εγω πιστευω οτι πρεπει να βαλεις αυτον που οριζει ο κατασκευαστης και επειδη χρειαζεσαι δυναμη για το 3d να βαλεις τον μεγαλυτερο που οριζει ο κατασκευαστης...αν εχεις σκοπο να κοψεις το αεροπλανο σου σταδυο και να μην κανεις ποτε 3D βαλε την 180(πλακα κανω...απλως δεν μπωρο να διανοηθω οτι ενα 90αρι σκαφος θα φορεσει εναν κηνητηρα 180)να θυμασαι παντα οτι το μυστικο στο 3D ειναι λιγοτερο βαρος με περισσοτερη δυναμη,καλα ειναι να το κανεις λιγο ωπισθοβαρο... για το αεροπλανο αυτοο κατασκευαστης μαλλον δινει 90-110 εγω λεω να βαλεις 110...εχουνε 300 γραμαρια διαφορα μεταξυ τους,τεραστια διαφορα(για ΟS μιλαω)καλη επυτηχια
Ότι μπορεί να κοπεί το μοντέλο στα 2 με 180fs το φοβάμαι κι εγώ.
Σχετικά με το χαμηλό βάρος, τι να κόψω, άντε να βάλω λίπο αντί νίμη. Σκέλη κάρμπον έχει.
Το επόμενο βήμα για χαμηλό βάρος είναι ένας yamada 110 αλλά τσούζει... γύρω στα 500€.
120 ΑΧ γυριζει μεχρι 17χ6 ξυλινη ικανοποιιτικα .τωρα για στροφες δε θυμαμε .θα δω μετα και το βιντεακι τωρα πιζω λιγο
Βλέποντας στο RCU μιλάνε για 120 ΑΧ με 17X6 APC στις 9300-9500rpm.
Αυτό σημαίνει 9κιλά ώση και πολύ καλή ταχύτητα (στο προγραμματάκι thrusHp).
Με δεδομένο ότι το μοντέλο θα ζυγίσει τουλάχιστον 4500γρ με καύσιμο είναι
το ιδανικό τράβηγμα για 3D πτήση.
Ακόμη, για τον asp 180 fs δίνουν με 18Χ6 MenzS 8300rpm,
που στο πρόγραμμα σημαίνει ίδια ώση (9κιλά) και μικρότερη ταχύτητα από τον ΑΧ.
Τέλος για τον asp 120 fs δίνουν (στο RCU) με 16Χ4w 9000-9200rpm,
που σημαίνει 7200γρ ώση και πολύ μικρή ταχύτητα.
Η ώση του 120fs δεν είναι μικρή; Έχουμε 4500γρ μοντέλο.
Τώρα σχετικά με την υπερβολή του 180fs που λέτε και την φοβάμαι κι εγώ:
Είναι 100γρ πιο βαρύς από τον ΑΧ και έχει σχεδόν την ίδια επίδοση.
Άρα, μήπως, λέω μήπως, δεν είναι υπερβολή; Και μας φοβίζει μόνο ο κυβισμός;
Αντρέα σε εμπιστεύομαι ότι ο ΑΧ το πήγε τέλεια, αλλά τότε και ο 180 γιατί να μην το πάει τέλεια;
Για 100γρ; Η επίδοση είναι ίδια.
(Σκέψεις κάνω και προσπαθώ να συλλέξω στοιχεία για να κάνω τους υπολογισμούς μου
και να πάρω μια απόφαση, δεν έχω ξεκάθαρη άποψη, κάθε γνώμη δεκτή
)