Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.427 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:43:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:43:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Demetre
    [Σήμερα στις 20:02]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:23]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304427
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τα καλυτερα ελικοπτερα για αρχαριους  (Αναγνώστηκε 6635 φορές)
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 486



    « Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 20:20:46 »

    Επίσης σύμφωνα με τα ξένα forum υπάρχει ένα θέμα με τα ηλεκτρονικά του blade 400 (servo και gyro) που σημαίνει ότι κάποια στιγμή θα βάλεις και αναβαθμίσεις. Έτσι το κόστος του blade 400 καταλήγει να είναι σχεδόν ίδιο με το κόστος ενός καλοστημένου mini titan (συμπεριλαμβανομένου τηλεκατεύθυνσης της επιλογής σου και μάλιστα ίσως καλύτερη της DX6).


    Φιλικά
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 20:45:28 από newbie » Καταγράφηκε
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 429



    « Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 20:22:17 »

    Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να φτάνουμε εκεί το πράγμα παιδιά.

    Κανείς δεν διαφώνησε οτι το blade 400 από το belt, και ούτε νομίζω ότι το θέμα μας είναι ποιο είναι το καλύτερο. Σίγουρα όλοι μας ξέρουμε ποιο είναι. Επίσης γνωρίζουμε και ποιο είναι το φθηνότερο.

    Ο καθένας αποφασίζει σύμφωνα με τα κριτήρια του και την τσέπη του.

    Φιλικά

    Νίκος

     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 404



    « Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 20:52:32 »

    Μπραβο Νικο!!!!  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Hobby-Shop.gr
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 61



    WWW
    « Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 21:13:16 »

    μα γιατί δεν λέτε για το RTF Blade 400? χρήματά του είναι ότι καλύτερο και τίμιο έχει βγεί αφήνοντας πίσω όλα τα υπόλοιπα σε αυτή τη κατηγορία


    Την αντιπροσωπεια εχεις και το προωθεις το Blade 400!?!   Huh Huh

    Δεν έχω αντιπροσωπεία , θα το πω ποιο απλά Κώστα άσχετα με τα χρήματα , συζητάμε σχετικά με το ελικόπτερο και την πτήση του .. Αν το Blade 400 κόστιζε το ίδιο με το Belt CP το  Blade 400 είναι 7 φορές καλύτερο σε όλα τα σημεία από το Belt Cp (εκτός απο τη τιμή του) , αυτό υποστηρίζω βάση μεγάλης εμπειρίας πίστεψέ με,
    Καταγράφηκε
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 497


    WWW
    « Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 19 Μάρ 2009, 21:56:57 »

    μα γιατί δεν λέτε για το RTF Blade 400? χρήματά του είναι ότι καλύτερο και τίμιο έχει βγεί αφήνοντας πίσω όλα τα υπόλοιπα σε αυτή τη κατηγορία


    Την αντιπροσωπεια εχεις και το προωθεις το Blade 400!?!   Huh Huh

    Δεν έχω αντιπροσωπεία , θα το πω ποιο απλά Κώστα άσχετα με τα χρήματα , συζητάμε σχετικά με το ελικόπτερο και την πτήση του .. Αν το Blade 400 κόστιζε το ίδιο με το Belt CP το  Blade 400 είναι 7 φορές καλύτερο σε όλα τα σημεία από το Belt Cp (εκτός απο τη τιμή του) , αυτό υποστηρίζω βάση μεγάλης εμπειρίας πίστεψέ με,
    ρε παιδιά δεν παίζουν ρολο τα χρήματα μεταξύ τον 2 η διαφορα δεν είναι μαγάλη............άλλωστε έχοντας το .........belt τι διαφορα θα τι πλήρωσης στη πορεία με τα ανταλλακτικά που θα χρειαστείς
    Καταγράφηκε

    "FLY OR DIE!"
    skritikos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 137



    « Απάντηση #35 στις: Παρασκευή, 20 Μάρ 2009, 00:22:56 »

    Με όσα έχουν ακουστεί πρόσφατα για την Spektrum DX6i, πιστεύεται πως κάποιος πρέπει να είναι επιφυλακτικός με την αγορά του Blade (το οποίο έχει μαζί αυτή την τ/κ);

    Καταγράφηκε
    LampoLiS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 557


    Το Σήμερα Είναι Το Αύριο Για το Οποίο Ανησυχούσα Χ


    « Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 20 Μάρ 2009, 01:32:49 »

    καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.σαν κάτοχος και τον δυο ελικοπτερων του belt και του blade ειπα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρια.to belt ήταν το πρώτο μου ελικόπτερο μονου στροφείου το οποιο ήρθε απο κίνα carbon edition και rtf.μονο που ήταν τελείως αρρύθμιστο.υποτίθεται ότι το βγάζεις από το κουτί και πετας. τελείως αρχάριος και γω τότε "πριν ενα" χρόνο ακριβώς το έβαλα κάτω και με τέρμα γκάζι δεν ξεκόλλαγε από κάτω.και δεν ήξερα τι να κάνω.στην πορεία έμαθα πως ρυθμίζουμε ένα ελικόπτερο κλπ.τώρα τα χριστούγεννα πήρα και το blade 400..λοιπόν είναι κλάσης ανώτερο από το belt..και αν είχα ξεκινήσει με αυτό σίγουρα θα είχα κερδίσει και χρόνο και εμπειρια.to συνιστώ ανεπιφύλαχτα σε όλους τους αρχαριους στη "μεταλαμα" εποχή.είναι ρυθμισμένο εργοστασιακά και "φιλοκο" προς τον αρχάριο πιλότο και σε συνδυασμό με τι spektrum σε βάζει πραγματικά μέσα στον χορό του ελικοπτερου.εγώ χάρι "σαφτο" έμαθα για καμπύλες γκαζιού ρύθμιση pits σετάρισμα ουράς και γύρο και όλα αυτά που είναι απαραίτητα για να προχωρήσεις στο χορό.είναι για μένα η καλύτερη λύση για πραγματικά rtf ελικοπτερο.to belt δε διαφωνώ ότι μπορεί να έμαθε πόλους παλιότερους από μένα στο χώρο να πετάνε αλλα σήμερα δε βλέπω το λόγο γιατί να υποβάλει κανεις τον εαυτό του σε περιπέτειες όταν με λίγα λεφτά παραπάνω παίρνεις ένα πραγματικά αξιόλογο ελικόπτερο και ξεκινάς σωστά.αυτά και συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλα νομίζω χρήσιμο για συμπεράσματα.καλές πτήσεις σε όλους. φιλικά λαμπρος
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 20 Μάρ 2009, 02:01:00 από LAMPOLIS » Καταγράφηκε

    Τrex 450 sport fbl,copter cx450 se v2,copterx 450 scale body ce-135,e-sport phoenix glider,blade mcpx                              Karistos Fly Team[/size
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 497


    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 20 Μάρ 2009, 07:32:31 »

    καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.σαν κάτοχος και τον δυο ελικοπτερων του belt και του blade ειπα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρια.to belt ήταν το πρώτο μου ελικόπτερο μονου στροφείου το οποιο ήρθε απο κίνα carbon edition και rtf.μονο που ήταν τελείως αρρύθμιστο.υποτίθεται ότι το βγάζεις από το κουτί και πετας. τελείως αρχάριος και γω τότε "πριν ενα" χρόνο ακριβώς το έβαλα κάτω και με τέρμα γκάζι δεν ξεκόλλαγε από κάτω.και δεν ήξερα τι να κάνω.στην πορεία έμαθα πως ρυθμίζουμε ένα ελικόπτερο κλπ.τώρα τα χριστούγεννα πήρα και το blade 400..λοιπόν είναι κλάσης ανώτερο από το belt..και αν είχα ξεκινήσει με αυτό σίγουρα θα είχα κερδίσει και χρόνο και εμπειρια.to συνιστώ ανεπιφύλαχτα σε όλους τους αρχαριους στη "μεταλαμα" εποχή.είναι ρυθμισμένο εργοστασιακά και "φιλοκο" προς τον αρχάριο πιλότο και σε συνδυασμό με τι spektrum σε βάζει πραγματικά μέσα στον χορό του ελικοπτερου.εγώ χάρι "σαφτο" έμαθα για καμπύλες γκαζιού ρύθμιση pits σετάρισμα ουράς και γύρο και όλα αυτά που είναι απαραίτητα για να προχωρήσεις στο χορό.είναι για μένα η καλύτερη λύση για πραγματικά rtf ελικοπτερο.to belt δε διαφωνώ ότι μπορεί να έμαθε πόλους παλιότερους από μένα στο χώρο να πετάνε αλλα σήμερα δε βλέπω το λόγο γιατί να υποβάλει κανεις τον εαυτό του σε περιπέτειες όταν με λίγα λεφτά παραπάνω παίρνεις ένα πραγματικά αξιόλογο ελικόπτερο και ξεκινάς σωστά.αυτά και συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλα νομίζω χρήσιμο για συμπεράσματα.καλές πτήσεις σε όλους. φιλικά λαμπρος
    +10000 Wink Thumbs up Wink Thumbs up
    Καταγράφηκε

    "FLY OR DIE!"
    skritikos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 137



    « Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 20 Μάρ 2009, 08:19:03 »

    καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.σαν κάτοχος και τον δυο ελικοπτερων του belt και του blade ειπα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρια.to belt ήταν το πρώτο μου ελικόπτερο μονου στροφείου το οποιο ήρθε απο κίνα carbon edition και rtf.μονο που ήταν τελείως αρρύθμιστο.υποτίθεται ότι το βγάζεις από το κουτί και πετας. τελείως αρχάριος και γω τότε "πριν ενα" χρόνο ακριβώς το έβαλα κάτω και με τέρμα γκάζι δεν ξεκόλλαγε από κάτω.και δεν ήξερα τι να κάνω.στην πορεία έμαθα πως ρυθμίζουμε ένα ελικόπτερο κλπ.τώρα τα χριστούγεννα πήρα και το blade 400..λοιπόν είναι κλάσης ανώτερο από το belt..και αν είχα ξεκινήσει με αυτό σίγουρα θα είχα κερδίσει και χρόνο και εμπειρια.to συνιστώ ανεπιφύλαχτα σε όλους τους αρχαριους στη "μεταλαμα" εποχή.είναι ρυθμισμένο εργοστασιακά και "φιλοκο" προς τον αρχάριο πιλότο και σε συνδυασμό με τι spektrum σε βάζει πραγματικά μέσα στον χορό του ελικοπτερου.εγώ χάρι "σαφτο" έμαθα για καμπύλες γκαζιού ρύθμιση pits σετάρισμα ουράς και γύρο και όλα αυτά που είναι απαραίτητα για να προχωρήσεις στο χορό.είναι για μένα η καλύτερη λύση για πραγματικά rtf ελικοπτερο.to belt δε διαφωνώ ότι μπορεί να έμαθε πόλους παλιότερους από μένα στο χώρο να πετάνε αλλα σήμερα δε βλέπω το λόγο γιατί να υποβάλει κανεις τον εαυτό του σε περιπέτειες όταν με λίγα λεφτά παραπάνω παίρνεις ένα πραγματικά αξιόλογο ελικόπτερο και ξεκινάς σωστά.αυτά και συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλα νομίζω χρήσιμο για συμπεράσματα.καλές πτήσεις σε όλους. φιλικά λαμπρος

    Μεγάλο κείμενο αλλά με ουσία  Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Τα καλυτερα ελικοπτερα για αρχαριους
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.