τι να πώ μήπως τελικά έστρωσε αλλά να χρειαζότανε τόσο καιρό;
Μετά την τελευταία πτήση δεν είχα την δυνατότητα να μετρήσω στροφές.(σίγουρα ανέβασε)
Επίσης την εξάτμισή μου την τοποθετώ στον κινητήρα με σωληνάκι σιλικόνης το οποίο μετά από δέκα πτήσεις το αλλάζω,μιας και έχω διαφορετική από την δική του.
Αν κάποιος τελικά γνωριζει οτιδήποτε που μπορεί να βοηθήσει ας το αναφέρει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.