Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:31:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:31:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 24
    Total: 25
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 4 [Toutes]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ MODEL-ONE;  (Lu 9763 fois)
    g_k
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 45


    « le: Samedi, 17 Aoϋt 2019, 09:12:41 »

    Μπήκα στο SITE του MODELONE και διάβασα αυτό:

    "Model One Shop
    Υπάρχει μόνο σαν ηλεκτρονικό κατάστημα και  μπορειτε να επικοινωνησετε στα
       τηλ .: +30 210 8051289,  6944323847"

    Κατάλαβα δηλαδή ότι έκλεισε το φυσικό κατάστημα. Πάει κι αυτό.

    Έτσι είχε γίνει και με το μαγαζί του Νίκου Δελατόλα (και άλλων). Πρώτα έκλεισε το φυσικό κατάστημα, έμεινε το ηλεκτρονικό και μετά έκλεισε κι αυτό. Νομίζω το ίδιο είχε γίνει και με το μαγαζί του Γιώργου Ευσταθιάδη στον Πειραιά.

    Ελάχιστα μαγαζιά αερομοντελισμού έχουν απομείνει πλέον. Σκέφτομαι ότι στο τέλος δεν θα μπορούμε να βρούμε ούτε καύσιμο (μεθανόλη).

    Πρέπει μάλλον να είναι ο ανταγωνισμός από τα καταστήματα του εξωτερικού, δεν μπορεί ο λόγος να είναι πλέον η κρίση.
    Journalisée
    coach
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 24


    « Répondre #1 le: Samedi, 17 Aoϋt 2019, 11:23:57 »

    Πέρασα κ εγώ προχθές από το Μαρούσι κ το μαγαζί έχει ταμπέλα ενοικιάζεται.
    Journalisée
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 841



    « Répondre #2 le: Samedi, 17 Aoϋt 2019, 12:08:51 »

    Δεν είναι πλέον η κρίση, αλλά πες μου: σε αυτό το φόρουμ και σε εκείνο του petame.gr πόσα νέα θέματα ανοίγονται; Ελάχιστοι πιά ασχολούνται με το χόμπυ. Αυτή την εντύπωση έχω.
    Επικοινώνησα με τον κ. Γιώργο Κωνσταντουδάκη του Model One. Υπάρχει ακόμα ως ηλεκτρονικό κατάστημα κι έχει πράγματα που φαίνονται στο σάιτ, αλλά κι άλλα που δεν φαίνονται. Απλά τηλεφωνείς και τον ρωτάς.
    Για εμένα, ως εκ γεννησημιού Μαρουσιώτη, με λυπεί πολύ που έκλεισε ως φυσικός χώρος το κατάστημα αυτό.
    Journalisée

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    g_k
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 45


    « Répondre #3 le: Samedi, 17 Aoϋt 2019, 15:39:55 »

    Πιστεύω ότι η αρχή του τέλους για τα Ελληνικά αερομοντελιστικά μαγαζιά άρχισε κάπου το 1999, όταν επιτράπηκε να ψωνίζουμε με κάρτες απ ευθείας από το εξωτερικό. Μέχρι τότε δεν μπορούσες να αγοράσεις με κάρτα από το εξωτερικό. Θυμάμαι ότι έκανα εισαγωγή ένα μοντέλλο από το Sussex Model Center (που γενικά είναι -και ήταν- ακριβό μαγαζί) και μου κόστισε 37.000 δρχ. με τα μεταφορικά (δεν είχαμε ακόμα τότε Ευρώ), ενώ ο Έλληνας καταστηματάρχης το πουλούσε 62.000 δρχ. Αυτά όμως έχουν ξαναγραφεί εδώ πολλές φορές και δεν θέλω να γίνομαι κουραστικός.

    Γεγονός είναι ότι με το αεροδρόμιο του Ελληνικού ασχολήθηκαν πάρα πολλοί καινούργιοι με τον Αερομοντελισμό, που μετά τα παράτησαν. Τώρα έχουν μείνει οι "αληθινοί, οι πιστοί" -αν μπορούσαμε να το πούμε- αερομοντελιστές, ενώ οι περιστασιακοί απομακρύνθηκαν από το χόμπυ. Ίσως να είναι και καλύτερα έτσι.

    Στα FORUM όντως δεν γράφουν και πολλοί, αλλά μπορεί αυτό να μην έχει και τόση σχέση με το πόσοι ασχολούνται με το χόμπυ.

    Είναι ρίσκο να γράφεις στα FORUM.

    Πολύ συχνά αντιμετωπίζεις την κακεντρέχεια, την ειρωνεία, την ξερολίαση, τις προσβολές διαφόρων. Και εγώ το έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές αυτό.

    Πολλοί παλιοί, καλοί αερομοντελιστές, που ασχολούνται ακόμα με το χόμπυ, δεν γράφουν ποτέ.

    « Dernière édition: Samedi, 17 Aoϋt 2019, 16:00:03 par g_k » Journalisée
    ysmario
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 73


    « Répondre #4 le: Samedi, 17 Aoϋt 2019, 17:02:38 »

    Οσοι ειναι ΕΜΠΟΡΟΙ εχουν μεινει στον χωρο και δεν ειναι τυχαιοι!
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #5 le: Samedi, 17 Aoϋt 2019, 17:13:48 »

    Κάποτε έδωσα μία παραγγελία σε ελληνικό κατάστημα, για να μου φέρει πολλά πράγματα από έναν οίκο του εξωτερικού, ενώ μπορούσα να τα παραγγείλω απ’ ευθείας από ένα hobbyshop της Αυστρίας. Αντε να υποστηρίξουμε το ελληνικό κατάστημα.

    Μεταξύ άλλων, είχα παραγγείλει τουλάχιστον τριάντα κωδικούς σε βίδες και παξιμάδια. Ηρθαν τα υπόλοιπα πράγματα, αλλά όχι οι βίδες και τα παξιμάδια. Μου είπε ότι δεν τα παράγγειλε γιατί μπορώ να τα βρω πιο φθηνά στον Πειραιά.

    Ετσι χάνουν τους πελάτες.

    Δεν έχει σχέση με τον τίτλο
    « Dernière édition: Samedi, 17 Aoϋt 2019, 17:41:36 par Γιάννης Κωνσταντακάτος » Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #6 le: Samedi, 17 Aoϋt 2019, 17:34:42 »

    Μία άλλη φορά ένας εισαγωγέας έμπορος άφησε κατά λάθος επάνω στον πάγκο μία κατάσταση με την τιμολόγηση των κιτ που είχε εισάγει, και φυσικά έριξα μια ματιά.

    Κόστος εισαγωγής π.χ.100,  Χονδρική πώληση 700, λιανική πώληση 1200
    .
    _Θα μου κάνεις μία καλύτερη τιμή;
    _Δυστυχώς δεν έχω περιθώριο.

    Δεν έχει σχέση με τον τίτλο
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 889



    « Répondre #7 le: Dimanche, 18 Aoϋt 2019, 12:08:17 »

    Πιστεύω .....Πολλοί παλιοί, ... αερομοντελιστές, που ασχολούνται ακόμα με το χόμπυ, δεν γράφουν ποτέ.
    Δεν γράφουμε, ...αλλά συνεχίζουμε να διαβάζουμε, και να επισκεπτόματε το site καθημερινά. (μπορεί να γράφω στον πληθυντικό αριθμό, μιλάω όμως και εκπροσοπώ εμένα, και ισως άλλους 2 παλαιούς καλους φίλους)
    Journalisée

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 889



    « Répondre #8 le: Dimanche, 18 Aoϋt 2019, 12:09:12 »

     Χαμόγελο
    Journalisée

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    se
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8


    « Répondre #9 le: Dimanche, 18 Aoϋt 2019, 14:07:35 »

    Λυπηρό το ότι κλείνουν τα καταστήματα το ένα μετά το άλλο.
    Δε νομίζω όμως ότι φταίει μόνο το θέμα παραγγελία από εξωτερικό. Κι αν από εκεί έγινε η αρχή πριν αρκετά χρόνια, τα τελευταία χρόνια οι ευκαιρίες απ' έξω είναι πραγματικά λίγες (λόγω αύξησης τιμών, αύξησης μεταφορικών, υποχρεωτικών τελών εκτελωνισμού κλπ). Εκεί που πλεονεκτούσε το κατάστημα (και πλεονεκτεί ακόμα) είναι η προσωπική επαφή, η συμβουλή και η αμεσότητα στην παραλαβή (αν ήσουν τυχερός και υπήρχε στοκ) έστω και σε "τσιμπημένη  τιμή". Η αισχροκέρδεια είναι  άλλο πράγμα και σίγουρα δε βγήκε σε καλό.
    Πάντως το ότι όλο και λιγότεροι γράφουν στα φόρα, το ότι έκλεισε το "aeromodelistis" που για 1-2 χρόνια ήταν ζωντανό-νεκρό site, ενώ παλιότερα ιδιαίτερα ενεργό, για εμένα λέει πολλά.
    Λέει πως η πλειοψηφία του κόσμου που ασχολήθηκε με το hobby (δε μιλάω για αθλημα) αποτραβήχτηκε. Και η κρίση έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο...και παίζει ακόμα...Δεν νομίζω ότι οι πλειοψηφία των Ελλήνων έχει επανέλθει στα προ 2010 επίπεδα από οικονομικής άποψης. Είμαστε ακόμα μακρυά.
    Και αν κάποιος σταμάτησε λόγω κρίσης και τώρα θέλει να επανέλθει, πόσο εύκολο είναι? Τι κόστος θα χρειαστεί για να επανεξοπλιστεί...μπαταρίες, εργαλεία-αφήνω τα μοντέλα.
    Και ας πούμε ότι παίρνει το "αεροπλανάκι" του και πάει μετά από 7,8,10 χρόνια να πετάξει...Να πετάξει πού??? Και πώς??? Τα χέρια τρέμουν, σαν την 1η φορά. Όλα από την αρχή λοιπόν...με τι κουράγιο κάποιος +10χρόνια μεγαλύτερος θα ξαναγίνει αρχάριος? (προσωπική αναφορά).
    Και το άλλο τεράστιο θέμα η απουσία χώρων στην Αττική για να πετάξει κάποιος με ασφάλεια, για εκείνον, τους γύρω του και το μοντέλο του...
    Journalisée
    g_k
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 45


    « Répondre #10 le: Dimanche, 18 Aoϋt 2019, 15:04:46 »

    Ένα άλλο θέμα είναι και το θέμα της ποικιλίας σε αερομοντέλλα και αξεσουάρ. Κάντε μια ανασκόπηση στα Ελληνικά μαγαζιά και δείτε τι αερομοντέλλα προσφέρουν. Μπορεί να αναγράφουν πολλά στο SITE τους, αλλά στα περισσότερα από κάτω γράφει "εξαντλημένο" ή "επικοινωνήστε μαζί μας".

    Ρίξτε τώρα και μια ματιά π.χ. στον LINDINGER:  Δεκάδες ή εκατοντάδες μοντέλλα, όλων των κατηγοριών. Βρίσκεις αυτό που θέλεις.

    Όσον αφορά εμένα, ΔΥΣΤΥΧΩΣ (το λέω και το το τονίζω) οι περισσότερες παραγγελίες μου για αεροπλάνα, μηχανές κλπ. γίνονται από Ευρωπαϊκά καταστήματα του εξωτερικού. Από Ελλάδα προμηθεύομαι μόνο μικροϋλικά, καύσιμα κλπ. Έτσι όμως πως θα ζήσουν τα Ελληνικά καταστήματα; Τι να βγάλουν από τέτοια μικροπράγματα;

    Εναλλακτική λύση όμως δεν υπάρχει, για να τους υποστηρίξουμε.
    Journalisée
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 77



    « Répondre #11 le: Dimanche, 18 Aoϋt 2019, 18:32:18 »

    Καλησπέρα και από εμένα. Συμφωνώ και με τις δύο προαναφερθείσες απόψεις. Είναι κάτι που το παρατηρώ εδώ και πολλά χρόνια. Ίσως και πριν από την εμφάνιση της κρίσης.

    Οι χώροι στην Αττική είναι πρακτικά ανύπαρκτοι (μιλάω για Αθήνα μόνο μιας και εδώ κατοικο-εδρεύω). Το κράτος αδιαφορεί για τον αερομοντελισμό σαν χόμπι πρώτα. Το βάρος πέφτει 100% στους ιδιώτες που για εμένα δεν έχουν και τη σωστότερη στάση. Απλά λάθη τακτικής-συλλογιστικής μάλλον απωθούν αντί να προσελκύουν τους χομπίστες-μοντελιστές. Η ενασχόληση με το χόμπι είναι όλο και πιο δύσκολη με την αναμενόμενη δυσφορία από την έλλειψη επιλογών. Έχω και εγώ πέσει σε τέτοια κατάσταση.

    Μετά είναι και η συμπεριφορά των καταστημάτων, είτε σε επίπεδο φυσικού καταστήματος είτε σε επίπεδο ιντερνετικού site. Το πρώτο που παρατήρησα ήταν η άγνοιά τους σε θέματα που βρίσκονταν σε εκπληκτική άνοδο (ηλεκτρικά-ηλεκτρολογικά), κάτι που όμως μπορούσε να καλυφθεί με σωστή ενημέρωση από το εξωτερικό. Πληροφόρηση υπήρχε και υπάρχει άφθονη. Και μετά ήταν αυτό το εκνευριστικό «μη διαθέσιμο». Μα για ηλίθιους μας περνάτε? Τι το βάζετε, για όγκο, για να γεμίσει η ιστοσελίδα? Έλεος!
    Το χειρότερο όμως ήταν η αδυναμία να αντιληφθούν ότι ο χώρος άλλαζε και θα έπρεπε να προσαρμοστούν ανάλογα. Παρήγορο είναι όμως ότι την πάτησαν ακόμα και στο εξωτερικό. Αλλά όχι σε τέτοιο επίπεδο.

    Οι κυριότεροι υπεύθυνοι ήταν κατά τη γνώμη μου οι Lipo και τα  elapor-EPO σαν υλικά. Το είχα πει εξάλλου και πριν 10-15 χρόνια περίπου στη παρέα μου όταν τα πρωτο-έπιασα στα χέρια μου. Είχα πει τότε ότι σε μερικά χρόνια θα κυκλοφορούν βαμμένα ηλεκτρικά scale και -μη μοντέλα από αυτό το υλικό και θα κυριαρχήσουν στην αγορά. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι τα καλύτερα. Σημαίνει ότι είναι τα εμπορικότερα. Υπολειπόμενοι καταστηματάρχες δείτε το. Η FMS και η Freewing έχουν διαλύσει την αγορά ARF. Τώρα ανεβαίνει και η HSD με jet εκδόσεις. Οι κινέζοι κλείσανε ακόμα και καταστήματα στο εξωτερικό, δεν θα κλείσουν και τα μικρότερα της «μοντελιστικά» ισχνής Ελλάδας?
    Και μετά ήρθαν τα γυροσκόπια και τα multicopters. Τι να καταλάβει ο «θερμικός» καταστηματάρχης από αυτά? Εγώ ακόμα σπάω το κεφάλι μου και είμαι μόνο «ηλεκτρικός»! Είτε σας αρέσει είτε όχι, για να επιβιώσει ο καταστηματάρχης πρέπει να είναι πρώτα μοντελιστής και μάλιστα ενημερωμένος!

    Ελπίζω να μην προσέβαλα κανένα. Δεν είχα καμία πρόθεση να το κάνω. Στο παρελθόν όμως προσπάθησα να βοηθήσω δύο φίλους καταστηματάρχες μιας και λόγω δουλειάς «το έχω» στο αντικείμενό μου αλλά δεν έτυχα προσοχής. Εντελώς καλοπροαίρετα σας συμβουλεύω να ενημερωθείτε και να ενωθείτε δημιουργώντας χώρους δραστηριοποίησης ασκώντας πίεση στο κράτος. Είναι απαράδεκτο να βλέπουμε στο youtube μοντελοδρόμια και στο βάθος της εικόνας να περνάνε αυτοκίνητα ενώ εδώ θα πρέπει να βρίσκεται ένα μοντελοδρόμιο στη μέση του πουθενά!
    « Dernière édition: Dimanche, 18 Aoϋt 2019, 18:52:37 par bjtamp » Journalisée
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #12 le: Lundi, 19 Aoϋt 2019, 15:09:53 »

    Νομίζω ότι έχουμε μπερδέψει λίγο τα πράγματα.

    1. Τα καταστήματα μοντελισμού, "πλήρωσαν" και αυτά την κρίση όπως πολλά άλλα εμπορικά καταστήματα.
    Κανείς δεν θα κόψει λεφτά από το γάλα του παιδιού του, αντίθετα θα κόψει από το χόμπι (μοντελισμός, ψάρεμα, κυνήγι, εκδρομές κλπ)

    2. Ο "κινέζος" έβαλε στο χόμπι πολλούς αλλά με λανθασμένο τρόπο. Έμαθε στο φτηνό κακής ποιότητας προϊόν, και δεν μπορεί να καταλάβει γιατί ένα "γερμανικό" ή "αμερικάνικο" σκάφος είναι τόσο ακριβότερο

    3. Κανένα κατάστημα δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τις τιμές του κινέζου και των μεγάλων καταστημάτων του εξωτερικού. Άλλος αριθμός πελατών.

    4. Τα μαγαζιά δεν έχουν καμία δουλεία με τους χώρους πτήσης. Είναι σαν να ζητάμε από τα εμπορικά καταστήματα αυτοκινήτων να μας φτιάξουν δρόμους!!!
    Αντίθετα είναι εξοργιστικό η ομοσπονδία να μην έχει κάποιο χώρο πτήσεων για τους χομπίστες, ώστε να αντλήσει και αθλητές. Σαν να λέμε η εθνική ποδοσφαίρου, να μην έχει γήπεδο να παίξει.

    5. Είναι προφανές ότι κανένα μαγαζί δεν μπορεί να στοκάρει όλα τα μοντέλα που εμπορεύεται. Ειδικά τα τελευταία χρόνια. Ζητάς αυτό που σε ενδιαφέρει και στον ίδιο χρόνο που θα έκανε να έρθει με δικιά σου παραγγελία, έρχεται στο κατάστημα. Φυσικά εάν σε ικανοποιεί η τιμή.

    6. Τα μοντελοδρόμια που βλέπετε με δρόμους στο βάθος, είναι σε μεγάλη απόσταση από αυτούς. Άσε που ο νόμος της Ελλάδας δεν γράφει πουθενά για δρόμους, αλλά για κατοικημένες περιοχές κλπ. Δεν έχω δει πάντως βίντεο με γερμαναράδες ή αμερικανους κλπ να πετάνε σε κατοικημένη περιοχή. Όλο σε γρασίδια και χωράφια στου διαόλου τη μάνα είναι.
    Και σε ένα λεκανοπέδιο με 5,5 εκ. ανθρώπους, μην τρελαθούμε κιόλας ζητώντας μοντελοδρόμιο στο σύνταγμα!!


    και τέλος, πιστεύω, πως είναι καιρός να αρχίσετε να ρωτάτε τον εαυτό σας τι έχετε κάνει για τα καταστήματα, την ομοσπονδία, την αδιαφορία του κράτους και το χόμπι γενικά.

    Ελπίζω να μην προσέβαλα κανέναν
    Φιλικά Γιάννης
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    chris 1975
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 159



    « Répondre #13 le: Lundi, 19 Aoϋt 2019, 22:14:44 »

    Πιστεύω .....Πολλοί παλιοί, ... αερομοντελιστές, που ασχολούνται ακόμα με το χόμπυ, δεν γράφουν ποτέ.
    Δεν γράφουμε, ...αλλά συνεχίζουμε να διαβάζουμε, και να επισκεπτόματε το site καθημερινά. (μπορεί να γράφω στον πληθυντικό αριθμό, μιλάω όμως και εκπροσοπώ εμένα, και ισως άλλους 2 παλαιούς καλους φίλους)
    Καλησπέρα. Πιστεύω ότι όλοι καταλαβαίνουμε ότι ένα κατάστημα έχει πολλά να διαχειριστει πάγια έξοδα, φόρους, τελωνεία, ασφάλεια ιδιοκτήτη η εργαζομένων αν έχει , όπου στην Ελλάδα είναι τσουχτερα και έτσι το κόστος να ανεβαίνει με σχέση τον ανταγωνισμό της Κίνας η άλλον ευρωπαϊκών κρατών. Ναι μεν αλλά βλέπαμε εσχωκερδια σε πολλά από αυτά και φυσικά μετά την κρίση όλοι μας ψαχτεικαμε και βρήκαμε εναλλακτικες σε άλλες χώρες. Για αυτό κλείσανε το ένα πίσω από το άλλο.
    Journalisée
    chris 1975
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 159



    « Répondre #14 le: Lundi, 19 Aoϋt 2019, 22:16:08 »

    Μία άλλη φορά ένας εισαγωγέας έμπορος άφησε κατά λάθος επάνω στον πάγκο μία κατάσταση με την τιμολόγηση των κιτ που είχε εισάγει, και φυσικά έριξα μια ματιά.

    Κόστος εισαγωγής π.χ.100,  Χονδρική πώληση 700, λιανική πώληση 1200
    .
    _Θα μου κάνεις μία καλύτερη τιμή;
    _Δυστυχώς δεν έχω περιθώριο.

    Δεν έχει σχέση με τον τίτλο
    Καλησπέρα. Πιστεύω ότι όλοι καταλαβαίνουμε ότι ένα κατάστημα έχει πολλά να διαχειριστει πάγια έξοδα, φόρους, τελωνεία, ασφάλεια ιδιοκτήτη η εργαζομένων αν έχει , όπου στην Ελλάδα είναι τσουχτερα και έτσι το κόστος να ανεβαίνει με σχέση τον ανταγωνισμό της Κίνας η άλλον ευρωπαϊκών κρατών. Ναι μεν αλλά. Βλέπαμε εσχωκερδια σε πολλά από αυτά και φυσικά μετά την κρίση όλοι μας ψαχτεικαμε και βρήκαμε εναλλακτικες σε άλλες χώρες. Όσο για προσφορές που έπρεπε να κάνουν? Καμία απολύτως! Και οποίες, κοροϊδία! Για αυτό κλείσανε το ένα πίσω από το άλλο.
    « Dernière édition: Lundi, 19 Aoϋt 2019, 22:37:31 par chris 1975 » Journalisée
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #15 le: Mardi, 20 Aoϋt 2019, 10:28:40 »

    Χρήστο τα νούμερα που γράφεις δεν παίζουν. Και εγώ τα ίδια πίστευα μέχρι που βρέθηκα να δουλεύω ως logistic manager. Αγοράζουμε 100, πουλάμε 100+24%+ 20 έως 30% κέρδος.
    Σύνολο 160 περίπου ευρώ. Στα 60+ βγάλε 24 το ΦΠΑ, τα έξοδα μεταφορών, τα έξοδα της εταιρείας, τον φόρο και δες τι σου μένει.
    Εκεί που υπάρχει μεγάλο περιθώριο είναι στα ψιλικοκό. Καλώδια, ντίζες, ξύλα, κόλλες, χορνάκια κλπ.

    Και να είσαι σίγουρος πώς κανένα μαγαζί δεν θέλει να κλείσει. Είθε τα πράγματα να αλλάξουν προς το καλύτερο...
     Thumbs up
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    kgiova
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 119


    « Répondre #16 le: Mardi, 20 Aoϋt 2019, 16:57:56 »

    Επιτέλους μια ειλικρινή και πραγματική προσέγγιση γιατί το hobby στην Ελάδα είναι ακριβό. Αν υπολογίσεις και το ΦΠΑ, τελωνείο , δασμούς, ΕΦΟΡΕΙΑ κλπ + το πολύ μικρότερο όγκο πελατών με τα μεγάλα λειτουργικά κόστη τότε καταλαβαίνεις γιατί δεν μπορείς να συγκρίνεις τις τιμές με κάθε κινέζο και μεγαλοέμπορα ηπείρου ...
    Νά γιατί κλείνουν τα μαγαζιά το ένα πίσω απο το άλλο.
    Journalisée
    jnkmilos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 148



    « Répondre #17 le: Mardi, 20 Aoϋt 2019, 20:43:11 »

    Τα μαγαζιά κλείνουν γιατί ποτέ τους δεν αγάπησαν το hobby και το είδαν καθαρά σαν κέρδος. Μόλις λοιπόν μειώθηκε η κερδοφορία τους έλαβαν λουκέτο. Επειδή λέτε για λειτουργικά έξοδα και εφορίες Στην Ελλάδα όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες μια ζωή δήλωναν 12.000Ευρω που ήταν το αφορολόγητο και μετά 9.000 και μέχρι πέρυσι έπαιρναν και επιστροφή. Παράδειγμα 30λεπτα χονδρική το χοιρινό καλαμάκι 1.80 λιανική. Άστα να πανε
    Journalisée

    Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 280



    « Répondre #18 le: Mercredi, 21 Aoϋt 2019, 12:49:35 »

    Ποσοι απο τους παλιοτερους θυμουνται την ατυπη αναγωγη των τιμων απο λιρες σε χιλαδες δρχ? Θυμαμαι ακομα OS 32 H στις 85λιρες στο Λονδινο να πουλιεται σε μαγαζι στο Αιθριο στο Μαρουσι 85.000δρχ. Η λιρα τοτε επαιζε περιπου στις 300δρχ.  2,95 λιρες το MHW ,2.950δρχ στο μοντελομαγαζο. Do the math.
    Γιαυτο και οι λιγο ψαγμενοι ηταν παντα κοκκινο πανι για τους εδω "επαγγελματιες".
    Οταν φιλος μου ζητησε εξηγησεις απο πολυ γνωστο μαγαζατορα για τον λογο της τοσο μεγαλης διαφορας στις τιμες εκεινος τον απεπεμψε λεγοντας του πως ειναι "δυσφημιση για το μαγαζι" . Περαστικα... η δικη μου παρεα δεν αγοραζει εδω και χρονια ουτε καυσιμο απο τοπικο μοντελομαγαζο- βενζινη και stihl οι μονες αγορες απο δω και ειμαστε οκ! Grin Grin Grin

    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #19 le: Mercredi, 21 Aoϋt 2019, 13:36:28 »

    Ας θέσουμε μερικά απλά ερωτήματα.

    Ποιός πίεσε τους «μαγαζάτορες» της Ελλάδας να ανοίξουν μαγαζί;

    Μόνοι τους απεφάσισαν ότι τους συμφέρει.

    Δεν σκέφτηκαν ότι με τα τόσα πολλά μοντελομάγαζα στην Ελλάδα η πίτα της αγοράς μοιραζότανε σε μικρότερα κομμάτια;

    Δεν σκέφτηκαν ότι έχουν ανταγωνισμό με την Ευρώπη και την Ασία ακόμα και με την Αμερική;

    Δεν σκέφτηκαν ότι οι παλιοί έμπειροι μοντελιστές δεν θα αγόραζαν ποτέ κάτι ακριβότερο απ’ ότι το βρίσκουν στο εξωτερικό; 

    Και καλά οι δύο-τρείς που ήξεραν λίγο το χόμπυ, έφερναν και πράγματα που είχαν ζήτηση. Πολλοί έχουν ακόμα στοκ από εικοσαετίας, που δεν πρόκειται ποτέ να πουληθεί.

    Παραθέτω μερικές διασκεδαστικές ιστορίες.

    Την εποχή του 1990 όπου τα καλά σέρβο τα εύρισκες στην Ελλάδα με 4.000 δρχ, ένας έμπορος τα πούλαγε 14.000 γιατί όπως μου εξηγούσε «έχει αυξηθεί το κόστος της ζωής».

    Σε ένα άλλο κατάστημα ζήτησε κάποιος έλικα 10Χ6. Και η έτοιμη απάντηση: Εχω μία 12Χ8 σου κάνει;

    Μπήκε σε ένα κατάστημα πατέρας και  γυιός να αγοράσουν ένα σύστημα τ/κ. Ο πωλητής τους εξήγησε ότι έπρεπε να πάρει ο καθένας από ένα (από τα σύγχρονα με μνήμη πολλών μοντέλων) για να ρυθμίσουν από ένα μοντέλο στο καθένα.

    Αγόρασε κάποιος μία μηχανή και του έσπασε η μπιέλα. Πήρε δεύτερη μπιέλα και έσπασε και αυτή. Τι είχε συμβεί. Ο έμπορος για να ελαφρύνει το κόστος της εισαγωγής έφερνε τα εξαρτήματα των μηχανών χωριστά και τις συναρμολογούσε ο ίδιος. Αλλά ξέχασε να βάλει και την φλάντζα κάτω από το κεφάλι.

    Μία μηχανή που αγόρασε ένα παιδί έχανε από το μπουζί γιατι οι βόλτες ήταν υπό γωνία και δεν στεγανοποιούσε. Ο έμπορος από την μία απείλησε εμένα ότι δυσφημώ τη μηχανή και θα μου κάνει μήνυση, και δεύτερον είπε ότι φταίει το παιδί γιατί βίδωσε μπουζί με άλλο σπείρωμα. Αν είναι δυνατόν.

    Αγόρασα ανταλλακτικό χιτώνιο, αλλά αυτό που μου έδωσε δεν ήταν το σωστό για τη μηχανή μου. Δεν χώραγε στην κάσα. Το πήγα πίσω και μου είπε. Δεν το παίρνω πίσω γιατί είναι μεταχειρισμένο.

    Αν διασκεδάζετε πείτε μου να συνεχίσω.

    Ολες οι παραπάνω αναλύσεις και ιστορίες δεν έχουν σχέση με το κατάστημα του τίτλου.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 280



    « Répondre #20 le: Mercredi, 21 Aoϋt 2019, 13:54:01 »

    Πλακα εχουμε σημερα.

    Θυμοσαστε οταν για να σου πουλησει αναλλακτικα ο εδω αντιπροσωπος ζητουσε την αποδειξη αγορας του ελικοπτερου αλλιως ΔΕΝ!!!!! idiot2 idiot2 idiot2

    Visa λοιπον και φαξ στην Αγγλια! :

    Ωραιες εποχες...
    Journalisée
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 77



    « Répondre #21 le: Mercredi, 21 Aoϋt 2019, 16:25:20 »

    ….αν και δεν ήθελα να αναφερθώ στο θέμα περισσότερο, αποφάσισα να προσθέσω και τα παρακάτω εξηγώντας ίσως και τη προηγούμενη τοποθέτησή μου. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να θωρηθεί αξίωμα, απλά αποτελεί για μένα τη προσωπική μου πικρή γεύση της Ελληνικής πραγματικότητας. Μπορεί και να έχω άδικο. Ο καθένας όμως διατηρεί το δικαίωμα τα αντιλαμβάνεται και να πιστεύει ότι θέλει, έτσι δεν είναι?

    Ξεκίνησα τον αερομοντελισμό γύρω στο 2003. Το μικρόβιο υπήρχε, μέχρι να γίνω φοιτητής υπήρξα πλαστικομοντελιστής με δεκάδες μοντέλα να έχουν περάσει από το τραπέζι μου. Σκεφτείτε ότι έχω ακόμα HUMBROL και MOLAK enamel μπογιές 35 ετών σε καλή έως άριστη κατάσταση. Τα ακρυλικά TAMIYA είχαν μόλις εμφανιστεί! Μοναδικός μου σύμμαχος το internet, η πληροφόρηση από το εξωτερικό γιατί εδικά σαν τεχνικός, είχα ήδη ανακαλύψει ότι μόνο στην Αγγλική γλώσσα (δυστυχώς δεν γνωρίζω άλλη ξένη γλώσσα) μπορούσα να αποκτήσω έγκυρη και ενημερωμένη γνώση (όταν ανέφερες στους δικούς μας τον όρο “audio engineering”, σε κοιτούσαν περίεργα). Στο internet ανακαλύψαμε μαζί με ένα φίλο ότι ο αερομοντελισμός δεν ήταν τόσο δυσπρόσιτος όπως πίστευα παλιά, είδα κόστη και τιμές στην Ευρώπη (Αμερική και Ασία δεν μπήκα καν στον κόπο να δω) και ξεκινήσαμε επισκέψεις στα λιγοστά μαγαζιά της Αθήνας. Οι “κλωτσιές” στη μούρη έρχονταν απανωτές, και όχι μόνο εξαιτίας των διαφορών στις τιμές. Αλλά είπαμε “άντε να το καταπιούμε και αυτό, να βοηθήσουμε”.  Αλλά και τέτοια έλλειψη επαφής με το παγκόσμιο γίγνεσθαι στον αερομοντελισμό? Μέσα σε 4-5 χρόνια καλύψαμε μια απόσταση σε γνώση που κάποιοι έτρωγαν μια ζωή να την αποκτήσουν. Η διαδικτυακή πληροφόρηση με αντικείμενο είτε τη θεωρία πτήσης, είτε τη παγκόσμια βιομηχανία αερομοντελισμού μας έκανε να πετάξουμε από τη ”φελιζολιά”GWS e-starter των 500 γραμμαρίων στο ξύλινο P-51D Mustang των 6.5 κιλών/2000+Watts. Αντί αυτού, μπαίναμε σε καταστήματα και βλέπαμε αδιάφορα έως “ανύπαρκτα” ARF μοντέλα (δυστυχώς το ”κιτ” για μένα αποτελεί μια λύση πέρα από τις τότε αλλά και τώρα δυνατότητές μου, μήπως δεν θα πρέπει να πετάω κιόλας?). Εμένα και να μου τα χάριζαν, δεν θα ασχολιόμουνα καν και είμαι σίγουρος ότι πολλά από αυτά ακόμα υπάρχουν σε κιτρινισμένες από τη πολυκαιρία κούτες. Με ελάχιστες εξαιρέσεις (που μπορώ και να κατονομάσω αλλά δεν έχει και κανένα νόημα, όσοι με σεβάστηκαν τους σεβάστηκα και εγώ και εξακολουθώ να τους συστήνω) απομακρύνθηκα από Αθηναϊκά καταστήματα γιατί δεν είχαν σχεδόν τίποτα ενδιαφέρον να μου προσφέρουν. Αντίθετα είδα το “φως” από την Ευρώπη και όχι από την Ασία και την Αμερική. Aυτοί ακολούθησαν αρκετά αργότερα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ”έκσταση” και τον θαυμασμό των φίλων της παρέας όταν άκουσαν και είδαν για πρώτη φορά τι σημαίνει Royal Evo με synthesizer RF module (οι κρύσταλοι μου ”στοίχισαν” αρκετά μοντέλα), synthesizer receivers (ακόμα τους έχω) Funjet, Twinstar, electric retracts, HV esc, external BEC, 3-axis gyro, 4-6 cell Lipo, A123 LifePO4, Jet to EDF conversion (Hotspot με 12S Schuebeler 120mm) και ένα σωρό άλλα. Με το καύσιμο αναλάμβανε τα πάντα ο καλός φίλος ExtraRed όχι γιατί δεν το σεβόμουν και το εκτιμούσα, αλλά γιατί οι συνθήκες μου δεν επέτρεπαν να το μάθω και αυτό τότε. Εξάλλου, πλέον δεν το χρειάζομαι, κάνω το κέφι μου και με το ρεύμα. Τώρα απλά ηλεκτροδοτώ τα μοντέλα με καύσιμο φίλων και αυτό μου αρκεί.

    Δέχομαι ότι το εμπόριο έχει τα δικά του ”κόλπα και παιχνίδια” που ίσως να βρίσκονται πολύ μακριά από την αντίληψη μου. “Είσαι μακριά και δεν γνωρίζεις ακριβώς τα πράγματα” θα έλεγε κανείς. “Αυτό που μπορεί εσύ να συστήνεις δεν μπορεί να γίνει” θα έλεγε κάποιος καταστηματάρχης. Δεκτό αλλά μήπως  είναι λάθος τακτική? Μήπως μια πιο στενή επαφή των καταστηματαρχών με τους μοντελιστές για το καλό του χόμπι και όχι μόνο της τσέπης δεν θα εξασφάλιζε το καλύτερο και για τους δύο?

    Η Κρίση, οι όχι καλές τακτικές και συμπεριφορές των καταστημάτων (με υπάρκτές εξαιρέσεις βέβαια), η πρακτικά ανύπαρκτη υποστήριξη του αερομοντελισμού στη χώρα και προπάντων η έλλειψη επαφής με τις εξελίξεις στο χώρο, υποβαθμίζουν καθημερινά τον αερομοντελισμό στη χώρα. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα αρκετοί "αφανείς ήρωες" αερομοντελιστές. Η διαφορά στις τιμές των Ελληνικών καταστημάτων υπάρχει αλλά από μόνη της δεν μου φάνηκε εξολοκλήρου ικανή και υπεύθυνη. Εξάλλου πλέον βλέπω ότι έχει μειωθεί θεαματικά.
    Journalisée
    bjtamp
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 77



    « Répondre #22 le: Mercredi, 21 Aoϋt 2019, 16:26:01 »

    Ελπίζω να μην υπήρξα κουραστικός. Εύχομαι για όλους το καλύτερο!
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #23 le: Mercredi, 21 Aoϋt 2019, 16:27:59 »

    Από τα πιο ωραία:
    Τον Ιούνιο κάποιου έτους είχαν προγραμματιστεί Πανελλήνιοι.
    Τον Μάρτιο –τρεις μήνες πριν- παράγγειλα στον εισαγωγέα ένα ακόμα δέκτη για να έχω δύο μοντέλα έτοιμα.
    Τι έγινε με τον δέκτη; Τον έχω παραγγείλει
    Τι έγινε με τον δέκτη; Μην ανησυχείς θα έρθει
    Τι έγινε με τον δέκτη; Ερχεται
    Ημέρα Πέμπτη, τρεις μέρες πριν την Κυριακή των αγώνων, με παίρνει το πρωϊ τηλέφωνο και μου λέει:
    Ηρθε ο δέκτης σου.
    Τι ώρα ανοίγεις το απόγευμα; Στις έξι.
    Εξι παρά ένα λεπτό ήμουν εκεί. Ελα δώσε μου τον δέκτη γιατί βιάζομαι.
    Δεν τον έχω… τον πούλησα το πρωϊ σε άλλον.

    Δεν έχει σχέση με το μαγαζί του τίτλου.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #24 le: Mercredi, 21 Aoϋt 2019, 22:05:10 »

    γιατί εγώ βρίσκω τα πάντα εδώ?Huh
    γιατί σε μένα οι δέκτες έρχονται στην ώρα τους?
    γιατί όλα μου τα μοντέλα, εκτός ενός, τα πείρα από ελληνικά μαγαζιά?
    γιατί ότι αγόρασα τα τελευταία 10 χρόνια είναι σε τιμές παραπλήσιες του εξωτερικού?

    μάλλον σε άλλη χώρα ζω, ή αγοράζω διαφορετικά πράγματα απ΄ότι οι άλλοι!

    Α, και μην ξεχάσω, ακόμα περιμένω από το 2008 πράγματα από την Γερμανία και την Κίνα. Αλλά είπαμε αυτοί είναι καλύτεροι.

    Όλη η κουβέντα είναι καφενείου. Ελεύθερη αγορά είναι. Πάρε ότι θες απ΄όπου θες σε ότι τιμή θες και μην μας πρήζεις (γενικό σχόλιο δεν πάει σε κάποιον συγκεκριμένα)
    Και σε τελική δεν είδα κανέναν μαγαζάτορα να κλαίει γιατί ο Γιάννης δεν αγοράζει από αυτόν!!
    Ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του και από τις δύο πλευρές μιας αγοραπωλησίας.

    Χωρίς παρεξήγηση  Thumbs up
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 10.776



    WWW
    « Répondre #25 le: Mercredi, 21 Aoϋt 2019, 22:46:24 »

    Παιδιά καλό είναι να αλλάξει ο τίτλος του θέματος γιατί ξέφυγε πάλι....... δεν φταίει σε κάτι το συγκεκριμένο μαγαζί να γράφετε εδώ τις εμπειρίες σας. Και οι ασπιρίνες έχουν 1λεπτο κόστος οι 100 και τις περνούμε 5ευρω οι δέκα..... με τέτοια πονοκέφαλο που έχουμε κάθε μέρα. Σουπερμαντολινι.
    Journalisée

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    jnkmilos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 148



    « Répondre #26 le: Jeudi, 22 Aoϋt 2019, 01:27:13 »

    Τις περνούμε 5ευρω γιατί πάλι έχει εμπλακεί Ελληνικός δάκτυλος στην υπόθεση. Καλό είναι να τα λέμε για να μην ξεχνάμε τι εχει γίνει και να μαθαίνουν οι νεότεροι
    Journalisée

    Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #27 le: Jeudi, 22 Aoϋt 2019, 07:33:30 »

    Παιδιά καλό είναι να αλλάξει ο τίτλος του θέματος γιατί ξέφυγε πάλι....... δεν φταίει σε κάτι το συγκεκριμένο μαγαζί να γράφετε εδώ τις εμπειρίες σας. Και οι ασπιρίνες έχουν 1λεπτο κόστος οι 100 και τις περνούμε 5ευρω οι δέκα..... με τέτοια πονοκέφαλο που έχουμε κάθε μέρα. Σουπερμαντολινι.
    Συγνώμη κύριε Γιαννετάκη, αλλά για το κόστος των φαρμακευτικών παρασκευασμάτων σας παρακαλώ να μην εμπλέκεστε γιατί δεν γνωρίζετε.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #28 le: Jeudi, 22 Aoϋt 2019, 09:06:27 »

    Έχει δίκιο ο κυρ Γιάννης, Αργύρη.
    Στον μοντελισμό οι μόνες μίζες που υπάρχουν, είναι για να βάζουμε μπροστά τα μοτέρ μας
     Grin
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #29 le: Jeudi, 22 Aoϋt 2019, 12:11:02 »

    Εγώ αγόρασα ένα υψηλοπτέρυγο και τα δύο πανελ δεν ταίριαζαν στο σημείο της θέσης της δοκού. Το αστείο είναι ότι ταυτόχρονα αγόρασε και ένας φίλος το ίδιο μοντέλο και διαπίστωσε και αυτός το ίδιο, αλλά σε αντίθετη θέση. Δηλαδή αν δεν είχα προλάβει να κολλήσω το φτερό μου (με εγχείρηση) θα μπορούσαμε να είχαμε ανταλλάξει το ένα πάνελ και να ταίριαζαν και τα δύο φτερά απόλυτα.

    Το συμπέρασμα είναι ότι μάλλον όλα τα κομμάτια μερικών κιτ ερχόντουσαν χύμα (για να αλλάξει η δασμολογική κλάση) και μοίραζαν τα κομμάτια στα κουτιά στο μαγαζί.
    .
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #30 le: Jeudi, 22 Aoϋt 2019, 12:24:50 »

    Λένε ότι σε ένα χωριό στον Αμαζόνιο, όταν γεννηθεί ένα παιδί οι κάτοικοι του χωριού κλαίνε, γιατί το λυπούνται που θα τραβήξει ζόρι στη ζωή του.
    Και όταν κάποιος πεθάνει γελάνε και γιορτάζουν που γλύτωσε το ζόρι της ζωής.
    Κάπως έτσι συμβαίνει και με τα μοντελομάγαζα της Ελλάδας.

    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 640



    « Répondre #31 le: Jeudi, 22 Aoϋt 2019, 13:17:22 »

    H9 P47 το νέο μοντέλο που πούλησε και πουλάει σε όλο τον κόσμο, 1 στα 4 μοντέλα έχει θέμα με τον σωλήνα των φτερών. Οι τρύπες στην άτρακτο δεν είναι κεντραρισμένες με τις τρύπες των φτερών. Για να κουμπώσουν λοιπόν τα φτερά, πρέπει να λυγίσεις την σωλήνα!!!

    Αυτά συμβαίνουν σε όλες τις εταιρείες σε όλα τα μοντέλα. Δεν είναι θέμα εμπόρου, αλλά κατασκευαστή
    Journalisée

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    snoopy
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 327



    « Répondre #32 le: Jeudi, 22 Aoϋt 2019, 14:54:26 »

    Εδω ομως ηταν είναι θέμα εμπόρου !
    Ανοιχτηκαν 2  για να το δει φιλος του,να παρει το καλυτερο και κανανε λαθος στο πακεταρισμα και τελικα δεν πηρε !
    Αυτο ειχα ακουσει τοτε Ασπροπυργο !
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #33 le: Jeudi, 22 Aoϋt 2019, 17:40:30 »

    Στον Ασπρόπυργο ο καλοπροαίρετος μαγαζάτορας έχει φέρει ένα έτοιμο μοντέλο για να το δει να πετάει ο πελάτης που το παρήγγειλε και να το αγοράσει.

    Αφού ο μαγαζάτορας του κάνει μερικά λεπτά πτήση, του λέει ο υποψήφιος αγοραστής. Δώσε μου να δοκιμάσω και εγώ. Ο μαγαζάτορας ενώ γνωρίζει ότι δεν ξέρει να πετάει, του δίνει τον πομπό, ούτε briefing πως κινούνται τα στικ δεν του είχε κάνει.

    Ο «πελάτης» το σβούριξε εντός μερικών δευτερολέπτων. Αναμενόμενο;

    Α… αυτά σπάνε… δεν το θέλω. Και έφυγε.

    Πώς να μην κλείσει το κατάστημα;

    Η ιστορία δεν έχει σχέση με το κατάστημα του τίτλου.
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #34 le: Jeudi, 22 Aoϋt 2019, 17:46:09 »

    Πριν 30 χρόνια, πήγα να πάρω ξυλεία από ένα κατάστημα.
    Μεταξύ άλλων είχε μόνο 8 πήχεις από μία διατομή που ζητούσα και τους πήρα όλους.
    Μου λέει ο υπάλληλος με αναίδεια: Αν τα πάρεις όλα εσύ τι θα δώσω εγώ στον επόμενο πελάτη;

    Η ιστορία δεν έχει σχέση με το κατάστημα του τίτλου
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #35 le: Jeudi, 22 Aoϋt 2019, 17:58:14 »

    Για λόγους δεοντολογίας,τα μυνήματα των snoopy και jnkmilos διαγράφηκαν.
    Αν τα δύο αυτά μέλη επιθυμούν, μπορούν να αναφερθούν επώνυμα ώστε να ενημερωθεί το κατάστημα και να απαντήσει (αν επιθυμεί)
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    snoopy
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 327



    « Répondre #36 le: Jeudi, 22 Aoϋt 2019, 18:52:00 »

    ....
    Journalisée
    jnkmilos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 148



    « Répondre #37 le: Vendredi, 23 Aoϋt 2019, 02:56:16 »

      Όταν λεμε ονόματα ρουφιανιζουμε όταν δεν λέμε μπαίνει στην μέση η δεοντολογία. Αυτοί που ξέρουν ξέρουν.
     Α ναι ξέχασα δεν αναφέρομαι σε Ελληνικό κατάστημα για ένα στην Κίνα λέω....
    Journalisée

    Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
    chris 1975
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 159



    « Répondre #38 le: Vendredi, 23 Aoϋt 2019, 10:49:04 »

      Όταν λεμε ονόματα ρουφιανιζουμε όταν δεν λέμε μπαίνει στην μέση η δεοντολογία. Αυτοί που ξέρουν ξέρουν.
     Α ναι ξέχασα δεν αναφέρομαι σε Ελληνικό κατάστημα για ένα στην Κίνα λέω....
    Καλημέρα  σε όλου. Παιδιά έχετε δεν έχετε δίκιο μην καταλήγουμε πάλι σε αντιπαραθεσεις.. Αφήστετο. Όλοι μπορούμε και κρίνουμε.
    Journalisée
    f.Δημήτρης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 293


    « Répondre #39 le: Vendredi, 23 Aoϋt 2019, 12:49:31 »

    συμφωνω απολυτα!!! Thumbs up
    Journalisée
    guest8078
    Invité
    « Répondre #40 le: Vendredi, 23 Aoϋt 2019, 17:26:23 »

    Παΐδια ξέρετε σα τι κατάντησε το θέμα
    Σα να έχουμε τον συχωρεμένο στη μέση και όλες οι μαυροφορεμένες γιαγιάδες να τον μοιρολογάμε
     και να τον κουτσομπολεύουν ταυτόχρονα ότι κλασικά γίνετε σε κάθε κηδεια ,το κοντό του και το μακρύ του
     ο καθένας
    Δεν αλλάζετε τουλάχιστον τίτλο θέματος και γράψτε όλα τα εσώψυχα σας  έτσι και αλλιώς
     για αεροπλάνα και αερομοντελισμό δεν υπάρχει ενδιαφέρων μονό εύκολη κριτική για ότι αναφερθεί
    Μια ανάρτηση εγινε ότι έκλεισε ένα κατάστημα το γιατί ο μόνος που το ξέρει καλύτερα είναι ο ίδιος και για ποιο λόγο  εκτός αν είσαστε όλοι της οικογενείας και ξερετε  idiot2
    Τότε ζήτω συγγνώμη
    Journalisée
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 971


    « Répondre #41 le: Vendredi, 23 Aoϋt 2019, 17:34:33 »

    kaλησπερα
    όταν εχεις καιρο να πεταξεις όλα σου φταινε φταιει η ζεστη η φτωχια  η μιζερια όλα μας φταινε και εδώ ο κάθε χριστιανος βγαζει τα εσώψυχα του υπομονη κανα μηνα και όλα θα στρωσουν
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #42 le: Vendredi, 23 Aoϋt 2019, 19:48:12 »

    Ταπεινότατή σου γέρνει
    η τρισάθλια κεφαλή
    σαν φτωχού που θυροδέρνει
    κι είναι βάρος του η ζωή

    Διον. Σολωμός
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    modelone
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2


    « Répondre #43 le: Samedi, 24 Aoϋt 2019, 13:53:08 »

    Καλημέρα σε όλους τους φίλους αερομοντελιστές
    Θα ήθελα να ενημερώσω ότι μετά από 35 χρόνια σαν επαγγελματίας αποφάσισα να κλείσω το φυσικό κατάστημα ώστε να έχω πιο πολύ χρόνο για το hobby μου και γιατί οι αντοχές μου έχουν μειωθεί
    Θα συνεχίσω να εξυπηρετώ μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος και με την φυσική μου παρουσία στα μοντελοδρομια εκπαιδεύοντας νέους μοντελιστές και βοηθώντας τους πιο προχωρημένους
    Τα τηλεφωνά μου όπως θα είδατε είναι στην διάθεση  σας για οτιδήποτε και για την πιο απλή ερώτηση σας 
     Με την αλλαγή αυτή θα προσπαθήσω και αυτό θα φανεί σιγά σιγά και στο site μου  χαμηλότερες τιμές που θα μπορέσω να πετύχω μειώνοντας  το κόστος λειτουργίας  μου που πιστεύω και είναι και το αναμενόμενο για όλους σας
    Τέλος θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που με την βοήθεια σας κάνατε το Model One να είναι το αγαπημένο σας κατάστημα για 3,5 δεκαετίες έχοντας δει  μέσα στα καταστήματα μου  3 γενιές μοντελιστών να μεγαλώνουν
    Ευχαριστώ
    Γιώργος Κωνσταντουδακης
    Model one
    The hobby shop for modellers by modellers
    Journalisée
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 603


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Répondre #44 le: Mardi, 27 Aoϋt 2019, 09:43:24 »

    Φίλε Γιώργο...

    ..., καλή συνέχεια στο καινούργιο αυτό ξεκίνημα, θα ιδωθούμε κάπου  σίγουρα, ν άσε πάντα καλά και χαμογελαστά πετούμενοοος ...  Thumbs up

      Χρησταρας

    Journalisée

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    santos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 553


    « Répondre #45 le: Mardi, 27 Aoϋt 2019, 10:43:09 »

    Γειά σου Γιώργη,

    Καλή συνέχεια και καλή πρόοδο στην καινούργια χρονιά.
    Να μελετάς και να εποιμάζεσαι για τα μαθήματα Μοντελισμού και να παίρνεις και κανένα χαπάκι για τα νεύρα.  Grin Grin Grin
    Να είσαι καλά με ό,τι κι άν κάνεις.
    Journalisée
    Pages: 1 2 3 4 [Toutes]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού  |  Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες  |  Fil de discussion: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ MODEL-ONE;
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.054 secondes avec 24 requêtes.