Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 22:11:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 22:11:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 20:48]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:26]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304439
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 208
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 178
    Συνολικά: 180
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 9     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρας για Funtana s90  (Αναγνώστηκε 25808 φορές)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « στις: Πέμπτη, 26 Νοέ 2009, 19:57:10 »

    Καλησπέρα

    Έχω το Funtana s90 το οποίο ζυγίζει 3200γρ με μπαταρία, σέρβο, δέκτη κλπ
    Δεν έχει ζυγιστεί κινητήρας και καύσιμο δλδ.
    Βρίσκομαι σε δίλλημα, να του βάλω ASP 120 fs (880γρ.) ή να του βάλω ASP 180 fs (1050γρ).
    Φοβάμαι μήπως ο 120 είναι οριακά λίγος και μήπως ο 180 είναι λίγο βαρύς...
    Με τον 120 υπολογίζω τελικό βάρος με κινητήρα και φουλ καύσιμο 4500γρ.
    Με τον 180 τελικό βάρος 4650γρ.
    Για πέστε καμιά γνώμη...

    Ευχαιστώ
     
    Καταγράφηκε

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 26 Νοέ 2009, 20:04:23 »

    Μαλλον θα ελεγα 120 με 16χ4W  και 20% νιτρο.Ο 180 ειναι αρκετα μεγαλος αν και οχι τοσο βαρυτερος αλλα πεστευω οτι ειναι υπερβολη για το 90αρι.
    Εγω το ειχα με 120 ΑΧ με πολυ καλο αποτελεσμα.
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 26 Νοέ 2009, 20:34:57 »

    Αλλά και ο 120ΑΧ δεν είναι κάπου στο 1 κιλό; Στο ίδιο συνολικό βάρος καταλήγουμε.
    Έχω και ένα βίτσιο με τους 4χρονους, οπότε άστον.

    Άμα δε βαριέσαι, μιας και το είχες το αεροπλάνο, δες το παρακάτω βιντεάκι,
    το πετάει με 120fs και 16Χ4W. Πώς σου φαίνεται; Άνετο ή θέλει λίγη δύναμη ακόμη;
    Σα να μου φαίνεται πως την θέλει λίγη δύναμη ακόμη, λίγη...



    Καταγράφηκε

    tasospap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 08:06:59 »

     Yanko υπαρχει και αυτος SK 130 AR Acro Engine W/Muffler καπου στη μεση δηλαδη 980γρ με την εξατμιση (αλλα και με τιμη στη μεση απο τα υπολοιπα)
    Καταγράφηκε

    Hirobo Sceadu Evo 50
    Hirobo SDX EP
    Mini TiTan E325
    Mini Titan E325 FBL
    F86 SABRE
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 09:44:51 »

    Καλημέρα Τάσο

    Ε να, στο ίδιο βάρος καταλήγουμε και είναι το ίδιο τερατάκι σαν τον 180fs.
    Ανδρέα τι έλικα γυρίζει ο 120AX και με τι στροφές θυμάσαι;
    Καταγράφηκε

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 10:53:50 »

    120 ΑΧ γυριζει μεχρι 17χ6 ξυλινη ικανοποιιτικα .τωρα για στροφες δε θυμαμε .θα δω μετα και το βιντεακι τωρα πιζω λιγο Wink
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 278



    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 13:48:52 »

    εγω πιστευω οτι πρεπει να βαλεις αυτον που οριζει ο κατασκευαστης και επειδη χρειαζεσαι δυναμη για το 3d να βαλεις τον μεγαλυτερο που οριζει ο κατασκευαστης...αν εχεις σκοπο να κοψεις το αεροπλανο σου σταδυο και να μην κανεις ποτε 3D βαλε την 180(πλακα κανω...απλως δεν μπωρο να διανοηθω οτι ενα 90αρι σκαφος θα φορεσει εναν κηνητηρα 180)να θυμασαι παντα οτι το μυστικο στο 3D ειναι λιγοτερο βαρος με περισσοτερη δυναμη,καλα ειναι να το κανεις λιγο ωπισθοβαρο... για το αεροπλανο αυτοο κατασκευαστης μαλλον δινει 90-110 εγω λεω να βαλεις 110...εχουνε 300 γραμαρια διαφορα μεταξυ τους,τεραστια διαφορα(για ΟS μιλαω)καλη επυτηχια
    Καταγράφηκε

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 14:03:41 »

    Kαλος ο 110 αλλα υποθετω οτι η επιλογη αναμεσα σε ASP 120 H 180 γινετε για λογους κοστους. Ποοολύ άνεση
    επισης το μοντελο χαρακτηριζετε ως 60-90 αλλα ακομα και με 90 ειναι οριακο για 3D. Για μενα ο 120ΑΧ ειναι το δυνατοτερο και σχετικα οικονομικο μοτερ..
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    mitsos55
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 278



    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 14:26:30 »

    εγω μιλαω παντα για τετραχρονους και πιστευω οτι πρεπει να βαλεις εναν τετραχρονο 110,θα ειναι η ποιο καλη λυση...3D και διχρονος δεν ειναι οτι καλυτερο
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 14:42:54 από mitsos55 » Καταγράφηκε

    Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
    σου
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 14:43:38 »

     Τι να πω δηλ ... Huh
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 15:50:12 »

    Γιάννη όπως σου είπα και στο μαγαζί η 120 είναι μια χαρά  Thumbs up
    Η 180 είναι υπερβολή για το μοντέλο.
     Ο κατασκευαστής προτείνει 100SAITO ενημερωτικά.Δεν είναι ότι καλύτερο
    αλλά πετάει μια χαρά.
    Τώρα για το αν κάνουνε οι δίχρονες για 3D (υπάρχουν και οι καμπύλες νομίζω laugh)... θα συμφωήσω με τον Αντρέα
    120ΑΧ μπίλιες το φουντάνα  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 16:26:35 »

    εγω πιστευω οτι πρεπει να βαλεις αυτον που οριζει ο κατασκευαστης και επειδη χρειαζεσαι δυναμη για το 3d να βαλεις τον μεγαλυτερο που οριζει ο κατασκευαστης...αν εχεις σκοπο να κοψεις το αεροπλανο σου σταδυο και να μην κανεις ποτε 3D βαλε την 180(πλακα κανω...απλως δεν μπωρο να διανοηθω οτι ενα 90αρι σκαφος θα φορεσει εναν κηνητηρα 180)να θυμασαι παντα οτι το μυστικο στο 3D ειναι λιγοτερο βαρος με περισσοτερη δυναμη,καλα ειναι να το κανεις λιγο ωπισθοβαρο... για το αεροπλανο αυτοο κατασκευαστης μαλλον δινει 90-110 εγω λεω να βαλεις 110...εχουνε 300 γραμαρια διαφορα μεταξυ τους,τεραστια διαφορα(για ΟS μιλαω)καλη επυτηχια

    Ότι μπορεί να κοπεί το μοντέλο στα 2 με 180fs το φοβάμαι κι εγώ.
    Σχετικά με το χαμηλό βάρος, τι να κόψω, άντε να βάλω λίπο αντί νίμη. Σκέλη κάρμπον έχει.
    Το επόμενο βήμα για χαμηλό βάρος είναι ένας yamada 110 αλλά τσούζει... γύρω στα 500€.


    120 ΑΧ γυριζει μεχρι 17χ6 ξυλινη ικανοποιιτικα .τωρα για στροφες δε θυμαμε .θα δω μετα και το βιντεακι τωρα πιζω λιγο Wink

    Βλέποντας στο RCU μιλάνε για 120 ΑΧ με 17X6 APC στις 9300-9500rpm.
    Αυτό σημαίνει 9κιλά ώση και πολύ καλή ταχύτητα (στο προγραμματάκι thrusHp).
    Με δεδομένο ότι το μοντέλο θα ζυγίσει τουλάχιστον 4500γρ με καύσιμο είναι
    το ιδανικό τράβηγμα για 3D πτήση.
    Ακόμη, για τον asp 180 fs δίνουν με 18Χ6 MenzS 8300rpm,
    που στο πρόγραμμα σημαίνει ίδια ώση (9κιλά) και μικρότερη ταχύτητα από τον ΑΧ.
    Τέλος για τον asp 120 fs δίνουν (στο RCU) με 16Χ4w 9000-9200rpm,
    που σημαίνει 7200γρ ώση και πολύ μικρή ταχύτητα.
    Η ώση του 120fs δεν είναι μικρή; Έχουμε 4500γρ μοντέλο.

    Τώρα σχετικά με την υπερβολή του 180fs που λέτε και την φοβάμαι κι εγώ:
    Είναι 100γρ πιο βαρύς από τον ΑΧ και έχει σχεδόν την ίδια επίδοση.
    Άρα, μήπως, λέω μήπως, δεν είναι υπερβολή; Και μας φοβίζει μόνο ο κυβισμός;
    Αντρέα σε εμπιστεύομαι ότι ο ΑΧ το πήγε τέλεια, αλλά τότε και ο 180 γιατί να μην το πάει τέλεια;
    Για 100γρ; Η επίδοση είναι ίδια.

    (Σκέψεις κάνω και προσπαθώ να συλλέξω στοιχεία για να κάνω τους υπολογισμούς μου
    και να πάρω μια απόφαση, δεν έχω ξεκάθαρη άποψη, κάθε γνώμη δεκτή Thumbs up)
    Καταγράφηκε

    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 16:45:58 »

    Άλλη, απορία:

    ο παρακάτω φλίτονας
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=193.msg107268#msg107268

    γιατί πετάει με os 200fs αφού είναι σχεδόν του ίδιου μεγέθους και του ίδιου βάρους;
    Τελικά πόσο ζυγίζει το extra 120 της fliton;

    Spannweite:      1840 mm
    Länge:    1755 mm
    Gewicht:    4100 g
    Steuerung:    Q, H, S, M
    Motorempfehlung:    20-30 ccm
    Rumpf:    Holz
    Fläche:    HOLZ RIPPE
    Bausatzausführung:    ARF

    Άλλη απορία:

    Η hangar9 γιατί έβγαλε το funtana 125 και το βάφτισε 125, αφού έχει ακριβώς τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά
    με το funtana s90, ίδιο εκπέτασμα και ίδιο βάρος;

    Wingspan:     69.5 in (1765mm)
    Overall Length:    68.5 in (1745mm)
    Wing Area:    1108 sq in (71.5 sq dm)
    Flying Weight:    8–8.5 lb (3.63–4.03 kg)
    Engine Size:    .60–1.00 2-stroke; .90–1.25 4-stroke; 20cc gas
    Motor Size:    E-flite Power 110 brushless motor
    Radio:    4+ channel
    Servos:    6 required (5 for electric)

    http://www.myhelis.com/product.php?productid=5798&cat=93&page=1
    Καταγράφηκε

    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 17:32:10 »

    Το funtana 90 ειναι ενα πολυ καλο ποιοτικα μοντελο και επισης ειναι εξερετικα ανθεκτικο .Ειχα και το 40 και το 90
    στο 40αρι ειχα μεχρι και 90αρι2χρονο με πολυ καλα αποτελεσματα ενω στο 90αρι ειχα 90αρι2χρονο μεχρι και 120 2χρονο.
    Μπορεις να βαλεις την 180 δεν θα κοπει τιποτα στη μεση με λιγο σεβασμο στην χρηση φυσικα αλλα δεν ειναι το παν  ενα μεγαλο και δυνατο μοτερ καλυτερα να εισαι λιγο ποιο ελαφρυς με ενα ποιο μικρο μοτερ ...η πτηση δεν ειναι μονο hover και πως βγαινεις απο αυτο πρεπει να εχει μια ελαφρια αισθηση το μοντελο σε ολη την πτηση συνεπως δεν θελουμε με τιποτα βαρος.
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2009, 19:28:57 »

    Yankos οι υπολογισμοι στο προγραμματακι αυτο δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα.Οσο αφορα τον κινητηρα τωρα  κατα την γνωμη μου  ενα funtana 90 δεν πρεπει να φορεσει  μεγαλυτερο απο 120 διχρονο ο οποιος ειναι και  μεγαλος θα ελεγα,αλλα αποπνεει σιγουρια.Για 3D πτηση  το ζητουμενο δεν ειναι τεραστιος κινητηρας  180, 200 κτλ,κτλ μεχρι και και 30 cc βενζινη εχω διαβασει ,αλλα ελαφρυ μοντελο με κινητηρα τετοιο που απλα να το βγαζει απο hover,εστω και αργα,βασικο ειναι να κρατας χαμηλο το πτερυγικο φορτιο.Ενας 100-αρις τετραχρονος μεχρι και 125 ειναι οκ καθως και ενας καλοστρωμενος 90-αρις διχρονος εως 120 και μεχρι εκει.Ενα βαρυ μοντελο κανει τη προσπαθεια αρκετα δυσκολη σε καποιον που αρχιζει να μαθαινει 3D.Αυτα.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 9     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: Κινητήρας για Funtana s90
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.