Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:42:17

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 05:42:17

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304517
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 13
    Total: 13
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: EXTREME FLIGHT YAK54 91"  (Lu 4889 fois)
    George_Dr
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5


    « le: Dimanche, 25 Janv. 2015, 22:15:25 »

    Καλησπέρα σε όλους.
    Μετά από δυο χρόνια αποχής ήρθε η ώρα …επανεκκίνησης.
    Μετά από πολύ ψάξιμο και σκέψη κατέληξα στο παρακάτω μοντέλο με το ακόλουθο setup.
    Λοιπόν το μοντέλο είναι
    Extreme Flight yak54 91” (2.3m)
    Για κινητήρα δεν θα έβαζα κάτι λιγότερο από τον νέο DA 70.
    Servo 2 hitec HS-7955TG elevator
               3 hitec HSB-9380ΤΗ rudder και ailerons
              1 hitec HS-5245BB/MG throttle
    Powerbox Evolution
    Powerbox digi switch για ignition
    Μπαταρίες Lipo 2 pack των 2100mha για servos και δέκτη και 1 των 2500mha για το ignition.
    Και τέλος προπέλα 24Χ10ΤΗ και Spinner της Mejzlik.
    Λίγα λόγια για το μοντέλο. Φαίνεται πολύ καλή κατασκευή με ενίσχυση carbon σε όλο το μήκος της ατράκτου, hardware πολύ καλό με μία εξαίρεση στην βακτηρία’ δεν είναι κακή αλλά θα μπορούσε να είναι και καλύτερη. Το manual αρκετά κατατοπιστικό αλλά με ασπρόμαυρες εικόνες που κάποιος άπειρος ίσως δυσκολευτεί να καταλάβει κάτι. Θα μου πείτε κάποιος άπειρος δεν θα πρέπει να πάει σε τέτοιο μοντέλο…
    Βέβαια δεν παύει να είναι ξύλινο και σε σχέση με το Extra της CARF που πετούσα μέχρι την τελευταία φορά μου φαίνεται λίγο …κάπως. Απ’ την άλλη βλέπω πως τα μοντέλα την extreme flight θεωρούνται παγκοσμίως από τα καλύτερα αυτή τη στιγμή. Απλά νομίζω πως τα ξύλινα φθείρονται πιο εύκολα. Τα Extra παρόλο που ήταν αρκετών ετών, το είχα σκουπίσει ελάχιστες φορές και παρόλα αυτά με ένα vetex…  γυάλιζε σαν καινούργιο. Το επόμενο σίγουρα θα είναι composite. Αν όχι CARF τότε KRILL. Ας είμαστε καλά και αν μπορούμε.
    Αυτά για τώρα. Βάζω και μερικές φώτο να το δείτε.


    * r02sm.jpg (124.7 Ko, 595x395 - vu 484 fois.)
    Journalisée
    George_Dr
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5


    « Répondre #1 le: Dimanche, 25 Janv. 2015, 22:18:01 »

    EXTREME FLIGHT YAK54 91"


    * IMG_0770sm.jpg (114.18 Ko, 600x450 - vu 481 fois.)
    Journalisée
    George_Dr
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5


    « Répondre #2 le: Dimanche, 25 Janv. 2015, 22:18:43 »

    EXTREME FLIGHT YAK54 91"


    * IMG_0774sm.jpg (106.11 Ko, 600x450 - vu 481 fois.)
    Journalisée
    George_Dr
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5


    « Répondre #3 le: Dimanche, 25 Janv. 2015, 22:19:30 »

    EXTREME FLIGHT YAK54 91"


    * IMG_0775sm.jpg (105.89 Ko, 600x450 - vu 474 fois.)
    Journalisée
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #4 le: Dimanche, 25 Janv. 2015, 22:49:03 »

    Πολύ δυνατη η "επανεκκινηση"  Thumbs up  Καλες πτησεις με το Υak και αναμενουμε φωτο και εντυπώσεις!! Χαμόγελο
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    George_Dr
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5


    « Répondre #5 le: Lundi, 26 Janv. 2015, 00:07:06 »

    Να είσαι καλα Ανδρεα. Ευχαριστώ!
    Πιστεύω να το εχω ετοιμο σε 10-15 μερες καθως περιμενω μερικα ...πραγματακια ακόμα. Δυστιχώς πρέπει να τα πέρνω από εξωτερικό αφου στα τοπικά μαγαζια δεν υπάρχουν.
    Journalisée
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 28


    « Répondre #6 le: Mardi, 16 Aoϋt 2016, 17:44:39 »

    Το αεροπλάνο άλλαξε ιδιοκτήτη πριν ένα μήνα. Παραμένει το ίδιο setup, με αντικατάστασηση του servo του τσόκ αέρα με kill switch. Εγιναν μετατροπές στο cowl ωστε να αφαιρείται χωρίς να βγαίνουν οι εξατμίσεις και διαφορες μικροεργασίες στην ατρακτο.
    Καποιες φωτογραφίες απο την πρωτη δοκιμή


    * 20160811_091939_crop_634x283-1024x457.jpg (110.89 Ko, 1024x457 - vu 283 fois.)
    Journalisée
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 28


    « Répondre #7 le: Mardi, 16 Aoϋt 2016, 17:49:08 »

    Ακόμη μία


    * 20160811_091931_crop_697x243-1024x357.jpg (90.67 Ko, 1024x357 - vu 277 fois.)
    Journalisée
    kostas7
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 28


    « Répondre #8 le: Mardi, 16 Aoϋt 2016, 17:50:38 »

    Βίντεο
    Journalisée
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: EXTREME FLIGHT YAK54 91"
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.02 secondes avec 25 requêtes.