Aeromodelling GR

Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση => Ανακοινώσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: GRELE στις Κυριακή, 1 Μάρ 2015, 09:45:34



Τίτλος: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: GRELE στις Κυριακή, 1 Μάρ 2015, 09:45:34
Αγαπητοι φιλοι
Οι ουσιωδεις αλλαγες στον νεο κανονισμο του αγωνα F5J-GR που ισχυει για το 2015 πιστευω οτι ειναι οι εξης

Προσδιοριζεται το ελαχιστο υψος για τις περιοχες ασφαλειας στα 30μετρα.

Η απογειωση πρεπει να γινεται με το μοτερ σε λειτουργια οταν το μοντελο φευγει απο το χερι, αλλιως αυτο ποινολογειται.

Και ερχομενοι για προσγειωση και μετα απο αυτην φωναζουμε το ονομα μας και ο αλυταρχης το επιβεβαιωνει, αλλιως αυτο ποινολογειται

Εαν γινουν μονον 6 γυροι δεν υπαρχει απορριπτομενος γυρος.
Εαν γινουν 7 και πανω τοτε απορριπτεται ενας μονον γυρος ανεξαρτητως πληθους γυρων.
Ο απορριπτομενος γυρος δεν μετραει μετα πουθενα

Για την τελικη καταταξη
Στην περιπτωση (αρχικης) ισοβαθμιας εκτιμωνται και οι γυροι με 0 βαθμους ποινης και προκρινεται αυτος με τους περισσοτερους.
Εαν υπαρχουν παλι ισοβαθμιες για τις 3 πρωτες θεσεις τοτε εχουμε μεχρι δυο 15λεπτους flyoff γυρους.(ο δευτερος γινεται μονον εαν συνεχιζει η ισοβαθμια)

Ελπιζω οτι δεν εχω ξεχασει η παρερμηνευσει κατι.

Καλη αγωνιστικη F5J-GR δραστηριοτητα για το 2015.

Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος


Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: twinspark στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 00:01:44
Αγαπητέ Βασίλη,

Δεν θέλω να δημιουργησω πρόβλημα και σας παρακαλώ μην το πάρετε έτσι.

Γράφετε για την τελική κατάταξη ότι:


Για την τελικη καταταξη
Στην περιπτωση (αρχικης) ισοβαθμιας εκτιμωνται και οι γυροι με 0 βαθμους ποινης και προκρινεται αυτος με τους περισσοτερους.
Εαν υπαρχουν παλι ισοβαθμιες για τις 3 πρωτες θεσεις τοτε εχουμε μεχρι δυο 15λεπτους flyoff γυρους.(ο δευτερος γινεται μονον εαν συνεχιζει η ισοβαθμια)


Άρα στον πρόσφατο αγώνα της ΕΑΘ θα έπρεπε να συμμετέχουν στο Fly off μόνο οι Καζακλής και Παραστατίδης γιατί πολύ απλά οι άλλοι δεν είχαν 0 σε όλους τους γύρους.

Στο επισημο κείμενο του κανονισμού γράφει:

3. Εφ’ όσον υπάρχουν ισοβαθμούντες για τις τρεις πρώτες θέσεις, αυτοί διαγωνίζονται μεταξύ τους σε
έως και δύο (2) επιπλέον πτήσεις κατάξης με χρόνο εργασίας τα 15 λεπτά. Η δεύτερη πτήση
κατάταξης θα γίνεται μόνο εφόσον δεν έχει λυθεί το θέμα της ισοβαθμίας στην πρώτη. Στην
δεύτερη πτήση θα λαμβάνουν μέρος μόνο οι συνεχίζοντες να έχουν ισοβαθμία.
4. Για την περίπτωση της ισοβαθμίας σε οποιαδηποτε θέση, εκτιμάται επίσης, όχι μόνο το
σύνολο των βαθμών ποινής που συγκέντρωσε ο κάθε αθλητής, αλλά και ο αριθμός των
πτήσεων που ο αθλητής ολοκλήρωσε με 0 βαθμούς ποινής σε σύγκριση με κάποιον άλλο
αθλητή που ολοκλήρωσε το αγώνα με τους ίδιους βαθμούς ποινής.


Επειδή το θέμα ειναι σίγουρο ότι θα ξαναεμφανιστεί στους επόμενους αγώνες θα ήταν καλό να διευκρινιστεί.
Δηλαδή η ερώτηση ειναι:      Για την τελική κατάταξη προσμετράται πρώτα ο απορριπτέος γύρος ή το fly off? Ποιο έχει προτεραιότητα?

Φιλικά,

Νίκος Λιάκος 





Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: twinspark στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 00:05:16
Και το προς συζήτηση μέρος των αποτελεσμάτων



Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 07:36:15
Δικαιολογημένη η απορία του Νϊκου, και εγώ κατάλαβα προς στιγμή το ίδιο, αλλά διαβάζοντας τον κανονισμό, κατάλαβα επίσης ότι άλλα θέλει να πει ο κανονισμός χωρίς να τα λέει.

Οπως το καταλαβαίνω εγώ (ίσως να κάνω και λάθος):

Ο απορριφθείς γύρος μένει στα σκουπίδια.

Η ισοβαθμία βγαίνει από τους υπόλοιπους γύρους.

Ομως αυτοί οι γύροι που προσμετρώνται, μπορεί να δίνουν αριθμητική ισοβαθμία, αλλά να μην έχουν τον ίδιο αριθμό μηδενικών μεταξύ των ισοβαθμούντων.

Π.χ. Μετά την απόρριψη του ενός γύρου, μπορεί να υπάρχει ένας με 4 μηδενικά και δύο γύρους με 1 βαθμό (δηλ σύνολο 2 βαθμούς), και άλλοι δύο με 5 μηδενικά και ένα γύρο με 2 βαθμούς (δηλ επίσης σύνολο 2 βαθμών ο καθένας).

Με την ερμηνεία μου ισοβαθμούν οι δύο τελευταίοι του παραδειγματος με 5 μηδενικά και 2 βακθμούς, ενώ ο πρώτος που έχει ένα 4 μηδενικά δεν ισοβαθμεί παρ' όλο ότι και αυτός έχει 2 βαθμούς ποινής.

Αναμένω και τις δικές σας ερμηνείες.


Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: AIRCOSTAS στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 08:13:19
Καλημέρα θείε...
Εφόσον ο κανονισμός ερμηνεύεται διαφορετικά από τον καθέναν μας τότε κάπου υστερεί.
Χρειάζεται ένας κανονισμός που να βγάζει νικητές και oxι πρώτους.
Με ποιον τρόπο?
1 να μην απορρίπτεται "τελικα" 1 γύρος στην ισοβαθμία.
2 ο χειρότερος να είναι αυτός που έχει πχ 2 βαθμούς ποινής από 2 γύρους και όχι αυτός με 2 βαθμούς ποινής από 1 γύρο.
 3 ας εφαρμοστεί το χαμηλότερο ύψος εργασίας.
4 στο fly off μετά το 15 λεπτό οποιος κατεβει τελευταίος.


Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 09:42:16
Καλημέρα θείε...
Εφόσον ο κανονισμός ερμηνεύεται διαφορετικά από τον καθέναν μας τότε κάπου υστερεί.
καλημέρα Κώστα,
συμφωνώ ότι θα πρέπει να ξαναγραφεί η σχετική διάταξη με παραδείιγματα (όπως υπάρουν σε αλλες διατάξεις για να μην αφήνουν αμφιβολίες).

Παράθεση
Χρειάζεται ένας κανονισμός που να βγάζει νικητές και oxι πρώτους.

Οσο λειτουργούμε με το ίδιο κόψιμο μοτέρ σε χρόνο και ύψος, θα εξακολουθήσουμε να έχουμε πολλούς ισοβαθμούντες σε διάφορες θέσεις, το ζητούμενο είναι να ξεχωρίσουν οι τρεις πρώτοι.

Καταθέσαμε και την πρόταση να υιοθετηθεί το start height όπως το ορίζει γενικά ο κανονισμός FAI, αλλά διατηρώντας την ποινολόγηση όπως σήμερα, όχι με χρονομέτρηση και αναγωγή στα 1000 .

Με το start height δεν θα υπάρξουν ισοβαθμίες, αλλά και αν υπάρξουν θα επιλύονται με μία μόνο πτήση 10 λεπτών. Οι πιθανότητες να κόψουν δύο αγωνιζόμενοι στο ίδιο ακριβώς ύψος είναι πολύ μικρή.

Υπήρξε αρνητική υποδοχή , για τον λόγο του κόστους αγοράς νέων ηλεκτρονικών συσκευών.
Παράθεση

1 να μην απορρίπτεται "τελικα" 1 γύρος στην ισοβαθμία.

Ο απορριπτόμενος γύρος πρέπει να μην επανέρχεται στον υπολογισμό της κατάταξης. Αλλιώς τι απορριπτόμενος είναι;
Παράθεση

2 ο χειρότερος να είναι αυτός που έχει πχ 2 βαθμούς ποινής από 2 γύρους και όχι αυτός με 2 βαθμούς ποινής από 1 γύρο.

Η δική μου ερμηνεία αυτό λέει, ας διευκρινιστεί και στο επίσημο κείμενο από τους αρμόδιους.
Παράθεση

 3 ας εφαρμοστεί το χαμηλότερο ύψος εργασίας.

Και αυτό έχει τεθεί στο τραπέζι για συζήτηση, αλλά επειδή τα αρχικά ALTMR 1 δεν μπορούν να επαναπρογραμματιστούν, πρέπει να αγοραστούν νέα, επανερχόμεθα στο παραπάνω αναφερθέν κόστος. Το πιό λογικό όμως θα είναι αν χρειαστούν νέα αλτίμετρα να αγοραστούν αυτά που ισχύουν και για το start height.
Παράθεση

4 στο fly off μετά το 15 λεπτό οποιος κατεβει τελευταίος.

Αν καταλαβαίνω καλά αυτό που λές, είναι να παρατείνεται ο χρόνος πτήσης του fly-off.
Και με τον προηγουμενο κανονισμό , οι περισσότεροι έπιαναν τα 30 λεπτά εύκολα.
Επειδή και οι χειριστές είναι πλέον έμπειροι, και τα μοντέλα πρώτης κλάσης, όσο και αν σκεφτούμε διαφορετικά fly-off, με τον ισχύοντα κανονισμό δεν μπορούμε να αποφύγουμε τις ισοβαθμίες.

Η μόνη λύση είναι το start height. Είμαι πεπεισμένος ότι τελικά όλοι εκεί θα συμφωνήσουμε κάποιο από τα επόμενα χρόνια. Γιατί να μην γίνει από το 2016;


Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: AIRCOSTAS στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 10:26:36
όσο αφορά την αγορά νέου αλτίμετρου η altis η και άλλον, πιστεύω ότι όταν ξοδεύει κάποιος 1000-1500e για αγορά νέου μοντέλου αρνούμαι να πιστέψω ότι δεν έχει 50e για νέο αλτίμετρο.
τώρα για τον απορριπτόμενο γύρο θα μπορούσε να προσμετρηθεί μονο στην απόλυτη ισοβαθμία στους 3 πρώτους και μετά από αγώνα fly-off 15-30 λεπτών.
αντίθετα βεβαια στο fai το έλυσαν το πρόβλημα τις ισοβαθμία με το start height αλλα και με την προσγείωση που σχεδόν εκμηδενίζει την πιθανότητα μιας απόλυτης ισοβαθμίας...


Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 10:58:01
 Αρκετοί από εμάς έχουν την ίδια απορία, πως αγοράζεις ένα ή και δύο ακριβά ανεμόπτερα, και δεν θέλεις να ακούσεις για τα 50 του αλτίμετρου/καταγραφέα ύψους.

Η προσωπική μου άποψη για τον ένα ή δύο απορριπτόμενους γύρους, (εγώ υποστηρίζω ότι χρειάζεται 1 απορριπτόμενος γύρος ανά 6 πτήσεις), είναι ότι ο αγώνας πρέπει να είναι καθαρός με την πτητική επίδοση, και όχι με τις πιθανές ατυχίες.
Πως μπορεί να πείσεις κάποιον να κάνει ένα μεγάλο ταξίδι για να διαγωνιστεί, όταν η θέση της κατάταξης κρίνεται από μία μικρή ή δύο μικρές ατυχίες;

Αλλά πιό αρνητικός είμαι στον συνυπολογισμό των βαθμών προσγείωσης για την τελική κατάταξη. Κατ' αρχάς μιλάμε για αγώνα ανεμοπορίας.  Με το start height (επιλεγόμενο ύψος εκκίνησης της ολίσθησης) ο αγώνας έχει την απαιτούμενη δυσκολία, και χρειάζεται και καλή τακτική.

Ομως όταν η κατάταξη μεταβάλλεται δυσανάλογα με τους βαθμούς της προσγείωσης (που συμμετέχουν σε μεγάλο ποσοστό), ο αγώνας πρέπει να μετονομαστεί σε αγώνα ακρίβειας προσγείωσης, και όχι ανεμοπορικής επίδοσης.

Θα συμφωνούσα αν η βαθμολογία προσγείωσης συμμετέχει με το 1/5 ή το 1/10 των ισχυόντων βαθμών. Ας είναι το κερασάκι στην τούρτα, και όχι η ίδια η τούρτα.

Και να είναι προσγείωση, όχι κάρφωμα.


Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: albatros στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 11:25:53
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους.
Ο κανονισμός είναι σαφής. Ο απορριπτόμενος γύρος δεν μετράει πουθενά πλέον.
Εάν υπάρχει ισοβαθμία μετά τον απορριφθέντα γύρο ελέγχονται και τα μηδενικά των υπόλοιπων γύρων και αν και σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει ισοβαθμία οδηγούμαστε σε πτήσεις κατάταξης όπως και σωστά έγινε στον πρώτο αγώνα F5J-GR της καινούριας αγωνιστικής χρονιάς.
Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι ο αγώνας F5J-Gr εξ αρχής έγινε με το σκεπτικό της απλότητας σε όλα τα επίπεδα οργανωτικό και αθλητικό και είναι λογικό έτσι όπως είναι φτιαγμένος να οδηγούμαστε και σε ισοβαθμίες.
Την στιγμή που πλέον υπάρχει και ο FAI αγώνας νομίζω θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα κυλήσουν τα πράγματα και τον Δεκέμβριο βλέπουμε αν θέλουμε να αλλάξουμε κάτι.


Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: GRELE στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 12:11:27
12.12. Τελική Κατάταξη
1. Εάν ολοκληρωθούν τουλάχιστον 7 γύροι και πάνω, απορρίπτεται ο γύρος με τη χειρότερη
βαθμολογία κάθε αθλητή.
2. Η κατάταξη γίνεται αθροίζοντας τους βαθμούς ποινής των υπόλοιπων γύρων κάθε αθλητή. Ο αθλητής
με τους λιγότερους βαθμούς ποινής είναι ο νικητής.
3. Εφ’ όσον υπάρχουν ισοβαθμούντες για τις τρεις πρώτες θέσεις, αυτοί διαγωνίζονται μεταξύ τους σε
έως και δύο (2) επιπλέον πτήσεις κατάξης με χρόνο εργασίας τα 15 λεπτά. Η δεύτερη πτήση
κατάταξης θα γίνεται μόνο εφόσον δεν έχει λυθεί το θέμα της ισοβαθμίας στην πρώτη. Στην
δεύτερη πτήση θα λαμβάνουν μέρος μόνο οι συνεχίζοντες να έχουν ισοβαθμία.
4. Για την περίπτωση της ισοβαθμίας σε οποιαδηποτε θέση, εκτιμάται επίσης, όχι μόνο το
σύνολο των βαθμών ποινής που συγκέντρωσε ο κάθε αθλητής, αλλά και ο αριθμός των
πτήσεων που ο αθλητής ολοκλήρωσε με 0 βαθμούς ποινής σε σύγκριση με κάποιον άλλο
αθλητή που ολοκλήρωσε το αγώνα με τους ίδιους βαθμούς ποινής.
5. Δεν γίνονται πτήσεις κατάταξης για τον διαχωρισμό ισοβαθμούντων σε άλλες θέσεις,
6. Σε περίπτωση που από ισοβαθμούντες σε οιαδήποτε θέση αθλητής δεχθεί να συμμετάσχει στην πτήση
κατάταξης, θεωρείται ότι υπερκέρασε την επίδοση άλλου ισοβαθμούντος που δεν θα συμμετάσχει.
7. Αθλητές που τελικά εξακολουθούν να ισοβαθμούν, και μετά τις πτήσεις κατάταξης, τότε
ανακηρύσσονται ισότιμα νικητές αυτής της θέσης



Αγαπητοι φιλοι
Με προλαβε ο albatros αλλα δεν βλαπτει η αναλυτικη επαναληψη.
Ο κανονισμος ειναι σαφης και δεν ερμηνευεται διαφορετικα απο κανεναν!
Πρεπει να αντιληφθει καποιος την ιεραρχηση των κριτηριων 1,2,3,4....5,6,7
Ακολουθει επεξηγηματικη step by step εφαρμογη του κανονισμου ,στον αγωνα που εγινε ,η οποια  δεν αφηνει περιθωρια αλλης ερμηνειας του. 
1. Πρωτα λοιπον εαν εχουν γινει 7+ γυροι απορριπτουμε τον χειροτερο και τον ΞΕΧΝΑΜΕ πλεον.
2. Βλεπουμε μετα τις αθροισεις...Οι εν λογω αθλητες ειχαν ολοι το ιδιο μηδενικο αθροισμα και συνεπως προχωρουμε στην εφαρμογη του επομενου κριτηριου 3.
3. Κανουμε το πρωτο flyoff και βλεπουμε οτι ο Σπυριαδης μενει πισω στο πρωτο αρα στο δευτερο πανε οι υπολοιποι 3.Αυτοι ομως και εκει αριστευουν και αρα συνεχιζουν να ισοβαθμουν .
4. Εφαρμοζοντας το κριτηριο 4 βλεπουμε οτι παλι ισοβαθμουν και αρα εχουμε βασει του κριτηριου 7 τρεις πρωτους νικητες και αναγκη πριονιου παγκου SKILL........

Τωρα για τα υπολοιπα περι ενταξης του STARTHEIGHT τα εχουμε ξαναπει και ξαναγραψει.Ισως στην επομενη χρονια υπαρξει το "κλιμα" για να γινει μια τετοια αλλαγη  (με τον Θειο εχουμε χασει αρκετες ωρες εξεταζοντας κατι τετοιο).
ΕΙΔΟΜΕΝ

Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος


Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: GMeskos στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 13:37:20
Ίσως ή λύση νά είναι πιό άπλή.
Ένα μόνο fly off τών 15 λεπτών καί ή κατάταξη βγαίνει άπό τήν σειρά προσγειώσεως μετά τήν συμπλήρωσή του.
Starting height καί spot landing τά άφήνουμε γιά τήν FAI γιατί τό ζητούμενο είναι ό άγώνας νά είναι άπλός.
Άν παρ'έλπίδα ύπάρξει πάλι ίσοβαθμία (δέν θά είναι πάνω άπό δύο) τότε ένα νέο 15λεπτο μέ τούς ιδιους όρους

Γ.Μέσκος


Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: GASTON στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 14:53:32
Γιώργο με την πρόταση σου θα έχουμε έναν αγώνα προσγείωσης στο τελευταίο δευτερόλεπτο πριν λήξει το δεκαεξάλεπτο  8)smiley


Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 15:35:03
Ο Γιώργος λέει να κάνουμε μία πτήση fly-off, με την έννοια "all up last down"

Τότε υπό κατάλληλες συνθήκες καιρού, και αυτό θα συμβαίνει στην πλειονότητα των αγώνων, θα έχουμε π.χ. δύο (ή και δέκα) καλούς που βρήκαν θερμικό στον θεό και πετάνε μέχρι εξαντλήσεως της μπαταρίας, ή του εαυτού τους.



Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: GMeskos στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 18:45:34
Κώστα(Gaston)
Καί λοιπόν?Δέν πρέπει κάπως νά ζοριστούμε? Αύτό γίνεται,περίπου,καί τώρα όταν αύτοί πού συμπλήρωσαν τό 10λεπτο καί είναι
άκόμη ψηλά,άρχίζουν τίς βούτες γιά νά κατέβουν στό έπιπλέον λεπτό

Γιάννη (Jkon)κατάλαβες άκριβώς τό άντίθετο.Είναι τό ποιός θά προσγειωθεί πρώτος-δεύτερος κλπ μετά τόν χρόνο τών 15 λεπτών
καί πιό κοντά σ΄αύτόν.Άρα άν θέλεις είναι σάν" all up first down "

ΠΧ  Συμπληρώνεται τό 15λεπτο καί στόν άερα είναι άκόμη,τά όνόματα τυχαία,ό Πέτρος,ό Γιάννης,ό Περικλής καί ό Σόλων.Μέ τόν ύπάρχοντα
κανονισμό μπορεί νά έχουμε 4 πρώτους.Άν όμως κρατήσουμε τόν χρόνο προσγείωσεως δη΄λ. ό Γιάννης προσγειώθηκε στά 15,05δλπ
οΠέτρος στά 15.07 δλπ ό Σόλων στά 15.12 δλπ καί ό Περικλής στά 15.21 δλπ αύτομάτως έχουμε καί τή κατάταξη


Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: twinspark στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 21:11:48
Αγαπητέ Βασίλη και Μπάμπη,

Σας ευχαριστώ για τις διευκρίνησεις, τώρα είναι κατανοητό  :thumbs up:
Το σημείο κλειδί ειναι ότι δεν επανέρχεται ποτέ ο απποριπτέος γύρος.

Η παράγραφος 4 μπερδευει λίγο τα πράγματα. Ισως να έμπαινε μια διευκρίνηση ότι στην καταμέτρηση για την επίλυση της ισοβαθμίας δεν προσμετράται ο απποριπτέος γύρος.

Όσο για το πριόνι το έχουν ζητήσει το Μαιο στην κεντρική Ελλάδα!
(επιτέλους συζητάμε με χιούμορ και δεν έχουμε παρεξηγήσεις)


12.12. Τελική Κατάταξη
1. Εάν ολοκληρωθούν τουλάχιστον 7 γύροι και πάνω, απορρίπτεται ο γύρος με τη χειρότερη
βαθμολογία κάθε αθλητή.
2. Η κατάταξη γίνεται αθροίζοντας τους βαθμούς ποινής των υπόλοιπων γύρων κάθε αθλητή. Ο αθλητής
με τους λιγότερους βαθμούς ποινής είναι ο νικητής.
3. Εφ’ όσον υπάρχουν ισοβαθμούντες για τις τρεις πρώτες θέσεις, αυτοί διαγωνίζονται μεταξύ τους σε
έως και δύο (2) επιπλέον πτήσεις κατάξης με χρόνο εργασίας τα 15 λεπτά. Η δεύτερη πτήση
κατάταξης θα γίνεται μόνο εφόσον δεν έχει λυθεί το θέμα της ισοβαθμίας στην πρώτη. Στην
δεύτερη πτήση θα λαμβάνουν μέρος μόνο οι συνεχίζοντες να έχουν ισοβαθμία.
4. Για την περίπτωση της ισοβαθμίας σε οποιαδηποτε θέση, εκτιμάται επίσης, όχι μόνο το
σύνολο των βαθμών ποινής που συγκέντρωσε ο κάθε αθλητής, αλλά και ο αριθμός των
πτήσεων που ο αθλητής ολοκλήρωσε με 0 βαθμούς ποινής σε σύγκριση με κάποιον άλλο
αθλητή που ολοκλήρωσε το αγώνα με τους ίδιους βαθμούς ποινής.
5. Δεν γίνονται πτήσεις κατάταξης για τον διαχωρισμό ισοβαθμούντων σε άλλες θέσεις,
6. Σε περίπτωση που από ισοβαθμούντες σε οιαδήποτε θέση αθλητής δεχθεί να συμμετάσχει στην πτήση
κατάταξης, θεωρείται ότι υπερκέρασε την επίδοση άλλου ισοβαθμούντος που δεν θα συμμετάσχει.
7. Αθλητές που τελικά εξακολουθούν να ισοβαθμούν, και μετά τις πτήσεις κατάταξης, τότε
ανακηρύσσονται ισότιμα νικητές αυτής της θέσης



Αγαπητοι φιλοι
Με προλαβε ο albatros αλλα δεν βλαπτει η αναλυτικη επαναληψη.
Ο κανονισμος ειναι σαφης και δεν ερμηνευεται διαφορετικα απο κανεναν!
Πρεπει να αντιληφθει καποιος την ιεραρχηση των κριτηριων 1,2,3,4....5,6,7
Ακολουθει επεξηγηματικη step by step εφαρμογη του κανονισμου ,στον αγωνα που εγινε ,η οποια  δεν αφηνει περιθωρια αλλης ερμηνειας του. 
1. Πρωτα λοιπον εαν εχουν γινει 7+ γυροι απορριπτουμε τον χειροτερο και τον ΞΕΧΝΑΜΕ πλεον.
2. Βλεπουμε μετα τις αθροισεις...Οι εν λογω αθλητες ειχαν ολοι το ιδιο μηδενικο αθροισμα και συνεπως προχωρουμε στην εφαρμογη του επομενου κριτηριου 3.
3. Κανουμε το πρωτο flyoff και βλεπουμε οτι ο Σπυριαδης μενει πισω στο πρωτο αρα στο δευτερο πανε οι υπολοιποι 3.Αυτοι ομως και εκει αριστευουν και αρα συνεχιζουν να ισοβαθμουν .
4. Εφαρμοζοντας το κριτηριο 4 βλεπουμε οτι παλι ισοβαθμουν και αρα εχουμε βασει του κριτηριου 7 τρεις πρωτους νικητες και αναγκη πριονιου παγκου SKILL........

Τωρα για τα υπολοιπα περι ενταξης του STARTHEIGHT τα εχουμε ξαναπει και ξαναγραψει.Ισως στην επομενη χρονια υπαρξει το "κλιμα" για να γινει μια τετοια αλλαγη  (με τον Θειο εχουμε χασει αρκετες ωρες εξεταζοντας κατι τετοιο).
ΕΙΔΟΜΕΝ

Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος


Τίτλος: Απ: Οι αλλαγες στον κανονισμο F5J-GR 2015
Αποστολή από: Giannis Zeteko. στις Τετάρτη, 25 Μάρ 2015, 23:01:08
δεν ξέρω γιατί μπερδεύεστε αλλά στην συνάντηση των σωματείων στον Βόλο είπαμε ότι δεν απορρίπτουμε γύρο
 θα μετράνε όλοι οι γύροι, όσους προλάβουμε να κάνουμε και ανάλογα με τα μηδενικά και τις ποινές βγαίνουν οι νικητές.

πχ ήταν πολύ κακή η μέρα και ένας αθλητής έχει μόνο ένα μηδέν και ποινές στους άλλους γύρους,αλλά δεν ισοβαθμεί με άλλον λόγω ποινών,
 η ήταν πολύ καλή η μέρα και έχει όλους τους γύρους με μηδενικά και έναν γύρο μόνο με ποινή....και δεν ισοβαθμεί πάλι με άλλον λόγω ποινών

οι άλλοι αθλητές έχουν ποινές σε περισσότερους γύρους εκτός από τα μηδενικά και δεν ισοβαθμούν με αυτόν λόγω ποινών,
τότε έχουμε πρώτο αυτόν με το - τα περισσότερα μηδέν που δεν ισοβαθμεί με άλλους λόγω ποινής και όλους τους άλλους ανάλογα με τις ποινές τους σε 2ρη 3τη 4ρτη θέση, κοκ

αν εκτός από αυτόν που έχει το - τα μηδέν,ισοβαθμούν για 2ρη 3τη θέση για να μην πάμε σε fly-of που είναι κουραστική κατάσταση,τότε απορρίπτουμε τον χειρότερο γύρο και αν ισοβαθμούν πάνε σε fly-of με 15' τον πρώτο γύρο
αν και εκεί βγάλουν το 15'το πάνε στο δεύτερο 15'το και αν ακόμα και εκεί το βγάλουν τότε έχουμε απόλυτη ισοβάθμια για αυτές τις θέσεις.

τώρα,...αν υπάρχουν απόλυτα μηδενικά όπως στην περίπτωση αυτή της Θεσ/νικης και χωρίς πάντα να πετάμε έξω σε πρώτη φάση κανένα κακό γύρο,
 έστω 2 η και περισσότερους με μηδέν, τότε αυτοί πάνε σε 15'το fly-of για να βγει ο πρώτος - δεύτερος - τρίτος, κοκ

αν υπάρξουν πάλι μηδενικά τότε θα γίνει και ο 2ρος 15'τος  fly-of για το ποιος θα είναι ο πρώτος και ποιος ο δεύτερος και ο τρίτος.

και τέλος ΑΝ πάλι βγάλουν και το 2ρο 15'το όπως ο Τάσος με τον Μπάμπη, τότε δεχόμαστε την απόλυτη ισοβαθμία και έχουμε πχ 2 στην πρώτη θέση.

άρα στην περίπτωση του αγώνα αυτού έπρεπε και όπως βλέπω έτσι έγινε με τα απόλυτα μηδενικά,ο Τάσος με τον Μπάμπη να πάνε αρχικά σε 15το γύρο και αφού τον έβγαλαν και οι 2 να πάνε και στον 2ρο 15το που και πάλι έβγαλαν,

εδώ λοιπόν δεχόμαστε όπως είπαμε την απόλυτη ισοβαθμία και έχουμε 2 αθλητές στην πρώτη θέση.

Συνεχίζουμε με την ποινολόγιση για τους υπόλοιπους, χωρίς να πετάμε έξω κανέναν γύρο του Κώστα και του Σωτηρ που λόγω των ποινών τους δεν έπρεπε να πετάξουν σε fly-of γύρο, διότι δεν ισοβαθμούν ούτε με τους πρώτους ούτε μεταξύ τους,αν ισοβαθμούσαν μεταξύ τους όμως με τις ποινές τους, τότε θα απόρριπταν τον χειρότερο γύρο και αν πάλι ισοβαθμούσαν με κάποιον ακόμα, τότε θα πηγαίναν σε μεταξύ τους fly-of όχι όμως με τους 2 που είχαν απόλυτα μηδενικά διότι έτσι επαναλαμβάνεται το ίδιο πρόβλημα με προηγούμενους αγώνες, που θέλουμε με την τροποποίηση να λυθεί.

Δηλαδή, η τελική κατάταξη έτσι όπως ποινολογίθηκαν ολοκληρονωντας τους 7 γύρους και αφού δεν υπήρχε άλλη ισοβαθμία σε αυτές τις θέσεις,
έπρεπε να είναι 3τος ο Κώστας με 2 βαθμούς ποινής και 4τος ο Σωτηρ με 3 βαθμούς.

απλά δεν θα υπάρχει νικητής στην δεύτερη θέση λόγω της ισοβαθμίας των 2 πρώτων.

και εδώ όμως αν θέλουμε (και πρέπει,) για να τιμήσουμε την προσπάθειά τους, μπορούμε για να μην έχουμε 'ορφανή' την δεύτερη θέση,
να δεχτούμε την προώθηση του Κώστα στην 2ρη και του Σωτηρ στην 3τη θέση αντίστοιχα.

εδώ τίθεται ένα μόνο θέμα,....το επιπλέον κύπελλο για την ισοβαθμία των πρώτων,αλλά και πάλι υπάρχει η λύση.
απονομή και φωτογράφιση των πρώτων με το ίδιο κύπελλο και αποστολή κατ'οικον ενός ακόμα ίδιου κυπέλλου από τον οργανωτή του αγώνα στον άλλο ισοβαθμούντα
και με κλήρωση να αποχωρήσει ο ένας από τους δυο με το υπάρχων κύπελλο από τον χώρο,γιατί είναι δύσκολο να προβλέψουμε το αποτέλεσμα ώστε να υπάρχουν εκεί όλα
τα απαιτούμενα κύπελλα.

Τώρα αν φτάσουμε σε επίπεδο να έχουμε τόσες πολλές ισοβαθμίες στις 3 πρώτες θέσεις και μετά από αυτή την διαδικασία,τότε η χρήση start height είναι η λύση, αλλά χωρίς
την προσγείωση ακριβείας και αυτό όχι για κανέναν άλλο λόγο,απλά γιατί είναι περιττό πλέον να έχουμε 2 ίδιους αγώνες και να αλλάζει μόνο το GR από το FAI.

απλά καταργείς τον GR και πας στα ποιο 'δύσκολα',πράγμα όμως που δεν θέλουμε να συμβεί στον GR,γιαυτό και προσπαθούμε να τον βελτιώσουμε.

όσο για την 'ατυχία' που προαναφέρθηκε, σε κάποιο γύρο που μπορεί να συμβεί στον καθένα, είναι και αυτή μέσα στον αγώνα....και αυτό το λέω εγώ, που όπως αρκετοί γνωρίζεται
από παλαιότερους αγώνες μας,είμαι από τους ποιο 'άτυχους'  ;D

με τα παραπάνω όμως πιστεύω ότι λύνεται το πρόβλημα των ισοβάθμιων αθλητών,γιατί αν το κριτήριο είναι αυτό που έγινε πάλι,εκτός από άδικο για αυτούς που έχουν απόλυτα μηδενικά
και δεν έχουν να πετάξουν έξω κακό γύρο,να πετούν σε fly of με άλλους που είχαν 2ρη ευκαιρία και ευνοήθηκαν με τον κανόνα αυτό και να επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα,
είναι και οξύμωρο από την μια να θες να δυσκολέψεις τον αγώνα για να λύσεις το πρόβλημα και από την άλλη να τον 'διευκολύνεις' δίνοντας 2ρη ευκαιρία με τον να 'πετάς' τον κακό γύρο έξω.