Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:43:50

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 04:43:50

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 20
    Total: 20
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3 4 5     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR  (Lu 18419 fois)
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #15 le: Mardi, 16 Dιc. 2008, 23:14:58 »

    ΟΚ! ευχαρηστω! Χαμόγελο
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #16 le: Mercredi, 17 Dιc. 2008, 01:01:28 »

    Καλησπερα
    Στην κατηγορια αυτη πρεπει να οριστει καθαρα οτι δεν επιτρεπονται μηχανες η μετατροπες στανταρ μηχανης ,με εξατμηση τυπου majic muffler (δηλαδη οπως nelson -jett κτλ) Αλλα οχι απλα να αναφερθουν καποιες μαρκες(νομιζω ειναι και παρανομο) Η αποδοση μεσω μιας τετοιας εξατμηαης ειναι πολυ μεγαλυτερη απο τοποθετηση πιπας ,σε αυτες τις στροφες .Με 70$ αγοραζεις απο performance Specialties μια τετοια εξατμηση και ετσι ο πρωτος που θα το κανει θα εχει σαφες πλεονεκτημα ,ετσι μπλεκουμε παλι με παραγγελιες ειδικων εξαρτηματων κτλ.Η προπελα 10" ειναι λυση για να μην τρεχουν εστω φτηνες αλλα αγωνιστικες μηχανες.
    Στο παρελθον ειχαμε ανακοινωσει οτι καπιοι που ερθουν να πεταξουν με απλες μηχανες θα βραβευτουν σαν να πεταξαν ξεχωριστη κατηγορια μεταξυ τους ,απλα η επισημη βαθμολογια θα βρισκοταν αναμεσα στους υπολοιπους αθλητες της Q500. Δυστοιχος περα απο δυο αθλητες απο Θεσσαλονικη δεν ειχαμε αλλους. Μακαρι να ερθουν νεοι στην κατηγορια αυτη ,ο χρονος θα δειξει.

    Ηλιας
    Journalisée
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #17 le: Mercredi, 17 Dιc. 2008, 12:01:57 »

    kαλημερα.....παρακολουθω το θεμα με ενδιαφερον ..μια προσιτη κατηγορια παντα με ενδιαφερει αλλα γιατι τετοια εμονη με το θεμα της προπελας ..ειπαμε οτι οι κινητηρες θα ειναι απλοι σαν και αυτους που εχουμε ολοι..Γιατι να μην μπορει ο καθε ενας να επιλεξει καποια πραγματα στο μοντελο του?Γιατι να πνιγει το μικρο 46αρι σονι και καλα  Θυμός...οπως και ναεχει εγω ειμαι μεσα για αυτη την κατηγορια ...
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #18 le: Mercredi, 17 Dιc. 2008, 12:49:30 »

    Θυμός...οπως και ναεχει εγω ειμαι μεσα για αυτη την κατηγορια ...

    Αυτό έχει σημασία κατ' αρχήν... Αν δούμε ότι προχωράει τότε αλλάζουμε τυχόν αστοχίες του κανονισμού.
     Έπρεπε να γίνει η αρχή, και εκτός από σένα Ανδρέα τα μηνύματα που λαμβάνω για την κατηγορία είναι αρκετά θετικά, πράγμα το οποίο σημαίνει πως θα έχουμε αρκετές συμμετοχές.

    dapan
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #19 le: Mercredi, 17 Dιc. 2008, 18:28:54 »

    Bασικα εψαξα λιγο για ετοιμα μοντελακια του ειδους αλλα βρηκα μονο 1 viper Q500...ξερει κανεις που μπορω να κοιταξω για τετοια μοντελα ARF Η και σε κιτ?
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 496



    « Répondre #20 le: Mercredi, 17 Dιc. 2008, 18:39:11 »

    καλησπέρα

    Αντρέα δυστυχώς το Viper 500 της Great planes δεν βγαίνει πλέον - ο Κουτσός που επικοινώνησα σήμερα δεν έχει stock - αν θυμάμαι καλά είχα πάρει το τελευταίο πριν 2 μήνες περίπου

    αν έχεις λογαριασμό στο towerhobbies αγόρασε το από εκεί έχει στοκάρει κομμάτια


    @ http://www.matneymodels.com/
    @ http://www.wegner-flugmodelle.de/
    @ http://www.supertrc.com/
    @ http://www.flyfastcomposites.com/
    @ http://www.sam-rairacing.com/
    @ http://www.mo-racing.com/
    @ http://www.darrolcady.com/


    τα λέμε...
    Journalisée

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #21 le: Mercredi, 17 Dιc. 2008, 19:20:08 »

    Thanks Thumbs up!
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #22 le: Mercredi, 17 Dιc. 2008, 20:52:27 »

    Καλησπέρα
    Όλες η διευθύνσεις που έδωσε ο paylos είναι σωστές και χρήσιμες, απλά θα θελα να τονίσω πως καλό είναι να κρατηθεί το κόστος χαμηλά, δλδ να είναι τα μοντέλα ξύλινα, κάτι σαν το viper το οποίο κατά την προσωπική μου γνώμη είναι το καλύτερο για την κατηγορία.
    Θα θελα εδώ να τονίσω πως η αρχική σκέψη ήταν ο κανονισμός να είναι σαφές ως προς την κατασκευή του μοντέλου δλδ να είναι μόνο ξύλινα μοντέλα (κάτι που κατά την άποψη μου είναι και το σωστο), αλλά δεν πέρασε, και έτσι απλά αν κάποιος θέλει να πάρει εποξικό θα πρέπει να ανεβάσει το κόστος πολύ, (500-700$ κοστίζουν), συν μεταφορικά, συν πιθανό τελωνείο, άρα καλό είναι να μείνει το κόστος χαμηλό, επίσης για να είναι ασύμφορει η αγόρά εποξικού για αυτή την κατηγορία αποφασίστηκε το ελάχιστο βάρος για την κατηγορία να είναι 1900γρ, από 1700 που είναι για το Q500.
    Στην αμερική υπάρχουν μοντέλα που χρειάζονται λίγη δουλειά για να γίνουν και είναι αρκετά οικονομικά, αύριο ή αργότερα γιατί τώρα έχω δουλειά θα ανεβάσω μερικά site να ενημερωθείτε.
    Μια καλή λύση επίσης είναι να επιλέξετε αεροτομη, και να φτιάξει ο Αποστόλης ο Γαδετσάκης φτερά.

    dapan
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 324



    « Répondre #23 le: Mercredi, 17 Dιc. 2008, 22:17:43 »


    δηλαδη αν καπoιος στην απλη κατα τα αλλα αυτη κατηγρια ,αγορασει ενα εποξικο μοντελο 800$ θα μπορεσει να κερδισει εχοντας σαφες πλεονεκτημα εναντι των απλων μονοκοταρισμενων μοντελων ;;
    Πρεπει να υπαρχει σαφης αναφορα για την κατασκευη ,ξυλο και φιλμ αυτοκολλητο τυπου monocote η παραπλησιο Απο την στιγμη που η κατηγορια εχει σκοπο να ειναι απλη ,θα πρεπει να γινει αυτο μεχρι εξαντλησεων ολλων των" παραθυρων" ,

    « Dernière édition: Mercredi, 17 Dιc. 2008, 22:40:46 par Elias Sopeoglou » Journalisée
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #24 le: Mercredi, 17 Dιc. 2008, 23:05:28 »

    Αυτή ήταν η προτασή μου αλλά δεν περασε..... αρα το βλέπουμε για του χρόνου στις τροποποιήσεις, έχοντας φυσικά και κάποιο αγώνα όπου οι αθλητές μπορούν να εκφράσουν την άποψη τους.

    dapan
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #25 le: Vendredi, 19 Dιc. 2008, 19:11:37 »

    Οπως είχα υποσχεθεί, (αν και με καθυστέρηση),  idiot2 σας παραθέτω link που μπορείτε να βρείτε κατασκευαστές αεροπλάνων Q500

     Azn
    www.q500.org/modelle.htm


    dapan



    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιώργος Βασδαβάνος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 31



    « Répondre #26 le: Vendredi, 19 Dιc. 2008, 19:44:23 »

    Αυτή ήταν η προτασή μου αλλά δεν περασε..... αρα το βλέπουμε για του χρόνου στις τροποποιήσεις, έχοντας φυσικά και κάποιο αγώνα όπου οι αθλητές μπορούν να εκφράσουν την άποψη τους.

    dapan

    Υποτίθεται ότι σκοπός της νέας κατηγορίας είναι να είναι όσο γίνεται πιο προσιτό το κόστος, για να μπορούν να συμμετέχουν όσο γίνεται περισσότεροι αθλητές και ειδικά νέοι .
    Οταν επιτρέπεται το εποξικό μοντέλο των 700-800$ σαφώς και έχει υπεροχή έναντι του ξύλινου.
    Συνεπώς όσοι θα "παίξουν" με εποξικό θα έχουν "βάλει γκόλ από τα αποδυτήρια"όπως λένε και άρα αναιρείται η φιλοσοφία της κατηγορίας, για όσο γίνεται το δυνατόν πιο απλές προδιαγραφές υλικών.

    Νομίζω ότι θα πρέπει να επανεξεταστούν οι προδιαγραφές της νέας κατηγορίας.

    Φιλικά
    Γιώργος
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #27 le: Vendredi, 19 Dιc. 2008, 20:11:03 »

    Αγαπητοί Θεσσαλονικείς, και Λαρισαίοι

    το εποξικό μοντέλο των 700-800 $$$ δεν υπερτερεί αεροδυναμικά έναντι ενός κτιστού από χέρι, όταν αυτός που το φτιάχνει είναι γνώστης κατασκευών και φινιρίσματος.
    Επίσης δεν υπερτερεί στους ελιγμούς,  όταν το τελικό βάρος απογείωσης θα είναι το ίδιο. Δηλαδή το ελαφρύ μοντέλο που ο Αμερικάνος το χρυσοπληρώνει για να επιταχύνει γρηγορώτερα, δεν θα δώσει πλεονέκτημα στον πλούσιο Ελληνα που θα το βαρύνει με έρμα σύμφωνα με τον κανονισμό.

    Ενας ακόμα αντίλογος για την ελευθερία αγοράς και χρήσης ενός τέτοιου ακριβού αεροπλάνου, είναι ότι έχοντας ήδη ένα τέτοιο μοντέλο, ο ιδιοκτήτης, δεν θα τα παρατήσει νωρίς, αλλά θα στοχεύσει να πετάξει με αυτό και στην γρήγορη κατηγορία, χωρίς παραπάνω έξοδο ή χάσιμο χρόνου.

    Ενα απλό παράδειγμα: Κάποτε υιοθέτησαν μία αεροτομή ΜΗ, που υποτίθεται ότι θα έδινε πλεονέκτημα 2 δευτερολέπτων στο μοντέλο σε όλη τη διαδρομή. Αυτό μπορεί να το εκμεταλλευτεί ένας πολύ καλός χειριστής, που καλύπτει την διαδρομή κοντά στο λεπτό. Τι να προσφέρει η αεροτομή στον αρχάριο που καλύπτει τη διαδρομή στα δύο λεπτά μόνο και μόνο επειδή δεν μπρεί να πετάξει κλειστές στροφές χωρίς να το σπάσει;

    Εδώ, στην απλή αυτή κατηγορία, όλες οι προδιαγραφές απευθύνονται σε αρχάριους, και δεν μπορεί ένας αρχάριος να κερδίσει εκμεταλλευόμενος υλικό που δεν μπορεί να τρέξει περισσότερο από ότι το έλκει η μηχανή/έλικά του. Ισα ίσα, ένα πιό γρήγορο μοντέλο, κάνει τον αρχάριο να το πετάει πολύ πιό αρχάρια.
    Ας μη κρίνουν τόσο αψήφιστα τις λεπτομέρειες οι αθλητές που θα τρέξουν στην γρήγορη κατηγορία. Η αργή κατηγορία δεν απευθύνεται σε αυτούς για να βγούν πρώτοι, αντί τελευταίοι στην γρήγορη.

    Αυτό που δεν μπορώ να αντιληφθώ είναι γιατί αφού ορισμένοι ενδιαφέρονται να στηθεί κάποια κατηγορία, δεν φέρνουν πρώτοι αυτοί πρόταση στο τραπέζι, αλλά αντίθετα περιμένουν να κρίνουν την πρόταση που έχουν φέρει άλλοι, και μάλιστα μετά την αποδοχή της από την συνέλευση των σωματείων.

    Υπάρχει πάντα η ευκαιρία να γίνουν διορθώσεις - γίνονται κάθε χρόνο ακόμα και στους διεθνείς κανονισμούς - αλλά μετά από διαπιστώσεις από πολλούς αγώνες. Ας δούμε πως θα τρέξει αυτή η κατηγορία, και θα βγούν τα συμπεράσματα στο μέλλον.
    « Dernière édition: Vendredi, 19 Dιc. 2008, 20:57:42 par Γιάννης Κωνσταντακάτος » Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 814



    « Répondre #28 le: Vendredi, 19 Dιc. 2008, 21:27:06 »

    Καλησπέρα
    Κατά την προσωπική μου άποψη μεγαλύτερη σημασία έχει να ξεκινήσει η κατηγορία, με τα όποια προβλήματα μπορεί να έχει αυτή, και τα οποία μπορούμε εν συνεχεία να διορθώσουμε.
    Βλέποντας τις αναγνώσεις του θέματος, την ανταπόκριση κάποιον φίλων εδώ, αλλά και κάποιον με πμ, και πάντα με επιφύλαξη καθώς όλα κρίνονται από το αποτέλεσμα,  θεωρώ πως βρισκόμαστε σε καλό δρόμο.


    dapan
    Journalisée

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιώργος Βασδαβάνος
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 31



    « Répondre #29 le: Vendredi, 19 Dιc. 2008, 21:43:15 »

    Αγαπητοί Θεσσαλονικείς, και Λαρισαίοι

    Αυτό που δεν μπορώ να αντιληφθώ είναι γιατί αφού ορισμένοι ενδιαφέρονται να στηθεί κάποια κατηγορία, δεν φέρνουν πρώτοι αυτοί πρόταση στο τραπέζι, αλλά αντίθετα περιμένουν να κρίνουν την πρόταση που έχουν φέρει άλλοι, και μάλιστα μετά την αποδοχή της από την συνέλευση των σωματείων.


    Αγαπητέ Γιάννη,

     το θέμα αναρτήθηκε στο φόρουμ, και ως συνέπεια είχε να εκφραστούν , καλοπροαίρετα πιστεύω πάντα , κάποιες απόψεις.
     Εχω δεί αθλητές , με το που άλλαξαν μοντέλο απο ξύλινο σε εποξικό (με ιδιο βάρος περίπου) με την ίδια μηχανή, βελτιώσαν το χρόνο τους σημαντικά.
    Με αφορμή αυτό κατέθεσα τις σκέψεις μου.(Μπορεί και να κάνω λάθος, στο εάν υπερτερεί το εποξικό από το ξύλινο)
     Εξάλλου δημοκρατία έχουμε, κάποιοι φέρνουν τις προτάσεις , και οι υπόλοιποι έχουν το δικαίωμα να καταθέσουν τις σκέψεις τους εφόσον πηγάζουν από καλοπροαίρετη διάθεση.
     
    Φιλικά
    Γιώργος

     
    Journalisée
    Pages: 1 [2] 3 4 5     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Fil de discussion: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 25 requêtes.