Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:28:24

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 20:28:24

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 30
    Total: 31
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: mix σε ελικοπτερο  (Lu 2994 fois)
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 604


    « le: Vendredi, 18 Avril 2014, 01:05:00 »

    Τον τελευταιο καιρο και οποτε εχω χρονο στηνω ενα 450αρι tarot pro v2 fbl. Εχω διαβασει αρκετα και εχω μαθει παρα πολλα πραγματα. Σημερα λοιπον διαβαζα οτι ειναι λογικο το ελικοπτερο οταν παταει ισα ισα στο εδαφος να "σερνεται" προς τα αριστερα. Ειτε ζεις με αυτο ειτε γερνεις λιγο το swash plate ωστε να αντισταθμισεις αυτη την ταση. Αυτο το κανει και το δικο μου. Στον αερα διορθωνει μονο της η fbl μοναδα και το ε/π μενει στην ιδια θεση απλα εχει μια μικρη κλιση.---->αυτο δεν ξερω αν το κανει το δικο μου γιατι δεν το εχω σηκωσει ακομα.

    Η ερωτηση μου ομως ειναι αλλη. Χρησιμοποιειται καποιο mix ωστε σε full pitch να υπαρχει και λιγο up elevator? Πως μου ηρθε αυτο? Ισιωνω το swash plate μεσω της εφαρμογης του robird g31 και ενω λοιπον ειναι ισιο στη μεση και στις ακραιες θεσεις, μολις αποσυνδεσω το ε/π απο τον υπολογιστη βλεπω οτι σε full collective pitch εχω το σερβο του elevator λιιγο πιο πανω. Αρα λοιπον εγω το αφηνω ετσι ή το ρυθμιζω ωστε το swash plate να ειναι ισιο στην τερμα επανω θεση οταν το ε/π δεν ειναι συνδεδεμενο στο pc? Εγω αυτο που εκανα ειναι να ρυθμισω μεσω του προγραμματος στην τερμα επανω θεση το elevator σερβο να ειναι λιγο πιο χαμηλα ωστε κατα την πτηση να ειναι σε ευθεια το swash.

    Ποια ειναι η γνωμη/γνωση των πιο εμπειρων?
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #1 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 09:52:24 »

    Αν μπαινεις μεσα στο προγραμμα και το φιαξις το σουας στα ακρα και στην μεση να ειναι παραλληλο με το εδαφος τοτε εισαι οκ..

    Οταν το ξεσυνδεεις χαλαει διοτι δουλευει ο σενσορας και ισως το ελικοπτερο να μην καθεται ολοισια και για αυτο τον λογο σου γερνει..

    Πριν την πτηση ελεγξε οτι το σουας κανει την αντιθετη κινηση απο αυτη που κανει το ελικοπτερο !

    Journalisée
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 604


    « Répondre #2 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 11:06:41 »

    Το περιεργο ειναι οτι χαλαει ΜΟΝΟ στην τερμα επανω θεση...αρα δεν ειναι επειδη το ε/π δεν ειναι ισιο γιατι τοτε θα "χαλουσε" σε ολες τις θεσεις... Επισης το ε/π δεν το μετακινω απλα ξεκουμπωνω το usb...δεν εχω subtrims απο την τ/κ
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #3 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 11:21:37 »

    Το περιεργο ειναι οτι χαλαει ΜΟΝΟ στην τερμα επανω θεση...αρα δεν ειναι επειδη το ε/π δεν ειναι ισιο γιατι τοτε θα "χαλουσε" σε ολες τις θεσεις... Επισης το ε/π δεν το μετακινω απλα ξεκουμπωνω το usb...δεν εχω subtrims απο την τ/κ

    Το ιδιο πραγμα ειναι...!!

    Εισαι οκ!
    Journalisée
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 604


    « Répondre #4 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 11:41:34 »

    αρα λοιπον για να καταλαβω το αφηνω να χαλαει στην επανω μονο θεση η το διορθωνω δινοντας μεσω του προγραμματος λιγο down elevator  στην επανω ακραια θεση και ετσι εχω ολοισιο swash σε ολο το ευρος του collective?
    Η αρχικη μου σκεψη ηταν μηπως το προγραμμα δινει καποια μιξη ωστε σε φουλ κολεκτιβ να δινει και λιγο cyclic μπροστα αλλα φαινεται οτι δεν ισχυει.

    Σε ευχαριστω πολυ  για το χρονο σου και τις συμβουλες.
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #5 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 13:58:26 »

    αρα λοιπον για να καταλαβω το αφηνω να χαλαει στην επανω μονο θεση η το διορθωνω δινοντας μεσω του προγραμματος λιγο down elevator  στην επανω ακραια θεση και ετσι εχω ολοισιο swash σε ολο το ευρος του collective?
    Η αρχικη μου σκεψη ηταν μηπως το προγραμμα δινει καποια μιξη ωστε σε φουλ κολεκτιβ να δινει και λιγο cyclic μπροστα αλλα φαινεται οτι δεν ισχυει.

    Σε ευχαριστω πολυ  για το χρονο σου και τις συμβουλες.

    Αλέξ με μπερδέυεις.. Οταν μπαίνεις μέσα και φίαχνεις το μέσον και τα άκρα μετά όσο είσαι  συνδεδεμένος δεν είναι ολα οκ???


    Αν ναι τότε απλά πέτα και μην κολάς σε τέτοια... Το μόνο σημαντικό θέμα είναι τα γυροσκόπια να είνια σωστά..
    Journalisée
    manaros19
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6


    « Répondre #6 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 15:48:13 »

    Το περιεργο ειναι οτι χαλαει ΜΟΝΟ στην τερμα επανω θεση...αρα δεν ειναι επειδη το ε/π δεν ειναι ισιο γιατι τοτε θα "χαλουσε" σε ολες τις θεσεις... Επισης το ε/π δεν το μετακινω απλα ξεκουμπωνω το usb...δεν εχω subtrims απο την τ/κ
    To robird εχει την ρυθμιση elevator to collective ωστε να διορθωνει την αντισταση του αερα στο canopy οταν εσυ δινεις θετικες μοιρες.αν παιξεις με αυτην την τιμη τοτε λογικα θα σταματησει να το κανει.ομως γνωμη μου πρωτα να το πεταξεις εσυ με default ρυθμιση ωστε να δεις αν εσενα τραβαει πισω-μπροστα.εγω εχω το robird σε ενα 250 και σε ενα 500.στο 250 δεν ηθελε καθολου ρυθμιση ενω στο 500 στο pitch ειχε την ταση να παει πισω..και τα 2 ειχαν σεταριστει με leveler ωστε φουλ πανω,μεση και φουλ κατω το swashplate να ειναι παραλληλο.
    Journalisée
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 604


    « Répondre #7 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 18:56:04 »

    Σας ευχαριστω και τους 2.
    Τελικα ηταν αυτο που ειπε ο manaros. Υπαρχει καποιο mix και δινει elevator μαζι με το collective, οπως επισης δινει και rudder. Αυτες ειναι παραμετροι που αλλαζουν απο την καρτελα performance. Το ε/π ειναι ετοιμο να πεταξει εδω και καιρο...εγω ομως το φοβαμαι, ανεβαζει στροφες και μασαω(αν και πεταω ενα mcpx εδω και 1 χρονο οποτε ξερω οτι δεν εχω προβλημα να πεταξω ανετα οποιοδηποτε cp)...οποτε απο το να το βλεπω στο ραφι καθομαι και το σκαλιζω-ρυθμιζω πολυ πιο λεπτομερως απο οσο θα επρεπε.  idiot2


    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #8 le: Vendredi, 18 Avril 2014, 19:13:33 »

    Σας ευχαριστω και τους 2.
    Τελικα ηταν αυτο που ειπε ο manaros. Υπαρχει καποιο mix και δινει elevator μαζι με το collective, οπως επισης δινει και rudder. Αυτες ειναι παραμετροι που αλλαζουν απο την καρτελα performance. Το ε/π ειναι ετοιμο να πεταξει εδω και καιρο...εγω ομως το φοβαμαι, ανεβαζει στροφες και μασαω(αν και πεταω ενα mcpx εδω και 1 χρονο οποτε ξερω οτι δεν εχω προβλημα να πεταξω ανετα οποιοδηποτε cp)...οποτε απο το να το βλεπω στο ραφι καθομαι και το σκαλιζω-ρυθμιζω πολυ πιο λεπτομερως απο οσο θα επρεπε.  idiot2




    Μια απόφαση ειναι...
    Τα πολλα πειραγματα για τωρα πιο πολυ κακο μπορει να κανουν παρα καλο:..

    Πτητικα θα σου ερθει πολυ πιο ευκολο απο το mcpx..!

    Καλο ειναι να μην βαλεις καθολου αυτη τη ρυθμιση .. Αφου το πεταξεις μετα το βλεπεις αν χρειαζεται..!
    Journalisée
    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 178


    « Répondre #9 le: Lundi, 21 Avril 2014, 16:57:07 »

    Η διαφορά από το mcpx στο 450άρι TAROT είναι πράγματι πολύ ψαρωτική, και η εμπειρία φοβίζει λίγο στην αρχή. Το πέρασα και εγώ και ξέρω. Όμως το Tarot είναι πολύ πιο εύκολο στην πτήση (τουλάχιστον στην κανονική δηλαδή).

    Όσο για τις ρυθμίσεις, είναι σχεδόν απίστευτο πόσο κακορυθμισμένο μπορεί να είναι, και παρόλα αυτά να πετάει. Όσο σκέφτομαι πως πέταξα εγώ τις πρώτες φορές, το μόνο που έχω να σου πω, είναι πέτα το, και μην φοβάσαι. Μόνον άμα κάνεις λάθος θα πέσει.

    Όπως προείπαν και οι φίλοι, πρέπει οπωσδήποτε να είσαι σίγουρος ότι διορθώνει σωστά το swashplate. Έχω πικράν πείρα επ' αυτού, και είχα πτώση εξαιτίας λάθος διόρθωσης στην πρώτη πτήση. Βεβαιώσου ότι οι διορθώσεις γίνονται όπως δείχνουν οι τελευταίες σελίδες του προγράμματος.

    Τέλος, μεγάλη διαφορά στην πτητική συμπεριφορά του ελικοπτέρου είδα με το "ζύγισμα". Το δικό μου ήταν πολύ πισόβαρο. Κάτι το ΖΥΧ με τα καλώδια και τους δορυφόρους πίσω, κάτι το ESC που είναι στο πλάϊ και όχι κάτω από την μπαταρία, έκαναν το ελικόπτερο αρκετά πισόβαρο. Ακόμα και έτσι πέταγε, αλλά είχε την τάση να "επιστρέφει" με την ουρά σε κάθε σταμάτημα. Μόλις του έβαλα ένα μικρό αντίβαρο μπροστά και ζύγισε καλά, άλλαξε τελείως.
    Journalisée
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Répondre #10 le: Mardi, 22 Avril 2014, 13:53:14 »

    Ναι έχω βρει κι εγω διαφορές στο g 31 αλλα στο pitch.   Δηλ ενώ ζητούσα 11 μοίρες και τις είχα όταν ήταν φισωμενο και έκανα περιήγηση στις σελίδες με τις ρυθμίσεις , όταν γύριζα στην welcome σελίδα άκουγα τα σέρβο κι έκλεβαν περίπου μια μοίρα κι έτσι έμενε  όταν έβαζα το καλώδιο, οπότε το σεταρισα ψηλοτερα και καθάρισα.
    Όπως ήδη ανέφερε κι ο φίλος mamaros υπάρχουν διαθέσιμες ρυθμίσεις σελις 18 τουλάχιστο στο μεγαλύτερο manual που έχω , αλλα το θέμα είναι αν θα τις χρειαστείς για το επίπεδο σου μα και για το μέγεθος του ελικοπτέρου. γνώμη μου  πάντως αυτά μην τα ενεργοποιήσεις. Τουλάχιστο εγώ δεν τα έχω αναζητήσει
    Το θέμα στροφών/φοβίας πρέπει να ξεπεραστεί άμεσα. Ο λόγος είναι ότι για να έχεις τη μέγιστη σε κράτημα ουρά απαιτείται flat καμπύλη γκαζιού ώστε να «κόβει» το ουραιο στροφείο 
    Όσο γίνεται περισσότερο αέρα ώστε το σέρβο να κάνει λιγότερη δουλειά. Αυτό σημαίνει 2   πράγματα ή γυρνάς idle up (recommended) ακόμα και σε λιγότερο ποσοστό ή σε νορμάλ φλατ πάλι όλα τα σημεία εκτός το κατώτερο του  στικ
    « Dernière édition: Mardi, 22 Avril 2014, 14:05:32 par Stavroforos » Journalisée

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: mix σε ελικοπτερο
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.024 secondes avec 25 requêtes.